Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • OW som mal a stale mam velmi rad. Ale odkedy zacali pracovat na OW2 tak do jednotky toho obsahu ubuda, obcas nejaka mapa, hrdina. Eventy stale tie iste dokola s min. zmenami... Otazka je skor, aka velka zakladna im ostane kym pride OW2 ?  

    Online hranie sa vyvija sialenym tempom a udrzat ho je takmer nemozne. Among Us, Fall Guys a aktualny Valheim su toho dokazom, obrovsky hype kvoli streamerom a po mesiacoh hra upadne...

  • Jack1947

    Tak pokud tam bude Kampan, tak to je docela hodně obsahu navíc ! Nějaký ten příběh... a nějaké ty COOP mise. Já do toho půjdu, Už kvůli tomu coop a podobných věcí, třeba to pak nakopnce Paladins a ty z uvažování o kampani jí tam dají Ty sezonní COOP mise jsem si v OW dost užil a oblíbil. Navíc pokud se tam bude levelovat hrdiny  je to dobré...  i v tomhle směru jinak asi nikdo Nečekal že to bude zbrusu nová hra! 😀 Spíš upgrade ale oproti první hře s věcmi co budou jen tam 🙂

    Jen se asi vyhnu RANKED Modu Co Naplat když člověk má  kolem 8-10 zbraní možná 12? Když pak nemůže moc hrát v nižší lize kam byl zkopnut a nikdy se nedokázal vyškrábat... Potom za ty nervy to nestojí( ještě 3 strikes a konec heh) Vtipné je že po zablokování upravili matchmaking systém hle mě už to bylo co platné 😛... ale OW2 koupím ale hlavně na zábavu! Stejně budou muset ve dvojce udělat Ranked lákavější... Zlaté zbraně opravdu moc lidí nenadchne a už tehdy před lety sám BLužZzzard uznal že byly dost nadhodnocené.


  • Já to vlastně také nechápu. Co na tom bude Overwatch 2? Jestli si dobře pamatuji, nechtěli dělit komunitu, takže v rámci PvP půjde o totožné hry a vše co bude v 2. díle, tak bude i v prvním. Co tedy bude ve hře navíc, co nemůže být v jedničce? Pokud má být obsah hry stejný, nemůže zde být v jednom nebo druhém díle nic navíc, aby to nebylo diskriminační pro jiné, pokud jde o PvE, tak tady by asi stačil nějaký update na, řekněme, Overwatch 2.0 či placené DLC. Jen dodám, že Overwatch hraji dodnes a mám tam nahráno možná už pár tisíc hodin.

    • Tak ono to v podstate bude jak rikas, OW 2.0 a ten hlavni smysl proc to vydavat s cislovkou v nazvu je nejspis to, aby mohli vygenerovat poradny hype a co si budem povidat, OW by nejake to dalsi nakopnuti potreboval jak sul. Precijen vydat 2.0 a k tomu placene DLC s kampani nezni tak velkolepe.

  • Games.cz navštěvuji už řadu let a nikdy jsem neměl důvod sem něco psát nebo komentovat, neboť mi články a recenze přišly na úrovni, většinou bez blbostí, bez špatné terminologie či bez přílišných emocí.

    Nicméně tento článek o Overwatch 2 mě donutil se tu zaregistrovat, protože takhle deb*lní a zaujatý text, který v podstatě všechno odsoudí a prakticky neposkytne žádné korektní informace, mě totálně naštval.

    Overwatch, jako střílečka mě nikdy moc nenadchla (stejně jako jakákoliv FPS hra), ale audio-vizuální stránka, technologie a narativní background... tím mě hra uchvátila. Jakožto herní vývojář rovněž sleduji a studuji, jak je hra udělaná a jak funguje.

    Takže čím začnu... identický vizuální styl... jaký jiný vizuální styl by asi tak fanoušek Overwatche měl čekat? Jako že to udělají fotorealistické? Overwatch 1 svou vizuální stránkou nejvíce přípomínal postavy z moderních Disney pohádek, takže očekávat najednou něco jiného je prostě kravina. U vizuálního stylu stojí za zmínku, že mají nový renderer, který nyní kreslí detailnější postavy, umožňuje zobrazovat detailnější textury, což se projeví především u in-game filmečů, také např. lépe renderuje vlasy, takže in-game cutscény pak blíže připomínají předrenderované filmečky. Nový grafický systém jim umožňuje kreslit nové věci, které si před tím nemohli dovolit. Doporučuji se podívat na krásnou prezentaci zde, kde to vysvětlují.

    Co se týče počtu nových map si myslím, že je to ok s ohledem na to, jak jsou nové mapy nyní veliké a objekty dynamičtější (některé části jsou zničitelné - nevím jestli naskriptovaně nebo ne)... tohle všechno vyžaduje novou technologii (mapy prvního Overwatche jsou pěkně maličké) a pochopitelně spousty asetů, shaderů a všeho možného. Navíc staré mapy musejí konvertovat do nového enginu (který pak dovoluje např. změnu počasí, denní doby, atp.  - možná to zní jako jednoduchý proces, ale není).

    Co se týče vylepšování zvuků... tam je vždy co vylepšovat. A pokud mě paměť neklame, tak v panelu o Overwatch 2 mluvili o tom, že by teď zvuky měly lépe reflektovat prostředí. Sice to není nic signifikantního, ale rozhodně lepší a věrnější zvukové efekty dokáží lépe vtáhnout do hry, stejně jako skvělá hudba (o které letošní Overwatch panel také mluvil).

