Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    To že hráli za ženu je buřt, ted jde hlavně o to aby to vypadalo a hrálo se dobře...

  • wenceslaus

    Mimochodem, z jejich fora:

    Aug 28/18 Marcin Momot: "That is exactly our plan. A lot of HUD elements (including damage numbers) will be optional. "


    Takže čísla létají nepřátelům z hlavy se budou dát pravděpodobně vypnout. 

    • Dlaha

      Super. Bohaté nastavení herních prvků jsou teda většinou selháním game-designéra, ale tady to vítám :)

      • i586

        Akorát v dnešní době multiplatforem si nemůžeš dovolit nemít nastavení, zvlášť když chceš uspokojit casuala i náročnějšího hráče. Ledaže by ses spokojil s kompromisy, což je tuplem ústupek v designu.

      • Tak na tom sice něco je. Ale zase vidím docela rozdíl mezi herním prvkem a gui elementem. To už pak můžeme tvrdit že možnost zapnout titulky, nastavit jas a customizovat vzhledp ostavy je selhání gamedesignéra :-D Jsou věci, kde není dobré se snažit zavděčit všem. A pak jsou kosmetické věci, kde je to úplně jedno, takže pokud se tím můžou zavděčit všem, tím líp.

      • wenceslaus

        Tu přednášku jsem taky slyšel, ale jsem spíš názoru že bohaté nastavení herních prvků je vstřícný krok fanouškům a známka silného základu který se nerozbije každou menší změnou.

        • Paulcz

          Podle mě to moc nefunguje, produkt má být srozumitelný. Pokud vidím, že jsou ve hře viditelní nepřátelé za překážkou tak mě v první řadě nezajímá jestli to půjde vypnout, ale spíše proč to tam sakra je a co že to tvůrci teda dělají za hru.

          • wenceslaus

            Nemůžu si pomoct, ale „srozumitelný produkt" zní jako něco co bych hrát asi nechtěl :-)

            Taky mě samořejmě zajímá, co dělají za hru a jak ji chtějí prezentovat. Nemyslím si ale, že v rozsáhlém Cyberpunkovém RPG jsou číslíčka vylétající z hlavy zásadní pro poselství které chtěli tvůrci dílu přiřknout.

            Pravda je, že to už něco napovídá o tom jak se hra hraje a co by hráč neměl očekávat (realistický zranění, headshoty... atd). Jakmile to ale přijme, nemělo by mu nic bránit si hru alespoň v maličkostech (jako práve HUD) přizpůsobit.



  • jack

    Perfektni! Těším se ! 

  • Jen je škoda, že na nový Deus Ex si díky takovéto konkurenci můžeme hodně dlouho počkat :D 

    BTW, takhle nějak měla vypadat Praha v tom posledním.....

    • lito

      Takže Praha měla být random cool město, kde není ani památka po historických budovách. TVL tady tihle tleskači CDP jsou rakovina...

    • Fordzy

      Nabízí se otázka, jestli vlastně potřebujeme další Deus Ex. Cyberpunk ho zastoupí ve všech ohledech. 

      • Je otazka do jake miry Cyberpunk neni dalsi Deus Ex.

    • MickeyMutant

      Takhle Praha rozhodně vypadat neměla, protože v tomhle kyberpunkovém městě by nikdo nic ze skutečné Prahy nenašel. A když to na realitu ničím nenavazuje, tak je zbytečné, aby tomu říkali Praha, Vídeň, Paříž nebo Benátky, a je rozumné to nazvat třeba Night City v Kalifornii. Tak, jak to udělali tvůrci.

      • Samozřejmě jsem tím mířil na velikost/počet obyvatel. Takhle podobně by klidně šla zpracovat i Praha, ne ulice s 15 obyvateli a 10 policajty, kde je na každém rohu zastávka metra. 

        Ale tohle je bohužel mor většiny RPG, že tamní města mají vždy max. 30 obyvatel (čest výjimkám).

  • Inquisitor

    Hra jako tahle je dobrá odpověď na kecy typu, singl už nikdo nehraje, všichni chceme už hrát jenom MP. Kvalitní singl se nikdy neztratí.

    • Tak na tohle už odpověděl GoW :-D 30h singl kampaň, bez lootboxů, bez DLC a Season Passu a bez dalších kravin, které dnes prý nikdo nechce. A jak se to prodávalo.

      • Inquisitor

        Jo jsem to napsal špatně, chtěl jsem napsat hry jako Cyberpunk jsou odpovědí. Určitě není jediná :)

      • Still

        GoW na PC byl jak mor... Pak se všechny hry opičily s tím dementním systémem krytí. To jsem na GoW nadával kudy jsem chodil.

        jestli teda myslíte Gears of War :D

        • Fordzy

          Ne, samozřejmě myslí God of War. :D

          A Gears of War měl skvělý systém krytí. Proto to taky všichni začali kopírovat. 

  • Ještě by mě zajimalo, zda někdo neví na čem demo běželo..podle čudlíku pojmenovaných B,A,X,Y je zřejmé že xbox...ale jakej? X ? Two? :)

    • Tak uz jsem si to nasel..bezelo to na high-end PC...takovy zelezo asi doma jen tak nekdo nema..ale v poho by mela byt i konzole xbox one x

  • Fordzy

    Pročetl jsem hodně diskuzí, ale bizardnější než je tato, jsem nenašel.

    https://www.reddit.com/r/cyberpunkgame/comments/9ay2bd/about_the_nudity/?utm_source=reddit-android

    Aneb má někdo z vás problém s nahotou ? 

    • Paulcz

      Na KCD fóru jsou podobný témata, náboženský fanatici. Jinak zrovna nechápu jak někdo kdo má nějaký bytostně morální předsevzetí může hrát hry, který jsou jasnou degradací co se týče nějaký "morální čistoty", stejně jako TV apod. :)

  • BoB.2

    Nechci hrat za ženskou.

    • zdeeneek

      Ani kdyby mluvila česky?

      • Jack1947

        Bobovy myslím stačejí titulky...

    • KronosDeret

      škoda že to samý nemohla říct tvoje máma :)

    • Still

      Tak nemusíš, máš tam na výběr, troubo...

  • KronosDeret

    Hoši a děvčata tak z tohodle mi padla čelist na zem. Sem z toho paf a regulérně mi zvlhly oči při nasednutím do auta. Díky všem transhumanistickym božstvům, Miku Pondsmithovi, Gibsonovi, Stephensonovi a všem dalším úžasným lidičkám z CD projektu co tuhle vizi realizujou :) Držím jim palce a všechny implantáty co mám. 

  • No vypadá to zajimavě, ale je vidět , že i tohle universum ma sva pravidla a limity. Prijde mi to dost inspirované ghost in the shell včetně auta kterým jezdí atd...možností se vylepšovat implantáty..možností hackovat následně lidi s implantáty a i zbraně se dost inspirovali ...no uvidíme, snad to nebude pruser...to že nejde řídit auto beru jako jedno veliké mínus

    • Fordzy

      Přijde mi vtipné jak často čtu, že je CP77 inspirované GITS. 

      Ale málokdo si uvědomuje, že předloha Cyberpunk 2020, ze které čerpá CP77, vyšla 1 rok před mangou GITS. 


      • Za zacatek cyberpunku se typicky bere Neuromancer, tj. 1984, i kdyz naznaky jsou jeste starsi (napr. Blade Runner, 1982). Gits se uz vylozene jen veze na vlne.

    • Auta by mělo jít řídit ne? Jenom ty létající auta nepůjdou.

    • wenceslaus

      Tohle měly hry jako Cyberpunk nebo Shadowrun už v 80. letech. takže bych řekl že nejvíc je Cyberpunk inspirovaný sám sebou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit