Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • redicius

    Tak jsem koupil a hraju. Je to takové hloupočké, ale to mi přesně vyhovuje. Na normal si obtížnost užívám. Vyloženě příjemnej odpočinkovej open world. Jediný co mi vadí je, jak je to ukecané :D Na začátku jsem poslouchal, ale těch lidí je a dialogů je tam strašně moc. Tolik práce si s tím dali a já to teď odbouchávám.

    No a ten systém questů je příšernej. Za to by měli někomu strhnout prémie :D

  • dworkin

    Já myslím, že Aleš Smutný jako absolvent žurnalistiky ví velmi dobře, jak se ta práce má dělat. A je na něm jako na šéfredaktorovi, aby to pořešil jak po stránce personální, tak organizační. Radit někomu takovýmu, že by texty měl před publikováním číst někdo, kdo umí redigovat, mi přijde trochu absurdní. Smyslem dělby práce je pro mě právě to, že nemusím dělat spoustu věcí, protože je dělá někdo jiný a já mu za to akorát něco poskytuju jako protihodnotu.

  • dworkin

    A jéje, "prvně". Kterejpak známej multinicka pochází z ostravska? Napovím, že není smutný.

  • romankubanektisc

    Rozumím, myslel jsem to tak, že po odchodu několika lidí z Games.cz je redakce oslabena (je to vidět na slabší kvalitě video produkce, LongPlay už se asi nedělá...). Pomoc by se jistě hodila.

  • dworkin

    Videohra je interaktivní audio-vizuální dílo a její hodnocení samozřejmě musí zahrnout i zvukovou stránku. Ta se hodnotí z pohledu technického i uměleckého. Na to druhé žádné technické vzdělání nepotřebuješ a na to první stačí úplně základní vědomosti o tom, jak se dělá mixing, jak fungují technologie prostorového zvuku a především jak to zní, když se něco někde nepovedlo (typicky přepálená ztrátová komprese, kterou dnes trpí víceméně všechny hry od Ubisoftu a vůbec se o tom nepíše). Ve chvíli, kdy herní žurnalistika mlčí o problémech zvuku, vydavatelé vidí, že na něm můžou i nadále šetřit (jak při přípravě, tak při nákupu místa u distributora, a samozřejmě i po vydání v rámci oprav). Tím jsme přímo poškozováni my hráči. Proč zní dvacet let starý Thief líp než poslední Assassin's Creed? Protože recenzenti už neumí poznat, jak má správně znít audio. Přitom dobře uděláný zvuk je potěšení pro uši a umocňuje herní zážitek. Bohužel někteří hráči jsou tak zblblí, že současný systém, který je úmyslně nastavený v jejich neprospěch, hájí.

  • SlavicBes

    hm...hodnotit zvuk...toto je herna stranka a recenzenti tu hodnotia hlavne hratelnost a grafiku...naozaj hodnotit zvuk, na to je vazne treba zvukoveho inziniera, pricom ak by to malo byt vobec nejako tak relevantne, vsetci by museli pouzivat rovnake sustavy reproduktorov

  • dworkin

    Jo, komentoval. Ne, nebudu ti to hledat.

  • yeniczek

    A tys ho nekdy komentoval? Ne, jens vzydcky mel nejednoznacny hemzy. (To "jens" je tam jen pro tebe.)

  • Derp_1337

    To máš ale velký rest. Je to fakt legendární hra. Vřele doporučuji. 

    A teď ještě ještě celé předělali s remakem (reimaginací), takže je to ideální doba na to začít hrát.

    Part 1: Final Fantasy 7 Remake Intergrade

    Part 2: Final Fantasy 7 Rebirth

    Part 3: za pár let vyjde Part 3 (FF7 Revival?)


    PS: A čekání na Part 3 si můžeš zkrátit třeba zahráním spin offu: Crisis Core: Final Fantasy 7 - Reunion.

  • Taronyu

    Albion som hral i keď už si moc nepamätám. Avatar má dnes omnoho bohatší a zaujímavejší svet. Lore je premakaný do podrobných detailov, lenže to málokto vie, lebo nikto poriadne nehral ani hru a o knihách a komiksoch ani nehovorím. A to sa bude ešte omnoho viac rozširovať.  Len jazyk Na'vi je plne funkčný jazyk ktorým sa dá normálne komunikovať.

  • OK. Bohužel jsem nehrál ani nejsem obeznámen s příběhem. Ale vzhledem k pověsti, jaká hru provází, předpokládám, že je to hodně dobře udělané.

  • dworkin

    Games nepotřebují odborného poradce, ale úplně obyčejného redaktora v pravým slova smyslu, kterej si každej text přečte, opraví chyby, zpr*á autora za stylistický nesmysly a případně mu text vrátí k přepracování. To není žádnej nadstandard, to by mělo úplně automaticky fungovat v _každé_ redakci. A ne, tohle jim dělat nebudu; já chci číst obsah o hrách alespoň ve standardní kvalitě a jsem ochoten za to na oplátku sledovat reklamy.

    Pecháčka už komentovat nebudu. Je pryč, díky bohu za to.

  • Derp_1337

    Tak Avatar byl sonymum pro kýč. Jenom to rýžovalo podobné témata a vůbec se to nesnažilo být nějak zajímavé.

    Osobně se mi z tohohle žánru fakt líbilo FF7. Jako bývalý zaměstnanec (voják) se tam přidáš ke skupině eko-teroristů, kteří bojují proti zlé korporaci Shinra Inc. Shinra je typický diktátor, který má prsty ve všem od generického inženýrství až po monopol v energetickém průmyslu. Oni extrahují životní energii planety (Mako energie) a během toho ničí život na planetě.

    Final Fantasy 7 se dá považovat za mistra v tomhle specifickém žánru.

  • romankubanektisc

    Myslím to pozitivně (žádná ironie), neměl by jste dělat Games.cz odborného poradce? Nicméně jednu věc nechápu, proč vám vadil Vašek Pecháček?

  • Jako hru celkově ho obhajovat nebudu. Z hratelnostního i technologického hlediska měl hodně nedostatků snadno překonaných modernějšími hrami. Psal jsem jen o vystavění světa, příběhu a postavách ve velmi specifickém subžánru. Jestli máš lepší příklad, rád si doplním vzdělání, ale svět, příběh a postavy v Avatarovi (herním i filmovém) ani v Outcast mi nepřipadají lepší.

  • Derp_1337

    Nejsmutnější na tom je, že tenhle typ adorace starých věci je většinou velmi neobjektivní a dost mimo. Lidi si neuvědomují 2 věci:

    1.) V mládí se člověk mnohem snadněji nadchl. Takže se člověk dokázat skvěle bavit i u průměrných her. A ty lehce nadprůměrné hry dokázal považovat za nejlepší díla všech dob.

    2.) S odstupem času člověk vidí věci s růžovýma brýlema. Na to špatné zapomněl a ty dobré věci si pamatuje lepší než ve skutečnosti byly.


    Podtrženo, sečteno: Albion byl maximálně tak nadprůměrná hra. Rozhodně to není nic legendárního, co by bylo dodnes nepřekonané.

  • Talanské výrazy v dialozích byly už v prvním dílu, takže nechápu tu kritiku. Je to stejné, jako když Řekové v AC: Odyssey říkají za každým druhým slovem malaka... Prostě to má navodit atmosféru.

  • dworkin

    Z praxe, kdy se tady v recenzích zvuková stránka nehodnotila téměř nikdy, jsem udělal praxi, kdy aspoň nějakou zmínku obsahují téměř všechny recenze. Ty jsi pro čtenáře Games neudělal nikdy nic.

    A těch recenzí, pod které jsem napsal, že není hodnocen zvuk, bylo asi tak pět. Ty "každej druhej článku".

  • JamesFaith

    Protože posledně to začalo úplně stejně - jedna věcná připomínka, ze které se stalo spamování stejných komentářů pod každý druhý článek.

    Navíc tady už přede mnou stihl přejít do osobních výpadu proti gluttonovi, což také dělal pokaždé, když někomu nevadilo to co jemu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit