Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • říkáš, že tě hra nebaví? tak to je ovšem tragédie, napiš nám o tom prosim víc
  • "něco málo přes 20 let" .. i když..jak to teď počítám, tak to bude dokonce už asi 25 let, protože první hru jsem hrál u strýce někdy ve 3-4 letech a od té doby u něj prudil dlouhá léta (didaktik, atari, amiga 500, 1200, 486, p133, ...), než jsem měl konečně své PC *1*
  • No já hraju ještě něco málo přes 20 let, Baldur's Gate sága je pro mě dodnes to nejlepší co jsem hrál (i když z velké části určitě i kvůli nostalgii, protože jsem u obou dílů strávil bez přehánění stovky hodin) a Pillars of Eternity mě bavilo.
    Nebyl to žádný zázrak a některé věci mi tam vyloženě vadily (nebo působily jako vtlačené do hry "na sílu" - například ta hrdinova pevnost), ale jinak jsem byl jako kickstarter backer spokojen a dostal jsem, co slíbili - pořádné old-school RPG.
    Pillars mám už dávno dohráno a teď nemám čas se s k němu vracet z důvodu hromady her v zásobě, které jsem ještě ani nenainstaloval :D , ale určitě si jej ještě letos znovu zahraju.
  • flash789
    problém je ze mam par známých co hrajou priblizne stejne dlouho jako ja a nudi se u toho taky, coz me dost prekvapilo, pac jsou preci jen vice zamereni na pribeh ve hrach a celkove povazuji třeba Baldurs gate 2 za jednu z nejlepších her..a když se Pillars nelibi ani jim, tak člověka pak napadaji věci co pisu vyse. K te jednoduchosti..ono je to tady kolikrat lepsi se moc nerozepisovat...proste games:)
  • Blue.Shark
    A stejně tak bych se mohl já tebe zeptat, proč se snažíš ostatním vnutit, že je to nudná hra. Že něco jednoho člověka z tisíce nebaví, neznamená, že je to z globálního pohledu nuda. Pokud hraješ 20 let, pak je ti jistě přes třicet a popravdě mě trochu zaráží tvůj velmi jednoduchý pohled na věc.
  • Ano, ale to tzv. hozeni kostkou se musi vygenerovat apokud generovani vyuzije spatne sekvence tak se stane ze i sebe lepsi snace 95%, 96%,97%. ti proste nepomuze protoze ti to vygeneruje sekvenci napr. 98,81;99,23;99,49 aj. :)
  • proc se porad herni weby snazi lidem vnutit ze se jedna o povedene rpg? hral jsme to několik hodin a byla to nuda k possrani.Podotykam ze hry hraju přes 20 let takze s timhle typem hry problém nemam, jen to je proste desna nuda.
  • zaty
    Ja ho měl v seznamu "dohrat až bude kdy", ale nakonec jsem to rozehral, abych hrani po par tydnech prerusil a necham si to na zimu. Neni to hra na 5 hodin tydne. To chce fakt dlouhe zimni vecery, kdy je čas na pořádnou pařbu :)
  • Sr_Lobo
    Slusnej patch, akorat teda to AI mi prijde jako zbytecna zalezitost, protoze to zabiji presne to co me na ty hre bavi - mikromanagement skupiny.
  • Ghost47
    Tohle není problém nastavit v pravidlech, že ta šance nikdy nepřekročí třeba 90% (takže i na max úrovni budeš mít 10% šanci na neúspěch). Jinak výhoda kouzel prvních 2 úrovní v PoE je, že u postavy na dostatečně vysokém levelu se doplní po každém boji... takže i když budou dávat jen malé poškození, nemusí se s nimi šetřit.
  • v XCOMe to bolo o podvadzani, tie cisla nekorespondovali s realitou.
    v podstate si hodil kockou ci trafis alebo nie, hra si to zapamatala, a ani load ti nepomohol
  • pri 80% ano, ale v d&d mas aj pri vysokych leveloch sancu, ze sa ti nieco pototo, tu to odpada
    Nizkolevelove kuzla budu casom na nic
  • Ghost47
    Ale to je to samé - když má zloděj 80% šanci, že uhne, tak v D&D bys házel desetistěnnou kostkou a musel bys hodit 3 a víc...
  • nie je aj 85% šanca o náhode? len je namiesto saving throws vyjadrená v percentách aby to pochopili aj tí čo prepadajú z matematiky.
  • Nektere nahody z hlediska her a pocitani pravdepodobnosti byvaji dost na prd. Zarznym pripadem je XCOM, kde pokud mas nejakou spatnou metodu vypoctu pseudonahodnych cisel, tak dojde k nejake rade, kdy i 95% uspesnost znamena neuspech nekolikrat za sebou. Coz se ti pri hodu kostkou stane opravdu vyjimecne, ale XCOM je tim proslavenej.

    Vzhledem k tomu, ze jsem trochu pricichl k vypoctum pseudonahodnych cisel a nebo jinym metodam vypoctu nahodneho cisla, tak slovo nahoda ve hrach ve me neevokuje tu spravnou nahodu/pravdepodobnost, jak by mela fungovat.
  • Trolololololo hohohoho.....
  • Keyz
    Super. Opět borci na tom makají jak se jen dá.
    Tak by to mělo vypadat.

    Dále bude v létě Shadowrun: Hong Kong.
  • hm, neviem ci sa mi to velmi paci, napriklad mam zlodeja na 5.urovni a on ma mat stale (napr)85% sancu, ze sa hociakemu fireballu vyhne? a v 10.urovni 100perc.?
    v d&d to bolo poriesene lepsie, tam to bolo o nahode, hode kockou
  • gtfo
    diky
  • zrovna to plížení mi v této hře přišlo na dvě věci (na h. a na nic). V RPGčkách obvykle rád hrávám za zloděje, nebo kombinace zloděj/válečník, zloděj/mág. Tak jsem zloděje rozehrál i tady, než jsem zjistil, že je k ničemu. Vyžaduje obrovskou míru mikromanagementu - jednak spoustu skillů investovaných do stealth, pak se přiblížit a pak dát jednu ránu, pak už mne najdou. Brzy jsem zloděje zavrhl. Nejlepší postavu za kterou hrát je Cipher (de facto kouzelník bez nevýhod kouzelníka a naopak se spoustou výhod). Má konečná party teda nakonec vypadala tak, že hlavní postavu jsem si udělal defenzivního paladina, který měl velkou int/charisma (resolve), abych si odemkl co nejvíc dialogů. V hospodě jsem si vytvořil vlastního ciphera. A 4 postavy jsem našel po světě, protože jsem nechtěl přijít o jejich questy.
    Hra je to příjemná, největším kladem je grafika/dialogy/popisy/příběh, největším záporem jsou ještě nedodělané herní mechaniky se spoustou nevyvážeností, mizernými kouzly atd. Každopádně pro milovníky BG stojí za to si hru zahrát.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit