Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • N0isy
    Vůbec se komentářům pode mnou nedivím. Už od prvního článku spamuji, že tyhle "tipy" jsou na jednu hnědou věc (abyste mi to náhodou opět nesmazali). Návody na takovouhle hru jsou k ničemu, protože pro každého bude fungovat něco jiného a každý si najde to své, jak za každou postavu hrát. Ještě navíc, když sem dáváte "rady" na schopnosti, které už dávno neexistují... Bastion a jeho štít např. To je prostě fail.

    Kdybyste radši udělali nějaké guidy na TW: Warhammer, kde je systém komplexnější nebo nějaké taktiky...

    https://www.youtube.com/watch?v=BNsrK6P9QvI
    • Veskoslav
      A přesto pod každý přijdeš a pod každým fňukáš. Doporučuji pár dalších týdnů nechodit na největší servry o hrách ze zahraničí, nejspíš by tě jeblo.

      P.S: Tu samou logiku můžeš použít i na TW. Pokaždé je to totiž jiné a nikdy se nebojuje stejně:)

      Edit: Pokud chceš různé průvodce na TW, tak PC GAMER má pěkně zpracované:)
  • FansLunacy
    Takže si obrázek dáme zleva ...

    Blitzcrank, Gragas, Vayne, Xin Zhao, Brand, Caitlyn ...
    • Im simple Dota guy. See LoL, hit unlike :D
    • Veskoslav
      Jak LoL kid dorazil..... *7* Mimochodem většina starých hrdinů z Lolka jsou upravené kopie z Doty. Takže si hačnout a může se jet dál. Mimoto modeláž tebou zmíněných je naprosto odlišná, chápu, že Lolkař vidí i v CoD inspiraci Lolkem, ale většina modelů, včetně tebou zmíněných vychází právě z původních návrhů pro Dotu a až cca rok 2012 dal vzniknout vlastní práci, která by nebyla tolik závislá a nevycházela z původní Doty.

      Jinak doporučuji si pořídit brýle nebo v tvém případě rovnou slepeckého psa.
      • LoL kid ... Je jedna taková vtipná pravda u nás LoLkařů, a to ta, že když Ti někdo nadává do kida, tak je kidem sám ... stejně jako když Ti někdo nadává do feedera, trolla, retarda a podobně ;)

        GG WP
      • Asharak
        Proč tu nadáváš někomu že v diskusi brečí, a pak tomu vetneš ještě víc?... LoLko se snažilo přímo nekopírovat design DotY, narozdíl od takové DotY2 která se s tím nesrala, a ještě tak zprznila design jednotlivých champů... fuj. *7* A OW udělal zasse o něco víc, pokud v tom někdo vidí nějaké kopírování Doty, pak si asi jen léčí chorou mysl. Blizz kopíruje daleko víc věcí.
        A srovnávat vykrádání mechanik? To je jako nadávat všem fantasy na světě, že kopírují kombo bojovník, mág, zloděj a proto stojí za vyl..***.
        • KrPa
          Takticka poznamka, nehadat se a nefeedit trola Veskoslava, je to totiz Blizz a Valve ovce a jeste k tomu hater LoLka. To je jako tancit se zdi.
          • Asharak
            Já to dělám hlavně k vůli sobě. Hodně jsem si vyjasnil těmi zbytečnými komentáři. *5* *1* tak určitě
          • Jack1947
            Tak tak ono je jedno o čem se hádá ale hádá se se vším a ovšem *7*
          • A ty ses kterej? Podle tvejch znalosti 13 a hrac lolka ?
            • KrPa
              Dle tveho psani mi tak bude asi 3x vice. Ja jsem kterej, 13 ? Co to je jako za oznaceni?
        • Veskoslav
          Dota 2 je remake....Chápe to tvůj mozek? Asharaku, ty jsi zdebilnatěl stejně jako Drizzl....Původní LoL hrdinové jsou čisté kopie hrdinů z Doty, které se mírně upravily. Spousta z nich dostala až po letech novou úpravu a vzhled. Např. Ashe z LoLka byla naprosto čistá kopie a praštila každého, kdo hrál a myslím tím rok 2009, kdy polovina polských dětí nevěděla, co je to MOBA a že existuje nějaké LoL.

