Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • MILUJI PS2 A VS ideology! Snad někoho najdu, dejte mi vědět! Díky *5*
    • Na Milleru...
  • Potřebuji se zeptat proč se mi hra tak nechutně seká když vylezu z budeovi hned na zacatku hry je jedno jestli mam vse na maximum nebo na minimum nevim co s tim :(
    mam 2x 3.00 GHZ, 4 gb ram, 1 gb grafiku a opravdu nevim proc se mi to tak nechutne seka kamarad ma 2x 2.00 ghz, 2 gb ram, 516 mb grafiku a jede mu to...
  • Planet Side 2 jsem zkoušel a je to opravdu něco nového... bohužel ale náročného, v BF 3 na plné detaily uprostřed vřavy mám daleko více FPS než v Planet Side 2 (zhruba tak 5 - 10 fps max) :-/ a to je bohužel málo a nehratelné. Asi by to chtělo zapracovat na optimalizaci, přece jen hra neoplývá takovou grafikou a variabilitou vybavení jednotlivých vojáků jako právě třeba Battlefield.
  • nie za NC , som rebel *1*
  • Magicfiber738
    To se ted' nejde přihlásit a já se tak těšil :(
  • asi jsem se nerozumeli a mym cilem nebylo vyvolat tu debatu niže, jen jsem chtel rict že by skratka vyvojari mohli vic premyšlet nad dizajnem, jasne je to jen hra a ja mam rad arkady ale ani arkada nemusi byt postavena na hlavu.
    ja se domnivam že hraci možna ani nevedi co chteji hrat, kdybych ja udelal hru určite by se vam libila vic než tohle *3*
  • Koukám, je tady zase každý expert na vojenství tak si taky přisadím. Ano existijí moderní střely co ti dokážou prolétnout budovou a bouchnout unitř ní (aniž by budovu přostřelily). Existuje tuna hračiček a udělátek ALE, všechno to stojí obrovské peníze. Jedna taková střela tě může vyjít na tisíce dolarů a tudíž se používají pro speciální úkoly. Proč každý voják nemá nejmodernější pušku, nebo helmu s virtuálním bojištěm ? Protože tím musíte vybavit třeba několik miliónů vojáků. Totéž platí o reaktivní pancíře a pod. Plus podívejte se na současné konflikty, k čemu je vám moderní technika, když se vede partyzánská válka?
    Catch 22 má pravdu, vedení války se skutečně moc nezměnilo. Změnila se sice vzdálenost na kterou se bojuje ale taktika zůstává dosti stejná. Ano, pěchota může postupovat s tanky a taky to dělá (někdo přece musí dělat spotera) ale není to že by běželo 60 vojáků na jeden tank. Dělostřelectvo je účiné na všechno a dnes už není často ani slyšet ale jeho síla je v počtu. Jeden LRM je otravná věc ale teprve 10 vám zavaří.
    Jinak k Planet Side, hra vypadá zajímavě sice osobně mám raději moderní konflikt ale budiž. Trošku mě vadí absence destruktivního prostředí ale zase se mě líbí komplexní dobývání továren a laboratoří. Kdo chce realný konflikt prosím, je tu ARMA I-II. Ale ať tam nefňuká, že ho někdo zastřelil z 400 m. Plus jsem viděl velké "bitvy" v Armě. Stejně to spousta lidí promění v CoD a nabíhá na nepřátele nebo střílí jako šílení...toliko k realismu ve hrách. Osobně si myslím, že dobře to má vystihnuté battlefield 3. Má to také ten WOW efekt bojů a také se rve docela slušné množství hráčů.
    • neda se generalizovat, každy konflikt je jiný, každe prostredi je jine a tomu se prizpusobuje i taktika, navic vycvik elitniho vojaka taky neco stoji dovolil bych si rict ze mozna vic nez technika
  • nemam nic proti hre ktera chce nabidnout masivni bitvy ale ne takhle naivni formou. zjistete si treba jak se dobyval irák. valka se nevede tak že beží pechota vedle tanku a nad hlavami lítaji stihačky. jiste je to jen hra ale je to hra na válku ne? tohle je proste parodie.
    chtelo by to tyhle hry konzultovat s nejakym odborníkem na vojenskou taktiku a navic když je to z budoucnosti se i zamyslet jak by to asi mohlo v budoucnu vypadat.
    navic 100 lidí nikdy neprinutíte spolupracovat tak to bude vzdycky pripomínat chaos
    • Panebože...todle už je moc, todle neni žádná simulace války budoucnosti ale arkáda.

      Nicméně tadle "budoucnost" je dost inspirovaná válečnictvím s masovým nasazením 1.-2. světová a né současnou dobou, to by bylo vhodné si uvědomit, přiblížení současnýmu "stylu" boje máš třeba v Ghost Recon: Online (malé útočné týmy).

      Z tvojeho pohledu dedukuju, že tě asi žádná hra nebaví protože NIC se ani vzdáleně nepřiblíží realitě (Stealth - hodim kámen do rohu a všechny NPC se tam narojí a koukají půl hodiny na kámen abych mohl projít? WTF?, Mafián (GTAčko) pobiju půlku policejního sboru ale místo celonárodního lovu na zabijáka policistů mi stačí ujet z kruhu pronásledování etc.
      Proč jsou všechny hry frašky na realitu je poměrně jednoduchý...protože ijnak by to nebyla taková sranda
      • gro hraju a bavi me to, taky me bavilo treba warhammer space marine
    • Cituji Joe: "navic 100 lidí nikdy neprinutíte spolupracovat tak to bude vzdycky pripomínat chaos"

      Sis sám odpověděl. Je to hra a do ní těžko zasadíš takovou realitu, jakou by si chtěla to kor do hry, která je čistě arkádová a na realističnost si nehraje ani omylem.

      Co se týká té budoucnosti, je trochu smutné, že battlefield 3 má více budoucích hraček (různá dálkově řízená vozítka apod.) než PS2. To je velká škoda a nedostatek PS2.
      • Kozy
        Zas nadruhou stranu je otázka jestli by to do toho konceptu zapadalo, no ale kdoví, kluci s tim mají dlouhodobý plány tak jsem zvědav čeho všeho se dočkáme.
    • Ty vole, vy ste se tady hledali až ste na sebe zbyli. Fakt jsem si to se škodolibým zájemem pročetl.
    • Jo jo pravdu díš. Pán co reaguje níže zaspal dobu:
      1. Navádění je dnes i v dělostřelecké munici, která skenuje povrch pod sebou atd...
      2. Bez pancíře po bojišti nikdo neběhá viz. humwee atd.. Navíc na vše se teď módně montuje aktivní ochrama, která mimochodem kolemjdoucímu na zdraví, když se odpálí moc nepřidá
      - Pěchota kolem útočící T-90 nechodí, protože ta by je zlikvidovala reaktivním pancířem
      3. V budoucnu to bude úplně něco jiného viz. Plazmové zbraně, Gauss děla, EMG pancíř atd...

      Takže ano je to parodie. Někoho to baví. Mě to zatím zklamalo.
      • Bože totální pakárna tenhle přízpěvek. To si jako vážně myslíš že by reálná simulace války někoho bavila? Kdyby se muselo před bojem několik hodin schovávat v krytech, dělat letecké průzkumy, dělostřelectvem bombardovat něpřátelkou základnu a až pak po bůhví jak dlouhé době tam dojet v transportérech a zjistit že už se nepřátelé třeba stáhli. Tadle hra funguje skvěle a nikdo netvrdil a nikdo kdo má IQ na úrovni vyšší než vyvrácený pařez ani nečekal že to bude reálná simulace války. A nutno říct že na to že tam lidé běhají bez jakékoliv domluvi probíhá spolupráce víc než dobře. Medik lečí, tankisté se většinou starají o nepřátelská vozidla a až pak si loví pěchotu, technici staví kulometné věže a opravují, odstřelovači pěkně loví jiné odstřelovače, všichni svědomitě obsazují základny atd. Asi těžko by hráči přistoupili na to aby se nějací jejich kolegové ujali vedení a asi těžko by tam všichi poslouchali rozkazy. Ono reálné zpacování války ve hře by taky mohla být dost velká nuda i když si to někteří rádoby militaristi nechtějí přiznat. Takže Planetside funguje skvěle.
        • Jsi drzý jako štěnice. Jinak ano na "realitu" je tu ARMA. Tady je to jako ˇbarbarské kočování v době Římské říše. Tahne se obsazuje moc nebojuje. Mě to zatím nevzalo za srdce.
          • Nevím sice kdo ti dovolil na mě reagovat, ale když už jsi tak troufalý, dovol mi abych se ti vysmál, ARMA toho z realitou zas tolik společného nemá. A říct že se v planetside nebojuje je přinejmenším úsměvné. Jistě jen za posledních pět dnů jsem se zůčastnil asi 20 epických bitek s hromadou killu, (a přitom jsem za hru nedal ani korunu, to jen tak pro rejpali co tvrdí že je to pay2win) které mě ohromili o dost víc než ty v B3 kde mám taky nahráno slušné množství hodin. Ještě teď mám v živé paměti bitvu v niž jsem s obrovskou hromadou spolubojovníků útočil na enemáckou základnu, všude spousta techniky, nad hlavama letadla, obrané systémy to do nás perou, prostě epik a že to nemá moc společnýho s realitou je mi totálně u prrdeeléé.
            • Tak se pochlub, že nechodíš do matřské školky. Military dokumenty ha ha ha. Možná toho vím víc než ty. Divil bych se kdybys měl nějaké argumenty. Jen meleš jak malé děcko. S takovým ubožákem nebudu již více ztrácet čas. Jsi nula.
            • Jistě diskuze s lidimi jako ty pozbyla smysl už v pravěku. Pokud ti docházejí argumenty a musíš zmiňovat můj pravopis (hold píšu všema deseti a né jak lamka jedním prstem tak nemám čas to po sobě kontrolovat) dokazuješ tím jen svou hloupost. Za další, přestaň mi tu přednášet o válce jen proto žes vyděl nejaký militari dokument na discovery, nebo ses díval na nějaký super autentický záběry na YT. Nevím co se chytáš mé zmínky o vyvráceném pařezu, očividně máš nějaký dost velký komplex, to se u dětí co se cpou do diskuzí stává dost často.
            • 1. Nauč se česky, 2. IQ jako pařez má možná tvé EGO 3. Realita je v uvozovkách 4. Až dokončíš základku a nebudeš propadat z mluvnice, tak přispívej Jinak jsi akorát trapný

              Urážky o IQ vžešly od Vašeho veličenstva.

              Reálná není žádná hra to musí být jasné i volovi. V reálu bys zadnici uklidil za zeď a modlil se. Stačí kouknout na vide US machrů. Pokud je nedávají ze vzduchu a někdo po nich střílí, tak se tomu nejvíce podobá ARMA na které trénují, ale život je jen jeden a nanoboti tě nespraví.

              V Planetside jsou hlavně epické tahy nomádů od základny k základně na farming bodů dokud to jde a vývojáři to nějak neošetří.
            • Néé dík žes mě to řekl. Já mymslel že to je kolo od trakaře
            • Tohle je forum. Nikdo se tě nemusí prosit, jestli na tvůj příspěvek může reagovat. *3*
      • 1.Ne
        2.Neběhá takže sou celou dobu schovaný v obrnencích..a na co maj teda pěchotní zbraně? *1*
        3.V budoucnu se bude válčit klacky a kameny *1*
        • Pěchota se dneska nasazuje na jedinej boj a to je boj ve městě...pro vyčištění baráků...fakt dneska vojáci neběhaj mezi tankama...
        • http://www.youtube.com/watch?v=-ipq8ZAUW-k tady je ta GPS guided munice tak a kdo kecá?
        • Ad 1 - Munice do Paladina má GPS atd.. sorry
          Ad 2 - Ty použijí až vylezou ven. Po venku se moc nelozí dokud není bezpečno
          Ad 3 - No možná po 3. atomový to jo jak říkal Einstein,ale konvenční zbran to je jiná.

          Mě to zatím nechytlo sorry. Battlefield těžce můži.
    • navic 200 (4platoony)lidí z vanu outfitu Dignity Of War ..nikdo nutit ke spolupráci nemusí spolupracují rádi protože to je jediná cesta k uzpěchu *5* ...žádná z operací (DIG) nikdy chaos nepřipomíná *5* ..připomíná spíš nezastavitelnou organizovanou mašinérii podobně jako německo v počatku 2.sv. *1*
    • pán vystudoval vojenskou akademii? nebo vyděl USA dokument o válce v iráku(goeblsova propaganda )? vojenská taktika hmm asi furt stejná už vod druhý světovky ..obrněná vozidla postupují vpřed a za nimi běží v krytu pěchota která je zároven kryje...používá se to od druhý světový až do dneška...vetšina studiiního materialu doporučená pro studenty westpointu ( válka v iráku byl ukázkovej blitzkrieg( velitel jedné z 2 velkych tankových formacích měl v velitelském vozidle fotku rommela *1* (Erich von Manstein, Heinz Guderian , Hasso von Mauntenfel) to jsou pánové podle kterých se vedou dnešní konflikty *5* ..a podotýkám že velmi uzpěšně *5*
      • Blbost, podle taktiky druhý světový se dneska neválčí, je to jen "povinná poučka"

        Problém je v tom, že za druhý světový měli tanky mnohem menší dostřel, takže se pro účelnej boj logicky museli přiblížit na mnohem menší vzdálenost a tudíž často docházelo s promísením pěchoty, to dneska prostě neexistuje...dneska se postavěj na pozici a odstřelujou nepřátelské postavení/město společně s dělostřelectvem a leteckým útokem, po eliminování hlavního odporu nastupuje MECHNIZOVANÁ pěchota...nikdo neběží 3 kilometry pod širým nebem které pozice/město vyčistí a následuje přesun tanků...třeba v takovym městskym boji je prostě absolutní blbost údělat čelní útok tankama a zatáhnout je do úzkých městských ulic kde hrozí odstřelovaní z budou antitankovýma zbraněma, proto jsou tanky vždycky až v následující vlně po mechanizovaný pěchotě
      • to je asi pravda když si se vyporadal s nepratelskym delostrelectvim a letectvim jinak by z takove taktiky zbyla jen hromadka šrotu a mlety maso. A na ziskani vzdušne nadvlady musíš nejdriv vyresit protileteckou obranu, kterou v iraku rešili neviditelne bombardery. Moje vytky se tykaji i dizajnu map, aby se valčilo o body ktere maji nejaky logicky strategicky nebo společensky vyznam.
        Nerikam ze mam patent na rozum nebo tomu rozumim, jen chci rict ze pri tvorbe takovehle hry by bylo vhodne se trochu zamyslet a treba to i konzultovat s nejakym odbornikem. A ne jen prasknout tam letadla, techniku a pechotu at se to semele. O nic prece nejde mame tady respawn.
        • ještě taková zajímavost z východní fronty 2sv.války ..když měla jednotka pěchoty to štěstí že jejich podustojník byl mazák a pár ruskej utoků už zažil dokázal podle zvuku minometný palby a katuší určit moment kdy začít sprintovat dopředu a nepřatelskou palbu tzv. podplout...dopadlo to za ně *5*
        • dělostřelectvo je učiné především na statické cile ..zasahnout tank nebo transportér při postupu je takřka nemožné..samozřejmě vzdušný prostor musí být krytý vlastnímy stihači jinak je postup pozemních jednotek nemožný o tom žadná.:)...náš outfit se taky nikam s 30 tankama a transportérama narvaných pěchotou bez stíhačů nad hlavou nevydá *5*
          • P.S.
            od roku 1940 uplynulo vice než 70 let probud se, ted mužeš jednim kanonem zasahnout letadlo na 150 kilometru daleko. možna maji ve westpointu doporučenou literaturu z 2. svetove valky jako pohadky pred spanim ale to už dnes neplati
            a ty mi budeš vykladat že za tankem bude bežet pechota lol
            • pan cita vela sci - fi, pripadne bludy nejakeho am. ostrelovaca elitnej jednotky, ako sa opevnovali na jednu noc v nejakej budove a odrazali kopec Iracanov vyzbrojenych lahkymi zbranami...Ale to mohli len preto , ze technicky prevysovali protivnika . Keby mali Iracania podobne vymozenosti tak im tam prasknu jednu strelu a po par takychto akciach by cela Navy Seal existovala iba na papiery. Ale pretoze mohli, tak to robili aby znizili moralku protivnika a dosiahli opak u vlastnych.
              Ale takmer vsetky konflikty po II.WW , boli vedene proti slabsie vyzbrojenej a vycvicenej armade. Ak slabsiu armadu podporovala vacsia cast obyvatelstva, viedlo to k prehre elitnejsej , pretoze nebola vola , dovod pouzit zbrane hromadneho nicenia alebo vyssich vlastnych strat. Zazili to Americania, Rusi, Francuzi ....Az na Irak, kde sa zaver uz tiez skor podobal na guerilovu ako standartnu vojnu ala WW...
            • kakonem na 150 kilometrů... nebyl to fotonový kanon ze star treku? *7*
            • Nepletes si nahodou kanon s raketou? 150km bych u rakety veril, ale u kanonu si trochu vic prestrelil.
              Ale kdyz jsem das link tak se klikne neco noveho dozvim.
            • http://www.youtube.com/watch?v=OYpVmvpiZV8
              najdi 5 rozdílu proti 2 he sv válce *1* ..tanky lepší, pěchotní zbraně horší to je tak jedinej rozdíl..humalní ráže 5.56 je o ničem *5*
            • muže běžet i před tankem ale to nebude tak bezpečný *1* *1* ..od te doby uplynulo sice 70 ale tanky a střelné zbraně se používají furt takže nic jiného a lepšího co se pozemního boje nikdo nevymyslel možná ty jo *1* děla možná dostřelí dál než v 2hé světové ale projektily co vystřelují nemají autopilota co je navadí neomylně na pohybující se cíl *1* ..sám se probud *1*..jediné co od té doby přibylo je GPS, naváděný rakety a satelity *1*
          • samozrejme ze delostrelectvo se použiva i na pohyblive cile, pak máš statickou protiletadlovou obranu s dostrelem 30 kilometru, raketovou obranu, bombardery. nemluve o tom že tohle je budoucnost tak se zvyšuje dostrel, učinnost, presnost atd. niektoré systémy v 2. svetovej vojne ani neexistovali a pokud si myslíš že se tomu neprispusobila taktika tak si hloupy
            neni to až tak jednoduche jak si myslíš
  • info pre zacinajucich
    MYTH - outfit s dlhorocnou skusenostou z Planetside 1
    www.myth.sk
    server: Miller
    strana: VANU

    Nehrajte solo - hrajte v Teame *3*
    • Nehrajte všichni za ty OP vanu.. to pak netušíte, co je to hrát "normálně". Vanu jsou špatně vybalancovaný - viz extrémně přesné zbraně s téměř nulovým kopáním...

      Dokonce jsem narazil i na "hráče", co hráli za TR, pak zjistili, že jim to nejde, tak šli za Vanu a libují si, jak jsou dobří. *7*
      • VS rozhodne nejsou overpower a nikdy ani nebyli . Btw uz jsi videl laser ktery kope ? *1*
        • VS jsou slaboši. A ani ty jejich high tech blbiny jim nepomohou. To si jen lidi podvědomě namlouvaj protože mají v ruce laser.
          • mna napr. zaujimaju cz-sk klany ci tusim outfity sa tomu v planestide hovori. A je dobre vediet ze nejake existuju.
          • proc sa musi v kazdej diskusii objavovat nejaky imbecil . GGG hraj si za koho chces a netrep kraviny.
            • Asi hraješ za vanu že?
    • trolo
      vanu scum
      • technology equals might *1*
        • For the Terran republic
          • Terran republic. Nejsou to náhodou ti srandovní červení paňáci, co se tak srandovně rychle poroučejí k zemi? ;o)
            • Ty budeš hrát za šmouly že? Vojáci TR, aby vůbec měli nějaké ztráty, se musejí střílet na vzájem. Šmoulové střílej jak slepejma a vanusané v těch svých přiteplených high-tech zbrojích padaj jak tráva pod kosou.
  • sonk
    Super hra, jinak souhlasim, že je to spíše pokročilejší beta, ale hrát se to dá. Otázkou je, jestli to máte s kým hrát. Jinak se těším na další "díly" .

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit