Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No tak jsem jim hodil 35$ do placu. Zatim mi prijdou jako profici, ne jak ten jinej projekt ne oldschool rpg ( ne obsidian) ... Sajfai mam rad a darkstar one byla hoodne nedocenena.. Takze todle se mi snad bude libit..
  • První hra, kde jsem přispěl předem:-) A ne málo:-)
    Je pravda, že málokde jsem strávil tolik času jako ve Freelancerovi, tak doufám, že to bude stát za to. A podpora Oculus Rift je jen třešinak na dortu... Asi začnu šetřit:-)
  • nektery herni svety tak funguji, kdysi jsem cetl nejaky clanek o tomhle ale uz si z toho moc nepamatuju, ted ani nevim jestli to ma neco spolecneho s float space vs fixed spaces. Mozna nekdo kdo programuje engine nam to lip vysvetli.
  • walltar
    Já bych teda jen za nás ubohé anonymí kritiky řekl, že nepodepisovat se je pro některé spojené s bezpečností na internetu a né s tím, že by se schovávali.
  • Ghost47
    Taky mají společné předky... nová BSG i Wing Commander, ze kterého vychází tahle hra, se inspirovaly starou Galacticou ze 70. let... mimochodem třeba cylonský raider v nové BSG se docela podobá kilrathské Dralthi z Wing Commandera *4*
  • Inspirace Battlestar Galacticou (tedy tím seriálem) do oči bijící. Ale proč ne...
  • Ale zrcadlo není přehrávač :P
  • Hra mi připadá super a určitě ji budu sledovat i nadále ostřížím zrakem.

    Chtěl bych teď ale nahodit v plén jiné téma a tou je kvalita článku. Všimněte si že text samotný jako jednotka je poměrně chudý co se návaznosti týče, létají tam myšlenky a jména vytržená z kontextu (Freelancer, Chris Roberts).
    Spravně to chytí pouze ten, kdo klikl na jeden z 6 Odkazů a přečetl si nejprve jiný článek co vyšel o den dříve od jiného autora.
    Dále to samozřejmě pochytí i někdo s velice rozsahlými až profesionalními znalostmi gamerského světa. Jenže to snad nejsme na blogu ale na novinářském protálu pro veřejnost.
    Bohužel mám takový pocit poslední dobou z mnoha dalších članků tady na Games.
    Chtěl bych tedy poprosit pana Poláčka a další Autory o méně odkazů a více novinařiny. Anebo méně je někdy více...
    Děkuji
    J. D.
    (schválně se podepisuji, protože kritizovat pod anonymem je děsně jednoduché a to zase mám k lidem z Games respekt)
  • Na ohlášení tohoto titulu jsem se těšil už ve chvíli kdy zde o něm informovali. Jakmile jsem viděl jméno Chris Roberts tušil jsem, že to bude pecka. A vůbec mě to nezklamalo. Možnost pohybovat se po palubě lodi, projít do hangáru, najít svůj stroj mezi stovkou dalších a odstartovat přímo z doku, to je prostě bomba. Jen bych se ještě přimlouval za možnost existence planet. Skutečných koulí s atmosférou a povrchem, kde by bylo možno projít plynule atmosférou a přistát. Možnost hledat nerosty, vybudovat těžební stanici nebo opevněnou základnu, kurňa, to by se mi líbilo velice. Ale člověk nemůže mít všechno, tak uvidíme. Každopádně těch 60 doláčů dám určitě. Možná i víc.
  • Black_Hand
    puvodne jsem chtel prispet, ale posedlost robertse grafikou me hodne desi. jeste si to rozmyslim *13* .
  • i need a new machine
  • Myslím že je to nepřirozený (zatím) z jednoho důvodu. Ve vesmíru se člověčí mozek nemá čeho chytit aby vyhodnotil pohyb a i přes to že jsou tam v dálce třeba nějaké objekty, jsi od nich tak daleko, že na nich nepozoruješ tak výrazné/rychlé změny, aby ti to pomáhalo. Tohle ale zažiješ kdekoliv, kde budeš mít okolo sebe obrovké prostory...třeba na moři...
  • To video je fakt spatne...
  • kostejnesmrtelny
    Přesně tak jsem to myslel, akorát jsem to byl línej formulovat *3*
  • To je jak ve Futuramě s pohonem na temnou hmotu *15*, tam taky loď stojí a hýbe se vesmír kolem *4*
  • Pilgrim66
    Pecka, moje prachy teda rozhodně má.

    Teda po tom, co mi jejich brána přestane řikat error invalid currency: eur. *1*
  • USER47
    Spíš z tý formulace vyplývá, že to bude podobný jako většina f2p/p2w her. Buď si zaplatíš, nebo vložíš "game-time" aka budeš grindovat. Ovšem vývojáři chtěj vždycky vydělávat, tak obvykle čím dál jsi ve hře, tím jsou požadavky na grindování větší, aby tě to donutilo zaplatit si.
  • jednou delali takovy pokus, kdyz nalepili mouchu na ,,spendlik,, a po stranach nechali odvijet pasky se svetlymi teckami, ktere simulovaly pohyb. A cim rychleji se ty pasky odvijely a ty tecky se rychleji mihaly kolem te mouchy tak ona o to vic mavala kridlama, ikdyz porad byla prilepena a nehnula se z mista, jen si myslela, ze leti cim dal rychleji ů)
  • A navíc pro singl to bude asi úplně šumák :)
  • Přesně tak. Navíc něco ukázal a hlavně, tomuhle jménu věřím, že umí udělat co ukazuje, protože už to několikrát dokázal:)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit