Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor

    Hra jako tahle je dobrá odpověď na kecy typu, singl už nikdo nehraje, všichni chceme už hrát jenom MP. Kvalitní singl se nikdy neztratí.

    • Tak na tohle už odpověděl GoW :-D 30h singl kampaň, bez lootboxů, bez DLC a Season Passu a bez dalších kravin, které dnes prý nikdo nechce. A jak se to prodávalo.

      • Inquisitor

        Jo jsem to napsal špatně, chtěl jsem napsat hry jako Cyberpunk jsou odpovědí. Určitě není jediná :)

      • Still

        GoW na PC byl jak mor... Pak se všechny hry opičily s tím dementním systémem krytí. To jsem na GoW nadával kudy jsem chodil.

        jestli teda myslíte Gears of War :D

        • Fordzy

          Ne, samozřejmě myslí God of War. :D

          A Gears of War měl skvělý systém krytí. Proto to taky všichni začali kopírovat. 

  • Ristoro

    Vypadá to brutálně. Krásné prostředí, temný příběh, svižný gameplay. CDPR umí. Opět klasika - všude ve světě se to líbí, jen na Games.cz by to zase borci udělali lépe a hra vypadá na h*vno :D.

    • Paulcz

      Minimálně souboje jsou divný.

  • Lima

    Trapní, ubozí, pubertální hejtři-všeználkové-všeumělové tady jedou ty svý tradiční bomby, my ostatní rozumní tleskáme CD projektu. Bravo!

    • flash789

      Aby sis z toho nepustil do trenek, clovece. Vis ze tohleto vynaseni do nebes a tleskani je stejna idiocie jen z druhe strany barikady? nevis? Tak ses neco dnes dozvedel.

      • Lima

        Nikoho nevynáším do nebes, jenom dokážu ocenit kvalitní práci a kktům níž hejtujícím, kteří by všechno udělali lépe (ovšem kdyby na to měli mozkovou kapacitu, která jim evidentně schází) se směju, stejně jako se směju tobě, btw. leze ti kočka po prdeli, aby ti ho nepoškrábala, máš tam uložený myšlení, tak bacha.

        • flash789

          V pohode, jen me prekvapuje ze ty se svojim avatarem mluvis o mozku:)


          Mimochodem taky muzes mit nejaky nazor, ne jen ze poplives hejtry a vyneses opozici.  Kdyby z diskuzi zmizely obe strany byli by to normalni diskuze, takhle to je jen kdo vetsiho bimbasa a skutek utek.

          • Lima

            OK, dobrý, nechme to bejt. Jenom mi nedalo zareagovat na to (je)lito, když napísal, že grafika je archaická, až místy ošklivá, to se fakt nedá tohle nechat bez reakce. To není názor opozice, to je názor blba s 18 dioptrii. Nevím, co už by lidi chtěli víc, když se podívám na ten detailní, živoucí svět toho města. Copak zapoměli, jak vypadaly hry ještě 10 let dozadu? Copak nevidí ten brutální pokrok v grafice, který právě tahle hra demonstruje? Když jsem pár let dozadu hrál Deus Ex: Human Revolution, říkal jsem si, že dlouho nic lešího neuvidím a teď mi vedle Cyberpunku graficky připadá jak hra ze sekáče. Nekrittizuju Deus Ex HR, furt je to jedna z nejlepších her, kterou jsem kdy hrál a dohrál třikrát, ale prostě vidím jasně ten zřetelný pokrok v grafice a imerzitě prostředí.

            • flash789

              Grafika je ok. A jak jsem rikal, muze byt po vydani jeste vylepsena. Navic na PC muze byt lepsi od vydani, preci jen jsou venku RTX karty ktere konzole nemaji.  Grafika je podle me nejmensi problem. Me spis zajima jestli v tom svete bude co delat. Preci jen ta ukazka byla zamerena na ukoly a prestrelky. Taky me zajima jak bude resen rozvoj postavy, myslim ten ciselny, jaky smysl bude mit vybaveni a tak dale. Protoze z mojeho pohledu, hrace nimrala, tohle v Zaklinaci 3 nemeli moc dobre poresene. proste bude mit nejaky smysl se treba hodiny potulovat po meste a delat si svoje veci, Nejaky dobre udelany nahodny eventy, reward explorace a tak podobne. Tohohle se prave bojim nejvic, ze tahle stranka nebude dobra.

  • KronosDeret

    Hoši a děvčata tak z tohodle mi padla čelist na zem. Sem z toho paf a regulérně mi zvlhly oči při nasednutím do auta. Díky všem transhumanistickym božstvům, Miku Pondsmithovi, Gibsonovi, Stephensonovi a všem dalším úžasným lidičkám z CD projektu co tuhle vizi realizujou :) Držím jim palce a všechny implantáty co mám. 

  • Hanzales

    Naprosto super. Předčilo očekávání, takže opět se střídmějším očekáváním výsledku to musí dopadnout přinejmenším stejně :)

    Na to jelito, kterého mi není líto (trol si ten nick vzal chytře) jsem nechtěl reagovat, ale ukazatele např. půjdou určitě vypnout úplně (CD Projekt), graficky na tak otevřený svět naprosto super (Deus Ex jsou i ve městě jen uličky, tohle je open město bez loadingů). Nehledě na to že je to alpha a i v tomhle stavu bych si to zahrál všemi deseti.

    Atmosféra vítečná, gameplay parádní, možností bude habaděj, jen jeden quest a hromada zábavy a propracovanosti (CD Projekt)....

    Jako konečně se zase rýsuje něco výjimečného! Pořád radši očekávám s opatrností, ale hernajs to bude něco (ono už to něco je)

    • lito

      až se naučíš psát výtečně s y, tak pak si můžeme pohovořit :)

      • Hanzales

        Každý se splete. Až se naučíš psát velká písmena na začátku věty a tečku na konci, tak si pohovoř s někým jiným ;o) PS: "y" (do uvozovek) citlivko :) 

  • Skeleth

    Dle očekávání vzhledem k žánru to bude trochu dětinštější než Deus Ex, ale to mi vůbec nevadí. Čím ovšem opovrhuji je možnost přechodu do 3rd person kamery při určitých příležitostech. Když už chtějí First person akci k prohloubení zážitku, tak to musí dotáhnout až dokonce. Žádné výjimky! A co mě doslova uráží jsou ty vyletující číslíčka poškození při střelbě. Do takovéto hry se nehodí. Jinak to vypadá skvěle, zatím.

    • Vidlec

      Jo, do RPG se nehodí ukazatel poškození. Lepší je to odhadovat.

      • wenceslaus

        Odhadovat na základě vlastností hráčské postavy, zkušeností s tím daným typem NPC, grafiky a animací.... jaká to heretická myšlenka :-)


        V Pen and Paper RPG taky nevíš kolik nepříteli zbývá, maximálně ti to DM popíše.


        Chápu že videohry často prezentujou RPG jako arkádu s upgradovatelnějma statama, ale to není jedinný způsob jak se na ten žánr dívat.

      • Ono se dá udělat RPG i bez číselek, já třeba razím vizi, že RPG ne RPG zásah na vitální zónu, který přešel obrannými prostředky by měl mít odpovídající účinky = jedna mezi světla a je konec.
        • flash789

          I tobe ze? Jedna mezi svetla a mas game over.

        • Paulcz

          Tohle měl už Fallout 1, číslíčka jsou MMORPG styl a fakt netuším co tím CD Projekt sleduje.

          • i586

            "Číslíčka" lítající z nepřátel nejsou MMO styl, ale JRPG styl. Ty s tímhle přišly už dávno (řekl bych trochu inspirace v bojovkách). Podle mě to v imersivní hře jako je CP2077 nemá co dělat. Doufám, že to půjde vypnout.

          • flash789

            To vis ze jo. Vsechny cisla z rpg pryc. To myslite vazne? Achjo. Si hrajte adventury kdyz vam vadi cisla.

            • Paulcz

              Máš problém chápat kontext nebo jen trolíš/brečíš?

  • Fordzy

    Vypíchnu pár poznatků. 

    Dosovský retrofuture UI je strašně cool. Interiér auta je k pomilování. Nahá žena má "zajímavou" fyziku poprsí. 

    Grafika je asi tak na úrovni toho, když se řekne Openworld RPG bez loadingů, vycházející na nynější generaci konzolí. 

    Gameplay hraný na gamepadu nebyl dobrý nápad. Stejně tak malý FOV. Ale nic co by se nedalo zlepšit. 

    Deus Ex teď působí jako minihra na mobily. 

    Jesus Christ, my legs! 

    Shrnuto, podtrženo. Cyberpunk bude pro mě hra mého života. Tak a jdu se ožrat. Na 3 dny budu nedostupný. 


    • drasta

      Mas recht... rizeni auta vypada opravdu hodne slabe ale jinak mam ted opravdu obrovskou chut si to zahrat.

    • Deus Ex Human Revolution bolo svojho casu vyborne spracovanie a zaroven vynikajuci nastupca hernej klasiky z roku 2000. Atmosfera bola perfektna. OST si doteraz niekedy vypocujem. Viem, ze tieto hry su si podobne ale Deus Ex predsa len nebol openworld.

      • drasta

        No nevim jestli vynikajici nastupce protoze puvodni Deus Ex mel skvelej a vyborne vypravenej pribeh se zajimavym zaverem coz je neco co se o Human Revolution rict s cistym svedomim proste neda.

  • Veskoslav

    Bojová scéna mi připomněla poslední film se Soudcem Dredem. Také brutální, nelítostné, megadomy a implantáty:) I ten "pomocník každého astmatika" byl zajímavě udělaný. Ono nejrychlejší způsob, jak to dostat do oběhu není nitrožilně, ale vzdechnutím.

  • x_ander

    Ačkoliv jsem to nečekal, tak tohle mě nadchlo. Deus Ex na steroidech.

  • Jen je škoda, že na nový Deus Ex si díky takovéto konkurenci můžeme hodně dlouho počkat :D 

    BTW, takhle nějak měla vypadat Praha v tom posledním.....

    • lito

      Takže Praha měla být random cool město, kde není ani památka po historických budovách. TVL tady tihle tleskači CDP jsou rakovina...

    • Fordzy

      Nabízí se otázka, jestli vlastně potřebujeme další Deus Ex. Cyberpunk ho zastoupí ve všech ohledech. 

      • Je otazka do jake miry Cyberpunk neni dalsi Deus Ex.

    • MickeyMutant

      Takhle Praha rozhodně vypadat neměla, protože v tomhle kyberpunkovém městě by nikdo nic ze skutečné Prahy nenašel. A když to na realitu ničím nenavazuje, tak je zbytečné, aby tomu říkali Praha, Vídeň, Paříž nebo Benátky, a je rozumné to nazvat třeba Night City v Kalifornii. Tak, jak to udělali tvůrci.

      • Samozřejmě jsem tím mířil na velikost/počet obyvatel. Takhle podobně by klidně šla zpracovat i Praha, ne ulice s 15 obyvateli a 10 policajty, kde je na každém rohu zastávka metra. 

        Ale tohle je bohužel mor většiny RPG, že tamní města mají vždy max. 30 obyvatel (čest výjimkám).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit