Outriders – recenze kooperativní střílečky
-
Dohráno za 26 hodin. Jako single. Chtěl jsem zkusit, než to smažu, jakej je coop. Dal jsem random, protože friendy nemám. První hra se připojila, ale druhej hráč stál a nic nedělal. Takže smůla, exit a další random hra. Jen sem se připojil, druhej hráč mě kicknul pryč. Uvědomil sem si, že třetíá pokud vlastně už ani dělat nechci. Takže jsem hru vypl, mrkl na steam na odehraný hodiny a uninstall.
Vracet se asi nebudu, polovinu hry jsem dojel jen z nutnosti, že sem chtěl uzavřít příběh. Graficky se mi to hodně líbilo, prostředí je supr a šlape to ve 4k úplně úžasně. Ale je to furt dokola a o ničem.
Pokud to někomu vyhovuje, tak sidequestů je tam mraky. Věřím, že se to někomu na 50 hodin klidně bude líbit.
Rozhodně objektivně dobrá a pěkná hra, jen ne pro mě.
-
Jo ale je toho fajt málo, toho kvalitního. Vesměs je to takovej Gůůgleplej. Klony klonů, v horší kvalitě a lidi to furt kupujou... 🤮😬
-
Já nějak spadnul do Rustu a Day Z a nemůžu z t oho vypadnout. Ale chybí mě doba ,kdy bylo her jak šafránu a člověk si je víc užil.
-
Sankuri jasně řekl, že "hry podobne jako MMO musí bavit delší dobu". On mluvil o multiplayerových hrách všeobecně.
-
Jak rikam, kazdeho bavi neco jineho. Me to docela bavi, ale to je tim, ze sem dlouho poradne nic nehral, protoze nebyl cas.
-
Hru si zatím po nějakých 24h celkem dost užívám... Počítám že projdu příběh, potom ještě chvíli budu hrát a potom to kolem 50-100h přestane bavit. Zase tolik podobných her, který můžu hrát v kooperaci není a za 1200,- celkem dobrá zábava. Nečekal jsem od toho skoro nic, takže jsem spíš příjemně překvapený.
-
Tahle recenze je pro PC hráče dost pravdivá. Máte spoustu levnější a lepší možné zábavy. Pro hráče na PS je tahle hra poněkud výše v žebříčku. Sám jsem dost uvažoval zda za ní dát 1700. Nakonec jsem to udělal a nelituji. Na PS není až tolik her kde by se dalo takto vyblbnout s kámošema. Oproti jiným hrám je inteligence nepřátel na vyšším WT opravdu zlá a nutí vás taktizovat, utíkat, zaútočit ve správnou chvíli, přemýšlet kdy parťáka zvednete. Každý nový loot z venku přemýšlíte jestli si ho dát hned nebo ne, protože šance že vám padne loot s nastavenými schopnostmi které potřebujete je téměř nulová. Časté tunelové vedení postavy a předvídatelné boje hru vůbec nezkazí. Protože i když v boji cedíte krev na ovladači, šmoulíte poslední náboje a s vypětím sil sundáte posledního borce s lebkou nad hlavou, tak vás hra překvapí další vlnou nepřátel a při představě, že to nedáte a celý souboj půjdete znovu se vám dělají mžitky před očima. Graficky je hra příjemná a koukatelná na Ps4 jsou lepší hry to ano, ale chybí jim ten sociální kontakt s kámošema, což je zvlášť v dnešní době obrovský bonus.
Co je dost otravné jsou přechodové scény mezi lokacemi a prázdná místa v otevřených zakoutích tunelů.
Jediné technické problémy které jsme zaznamenaly jsou-nelze se přihlásit do hry(vyřeší reset a to vždy), pád hry při ohlašování(opraveno včerejším patchem), chybný miniboss který měl instantní dovednost která ho znovuoživovala pokaždé když umřel (pustili sme lokaci znovu a v pohodě). A úplně nejhorší chyba byl ovladač který si dovolil se vybít přesně ve chvíli kdy již máte téměř zabitého bosse a parťáci zrovna lehnou.
Osobně za PS4 verzi 8+/10
-
Ježiš, tyhle dětinský comebacky miluju. Ok, tak pro blbý. Kdo by chtěl hrát hru jako Outriders 2000 hodin? Nebo ty skutečně nevidíš rozdíl mezi hrami, které jsi vyjmenovat a Outriders? V tom případě - wow.
-
Hraju o tři roky déle(mě je 46), ale nic to neznamená. Prostě a upřímně tohle mne nenadchlo, naprosto ničím.
-
Kazda hra dnes vykrada jinou. To bych vubec neresil. Pokud neco resit, tak jestli vykrada dobre a jako celek funguje. Pro me co zacal hrat v roce 88 jsou uz pomerne dlouhou dobu vsechny hry dost podobny, ale netrapim se tim, to podstatny je, jestli vykradaj dobre a fungujou.
-
^ Naprostý blábol. Správně jsi ohodnotil svůj vlastní komentář.
Podle tebe nikdo nemá nahrané přes tisícovky hodin u her typu CS, Dota, LoL, WoW, Guild Wars 2, Path of Exile, Crusader Kings 2, Europa Universalis 4, Footbal Manager, ARMA3, R6:Siege, Minecraft ???
-
Ha vypadá hrozně. A hlavně bez nápadů. Vkrádá to snad mraky jiných her.
-
Naprostý blábol. Kdo by sakra chtěl hrát hru 2000 hodin??
-
Proc ? Nevidim jediny duvod, proc by takova hra nemohla bavit treba 40h a pak ji zabalis a pockas treba na DLC.
-
Tento typ her podobne jako MMO musi bavit dlouhou dobu. 20h to je nic. Pokud te to bude bavit i za 2000 hodin dej vedet
-
Na indie scéně občas vyjdou velmi dobré hry. Akurát je problém je najít v té hromadě podprůměrných her (a odpadu).
-
Hra se hlavně odlišuje tempem je to adrenaline shooter a vše se kolem toho toči jako coop hra a akční střílečka ve dvou + mě to baví víc než wildlands už sme na tieru 11 a furt nás ty nobrain fighty dokola bavěj coz se o wildlands po 20h nedá říct
-
Mam odehrano nejakych 18h a jsou v te hre veci, ktere me vyslovene vadi. V nekterych mistech to vypada, ze tam muzete jit, ale ono to nejde, na nelterych mistech lze seskocit, ale udelate krok vedle a ono to najednou nejde, je to tunelovka, proste jdete koridorem a uz dopredu vite, kde se budou spawnovat nepratele. Ale na druhou stranu pro vikendovyho hrace jako ja, kdy fakt nemam cas dlouho vysedavat, je to super hra na odreagovani. I pres ty neduhy, ktere me vadi, me bavi. Je otazkou jestli stala za tech 60euro. Hra ma spad, sem tam jsou tam vtipny hlasky, hrdina/ka jsou sice ne moc zajimavy, ale neurazi. Problemy s pripojenim sem zatim nemel a paradoxne na 9let straym HW, kde jedin, co je novy je rtx2070s bezi na high pri 5120*1440 pres 60fps. Asi to neni hra pro kazdeho, ale za me si zaalouzi 7/10.
-
Nejde o to, ze by Pavel nepochopil system vylepsovani vybavy, ale ze v recenzi pokladal otazku, proc tam ten system vubec je, coz asi napsal v domeni, ze hra konci s koncem kampane.
-
Tak některé věci bych za "nepravdu" zrovna neoznačoval. Spíš odlišný názor na věc.
Třeba takový Bulletstorm, spoustu lidí to náramně bavilo a vzpomínali na to... ale na druhou stranu se taky našla hromada lidí, které to vůbec nebavilo. To je prostě smůla, že se názory konkrétních hráčů zrovna neschodují s recenzentem.
Ale třeba nepochopení, jak přesně funguje systém vylepšování výbavy, je trochu problém. Ale nevím, jestli je to problém autora článku a nebo spíš hry, že to není pořádně vysvětleno a člověk musí tápat sám.