Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Games.cz navštěvuji už řadu let a nikdy jsem neměl důvod sem něco psát nebo komentovat, neboť mi články a recenze přišly na úrovni, většinou bez blbostí, bez špatné terminologie či bez přílišných emocí.

    Nicméně tento článek o Overwatch 2 mě donutil se tu zaregistrovat, protože takhle deb*lní a zaujatý text, který v podstatě všechno odsoudí a prakticky neposkytne žádné korektní informace, mě totálně naštval.

    Overwatch, jako střílečka mě nikdy moc nenadchla (stejně jako jakákoliv FPS hra), ale audio-vizuální stránka, technologie a narativní background... tím mě hra uchvátila. Jakožto herní vývojář rovněž sleduji a studuji, jak je hra udělaná a jak funguje.

    Takže čím začnu... identický vizuální styl... jaký jiný vizuální styl by asi tak fanoušek Overwatche měl čekat? Jako že to udělají fotorealistické? Overwatch 1 svou vizuální stránkou nejvíce přípomínal postavy z moderních Disney pohádek, takže očekávat najednou něco jiného je prostě kravina. U vizuálního stylu stojí za zmínku, že mají nový renderer, který nyní kreslí detailnější postavy, umožňuje zobrazovat detailnější textury, což se projeví především u in-game filmečů, také např. lépe renderuje vlasy, takže in-game cutscény pak blíže připomínají předrenderované filmečky. Nový grafický systém jim umožňuje kreslit nové věci, které si před tím nemohli dovolit. Doporučuji se podívat na krásnou prezentaci zde, kde to vysvětlují.

    Co se týče počtu nových map si myslím, že je to ok s ohledem na to, jak jsou nové mapy nyní veliké a objekty dynamičtější (některé části jsou zničitelné - nevím jestli naskriptovaně nebo ne)... tohle všechno vyžaduje novou technologii (mapy prvního Overwatche jsou pěkně maličké) a pochopitelně spousty asetů, shaderů a všeho možného. Navíc staré mapy musejí konvertovat do nového enginu (který pak dovoluje např. změnu počasí, denní doby, atp.  - možná to zní jako jednoduchý proces, ale není).