          Blizzard vzal své hrdiny a upravil je. Máš tam jak inspirací Warcraftu, Starcraftu či Diabla. Jenom vytvořil svůj nový svět a nové hrdiny, kteří si vzdáleně berou inspiraci. A jelikož Dota vychází z modelů Warcraftu, tak ano, některé mechaniky a hrdiny mají inspiraci v Dotě. Mimoto vykrádat se musí umět. U LoL to jde vidět 100% obzvlášť například těď u nového hrdiny nějakého zemního elementára. KOmbinuje schopnosti, které mají hrdinové v Dotě. A pokud vytvoří vlastního hrdinu Riot, tak je neskutečně blbý a nepoužitelný nebo naopak šílené OP. Lolko je tak populární, protože Riot narval tolik prachů do reklamy, že by za to byl rozpočet 10 TI z Doty a ještě by ti zbylo na nákup továrny na nanuky. Ale to je jedno, článek je o něčem jiném.
          • Veskoslav
            Valve proboha nic nevykrádá!!!!!!! Ty jsi vážně poněkud jednoduchý člověk....Valve vytvořilo remake. Mimochodem, kde se píše, že remake musí dělat ta samá firma nebo společnost? *7* Blizzard nemá s defacto s Dotou absolutně nic společného, jenom poskytnul modely a vývojářské nástroje, takže jaký by měl být důvod, aby jej vytvořil Blizzard a ne Valve? Navíc ve Valve pracuje většina lidí, co dělala na původní Dotě.

            Vytvořila HoTS, která má docela zásadní novinky, které ovlivňují hratelnost a vydal se správnou cestou. Protože Dota už tady je a nikdo to ani nechtěl. Blizzard udělal to, co si mnozí přáli už léta, dal dohromady své hrdiny ze všech svých světů.
            • Asharak
              Jo máš pravdu *4*
            • Veskoslav
              Ale Dota 2 nemůže být už z principu kopie, když je to remake:) A to je ten zásadní problém. Ty Dotu 2 vidíš něco jako pokračování nebo něco, co není. A to se ani nikdy nesnažila. Dota 2 měla přenést Dotu 2 do současnosti, přeci jenom engin W3 už byl zastaralý a systém na mapě taktéž. Dota 2 je pouhý remake, který přidává pár věcí navíc v podobě upravených a nových předmětů. Ale ty vymýšlejí lidé, kteří stáli za Dota z W3. Musíš pochopit, že DoTA 2 je dafacto Dota s novým enginem. Jinak hratelnost atd. vychází přesně z původní Doty a i systém přidávání hrdinů se řídí jízdním řádem původní Doty z W3.

              Jinak, co se týče modelu, tak skutečně F2P hrou je pouze Dota. Máš 100% přístupný obsah od samého začátku. To pro LoL neplatí. A to nemyslím tím systém run a schopností, ale strom hrdinů, který prostě musíš kupovat a věř mi, že ani po 7 letech v Lolku nemám ani 60% hrdinů ve vlastnictví. Takže F2P je Dota, Lolko využívá pouze částečný systém, který ti zprostředkuje pouze část hry, umožní ti sice zakoupit za herní měnu hrdiny, ale věř mi, že na jednoho nového hrdinu šetříš 6-8 klasických her a to máš cca 6-8 hodin:) Takže tolik k tomu, že je to F2P model u obou a jsou na stejné úrovni. Nejsou. F2P je pro mě takový model, kdy přijdeš a máš všechno dostupné a jediné, co měníš je interface hry samotné. A to LoL nemá a nikdy mít nebude:)
            • Asharak
              Jenže mě jde o ten fakt, že Lolko není větší/menší kopie Doty než Dota 2. To obohacení prvky + kopie = kopie je blbost už z toho principu, že ty prvky zásadně mění koncept celé hry.Ať je jednodušší nebo zbytečně složitá, na tom vůbec nesejde. Obtížnost, a taky user-friendly gameplay (ne Dota 2 nakupování není lepší, protože vyžaduje skill) nikdy nebude věc co se dá moc považovat za kopii, když nová hra bude mít už jen jiný interface, ne-li samotnou itemizaci. To samotné není prvek navíc, to je změna majoritní části hry. A zase argument (itemizace), proč není LoLko kopií Doty. Váha kopie je v tomto na straně Doty 2.
              Ale všichni to stejně říkají dokola a pak jsou tu samé trapné argumenty a protiargumenty, z obou táborů plnych kret*** bez vlastního mozku, co jen kopírují druhé, kteří se jim hodí. Všechny Dota-style hry jsou kopie Doty, která je , dobře, kopií SCčehokoliv.. I Dota 2. A dokud to budou všichni ohýbat jak potřebují a pak chvástat, bude mě to *štvát* a nebudu moci dobře spát *16*

              Koho tu zajímá kolik toho za kolik peněz dostane se nechal napálit PR kecy a zdegeneroval, Free 2 play hra není lepší/horší protože poměr odměn za "dotace", kterým dobrovolně hru podporuješ. Už jen proto, že je to zdarma.
            • Veskoslav
              No někde to je:) Jinak doporučuji si zahrát současnou a starou Dotu. Byl by jsi v šoku. Mimoto největší nápady jako wardy v Lolku atd. pocházejí právě z Doty:) Dota není původním módem, dědeček má kořeny ve Starcraftu, ale Lolko bylo do roku cca 2011 zjednodušená kopie Doty. Zjednodušená je pořád viz systém předmětů a samotných hrdinů, levelem životů a systémem hry, ale vydal se vlastní cestou. Bohužel spousta Lolkařů a že jich není málo si myslí, že Dota 2 vychází z Lolka a Lolko definovalo Moba žánr. Když by jsme se bavili o inovativních Moba hrách, tak by to byl HoN, který vzal Dotu a předělal ji do systému brutální MOBA, kde systém hrdinů a předmětů pro nováčky je prakticky smrtelný a hra je určena pro veterány Doty. Tam máš defacto kopii Doty obohacenou o další prvky. LoL přišlo se zjednodušením a přístupnosti pro masy. Dota 2 se vrátila k původní Dotě, jak herním stylem, tak orientací na herní komunitu. Když to řeknu takto, tak průměrný Dotař se v Lolku chytne prakticky hned, Lolkař v Dotě? Moc to nejde. Na to jsou zejména dobré videa na youtube, kdy jde vidět, jak je která hra stavěná. Každá dává něco jiného, u Lolka si odpočinu, pustím ARAM mapu a jedu:) HoTS mám pro krátké chvíle a když nechci přemýšlet, jak stavět build. A Dota? Hodina času a chuť. Také to vidím v přístupu k jednotlivým hrám. Riot je tragédie a pračka. Valve, ať se tváří občas jako parchant, tak její přístup ke hře je zcela jiný. Samozřejmě jde po penězích, ale to, co ji já zaplatím, tak v Riotu si pořídím tak 1/10 a to není zanedbatelné:)
            • Asharak
              Jenže Dota má s Blizzardem společné hlavně hrdiny. A Valve vzalo ony hrdiny (né jen jejich schopnosti, které už Blizzard nevytvořil), dal jim lehký grafický "remake" a má z toho vlastní hru. Ale Dota 2 fans jsou prostě Dota fans a vše co nemá název Dota (i přesto že zaměňují název mapy s návzem hry ve kterém je 2 a nikdo neví jestli myslí původní nebo "dvojku) je kopie Doty, ale myslí tím právě Dotu 2, což je sama o sobe kopie. LoLko vykrádá schopnosti, přitom přidali AP mechaniku a změnili další věci, Dota 2 vykrádá design hrdninů a schopnosti a téměř nic nemění. Ale né LoLko je kopie a Dota 2 je oiriginál modu pro Warcraft, tedy samotný Warcraft mod od Blizzardu. *1*
              A pokud s tím někdo nesouhlasí, je to hnusný kid bez mozku, jednoduchý člověk co nemá o ničem ponětí *7* *6*

              Bohužel nikde není tabulka kolik lidí z RIOT a kolik z Valve (v jejich začátcích s mobou) pracovalo na DotA All-Stars s jakým podílem, takže o tom asi mluvit nemůžeme.
          • Asharak
            Remake by to byl, kdyby to udělal Blizzard. Dotu vykrádají všichni, i Valve. A ti dokonce vykrádají i grafický "design", přesněji Pudge je Pudge a né tlusťoch s rozpáraným břichem nebo tank se stejnými schopnostmi. A jelikož právě ty schopnosti vytvořili moddeři, pak se u nich moc o vykrádání mluvit nedá, zato o modelu, tkerém byly přiřazeny, a vlastně jeho "duši" podle mě ano. Okrávání se navzájem v podobě moderů samotných už tu vůbec nikdo neřeší, což mě taky štve :D

            Toť alespoň proč mě štve to kydání hnoje okolo "Dota 2 je Dota ale všechno ostatní jen kopie a proto je to špatné".
      • DekkerDave
        Neříkej mu, že LoL vychází z Doty, vždyť je určitě přesvědčenej o tom, že právě DotA vykrádá LoL.
      • KrPa
        Já tam taky nevidím nějakou podobnost, ale ten McCree je totožný s Gravesem až moc, i tvé výmluvy na to jsou krátké.
        • Veskoslav
          Až na to, že je dělaný přímo podle Eastwooda a i hlášky jsou tomu uzpůsobené.

          Takže výmluvu mám, jelikož jsi asi jediný, kdo tam hledá postavičku z LoL a nevidí tam jednu z ikonických postav filmového plátna.

          doplň si vzdělání: http://www.csfd.cz/film/5910-hodny-zly-a-osklivy/komentare/
          • Vogon
            A navíc je McCree možná easter egg odkazující na JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusader, oba jeho dabéři(Jak japonský, tak anglický) také dabovali hlavní postavu tohoto anime, která je inspirovaná Clintem Eastwoodem.
            • Veskoslav
              O tom japonském jsem věděl, ale ten anglický jsem vůbec netušil. Ten seriál se furt chystám, ale pořád není čas a nevím, jestli jsou už hotové titulky.
        • Jessie McCree je Clint Eastwood. I některé hlášky "I’m not good, not bad, but I sure as hell ain’t ugly." jsou narážkou na filmy, kde účinkoval. *1*
          • Nesmis zapomenout na to, ze ne kazdy tady ma vek na to, aby si pamatoval Eastwooda ve westernech :) Nebudme na neznabohy tak prisni.
            • Kultůrní barbaři! ;)
            • PreidaQ
              Ehm.. ehm.. italské .. ehm.

              PS: Reakce na Krpu.
            • Veskoslav
              Co to je socialistický western? Evropský bych pochopil ta série a ty srandy okolo Vinnetou. Navíc vychází z knížek někoho, kdo si to všechno naprosto vymyslel a nezasadil do reálií.
            • KrPa
              To se snad musí povinně dívat na americké westerny? Já raději ty socialistické a evropské.
  • lutero
    Netuším z jaké verze hry tento "průvodce" je ale Bastion už nějaký ten měsíc štít nemá.. :)
    • DekkerDave
      A taky má v turret modu velkej weakspot vzadu.
    • Sr_Lobo
      Tak měl asi holt Adam připravený články do "šuplíku" a zapomněl poopravit *3*
      • to je tedy moc Smutné
  • Tady to za chvíli zase bude vřít xD
    • http://www.overwatch.name/
  • ten hate je na overwatch neskutecnej :-D wowko muze jen tise zavidet...

    i sense butthurt
    • Hate na Overwatch je ničím v porovníní s hate na Battleborn. To co některé weby (Destructoid) předvádí je opravdu silné kafe.
  • Kozy
    Stahp
  • Mart9
    Musím se zastat Adama. Tohle není ničím jiný článek než ostatní, které mě nezajímají. Například recenze na odfláknuté rádoby pixelartové hry. Prostě je nečtu a je to. Ale vezměte si, že vzhledem k tomu, že je Overwatch teď všude, tak si tu hru někdo koupí. Tyhle články se mu asi do začátku hodně hodí podle mě.
    • Asharak
      Hlavně tohle těm ostatním hrám i chybí. Měla by to být PR strategie většiny kompetetivních her.
  • Veskoslav
    Bastion u zdi? 100% jistá smrt, minimálně mít za sebou aspoň nějaký prostor. Protože Hanzo je sice "obranná" jednotka, ale je to 50:50 ve hrách a stačí jeden jeho Scatter Arrow a Bastion je hromada šrotu. Bastion se musí neustále přesouvat, protože jakmile protivník zjistí jeho pozici, je defacto v 90% případů mrtvý při další vlně útoků. Mnohdy se také Bastion využívá jako útočné dělo, co se "postaví" na transport a veze se jako pohybující se těžké rotační dělo. Stejně tak náš trpajzlík. Jinak Junkrat je naopak nejlepší na lov lidí jako Tracer nebo Genji pomocí pastí. Mei trvá zmražení přesně 1,25 sekundy bez ohledu na to, jaká je to postava. Jakmile u trpajzlíka máte ultimátku aktivní a nepřátelé u Vás, valte je kladivem. Nejrychlejší a nejničivější způsob. S trpaslíkem rozhodně se nesnažit doplazit se k nepřátelům blízko i kdyby palebný mód "brokovnice" byl sebelepší. Toto je nouzovka, co má nepřítele odradit. Ideální je být v zákrytu u věže a opravovat ji, ale nesnažit se nahánět nepřítele. Tedy pokud neběháte za Tracer a nečumíte na její zadek. Jinak u Widow po výstřelu skloňte na automatickou palbu a opět obnovte skrze zaměřovač. Rychleji se dobíjí schopnost než když máte neustále zamířeno.
  • vic takovejch clanku! kazdej den rozebrat na 4 normostrany, kazdej jeden utok hrdiny!
  • MickeyMutant
    Není toho proma na Overwatche tak akorát? V nejlepším přestat, se říká. Nechte taky něco pro oficiálně podporované fanstránky.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit