Přejít na výpis diskuzí
Pětiminutová momentka ze space opery Star Citizen
11.10.2012 | Petr Poláček
39 příspěvků
-
Jen mi přijde divný že v tak nabušený vesmírný technice pořádně nefunguje zaměřování takovej ran vedle :D
-
-
:) a me vzdy zajimalo proc tak nabusene vesmirni stihacky maji kridla :) asi aby se hur vesli do hangaru nebo aby meli slabe mista ... ale hra vypada pekne (nemluve o tom jak chudy je tento zanr)
-
-
asi, aby mohly litat i v atmosfere :)
-
-
jo to me napadlo, ale logika mi to zamitla :) + s tema kridlama co vetsinou maji tezko :) .. spis aby to na soucasneho cloveka pusobilo jako stroj urceny pro litani ..
-
-
Protože vesmír ve vesmírných střílečkách je složený z tekutiny s celkem nízkou hustotou takže ty křídla pomáhají držet směr. *1*
-
Většina sci-fi stíhaček a bitevních lodí obecně není moc věrohodná. Často to připomíná střet námořních lodí a letadel z letadlových lodí někdy z druhé světové. Ale na to jsme si už mohli zvyknout. *3*
-
-
-
-
-
Škoda, že teď nemám dost peněz ... bych jim tam jinak okamžitě hodil 100USD ... takhle sem dal jenom těch základnáích 30... *9*
-
Zrazu sa cítim šťastný :D
-
Vypada to super, jen nevim proc, ale ja mam u tehlech her vzdycky pocit jak kdyz ta lod stoji a hybe se svet kolem ni. Neco tam je na tom pohybu, co neni prorozeny podle me. Mozna presnost s jakou se to pohybuje?! Nevim... napr. v tom videu Physics, jak tu lod toci kolem vlastni osy, je to jak kdyby ji prispedlil na jedno misto a pak s ni na tom spendliku otacel. Nemam z toho te pocit ze to je neco volne vysici a otacejici se v prostoru. To sami pro pohybu a stejnej pocit mam i pri Eve Online. To je podle me taky duvod proc lidi chteli do Eve navrat tech car co zustavaj za lodi, protoze to o trochu vic imituje pohyb, ale co ja vim, ja sem jen prosty pobijec much "Flyboy Eda".
-
-
nektery herni svety tak funguji, kdysi jsem cetl nejaky clanek o tomhle ale uz si z toho moc nepamatuju, ted ani nevim jestli to ma neco spolecneho s float space vs fixed spaces. Mozna nekdo kdo programuje engine nam to lip vysvetli.
-
Myslím že je to nepřirozený (zatím) z jednoho důvodu. Ve vesmíru se člověčí mozek nemá čeho chytit aby vyhodnotil pohyb a i přes to že jsou tam v dálce třeba nějaké objekty, jsi od nich tak daleko, že na nich nepozoruješ tak výrazné/rychlé změny, aby ti to pomáhalo. Tohle ale zažiješ kdekoliv, kde budeš mít okolo sebe obrovké prostory...třeba na moři...
-
To je jak ve Futuramě s pohonem na temnou hmotu *15*, tam taky loď stojí a hýbe se vesmír kolem *4*
-
jednou delali takovy pokus, kdyz nalepili mouchu na ,,spendlik,, a po stranach nechali odvijet pasky se svetlymi teckami, ktere simulovaly pohyb. A cim rychleji se ty pasky odvijely a ty tecky se rychleji mihaly kolem te mouchy tak ona o to vic mavala kridlama, ikdyz porad byla prilepena a nehnula se z mista, jen si myslela, ze leti cim dal rychleji ů)
-
-
Na ohlášení tohoto titulu jsem se těšil už ve chvíli kdy zde o něm informovali. Jakmile jsem viděl jméno Chris Roberts tušil jsem, že to bude pecka. A vůbec mě to nezklamalo. Možnost pohybovat se po palubě lodi, projít do hangáru, najít svůj stroj mezi stovkou dalších a odstartovat přímo z doku, to je prostě bomba. Jen bych se ještě přimlouval za možnost existence planet. Skutečných koulí s atmosférou a povrchem, kde by bylo možno projít plynule atmosférou a přistát. Možnost hledat nerosty, vybudovat těžební stanici nebo opevněnou základnu, kurňa, to by se mi líbilo velice. Ale člověk nemůže mít všechno, tak uvidíme. Každopádně těch 60 doláčů dám určitě. Možná i víc.
-
Na tohle se rad budu koukat skrz ruzove bryle :) "shut up and take my money!"
-
Z traileru to vypadá fantasticky, ale poněkud mě tam znervózňuje toto:
Not a subscription but not free-to-play; rather a hybrid of these two business models. Much like ArenaNet's Guild Wars 2, you will purchase the PC game and pay no recurring subscription charges. Your purchase of the game will allow you to play in the universe for free, forever! The game will offer a variety of virtual items for purchase with in-game credits allowing you to spend money on items that offer more ways to express yourself, provide convenience, and customize your experience. But the cardinal rule regarding "in-game purchases" is: Players who spend money purchasing in-game credits will have no advantage over players who spend time!
Everything is bought with in-game credits. These purchases won't offer any advantage over someone who puts in the "game-time" to earn the same amount of credits.
Na mý stupnici F2P - P2W je tohle nebezpečně vpravo *13* -
-
"Everything is bought with in-game credits. These purchases won't offer any advantage over someone who puts in the "game-time" to earn the same amount of credits. " takže úplně jako GW2. Barvičky, skiny atd podle mě. Takže pro mě hodně vlevo ;)
-
-
Spíš z tý formulace vyplývá, že to bude podobný jako většina f2p/p2w her. Buď si zaplatíš, nebo vložíš "game-time" aka budeš grindovat. Ovšem vývojáři chtěj vždycky vydělávat, tak obvykle čím dál jsi ve hře, tím jsou požadavky na grindování větší, aby tě to donutilo zaplatit si.
-
-
Přesně tak jsem to myslel, akorát jsem to byl línej formulovat *3*
-
-
A navíc pro singl to bude asi úplně šumák :)
-
-
Mě to připomíná eve systém ... tam taky můžeš koupit herní měnu za prachy... Takže se uvidí jak bude postavený zbytek hry ... a vzhledem k tomu, že kupuješ kredity ze hry tak prostě ostatní můžou mít to co ty i bez placení, jenom ty to máš dřív a bez grindu.
-
-
Hra mi připadá super a určitě ji budu sledovat i nadále ostřížím zrakem.
Chtěl bych teď ale nahodit v plén jiné téma a tou je kvalita článku. Všimněte si že text samotný jako jednotka je poměrně chudý co se návaznosti týče, létají tam myšlenky a jména vytržená z kontextu (Freelancer, Chris Roberts).
Spravně to chytí pouze ten, kdo klikl na jeden z 6 Odkazů a přečetl si nejprve jiný článek co vyšel o den dříve od jiného autora.
Dále to samozřejmě pochytí i někdo s velice rozsahlými až profesionalními znalostmi gamerského světa. Jenže to snad nejsme na blogu ale na novinářském protálu pro veřejnost.
Bohužel mám takový pocit poslední dobou z mnoha dalších članků tady na Games.
Chtěl bych tedy poprosit pana Poláčka a další Autory o méně odkazů a více novinařiny. Anebo méně je někdy více...
Děkuji
J. D.
(schválně se podepisuji, protože kritizovat pod anonymem je děsně jednoduché a to zase mám k lidem z Games respekt) -
-
Já bych teda jen za nás ubohé anonymí kritiky řekl, že nepodepisovat se je pro některé spojené s bezpečností na internetu a né s tím, že by se schovávali.
-
-
njn je to brutus, ale porad jen tech demo.. a jestli jsem to pochopil spravne tak bude vic serveru? takze ne klasicke mmo??? nebo nekdo vylustil jestli bude nejakej offiko server piskoviste ke kteremu se budeme moci vracet po dlouhe roky?
-
-
Já to pochopil tak, že jako hlavní multiplayer prostředí chtějí jeden server jako v EVE. Pak je tu ještě možnost založit si vlastní MP hru, ale to budou spíš samostatné bitvy (zase s možností používat libovolné mody, takže kdo má rád Star Wars nebo BSG...)
-
-
Inspirace Battlestar Galacticou (tedy tím seriálem) do oči bijící. Ale proč ne...
-
-
Taky mají společné předky... nová BSG i Wing Commander, ze kterého vychází tahle hra, se inspirovaly starou Galacticou ze 70. let... mimochodem třeba cylonský raider v nové BSG se docela podobá kilrathské Dralthi z Wing Commandera *4*
-