Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už bylo na čase
  • Ty už to nehul *8*
  • Whoossain
    Poté, co jim víc, jak 3 (slovy tři) týdny trvalo, než přišli na to, jak to zaonačit, aby u jejich konverze GR:FS na PC fungovala myš a člověk zároveň nemusel odinstalovat všechny ovladače ke klávesnicím, myším, key padům a ostatním vstupním zařízením, bych si od Ubisoftu nepořídíl už ani rohlík. *12*
  • walltar
    Ono asi je pravda že pro člověka co se o lodě moc nezajímá je to celkem jedno, ale já se prostě přes tohle nepřenesu o plachetnice a taky o ty starší se zajímám nějakou dobu a vím jak fungují a jak se chovají na vodě takže pro mě je nemožné se přes to přenést.
  • Jaka facka? Nedramatizuj. Jen hlupak ocekava ze se komerce bude prednostne venovat ekonomicky nejslabsi platforme, kdyz umi uspet na tech nejsilnejsich.
  • Nic o rovnosti nepisu, ale nove hodnoty bez prace nevytvoris. Takze jestli to co povidas myslis vazne, pak jdi prikladem, a prestan hrat hry. V opacnem pripade jsi pokrytec.
  • Beru. Taky beru v potaz to, že právě ten Wolfenstein, o kterém mluvím, byl tím, co je ispirovalo :)

    A k vývoji dnešní scény... Je vám málo Angry Birds, Left for Dead, Mirrors Edge, AC, vývoj Guitar Hero, Kinect a Move specifických her, epizodický systém hraní, scriptované střílečky, Heavy Rain a cinematické hry, Alan Wake, free-to-play model her a s ním třeba WoT, MMO a WoW, facebook a sociální hry... Jj, herní svět se nikam nehnul... Lidi, no tak :) Tvrzení "ale mě se nic takového nelíbí"... To je ale subjektivní problém, a rozhodně ne problém "ošklivých amerických hráčů".
  • Práce se nerovná vytváření nových hodnot prospěšných pro společnost, kreativity lze dosáhnout jedině tak, že se člověk oddělí při své činnosti od zavedených konvencí a sám vytvoří něco nového. Největší brzdou je čas a motivace člověka namísto tvorby vzácného statku statky s co největší frekvencí konzumovat.
  • DangerousDave
    *7* uvedomuješ si že hovoríš o 20 rokov starej hre ? chlapče zlatý ak chceš niečo porovnávať musíš vziat do úvahy dobu v ktorej daná hra vznikla, grafika bola na svoju dobu výborná a na hráča pôsobila lepšie ako mnohé dnešne hry na súčasných hráčov. A to je to podstatné, nie súčasná technologia ktoré sa menia z roka na rok ale to ako hra v čase keď ju človek hrá na neho pôsobí.
  • Jakto ze neni co hrat. Nedavno vysel treba vyjimecny pocin dragon's dogma a to jsem jeste nedohral ani dark souls.
  • Vyvoj spolecnosti zpomaluji vsichni lide kteri si hraji na misto toho aby pracovali a vytvareli hodnoty. Schopnost myslet postradam u tebe, kterou platformu ze to pouzivas?
  • A proč vlastně, když máte tak výborný přehled, víte, co je špatně, víte, jak na to všichni pečou, proč nevezmete klávesnici do ruky, toolů dneska, zdarma s assetama, AI, GUI a vším co k tomu potřebujete, máte kvanta, a neukážete nám, hloupým vývojářům, jak to udělat pořádně a líp? Pusť se do toho, udělej design, pitch na hru, jakýkoli návrh, dám ti adresu a můžeme podiskutovat...
  • Ta revoluce, o které mluvíš, byl Wolfenstein 3D, když už :) V něm byl ten systém použit poprvé o nějaký jeden rok dřív. Doom byla vylepšená verze s vylepšenou grafikou.
  • LOL, doom 3 je nudna linearni predskriptovana koridorova akce. Na to se tesis a jeste hanis otevrenou akci jako je assassins creed?
  • Uvedomujš si dúfam, že DOOM vyšiel pred viac ako 15 rokmi? DOOM bol herná revolúcia. Smutné je, že sa od DOOMu herný priemysel veľmi nepohol.
  • Neví se asi nic, jako vždy vše v tajnosti až do posleních chvil... letos Vánoce datum vydání zatím pořád asi platí .. snad ..
  • Jo, je toho dost o Doomu 4.

    Bude to hodně zaměřený na cover systém jako v Deus Ex Human Revolution. Hraješ sice z první osoby, ale většinu času budeš skrčenej ve třetí osobě.

    Osobně mi to nevadí, krytí do střelby přidává dynamiku.
  • DangerousDave
    sú nejaké nové info ? D4 som vôbec nesledoval...želal by som si väčšie množstvo nepriatelov v rozsiahlejších lokáciách, jednoducho aby sa konečne peklo vrátilo na Zem :)

    inak Assassin je mi u zadku... ale Amnesia už docela zamrzí *9*
  • Lidí je moc a tempo růstu příliš vysoké, na Mars je to daleko a technologicky v daném objemu neproveditelné. Myslím, že daný návrh podmínek eliminace je velmi dobrý. Navrhňete lepší a dám vám bůra.
  • Naopak si myslím, že to je velmi šťastné myšlení.
    Snažím se osobně vidět i "za oponu" her.

    Mě je jasné, že lodě v AC3 budou 100% nereálné. Ale to mě neodradí od toho, abych si je užil.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit