Přejít na výpis diskuzí
Path of Go, hra která se zrodila z experimentu
3.1.2011 | Aleš Smutný
10 příspěvků
-
Cože? To slyším prvně, ale věřím vám. V tom případě se vám omlouvám a do pr... jdu já :-)
-
Cože? To slyším prvně, ale věřím vám. V tom případě se vám omlouvám a do pr... jdu sám :-)
-
Nu, mám dojem, že to právě píšu. Pravidla jednoduchá, náročnost vysoká. Pár let jsem Go hrál. Co se týče programování, mohu jen zprostředkovat to, co říká MSR. Problém prvních verzí programů byl v tom, že průměrný (a asi oba víme, že průměrný je ten, který hraje těch "pár let") hráč neměl nejmenší šanci.
-
To je tedy snuska dezinformaci. GO ma jednoducha pravidla, mnohem jednodussi nez sachy, ale takticky je tak narocna, ze je problem naucit pocitac ji hrat dobre. Zatimco pocitacovy sachista muze v pohode souperit a porazit svetovehomistra v sachu, u go to ani zdaleka nehrozi, tady se jeste porad ukazuje sila lidskeho mozku.
-
Bohužel, v tomto případě je to herní konzola. Osobně také doufám, že se časem nastolí úzus konzole, ale zatím je ryze spisovně správně konzola. Že se to už všude dělá jinak (a mně to vadit nebude) je druhá věc.
-
Konzolu? Konzoli, podle vzoru nůši. Naučte se česky a s tou moravštinou jděte do pr....
-
no a ono je to tuším ešte ja tak že počítač ešte neporazil žiadneho majstra v GO ... ako porazil počítač šachových veľmajstrovou
-
No pán ve videu mele trochu propagační kraviny...
-
Microsoft byl dycky trochu pozadějš
-
"Problém nebyl ani tak v tom naučit počítač (konzolu) hrát Go. Šlo o to naučit jej to tak, aby měl člověk šanci."
Todle pronesl jeden pán asi přibližně 12 lety při ukázce prvniho bota do Quake 1. Tak nevim cosi o tom mám myslet.