• Nenávidím hry, které člověka vynerví tak, že by rozkopal pc. Pár už jsem jich smazal. Je zajímavé, že u jiných her všechno vždycky jde naprosto dokonale. Nenávidím hry kde musím chorobně hledat, až mě bolí oči a nenávidím hry, kde bud' něco nejde, nebo je to i na easy tak těžké, že bych hodil pc z okna.

U této hry mi nejde na začátku sejmou ten vozíčkář. Zkouším to už 2 hodiny a to je přesně co píšu. Na to nemám nervy a je zajímavé, že ostatním to jde. Ta myš prstě neraguje a jako na potvoru nejde ani trainer. Vždcky mě zabije a já prostě nevím, proč ta myš nereaguje. Zkusil jsem i klávesy - zkusil jsem snad vše. Chtěl jsem to obejít trainerem a nesmrtelností, ale prostě to nejde. Myš a pc mám v pořádku. Není mi souzena a nervit se u her? U her se má člověk bavit.

Zlaté GTA, zlaté Crysis, zlaté všechno, ale tohle už nechci ani vidět. Nechápu proč ta myš nereaguje. Úplně mě to odradilo a nechce se mi zkoušet ani dvojku. Nemyslím, že by mi někdo poradil.
    Po letech když srovnám s Outlast2 vidím ten rozdíl tohle asi zůstane navždy nepřekonané... svěží hra v té době nikdy neviděná no a i ten Whistleblower byl supr. Outlast2 doplatil na uspěchané vydání a natáhlou nudnou herní dobu.
  • přes co , nebo jak jste si to stáhli ?
  • Poustek: Naprosto souhlasím, bylo tam pár částí, co mě překvapily. Např.: Ten chlápek, co mu usekal prsty, pak možná, že pan špek mě ze začátku taky trochu děsil a krásně vymyšlené byly scény s tím katolíkem, kde jsme se dozvěděli o něco víc. Grafika také nebyla k zahození a to, že jsme se vlastně koukali přímo z novinářova pohledu se mi také líbilo. Také jsem hrála Amnesii a asi 2 díly Penumbry a souhlasím, že Outlast (až na výše uvedenáých pár detailů) byl z nich nejslabší. Příběh nebyl tak špatný, myslela jsem, že by se mi to mohlo i líbit, ale ten konec! Urychlený, uspěchaný a nedomyšlený. Jestli se hře někde dávají hvězdičky, tak dávám 5/10. Pro mě je to prostě půl napůl. :)
  • Kdyz rikate ze to je kravina bez pribehu, tak asi neznate pribeh. Je to super hra se super pribehem. Kdyz neznate pribeh, tak radsi drzte hubu.
  • ta hra je asi nejhororovější na celim světě *3*
  • mr.c
    Poustek: Ty jsi tu hru snad vůbec nehrál.
  • suprrrrrrr dajte like ak hej !! *3* *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1* *1*
  • Jsem fanoušek žánru, mám odehráno AvP, obě Amnesie, trilogii Penumbry a nově Outlast.

Outlast je z výše jmenovaných nejslabší a je to proto, že nemá atmosféru.

Vcelku rychle pochopíte, že se nemá smysl moc schovávat. Kolem nepřítele se dá s klidem proběhnout za cenu rány klackem, rozmazaného obrazu a trochu udýchaného Milese. Hra vás k tomu občas i nutí, protože stalker vždy patroluje v části kolem vás a pokud se chcete posunout, musíte to buď udělat splinter cell stylem, nebo prostě běžet. Kamera, která vidí do tmy ale vás neprozradí atmosféře také moc nepřidá. Nepřátelé ale stejně nevidí a tak schovka za židlí klape docela s přehledem, ale to je fuk, protože i kdyby si Vás všimli, stačí prostě běžet pryč. A kdyby náhodou se to nepovedlo, tak vás buďto roztrhnou vejpůl, nebo umlátí klackem, jenže tak nějak nijak. Prostě jste mrtví, zkuste to znovu. U amnesie i Penumbry byla smrt něčím hrozným, strašlivý řev, krev, děsivá hudba. Nechtěli jste to zažít znovu. A to narážím na to co právě Outlast úplně vypustil. A to jsou to zvuky či eventy ve správnou chvíli. U amnesie trvalo dlouho potkat prvního nepřítele a přesto jsem měl srdce v kalhotách a žaludek se svíral tak, že mi bylo suveréně zle a to prostě proto, že všude něco skřípalo, bouchalo, krákalo, zem se třásla, měli jste halušky a další. To outlastu hrozně chybí, k tomu přidejte nefungující nepřátele, neprozrazující kameru, vcelku nezajímavý příběh a je po srandě.

Pro mě Outlast zklámáním, přitom stačilo nahrát ještě pár zvuků, dát je na správná místa, pak nechat monstra třeba ječet když vás honí a především, aby vás taky byly schopny zabít a když už zabít, tak ale tak ať je vám z toho zle.
    • Musim bohuzel souhlasit. Na hru jsem se pomerne tesil a za sebe taktez zklamani. Atmosfera funguje snad tak do prvni pulhodiny, pak se jiz jen opakuje stale stejny koncept - utek, postel, skrin a hledani baterii do kamery, nebot jinak neni casto videt napric pruchodem hrou zhola nic...(priznam se, ze bez tweaku na dvojnasobnou vydrz baterie bych hru zabalil, caste bloudeni v naproste tme kde neni videt na krok za zabavu opravdu nepovazuji, a to mam temne hry v zasade rad). Obcas to nevyjde, tak nepritel hrace baci a jede se od checkpointu od znovu, ale opet, bez (alespon pro me) atmosfery. Zkratka prvoplanova lekacka a zdrhacka (byt pekne technicky zpracovana), kde forma vitezi nad obsahem, ale opravdovy atmosfericky horor, to bohuzel ani omylem. O neustalych scriptech a hloupe A.I nepratel nemluve.
  • Tak panstvo toto je naozaj vydarena hra. Hekticky horor.
    • Tak ja neviem ako tunajsie rozmaznane osadenstvo (cest vynimkam), ale Outlast je u mna po par rokoch konecne zase raz survival horor jak svina. Ano, Penumbra, Amnesia, etc... to vsetko boli samozrejm taktiez velmi vydarene pociny. Avsak tu je ta pritomnost ZLA tak sugestivne podana... a najma S TAKOU INTEZITOU, ze nech s na mna nikto nehneva, ale uz i napr. vcera som to mal nervy hrat maximalne tak cca pol hodinu a aj to som mal co robit, ehm (pritom je paradox, ze este pred par rokmi som vyhladaval komplet vsetky survival horor akcie, ake sa priebezne za cele tie roky objavili na trhu). Musim vsak priznat, ze momentalne zazivam aj v sukromnom zivote kapanek rozne patalie, cize tym viac su potom nervy fakt na prasknutie. Takze tym skor som si povedal, ze kym si iste veci nedoriesim a nezbavim sa nadbytocneho stresu, dovtedy proste rozhodne ZIADNY Outlast, ak mi je zivot mily!!! *8*