Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je vidět, že izometrie má pořád svoje kouzlo i dneska...
    • Vsak to je len uhol pohladu, doslova. Tj aj v realnom zivote ak by si sledoval nejake historicke akcie na hrade.
      Ci to sledujes z kopca a velkej vysky alebo by si za tym clovekom, skupinou chodil.
      To iste ako v hre. Chces taktizovat divas sa na situaciu z vysky, chces akciu si priamo tam.

      Ja by som prijal keby zapojili aj prostredie a nove prvky.
      Na boj by mala vplyv hmla, noc, alebo ak by som postavu presunul na vyssie polozene miesto. Viac interaktivych prvkov. Nahla sa spusti snehova burka, ovplyvni to situaciu, napr ranger s lukom by misoval apod.
      Oni sa az prilis drzia predlohy, ja by som bol rad ak by to aj okorenili o nove prvky
    • iSpirit
      otázka je, proč se to bojíš napsat svým nickem nebo proč se obecně bojíš psát pod svým nickem? Nebo mě máš za vzor? To by mně lichotilo *4*
    • Já vždy zastával názor, že hry jsou od toho, aby pobavili a ne aby byli, co nejblíže realitě. Pro mě to znamená, že ne všechno by se mělo rvát do 3D z 1st nebo 3rd person. Pro mě je příklad Fallout 3 a 4. Nechci se tím nikoho dotknout, ale vzhledem k oblíbenosti 1 a 2, pro mě prostě nejsou tyto další díly tak zajímavý.
      Na druhou stranu bych si nedokázal představit kdyby The Elder Scrolls serii předělali do izometrie :).
      • Neni to e enginu, ale o lidech, co tu hru dělaj a přístupu. New Vegas běží na stejnym enginu jako F3 a F4, využívá i více méně stejný mechaniky, ale narozdíl of F3 a F4 je plný zajímavých a zapamatovalných charakterů a questů a neni to jen generický borefest, protože to nedělala Lamethesda
        • přesně tak. To není vůbec o izometrii, ale celkových mechanikách. Například Drakensang, Dragon Age nebo NWN 2 mají tu samou hratelnost jako BG2, přestože nejsou izometrické. Bohužel tato linie RPG her zanikla a byla zcela nahrazena akčními RPG. Nic proti aRPG, taky je hraju, ale tyto staré klasické RPG mi dnes chybí.
    • Paulcz
      A proč by ne? :)
  • Ak teda Obsidian už nejde robiť ďalší datadisk pre PoE, mohlo by im Paradox Interactive dať do rúk značku Vampire: The Masquerade od White Wolf a nech spravia ďalší diel v tej sérii po Bloodlines
    • Spíš by si mohli vzít do parády novej fallout protože to co vyplodila bethesda je k pláči.
  • Morraw
    WM jsem koupil komplet. Osobně by mě ani nenapadlo kupovat jen jednu část. Včera jsem dohrál tu první. Nějaký obsah z dvojky už je i v ní (viz obrana pevnosti) + všechna další vylepšení (náhodné eventy v pevnosti, nový společník atd.)
    Příběh okolo trpasličí pevnosti Durgan's Battery se mi líbil. Vedlejší úkoly a lokace mi nepřišly nějak nízké kvalitou oproti původní hře. I ta malá část je napěchovaná obsahem. Dohraní první části mi zabralo kolem 20h a hodnotím velmi kladně. A začátek druhé dáva příslib temnějšímu dobrodružství.
    Hru jsem pokračoval z 12. lvlu na Hard/Expert. Hra vám při prvním spuštění nabídne možnost škálovat obsah na váš lvl, což silně doporučuju, pokud chcete aspoň nějakou výzvu. V soubojích jsem neměl větší problémy a opravdová výzva to bude až na PotD, ale to jsem byl líný zapínat.
    Jediný problém mám v již zmíněné oblasti Cragholdt, která je díky mnichům dost brutální a to ani nemluvím jak se nadává na hlavního bosse.
    Do hry přibyly "soulbound" zbraně, které jsou sice super nápad, ale díky class restrikcím jsou celkem k ničemu, pokud na to vyloženě nemáte postavu. První je třeba skvělé hůlka pro mága nebo luk pro střelecké postavy. Ale obouručák pro chantera nebo skvělý palcát pro kněze jsem opravdu nevyužil. S tím souvisí i neduh původní hry a to obrovské množství legendárního vybavení a peněz.
    Znovu musím vychválit super napsané společníky, ikdyž se mi do party nehodil ani jeden.
    Někdy by to chtělo opravdu nějakou arenu, kde se můžete vyřádit s různýma classama.
    A pokud se vám také líbí ten úžasný artwork na pozadí hlavního menu, tak stahujte zde
    https://www.flickr.com/photos/139162798@N02/25181677401/in/album-72157664957146591/
    • Já nevlastním datadisky, ale soulbound hůlku na mágovi mám. Jedu ho, jako magického střelce.
      • Morraw
        Tak to je mise v Dyrwoodu, takže asi byla přidáná formou updatu a není třeba vlastnit WM.
  • Na Metacritic od lidí jen 6,5/10...
    • KrPa
      První den hodnotí jen hateři a fanboyové, normální hodnocení se tam objeví až za pár dnů.
      • Kdykoliv si čtu recenze/komenty na metacritics tak silně pochybuju o důvěryhodnosti metascore.
      • hra je venku skoro měsíc...
    • Z 93 lidí... lol... velmi nepovedený pokus...
  • To je asi největší facehugger, co se kdy v počítačové hře objevil... respect Obsidian...
    • Magister_Peditum
      Mně to spíš připomíná kostěnou dlaň.
      • rohlos
        Samozrejme, ze je to kostena dlan, ale u facehuggera jsem se pobavil o moc vic. *1*
  • KrPa
    Budou jeste nejake dalsi dlc nebo datadisky?
    • co si pamatuju, tak už někdy před rokem jsem četl, že v plánu je vydat tento jeden datadisk na 2 části, a mezitím pracovat na dvojce. Takže žádný další by být neměl.
      • Navíc během tohoto roku snad už vyjde Torment :)
    • Doufám že ne, stáva se z toho docela ždímačka. Taky by to už mohli dodělat, ať to mohu ve slevě koupit komplet.
      • Ždímačka je ubisoft anno,far cry,assassin a nevim co ještě.Tohle je jedna hra+2malé dlc a ani ne moc drahé.
      • Morraw
        Neměl by být, pokud něco nečekaně neoznámí. Ale předpokládám, že už se pracuje na PoE 2
        • To by bylo super. Tak snad tentokrát už bude 3d.
          • 3d rozhodne nie.
            Ale kludne by mohli spravit interaktivne prostredie, fyzikalne zakony, interakciu s prostredim apod.
            To je nieco ako keby si chcel hrat sach z nizkeho uhlu pohladu a na situaciu mal zly vyhlad
          • Kacířství.
          • Morraw
            Vtip? PoE bylo vytvořeno jako pocta hrám od Black Isle. Jestli chceš crpg v moderním kabátku, tak se spíše poohlížej po Divinity: Original Sin 2.
            • Popravde jsem celkem zvedavej v jakym stylu pojmou PoE2 nebo jiny projekt postaveny na mechanikach vytvorenych, a vypilovanych, pro PoE. D&D je system ve kterym jsou pravidla jasny, PoE vytvorilo system vlastni. Nemyslim si, ze by nutne museli pouzit Infinity Engine. Nicmene dle vyjadreni vyvojaru (Josh Sawyer blog) mechaniky na kterych PoE funguje budou pouzity v budoucim projektu. I proto neustale balancovani a vylepsovani hry od jejiho vydani az po WM2.

              Co se tyce DA:I to je hra delana na ovladani gamepadem. Napred jsem to hral jako klasiku, pauza a takticky pohled, ale kdyz jsem to zkusil s gamepadem bez pauzy tak se to hralo jinak, az bych rekl lepe.
            • Tilwaen: po letech se objeví jedna hra udělaná v legendárním Infinity enginu a je to špatně? 3D RPG je habaděj, tahle hra má skvělé taktické možnosti jako původní Balduři, zatímco třeba DA-Inquisition vypadalo úžasně, tak taktické možnosti "vylepšily" tak skvěle, že se staly naprosto nepoužitelnými, snad jedině kromě pauzování což není moc výhra
            • protože to nepotřebují?
            • Ovšem hry od Black Isle jsou legendární svou propracovaností, tak proč si je neuctít taky moderní grafikou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit