Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • walltar
    Nevím, ale permadeath systém v MMO mě nikdy nelákal. Teoreticky by to mohlo fungovat v MMO, které nemá level systém a není stavěné jako klasické MMO. Protože hrát po každé smrti starter zónu pořád znova to by mě asi vytekl mozek ušima.
    • diablo3 HC
    • kostejnesmrtelny
      No. Navíc představa, že desítky hodin piplaná postava mi chcípne kvůli nějakýmu bugu, nebo třeba lagu, to bych nejspíš druhej den nezakládal novou postavu, ale spíš kupoval novou sestavu *1*
      • walltar
        Jo to se mě stalo zezačátku v EVE ... vzal sem všechny peníze a koupil battlecruiser .... bum lag a byl sem zase v noobieshipu. Sem měl chuť všechno kolem sebe rozmlátit, ale aspoń sem se tlk naučil základní pravidlo eve ... nikdy nelítej v tom o co si nemůžeš dovolit přijít.
    • Ono to taky asi nebude pro Battlefield/COD/WOW/cokoliv opice.
  • MoravaGeorge
    Permanentní smrt jsem si zažil už ve Wizardry 8, byl možno hrát v módu "železný muž", nebo jak se to jmenovalo. Po 3 pokusech jsem to vzdal.
    Dokonce i v manuálu psali něco jako: "pokud vám postava umře, tak ji nikdo a nic neoživí, dokonce ani tvůrci hry, proto nám nepiště, mi jsme vás varovali" ... už jen kvůli tomu jsem to zkusil.
    • Wo wizardry 8 to bola malina. Solo s fearie bishop/ninja a nikto skrátka nemal šancu. Samozrejme po pár povinných odgrindovaných hodinách na mravcoch, kraboch a iných chudákoch. No vlastne ešte trebalo prejsť arnika road a tam rozhodoval rng, ak vám hodilo nejakých 12 banditov na vysokej úrovni a so sorcererkou, tak odznova.

      Okrem toho stoja za zmienku už len niektoréh kopce či steny, cez ktoré prepadnúť sa znamenalo okamžitú smrť nezávisle na hitpointoch. *15*
    • BLADIA-AMNESIA
      MY jsme vas varovali. Tvrde Y.

      Ja si nejakou hru s timto systemem musim zkusit, zda se mi to velice zajimave. Clovek se bude sakra snazit pri kazdem hernim postupu, at se jedna treba o prkotiny. Ale nevim, musim zkusit...
      • zdeeneek
        Ze zacatku to muze byt zajimavy. Kdyz clovek vi, ze muze kdykoliv zemrit, tak ho to do hry vic vtahne. Ale myslim si, ze s pribyvajicim poctem smrti a zakladanim novych postav se to prvotni nadseni zmeni ve frustraci. Tohle uz je podle me zase az moc hardcore zalezitost.
      • casove velmi narocne:)
  • Smrt v Ultime online byla nejlepe vyresena *4*
  • To vypadá zajímavě, konečně něco co se blíží ultimě online, kromě teda Darkfallu, kterej bohužel dopadl, jak dopadl, mno uvidíme jak na tom bude dvojka :)
  • Keyz
    Všude kde je taková výzva by měl dobrý tutoriál aby si hráč vyzkoušel ovládaní a možnost si to ovládaní a kameru nastavit dle libosti.
    Pak se stává,že chcípá protože kamera na prd,ovládaní na prd,odezva atd.
    To pak naštve když to není smrt vlastním zaviněním.Hlavně se to pak nedá prohlašovat za výzvu ale za hovadinu.
  • MrSanta
    Chtěl bych vidět PvP ve které by hráči neměli možnost poznat level a výbavu hráčů z nepřátelské frakce. K tomu dodat ještě možnost zvolit si libovolný vzhled výbavy...
  • A co tak permadeath viazane s accountom? *1*
  • Kdyby hráči MMO chtěli pořádný výzvy, tak nehrají MMO.
    • Kdyby hráči MMO chtěli pořádný výzvy, tak nehrají GW2.

      Fixed that for ya.
  • hm kdyz uz permasmrt v MMO, tak bych to udelal nejak ve stylu bonusove obtiznosti dungeonu napriklad...chcipnes tam a konec a nejake behani jako duch a podobne, tu permasmrt akorat devalvuji
  • Tss, Wizardry Online jsem dostal chuť hrát v neděli. Tak jsem to stáhl z Japonska, nainstaloval, registroval se a promptně zjistil, že tam je IP block pro nejaponské IP.

    Ahahaha, tak aspoň si teď budu moct zahrát verzi pro západ.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit