Přejít na výpis diskuzí
Pětiminutová momentka ze space opery Star Citizen
11.10.2012 | Petr Poláček
39 příspěvků
-
No tak jsem jim hodil 35$ do placu. Zatim mi prijdou jako profici, ne jak ten jinej projekt ne oldschool rpg ( ne obsidian) ... Sajfai mam rad a darkstar one byla hoodne nedocenena.. Takze todle se mi snad bude libit..
-
První hra, kde jsem přispěl předem:-) A ne málo:-)
Je pravda, že málokde jsem strávil tolik času jako ve Freelancerovi, tak doufám, že to bude stát za to. A podpora Oculus Rift je jen třešinak na dortu... Asi začnu šetřit:-) -
nektery herni svety tak funguji, kdysi jsem cetl nejaky clanek o tomhle ale uz si z toho moc nepamatuju, ted ani nevim jestli to ma neco spolecneho s float space vs fixed spaces. Mozna nekdo kdo programuje engine nam to lip vysvetli.
-
Já bych teda jen za nás ubohé anonymí kritiky řekl, že nepodepisovat se je pro některé spojené s bezpečností na internetu a né s tím, že by se schovávali.
-
Taky mají společné předky... nová BSG i Wing Commander, ze kterého vychází tahle hra, se inspirovaly starou Galacticou ze 70. let... mimochodem třeba cylonský raider v nové BSG se docela podobá kilrathské Dralthi z Wing Commandera *4*
-
Inspirace Battlestar Galacticou (tedy tím seriálem) do oči bijící. Ale proč ne...
-
Ale zrcadlo není přehrávač :P
-
Hra mi připadá super a určitě ji budu sledovat i nadále ostřížím zrakem.
Chtěl bych teď ale nahodit v plén jiné téma a tou je kvalita článku. Všimněte si že text samotný jako jednotka je poměrně chudý co se návaznosti týče, létají tam myšlenky a jména vytržená z kontextu (Freelancer, Chris Roberts).
Spravně to chytí pouze ten, kdo klikl na jeden z 6 Odkazů a přečetl si nejprve jiný článek co vyšel o den dříve od jiného autora.
Dále to samozřejmě pochytí i někdo s velice rozsahlými až profesionalními znalostmi gamerského světa. Jenže to snad nejsme na blogu ale na novinářském protálu pro veřejnost.
Bohužel mám takový pocit poslední dobou z mnoha dalších članků tady na Games.
Chtěl bych tedy poprosit pana Poláčka a další Autory o méně odkazů a více novinařiny. Anebo méně je někdy více...
Děkuji
J. D.
(schválně se podepisuji, protože kritizovat pod anonymem je děsně jednoduché a to zase mám k lidem z Games respekt) -
Na ohlášení tohoto titulu jsem se těšil už ve chvíli kdy zde o něm informovali. Jakmile jsem viděl jméno Chris Roberts tušil jsem, že to bude pecka. A vůbec mě to nezklamalo. Možnost pohybovat se po palubě lodi, projít do hangáru, najít svůj stroj mezi stovkou dalších a odstartovat přímo z doku, to je prostě bomba. Jen bych se ještě přimlouval za možnost existence planet. Skutečných koulí s atmosférou a povrchem, kde by bylo možno projít plynule atmosférou a přistát. Možnost hledat nerosty, vybudovat těžební stanici nebo opevněnou základnu, kurňa, to by se mi líbilo velice. Ale člověk nemůže mít všechno, tak uvidíme. Každopádně těch 60 doláčů dám určitě. Možná i víc.
-
puvodne jsem chtel prispet, ale posedlost robertse grafikou me hodne desi. jeste si to rozmyslim *13* .
-
i need a new machine
-
Myslím že je to nepřirozený (zatím) z jednoho důvodu. Ve vesmíru se člověčí mozek nemá čeho chytit aby vyhodnotil pohyb a i přes to že jsou tam v dálce třeba nějaké objekty, jsi od nich tak daleko, že na nich nepozoruješ tak výrazné/rychlé změny, aby ti to pomáhalo. Tohle ale zažiješ kdekoliv, kde budeš mít okolo sebe obrovké prostory...třeba na moři...
-
To video je fakt spatne...
-
Přesně tak jsem to myslel, akorát jsem to byl línej formulovat *3*
-
To je jak ve Futuramě s pohonem na temnou hmotu *15*, tam taky loď stojí a hýbe se vesmír kolem *4*
-
Pecka, moje prachy teda rozhodně má.
Teda po tom, co mi jejich brána přestane řikat error invalid currency: eur. *1* -
Spíš z tý formulace vyplývá, že to bude podobný jako většina f2p/p2w her. Buď si zaplatíš, nebo vložíš "game-time" aka budeš grindovat. Ovšem vývojáři chtěj vždycky vydělávat, tak obvykle čím dál jsi ve hře, tím jsou požadavky na grindování větší, aby tě to donutilo zaplatit si.
-
jednou delali takovy pokus, kdyz nalepili mouchu na ,,spendlik,, a po stranach nechali odvijet pasky se svetlymi teckami, ktere simulovaly pohyb. A cim rychleji se ty pasky odvijely a ty tecky se rychleji mihaly kolem te mouchy tak ona o to vic mavala kridlama, ikdyz porad byla prilepena a nehnula se z mista, jen si myslela, ze leti cim dal rychleji ů)
-
A navíc pro singl to bude asi úplně šumák :)
-
Přesně tak. Navíc něco ukázal a hlavně, tomuhle jménu věřím, že umí udělat co ukazuje, protože už to několikrát dokázal:)