Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • J.V.Stalin

    Ne.

  • Ja ho trochu chapu, Dishonored melo nadhernou vizualni estetiku, dystopicke prostredi, naprosto dokonale steampunkove mesto (proc gamedesigneri Dishonoredu nenavrhuji nove mestske casti?) a jeho obyvatele a protivniky hrace, ale zcela mi nesedl herni styl. Dalo se to projit brutalni silou, ale bylo videt ze se s tim moc nepocitalo i nepratel bylo malo. Byla to takova adventura. Cili Bioshock nekde v Londyne jeste 50 let pred columbii rozhodne ano.

  • Pokud chce člověk něco jako Dishonored, tak tu má 2x Dishonored s tunou DLC (výborné hry BTW). Myslím ale že lidé od Bioshocku chtějí spíše další Bioshock. 1 a Infinite byly skvělé hry a v podstatě bych na nich nic neměnil. 2 byla sice "obyčejná" střílečka, ale i tak byla zvládnutá dobře a atmosferu si jakžtakž zachovala. Takže proč by někoho mělo znechutit to, že je pokračování Bioshocku další Bioshock opravdu nechápu. 

  • Carnage666

    Měsíc zní zajímavě ale podzemí by bylo ještě lepší si myslim, všechny díly se odehrávaly pořád na Zemi i když třeba alternativních.

  • J.V.Stalin

    Ano v tom souhlasím. Dvojka byla herně 100% lepší než jednička. Na obranu jedničky musím říct, že to byla nová IP s nejistým výsledkem a tak nebylo možný myslet na všechno. Přecejen rozpočet nebyl nafukovací.


    Ale dvojka hlavně selhala v napojení na jedničku, prostě to nijak nectilo ducha prvního dílu a závěr mi přišel strašně kýčovitej a vyznívající do ztracena...

  • J.V.Stalin

    No mě teda nepřišlo super, že byl tak uboze nerfnutej, jen proto, že si nezvládly poradit s tím jak ho pořádně využít...

  • Jack1947

    Kdybych to měl shrnout tak : Bioshock jsem pařil furt na rok 2007 určitě pecková hra. Hltal jsem příběh, a postupně postavy a zajimavý bosové, jenže jak jsem se blížil ke konci nepříjemně to začínalo skřípat to postupné ohalování, Prostředí bylo parádní spliceři jako nepřátelé pomatení obyvatelé Rapture taky.

    Horší bylo to finální odhalení hlavního záporáka( Tu frázi která skoro až zničila celou imerzi "Would you kindly?" ), potom ten nezajímavý a nucený závěrečný boss fight ale jinak to byla bezkonkurenční hra.

    Druhej díl nebyl tak parádní ale dostál svému jménu za Big daddyho to bylo zase jiné, nechci říkat lepší ale jiné, myslím že po tom toužil každý kdo se s ím v minulé hře setkal.

    No Infinite, ale jo bylo to dobré ale být ještě 4 tý díl na podobné vlně asi by to dost hráčů znechutilo.

    Takže co čekat od dalšího no něco nového, neotřelého aby ta hra zase dostala grády... ale na informace si ještě počkáme. Kdyby to bylo něco Dishonored nevadilo by.

  • Jack1947

    Za Big Daddyho to byla příjemná změna. Takže něco podobného klído.

  • dworkin

    Mám z Muska velice podobný pocit jako z Ryana. Schopní uskutečnit velké věci, ale bezohlední fanatici. Poté, co začal vypouštět Starlink a bylo mu úplně u zadele, jestli tím neohrozí ostatní sondy nebo pozorování vesmíru, jsem ho začal považovat za celkem dost nebezpečného člověka.

  • Coffin.Corner

    Já jsem navíc hrál dvojku ještě před tím než vyšla, proto k ní mám ještě osobnější vztah...

    Ležel jsem tenkrát v nemocnici kvůli arytmiím, napíchnutý na telemetrii, která na dálku přenášela můj srdeční rytmus na monitor do sesterny, abych byl pod kontrolou. 

    Spím a zdá se mi, že jsem Big Daddy, který se probojovává v Rapture skrze hromady splicerů, kteří mě nakonec zabijí...

    Probudím se, nade mnou se sklání sestřička s velkýma modrýma očima a malou, ale výraznou pusinkou 😉 a šeptá:

    "Jste v pořádku? Na chviličku jste nám umřel..." 


    😎

  • Prijde mi, ze to bylo "schvalne". Vzdyt v columbii to maji byt hitech zbrane, ale na svou dobu - a to je doba prvni velike valky. A v tomto kontextu se to povedlo. Booker je navic obycejny clovek, pravda trochu psychopat, ale zadny obrneny mutant jako projekt Delta. Pouzivani hand cannonu, miniraketometu a patriotova mlynku na pepr bylo prijemne, karabina mirne nudna, samopal asi takovy pocit, jako musely mit samopaly te doby. RPG strasne, ale kolikrat se potkal ten loutkovy automuz? Dvakrat? Jednou ve vstupu do fabriky, podruhe na jejim vrcholu u sceny s nuzkami. Potreti u vstupu do bankovni ctvrti a to bylo myslim vsechno.
    A upgrady byly blbe, to jo... Sranda jak byly globalni na typ zbrane obecne, bez ohledu ze tu konkretni clovek pak zahodil.

  • Zaverecne urovne ve dvojce, verejna a tajna laborator a pak vezeni Persefone, byly nejlepsi urovne z Rapture a snad i strilecek vubec. A spolecne boje s Eleanor, pruchod urovni z pohledu male sestry, setkani se zpevackou, Gil Alexander, spousta drobnych lidskych tragedii ruzne po Rapture.

    Melo to stejnou atmosferu jako Columbijska cast Burial at sea 2, ale ta uz byla prilis zjevna Levinova artisticka poza a teatralni rozlouceni.

    Zaplavena zabavni ctvrt byla super. V jednicce ale nemozne, Jack by se utopil.

    Pamatuju se, ze jsem na uplnem konci zapomel rozstrilet ty zlute zarici trubky a neustale likvidoval prival nepratel :D Po asi 15 minutach a vsudypritomnych hromadach mrtvol a pokladnickach mi zacaly presto dochazet penize a divil jsem se, proc to nekonci.

    A ten konec je taky pravda, Jack jak zachranil par holek (a vlastne byl do toho vtazen a zmanipulovan seshora) je sice fajn, ale "tvuj sen o rapture skoncil" byl po tom vsem podstatne vic dechberouci. Dvojka je rozhodne silne nedocenena.

  • 0011

    Není strašná je dokonce nadprůměrná ale v rámci série je nejhorší, zvlášť po skvělém gunplay a level designu dvojky. Taky upgrady byly oproti dvojce vyloženě trapný, naproti tomu příběh to vyvažoval.

  • Coffin.Corner

    Naprostý souhlas. A navíc měla dvojka to co jsem tak postrádal v jedničce. Interakci se všudypřítomnou vodou.  Zatopená úroveň, kterou jsem před tím procházel suchou nohou a čistil ji od splicerů, je nezapomenutelná. A samotný konec byl pro mě jeden z nejemotivnějších zážitků ve hrách vůbec. 

  • Trojka nebyla zase tak strasna strilecka. Mozna se to zdalo, ze bylo hodne otevrenych prostor a soucasne letani na kolejnicich a misty zmatek. Co konkretne se ti nelibilo?

    Dvojka byla nadherna hra, ale i na nejtezsi obtiznost se prestrelky smrskly na elektricky sok a dve davky rotacnim megakanonem do hlavy a bylo po splicerech. Daddyove po upgradech taky lehli po par protipancerovych nabojich. Vzpominam si, jak jsem v pauperovem drope, v te chudinske ctvrti, farmil zkusenosti z kamery, daddyu tam padly desitky :D

    U dvojky jsem nesnasel hacking tim merakem. Samozrejme to bylo mnohem logictjesi nez potrubi v jednicce, ale taky vetsi pruda.

  • Nepochybne jste o tom jiz pred valkou hovoril s vasim panem okresnim hejtmanem.

  • Elizabeth zije! A jehne prorokovo utopi v ohni horstva lidi.

    Nejlepsi herni zprava posledniho desetileti.

  • Dvojka byla herne lepsi nez jednicka. Nemela uz ten wow efekt, ale o to byla dotazenejsi dale. Byla melancholictejsi a smutnejsi. A nezapomenout na vypocetni centrum Minerva z datadisku.

  • Ze by Elon Musk byl jen jiny Ryan pro jinou dobu?
    Myslenky uplne nevycerpali, cyberpunk, Blade Runner, dystopie dnesni doby - Hongkong.

    Pro mne Bioshock nebyl jen socialni sonda, ale hlavne hra s jinde nevidenou vizualni estetikou zaroven ovsem akcni FPS. Podobne scenerie byly pak k videni v ruznych adventurach.

  • 0011

    Trojka měla nejlepší příběh, ale z trilogie to byla nejhorší střílečka, dvojka přesně naopak, proto jí mám radši, Infinite by mi sednul víc jako explorační adventura.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit