• Miluju horrory, rád se bojím, ale tohle je moc... Opravdu se mi ještě nikdy nestalo, že bych měl každou vteřinu sevřený hrudník a pocit, že každou chvílí dostanu infarkt... Atmosféra v téhle hře je prostě skvělá, opravdu mám pocit jako bych tím sanatoriem procházel sám. Kamera a pohyb postavy je udělaný na jedničku. Ještě se mi např. nestalo, abych ve hře zůstal stát před dlouhatánskou chodbou a řekl si "ne, tam prostě dneska nejdu" a hru vypnul, protože nemám koule na to, projít kolem každých otevřených dvěří až na konec chodby, jelikož z každého neznámého a neprozkoumaného koutu mám prostě takový strach, že se až bojím o své nebohé "srdíčko" . A tohle se mi ještě v žádné hře nestalo a to je to můj nejoblíbenější žánr.
    • to jsi teda pekny poser@
  • oktavius66
    Super jednohubka *3* ... Dohrál jsem za necelých 5 hodin a příjemně jsem se bavil. Takové hororové hry zbožňuji a posledně jsem hrál snad jenom amnésii co byla stejně dobrá jako Outlast. Ale Amnésie je proti Outlastu taková pohádka. U téhle hry se není potřeba lekat. Strach nažene jenom tma, která je všude a bojíte se jít dopředu nebo za každý roh. Za těch 5 hodin jsem se lekl asi zhruba 3x nebo 4x kdy jsem se sebou opravdu cukl *15* . Příběh je jednoduchý, ale slušně propracovaný. Opravdu mě překvapila grafická stránka a pohyb postavy. To vývojáři zvládli na jedničku s hvězdičkou. Konečně hra kde nejsem duch a nelevituji, ale konečně si vidím hrud a nohy. To mě opravdu překvapilo. Pohyb byl skvělý, koukání zpoza rohu bylo taky bomba *3* . Ale co byla absolutní špička bylo ozvučení hry ! Řev bláznů za zdmi nebo když vydechujete s potížemi a strachu. Je toho moc ! Za mě krásných 9/10 . Co mě ale naštvalo je že konec je zase tradiční... No však uvidíte samy ! *3* Ale ted vážně... hrát to s Oculus Rift... Tak se u toho pos*ru, pochčiju a nevím co všechno... Tak má vypadat hororová hra a z toho by si měli vzít jiné studia inspiraci *3* .
  • zkusil sem par minut a stacilo mi to nato abych rozpoznal ze tady mame po Amnesii dalsi klenot. Kamera, pomale otevirani dveri, nahlizeni za rohy, slusna grafika, hodne slusne ozvuceni, hudba ktera vyvola strach aniz se vubec neco deje a podpora gamepadu! Secteno a podtrzeno - vecer zhasinam, nasazuju sluchatka a jdu na vylet do blazince.
  • Tak, trenýrky jsou vypraný, můžu se do toho pustit.
    • hraj na wc :D
  • zahrat to s oculus rift tak asi dostanem infarkt v 25ke *8*