    Co se týče vzhledu nových hrdinů, nechápu, jak moc velké změny by autor článku očekával. Vždyť jsou to stejné postavy, stejné osoby, pouze ovlivěny dějem a časem. Takže si myslím, že tohle zrovna tým Jeffa Kaplana zvládá na jedničku a důvody změn rovněž vysvětlují rozumně (opět zde a zde).

    Sečteno a podtrženo, letošní "okleštěný covid" Blizzcon ukázal spousty nových věcí, hlavně technologických, rovněž ukázal nového hrdinu Sojourn (sice zatím bez bližšího komentáře), Overwatch konečně bude také zajímavý pro lidi, kteří zas tak nemilují střílení se navzájem s jinými lidmi a budou si moci užít kooperativní PvE s mnohem bohatší narativní částí. Schopnosti jednotlivých hrdinů rovněž půjde customizovat, takže hra nabídne zase něco nového a zlepší pocit z nějakého progressu. A i přestože Activision systematicky Blizzard (jako rodinu) ničí, Overwatch si zatím drží svého ducha a skvělou atmosféru, kterou dokázal navodit už prvním filmečkem v roce 2014. Díky za pozornost.

    • homeles8

      Ale to je blbost. Podobných subjektivních názorů na hru tu bylo už plno, byli i víc kontroverzní. Dokonce i ''objektivních'' článků s přílišnýma emocema tu pár bylo. Vůbec ses registrovat nemusel. Zvlášť kvůli takový kravině. Jinak i v tý tvý argumentaci, že ''fanoušek overwatche by vlastně žádný změny neměl očekávat'' je krásně vidět, že vydávat druhý díl je zatím zbytečný. Mělo to bejt radši rozšíření jedničky. Adam má pravdu. Můžeš si klidně zase zrušit účet.

    • Musím se zastat autora článku. To že půjde o zaujatý a neobjektivní názor bylo zcela jasné již z titulku. Takže jsem si s chutí článek přečetl a jsem rád. Vaše reakce byla také zajímavá a od toho tu ty diskuze jsou  👍

    • Derp_1337

      Napíšu tady shrnutí toho vaše dlouhého příspěvku:

      TL;DR : ano, Overwatch 2 je prakticky to samé jako první díl. Budou tam jenom povrchní kosmetické změny (detailnější textury, lepší zvuky, atd.).

      Jedinou skutečnou novinkou (snad) budou nějaké nové herní módy.

      • Mně to přijde stejné jako rozdíl mezi Diablo 1 a Diablo 2... kosmetické změny (vyšší detaily, lepší zvuky) a jedinou novinkou byly herní módy (ve formě jiných/dalších tříd postav)... a stejně z toho byl každý "odvařen".

        Takto lze okomentovat všechna pokračování, každé hry a filmu (až na nějaké drobné výjimky).

        A vlastně... chtějí hráči něco diametrálně odlišného? Chtěl bych Diablo z první osoby, když Diablo prostě milujeme takové jaké je?

        • Diablo z prvni osoby je nesplneny sen. Vlastne ne uplne - byl pokus, Hellgate London. Pry je dodnes popularni v Korei.

          Jenze - jako gamedesignera by vas zrovna toto mohlo zaujmout, tato jinak vyborne zpracovana, mozna az genialni hra, naprosto pohnojila pocit ze strelby. To, co tak dobre umi IDsoft (vc. Wolfensteinu, ac tvurci obsahu byli Machinegames) nebo Epic v Unreal Tournamentu 3. Coz, kupodivu, u strilecky je docela fatalni lapsus a Hellgate London se misto dodnes masove hrane legendy stal zapomenutou obskuritou.

        • Derp_1337

          S tou láskou zrovna nevím. Overwatch zažil v posledních letech ohromný úpadek. Před 2 lety se ještě držel v top 5 nejhranějších her a teď už je někde okolo 20. pozice a nevypadá to tak, že by se úpadek brzy zastavil.

          Lidi očividně pořád to samé dokola přestává bavit. Chce to nějakou změnu. Obávám se, že to bude chtít mnohem víc než jenom detailnější grafiku.

          • Derp_1337

            *před 3 lety

            Malá chybka, stále ještě žiju v iluzi, že 2018 byla před 2 lety. Haha

        • Spades

          Osobně mi jen update rendereru + nový herní mód nevadí, aspoň se ta hra někam posouvá oproti některým jiným Game as Service, které stagnují, protože nemůžou vydat druhý díl.

          Path of Exile taky vydáním druhého dílu jen mění renderer, trošku upravuje základ a přidává novou kampaň, ale jádro hry je víceméně stejné.

          Nicméně zrovna srovnání s Diablem, je trošku vedle, protože tam kromě grafiky je nová itemizace, schopnosti, hrdinové, příběh, lokace (4 akty místo 1), herní mechaniky a online multiplayer.

          Spíš bych řekl, že lepśí srovnání je UT2003 a UT2004, což je stejná hra, jen trošku posunutá, nicméně toto není dneska zrovna běžné.

          Ale když se koukám na PoE2 a OW2, tak možná je to dobrá cesta jak monetizovat engine upgrady, aniž by se musela dělat od základu nová hra.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit