Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Myslím, že největším problémem Planetside 2 je teď její nestabilita. Spoustě lidí, kterým šla beta v pohodě, teď hra často padá nebo trvá jen 20 min a pak přestane fungovat. Nevím co je na pravdě, že za to může straší operační systém nebo to že má člověk jenom 32-bit Windows 7 (vůbec se v tom nevyznám takže cituju názor z ofic. fóra) ale každopádně by se tohle mělo vyřešit.
    Hra je to totiž dobrá. Málokde je tak skvělý pocit z bitev, kdy opravdu má jedinec pocit méněcennosti. Vylepšování sice trvá dlouho ale zase, je to F2P takže já si raději zahraju víc než abych musel platit.
  • to, ze sa niekto spawnuje tam kde je ultra peklo a hned zomrie, to je asi jeho problem... riesenie? nespawnovat sa tam. :) su tam aj spawnovacie zony kde nepriatelia nemozu ist, takze v pohode...
    • A jak zjistíš, že je v tom daném místě peklo? Poměr stran toho moc neřekne. Ani situace kolem zabrání bodů toho moc neřekne. A když člověk letí tou miniraketkou, nemá moc šanci ovlivnit, na jaké místo spadne.
      • kdyz si zoomnes mapu uplne do detailu tak vidis pratelske i nepratelske jednotky kolem vlajky/pevnosti ktera hlasi aktivitu. podle toho vidis jak to tam vypada, nebo obetujes 1 spawn. a vzdy se mi podarilo s "mini-raketkou" drop kapsulou pristat na streche nejakej budovy, co je vzdy najlepsie si myslim...
        • Ne, nepřátelské jednotky opravdu nevidíš... říditelnost kapsle je velmi omezená a když tě hodí dále od budovy, máš smůlu. To se stává mimo BIO lab komplexy docela často.
          • Mě to z většiny případů hodí tam kde potřebuju..ale to jsou taky obvykle nejvyšší místa na budovách. Na zem se s tím opravdu tak blbě trefuje?
  • Mám nahrano asi 60 hodin...nejvetsi problem je FPS, jede mi to někdy i pod 30 FPS a nezalezi na jaky detaily hraju..
    • presne - nejvetsi problem hry je, ze mi zere 50% cpu, 20% gpu a jede na 20 fps :-/ podle toho co jsem cetl na forech jde o neoptimalizovany multithreading kdy na sebe thready a ruznych jadrech navzajem vetsinu casu cekaji, tudiz load je nizky a fps mizerne.
      • vypnite si hyperthreading v biose
  • Pro me je tedy nejzasadnejsi novinkou toto - •Tunnel systems for amp and tech facilities to give access from spawn rooms to interior of bases and base walls without having to go above ground. Nechapu jak to ze to není v clanku (pokud jsem to prehlidl omlouvam se) protoze toto bude nejspis zasadne menit pravidla dobyvani techto stezejnich staveb.

    Co se tyka optimalizace hry ja osobne si nemuzu stezovat dokonce jsem zeditoval config a nohodil Ultra nastaveni. Nicmene pravda je ze kdyz jsem zkousel hru spustit skoro na chlup stejne sestave v praci (rozdilna byla jen graf. karta misto Ge560ti, Ge560 ale s jednou vetsi graf. pameti) musel jsem jit s grafickými detaily na high. I tak jsem mel ovsem stabilních 50-60 fps. Tim jsem chtel rici ze hra se na nekterych sestavách chova opravdu zvalstne a zrejme rozhoduje kde co...
  • Kozy
    No jsem zvědav kdo dostane ty SMG, jestli infiltrátoři tak nás čekají krušné chvilky.
    • rancor1223
      Podobné situace jaké je v Ghost Recon Online bych se nebál, kde Recon se připlíží za záda a kosí celý tým. Neviditelnost v PS2 slouží spíše k maskování před ostatními snipery (na dálku). Na blízko není moc efektivní.
      • Kozy
        Aš za snipery a podobný tichošlápky obvykle nehraju tak tohle jsem dělal v GR:O hodně, hodně rád :D. No ale vezmi si, že v třeba v interiérech by s tím mohl nakládat celkem slušně, už jenom takovej bio lab kde se ti nepřítel dostane do zad snadno a když v tomhle bordelu nahodí neviditelnost tak si toho nešimneš.
      • Na blízko je velmi efektivní. Stač se nehýbat a neuvidí tě ani bystrozraký. Ve tmě je pak neviditelnost k nezaplacení a je velmi efektivní i v pohybu.
        • Kecy. Staci si vzit IRNV scope a infiltrator ma po srande.
  • Veskoslav
    Včera jsme dobývali jednu Bio Base a nepomohla nám ani palebná síla 30 lehkých stíhačů, 20 těžkých stíhačů, 13 doprovodných base vozidel, 35 těžkých tanků a 20 lekých tanků+asi 30 pěších vojáků. Nakonec to dopadlo tak, že jsme se ocitli v kleštích a museli se bránit na dvou frontách:-D Kam se hrabe počtem hráčů a rozlehlostí Bf3 *1*
    • walltar
      Ona ale stejně největší sranda je když se u "The Crown" sejdou všechny tři strany a rozpoutají tam jatka.

      Ale můj nejlepší zážitek byl noční boj o jeden checkpoint ... dojelo asi 30našich tanků a pálilo vším na věže u brány ... já sem místo útočení seděl a hleděl jak tam všechno svítí a bliká. *1*
      • rancor1223
        Jo, Crawn je boží. Zvlášť v noci je to krása. A bránit, ještě lepší! Ale je to takovej masomlejnek, jako Metro v BF3 (ne že bych měl něco proti Metru *1*).
    • Jsi si jistý v počtech? 30 "lehkých" stihačů + 20 "lehkých" stihačů by se podle mě na oblohu kolem jedné báze nevešly. A to nebudu počítat těch dohromady 68 vozidel. To by byl gru*áč jak prase. *15*

      PS: Cože, slovo gru*áč je zakázané, si dláte kozy?! *1*
      • Veskoslav
        No počty se zobrazovali a byly průběžně hlášeny přes TS:-D Chvílema jsem měl minimapku celou modrou:-D
        • Tak potom hádám, že počet friendly stihačů, co se srazili navzájem byl také velký. *15*
          • Veskoslav
            No když řeknu, že se vrátili ze vzdušného souboje 4 stíhači se opravit:-D
    • rancor1223
      No, já mám koupené Premium na BF3 a docela mě to sejří *1* Aftermatch jsem hrál asi 5 hodin a zase jsem se vrátil k Planetside 2.
      • Veskoslav
        Já mám naštěstí koupený jenom základní Bf3:) Občas zapnu, vypnu, peněz nelituji, ale PlanetSide mi momentálně přijde lepší:)
        • walltar
          Já mám i premium ... dal sem měsíc na základní hře a potom měsíc potom co sem koupil prémium ... a třeba ještě někdy zase měsíc dám. Takže já odobně premuim nelituju.
          • rancor1223
            Tak já toho Premium taky nelituju. Ale vědět, že mě PS2 tak chytne, nekoupil bych ho...
  • Tikov
    Ta nesmrtelnost po spawnu a obživení mi přijde přehnaná- v místnostech si to jeden může rozmyslet kudy a kam půjde (navíc dveře fungují jako jednosměrné střílny), u sunderera je to daň za bližší spawn (navíc když se dostane pod palbu, která kosí okolí tak moc dlouho jako spawn fungovat nebude, snad bych jen usnadnil nastoupení, případně si vybrat spawn vně/ uvnitř) a v kapsli si to jde většinou celkem rozumně nasměrovat někam na střechu. Že se hráč nechá obživnout v nějaké smrtící oblasti je jeho vina, vždycky může odmítnout (možná dát možnost medikům je odtáhnout?).
    Celkem bych byl za možnost si vylepšovat věž u inženýra (možnost zpřesnit plivátko, namontovat needler, atd..), protože momentálně je užitečná jen při bočním kropení východů ze spawnovacích místností a odhánění stíhaček (šance, že jí sestřelíte je minimální, ale pilot většinou zpanikaří a vysmahne).
    Taky bych uvítal možnost koupit si nějakou ze soudobých hraček- třeba GPS do pozemních vozidel, která by ukázala cestu k cíli po silnicích, digitální dálkoměr do mířidel (přiznávám, že s dílkovou metodou nejsem moc kamarád), holografické zobrazování trajektorií a podobné.
  • Hlavne,aby ta obtimalizace byla lepsi .. Na grafice,kde to ma frcit 30 fps tak to bezi ani ne 15
    Opravdu sejdiri skveůy hru zapnu s grafikou na 30 fps,ale hru uz si nezahraju..
    Ze se jeste divim a pak zapnu na pc to,co na mnohem lepsi notebooku ne ::D
    Priklad za vse wotko pokles o 30 fps na lepsim notebooku oproti starsimu pc s 30 fps + ..

    Ja vim,ze hry nejsou delany na notase,ale v testech jsem mel mit ty hodnoty a nemel jsem je,ani kdybych prosil pana notase
    • Abys to nehral nahodou na integrovane grafice procesoru... *7*
  • Nejdůležitější je si opravdu přečíst odkaz z článku. Změn bude řada a jsou celkem dobré.

    Hra vůbec není špatná. Má sice dost bugů a řada lidem to padá a někteřé skutečně mají problémy s poklesy fps, ale jinak je to jedna z nejlepších her, co jsem za poslední dobu hrál.

    Jako velký problém mj. vidím nedostatek taktických prvků, resp. taktických nástrojů. Velitelům by se hodilo daleko více možností - více značek pro umístění na mapu, případně i nějaká UAV podpora. Zcela bych změnil růžici - ta v dnešní podobě je naprosto nesmyslná, hloupá až idiocká. Růžice (rozkazová růžice, kterou můžete znát třeba z Battlefieldu 3) by měla sloužit k rychlému rozkazování a rychlé komunikaci. To ovšem růžice v PS2 vůbec nenabízí - proč je v této růžici "add friend" a podobné nesmysly fakt nechápu. Rovněž bych nabídl velitelům možnost budovat si jakési stany, základny, na kterých by se jednak dalo spawnovat a jednak by zde byla bedna s municí apod. Vím, že je tu Sunderer, ale další možnost by nebyla špatná. Spawn beacon je nedořešený hlavně díky příliš dlouhému CD na spawn.

    Hra by měla také více zapracovat na čemsi, co bych nazval vize budoucnosti. Je poněkud trapné, že zde hráči jezdí vehicly, které by i za druhé světové války byly téměř k smíchu (viz sunderer, který sice hodně vydrží, jinak je ale příliš pomalý). Chybí mi zde dálkově řízená vozítka, chybí zde systémi UAV, laserem řízené bombardování atd.

    Také bych zrušil část serverů. Statut většiny serverů je na low. Není nutné, aby hra měla tak moc serverů. Transfer bych udělal zcela zdarma - je vůbec blbost, že se nedá přecházet ze serveru na server.
    • Ještě bych doplnil, že celkově menu atd. je řešeno nedobře. Systém chatu a jeho naklikávání a spravování skupiny přátel, zakládání jednotek atd. je opravdu velmi neohrabané - snad v každé fps, co jsem kdy hrál, to mají jednoznačně lépe udělané. Proč tedy proboha prostě nezvali to, co mají jinde řešeno dobře? Totéž platí o té zmíněné růžici.

      Nemá smysl být za každou cenu originální. Když jsou některé věci jinde řešeny standardně dobře, měli by se jich držet...
      • Částačne souhlasím. Absence zmiňovaných technologií mně však osobně vyhovuje. Vysvětlit by to šlo třeba tím, že se to odehrává na planetě byť podobné zemi, kde však tyto technologie nutně nemusí být/fungovat. Neznám sice backstory, ale vysvětlit by to určitě šlo. Je zde spoustu vychytávek které se lidé učí využívat až později, a myslím, že systémy uav a laserem naváděného bombardování by jim mohly částečně rozhodit již funkční prvky. A co se týče vozidel, porovnávat výkon sunderera s vozítky 2. světové mi nepříjde zcela korektní. Navíc se mají všechny vozidla až za jistou sumu bodíku odemykatelné výkonnostní vylepšení. Různé turba, konstatní vylepšení výkonu a obratnosti apod. Když si vezmu vozítko z 2. světové, tak by mě zajímalo, jak rychle by jelo, kdyby do něj šoupli teleportovací/spawnovací zařízení, nekonečné množství zbraní munice a Maxů/Mechů..
        • Já bych to vysvětlil nedomyšleností konceptu. Vysvětlit nepřítomnost UAV nelze. Leda tak, že si holt zapomněli s sebou vzít nějaká UAV, ale jak všichni dobře víme, vyrobi AUV je jednodduší než vyrobit letadlo. Proto nechápu, že je k dispozici nekonečné množství letadel, tanků, teleportů atd. a není tu blbý UAV.

          Co do rychlosti, sunderer je ještě horší než kdejaké vozidlo z druhé světové války. *7* Vylepšení pomohou jen opravdu trochu. A že vozí sunderer nekonečně munice - to je prostě zjednodušení. Nic víc.
          • Asi máš pravdu...díky za názor
  • Jen pokračujte retardi, už jsem si přinesl i popcorn :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit