Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Tak jsme se velkých úprav už dočkali *3*
  • // advertisement on
    Chcete-li hru zkusit a hrát teamově (pro delší hratelnost vhodné), pojďte na server Miller za VS a CZ/SK outfit Myth.
    // advertisement off
  • *15* ty se musis vysostne bavit
  • Abys to nehral nahodou na integrovane grafice procesoru... *7*
  • Mě to z většiny případů hodí tam kde potřebuju..ale to jsou taky obvykle nejvyšší místa na budovách. Na zem se s tím opravdu tak blbě trefuje?
  • Asi máš pravdu...díky za názor
  • Ne, nepřátelské jednotky opravdu nevidíš... říditelnost kapsle je velmi omezená a když tě hodí dále od budovy, máš smůlu. To se stává mimo BIO lab komplexy docela často.
  • Já bych to vysvětlil nedomyšleností konceptu. Vysvětlit nepřítomnost UAV nelze. Leda tak, že si holt zapomněli s sebou vzít nějaká UAV, ale jak všichni dobře víme, vyrobi AUV je jednodduší než vyrobit letadlo. Proto nechápu, že je k dispozici nekonečné množství letadel, tanků, teleportů atd. a není tu blbý UAV.

    Co do rychlosti, sunderer je ještě horší než kdejaké vozidlo z druhé světové války. *7* Vylepšení pomohou jen opravdu trochu. A že vozí sunderer nekonečně munice - to je prostě zjednodušení. Nic víc.
  • Částačne souhlasím. Absence zmiňovaných technologií mně však osobně vyhovuje. Vysvětlit by to šlo třeba tím, že se to odehrává na planetě byť podobné zemi, kde však tyto technologie nutně nemusí být/fungovat. Neznám sice backstory, ale vysvětlit by to určitě šlo. Je zde spoustu vychytávek které se lidé učí využívat až později, a myslím, že systémy uav a laserem naváděného bombardování by jim mohly částečně rozhodit již funkční prvky. A co se týče vozidel, porovnávat výkon sunderera s vozítky 2. světové mi nepříjde zcela korektní. Navíc se mají všechny vozidla až za jistou sumu bodíku odemykatelné výkonnostní vylepšení. Různé turba, konstatní vylepšení výkonu a obratnosti apod. Když si vezmu vozítko z 2. světové, tak by mě zajímalo, jak rychle by jelo, kdyby do něj šoupli teleportovací/spawnovací zařízení, nekonečné množství zbraní munice a Maxů/Mechů..
  • Kecy. Staci si vzit IRNV scope a infiltrator ma po srande.
  • Tikov
    Ta nesmrtelnost po spawnu a obživení mi přijde přehnaná- v místnostech si to jeden může rozmyslet kudy a kam půjde (navíc dveře fungují jako jednosměrné střílny), u sunderera je to daň za bližší spawn (navíc když se dostane pod palbu, která kosí okolí tak moc dlouho jako spawn fungovat nebude, snad bych jen usnadnil nastoupení, případně si vybrat spawn vně/ uvnitř) a v kapsli si to jde většinou celkem rozumně nasměrovat někam na střechu. Že se hráč nechá obživnout v nějaké smrtící oblasti je jeho vina, vždycky může odmítnout (možná dát možnost medikům je odtáhnout?).
    Celkem bych byl za možnost si vylepšovat věž u inženýra (možnost zpřesnit plivátko, namontovat needler, atd..), protože momentálně je užitečná jen při bočním kropení východů ze spawnovacích místností a odhánění stíhaček (šance, že jí sestřelíte je minimální, ale pilot většinou zpanikaří a vysmahne).
    Taky bych uvítal možnost koupit si nějakou ze soudobých hraček- třeba GPS do pozemních vozidel, která by ukázala cestu k cíli po silnicích, digitální dálkoměr do mířidel (přiznávám, že s dílkovou metodou nejsem moc kamarád), holografické zobrazování trajektorií a podobné.
  • vypnite si hyperthreading v biose
  • Kozy
    Aš za snipery a podobný tichošlápky obvykle nehraju tak tohle jsem dělal v GR:O hodně, hodně rád :D. No ale vezmi si, že v třeba v interiérech by s tím mohl nakládat celkem slušně, už jenom takovej bio lab kde se ti nepřítel dostane do zad snadno a když v tomhle bordelu nahodí neviditelnost tak si toho nešimneš.
  • kdyz si zoomnes mapu uplne do detailu tak vidis pratelske i nepratelske jednotky kolem vlajky/pevnosti ktera hlasi aktivitu. podle toho vidis jak to tam vypada, nebo obetujes 1 spawn. a vzdy se mi podarilo s "mini-raketkou" drop kapsulou pristat na streche nejakej budovy, co je vzdy najlepsie si myslim...
  • Na blízko je velmi efektivní. Stač se nehýbat a neuvidí tě ani bystrozraký. Ve tmě je pak neviditelnost k nezaplacení a je velmi efektivní i v pohybu.
  • Ještě bych doplnil, že celkově menu atd. je řešeno nedobře. Systém chatu a jeho naklikávání a spravování skupiny přátel, zakládání jednotek atd. je opravdu velmi neohrabané - snad v každé fps, co jsem kdy hrál, to mají jednoznačně lépe udělané. Proč tedy proboha prostě nezvali to, co mají jinde řešeno dobře? Totéž platí o té zmíněné růžici.

    Nemá smysl být za každou cenu originální. Když jsou některé věci jinde řešeny standardně dobře, měli by se jich držet...
  • A jak zjistíš, že je v tom daném místě peklo? Poměr stran toho moc neřekne. Ani situace kolem zabrání bodů toho moc neřekne. A když člověk letí tou miniraketkou, nemá moc šanci ovlivnit, na jaké místo spadne.
  • Nejdůležitější je si opravdu přečíst odkaz z článku. Změn bude řada a jsou celkem dobré.

    Hra vůbec není špatná. Má sice dost bugů a řada lidem to padá a někteřé skutečně mají problémy s poklesy fps, ale jinak je to jedna z nejlepších her, co jsem za poslední dobu hrál.

    Jako velký problém mj. vidím nedostatek taktických prvků, resp. taktických nástrojů. Velitelům by se hodilo daleko více možností - více značek pro umístění na mapu, případně i nějaká UAV podpora. Zcela bych změnil růžici - ta v dnešní podobě je naprosto nesmyslná, hloupá až idiocká. Růžice (rozkazová růžice, kterou můžete znát třeba z Battlefieldu 3) by měla sloužit k rychlému rozkazování a rychlé komunikaci. To ovšem růžice v PS2 vůbec nenabízí - proč je v této růžici "add friend" a podobné nesmysly fakt nechápu. Rovněž bych nabídl velitelům možnost budovat si jakési stany, základny, na kterých by se jednak dalo spawnovat a jednak by zde byla bedna s municí apod. Vím, že je tu Sunderer, ale další možnost by nebyla špatná. Spawn beacon je nedořešený hlavně díky příliš dlouhému CD na spawn.

    Hra by měla také více zapracovat na čemsi, co bych nazval vize budoucnosti. Je poněkud trapné, že zde hráči jezdí vehicly, které by i za druhé světové války byly téměř k smíchu (viz sunderer, který sice hodně vydrží, jinak je ale příliš pomalý). Chybí mi zde dálkově řízená vozítka, chybí zde systémi UAV, laserem řízené bombardování atd.

    Také bych zrušil část serverů. Statut většiny serverů je na low. Není nutné, aby hra měla tak moc serverů. Transfer bych udělal zcela zdarma - je vůbec blbost, že se nedá přecházet ze serveru na server.
  • Stačí hrát trochu pravidelně a unlocků je možné získat spoustu. Já hraju jen velmi občas v průměru tak dvakrát týdně dohromady cca 6 hodin a i přesto už mám mnoho unlocků na letadlo, na prowler (tj. tank), mám taky řadu vylepšení na medikovi, 5 typů optik, claymory, C4ky atd. Na to jak málo hraju toho mám docela dost.

    Tohle je MMO. Nepleťte si to s battlefieldem či jinými fps hrami. Za jak dlouho získáte komplet raidové brnění v nějakém MMO? Za týden to většinou asi nebude, co? *3*
  • to, ze sa niekto spawnuje tam kde je ultra peklo a hned zomrie, to je asi jeho problem... riesenie? nespawnovat sa tam. :) su tam aj spawnovacie zony kde nepriatelia nemozu ist, takze v pohode...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit