Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Kdykoliv si čtu recenze/komenty na metacritics tak silně pochybuju o důvěryhodnosti metascore.
  • 3d rozhodne nie.
    Ale kludne by mohli spravit interaktivne prostredie, fyzikalne zakony, interakciu s prostredim apod.
    To je nieco ako keby si chcel hrat sach z nizkeho uhlu pohladu a na situaciu mal zly vyhlad
  • Vsak to je len uhol pohladu, doslova. Tj aj v realnom zivote ak by si sledoval nejake historicke akcie na hrade.
    Ci to sledujes z kopca a velkej vysky alebo by si za tym clovekom, skupinou chodil.
    To iste ako v hre. Chces taktizovat divas sa na situaciu z vysky, chces akciu si priamo tam.

    Ja by som prijal keby zapojili aj prostredie a nove prvky.
    Na boj by mala vplyv hmla, noc, alebo ak by som postavu presunul na vyssie polozene miesto. Viac interaktivych prvkov. Nahla sa spusti snehova burka, ovplyvni to situaciu, napr ranger s lukom by misoval apod.
    Oni sa az prilis drzia predlohy, ja by som bol rad ak by to aj okorenili o nove prvky
  • Spíš by si mohli vzít do parády novej fallout protože to co vyplodila bethesda je k pláči.
  • hra je venku skoro měsíc...
  • KrPa
    První den hodnotí jen hateři a fanboyové, normální hodnocení se tam objeví až za pár dnů.
  • iSpirit
    otázka je, proč se to bojíš napsat svým nickem nebo proč se obecně bojíš psát pod svým nickem? Nebo mě máš za vzor? To by mně lichotilo *4*
  • přesně tak. To není vůbec o izometrii, ale celkových mechanikách. Například Drakensang, Dragon Age nebo NWN 2 mají tu samou hratelnost jako BG2, přestože nejsou izometrické. Bohužel tato linie RPG her zanikla a byla zcela nahrazena akčními RPG. Nic proti aRPG, taky je hraju, ale tyto staré klasické RPG mi dnes chybí.
  • Neni to e enginu, ale o lidech, co tu hru dělaj a přístupu. New Vegas běží na stejnym enginu jako F3 a F4, využívá i více méně stejný mechaniky, ale narozdíl of F3 a F4 je plný zajímavých a zapamatovalných charakterů a questů a neni to jen generický borefest, protože to nedělala Lamethesda
  • Já vždy zastával názor, že hry jsou od toho, aby pobavili a ne aby byli, co nejblíže realitě. Pro mě to znamená, že ne všechno by se mělo rvát do 3D z 1st nebo 3rd person. Pro mě je příklad Fallout 3 a 4. Nechci se tím nikoho dotknout, ale vzhledem k oblíbenosti 1 a 2, pro mě prostě nejsou tyto další díly tak zajímavý.
    Na druhou stranu bych si nedokázal představit kdyby The Elder Scrolls serii předělali do izometrie :).
  • Navíc během tohoto roku snad už vyjde Torment :)
  • Paulcz
    A proč by ne? :)
  • rohlos
    Samozrejme, ze je to kostena dlan, ale u facehuggera jsem se pobavil o moc vic. *1*
  • Morraw
    Tak to je mise v Dyrwoodu, takže asi byla přidáná formou updatu a není třeba vlastnit WM.
  • Popravde jsem celkem zvedavej v jakym stylu pojmou PoE2 nebo jiny projekt postaveny na mechanikach vytvorenych, a vypilovanych, pro PoE. D&D je system ve kterym jsou pravidla jasny, PoE vytvorilo system vlastni. Nemyslim si, ze by nutne museli pouzit Infinity Engine. Nicmene dle vyjadreni vyvojaru (Josh Sawyer blog) mechaniky na kterych PoE funguje budou pouzity v budoucim projektu. I proto neustale balancovani a vylepsovani hry od jejiho vydani az po WM2.

    Co se tyce DA:I to je hra delana na ovladani gamepadem. Napred jsem to hral jako klasiku, pauza a takticky pohled, ale kdyz jsem to zkusil s gamepadem bez pauzy tak se to hralo jinak, az bych rekl lepe.
  • Já nevlastním datadisky, ale soulbound hůlku na mágovi mám. Jedu ho, jako magického střelce.
  • Tilwaen: po letech se objeví jedna hra udělaná v legendárním Infinity enginu a je to špatně? 3D RPG je habaděj, tahle hra má skvělé taktické možnosti jako původní Balduři, zatímco třeba DA-Inquisition vypadalo úžasně, tak taktické možnosti "vylepšily" tak skvěle, že se staly naprosto nepoužitelnými, snad jedině kromě pauzování což není moc výhra
  • Z 93 lidí... lol... velmi nepovedený pokus...
  • Je vidět, že izometrie má pořád svoje kouzlo i dneska...
  • Magister_Peditum
    Mně to spíš připomíná kostěnou dlaň.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit