Přejít na výpis diskuzí
Podívejte se na ukázku Final Fantasy z next genu
7.6.2012 | Adam Homola
92 příspěvků
-
Jediná oficiální informace je ta, že to běželo na DX11 hardware a jelikož žádný PS nikdy DX mít nebude, tak není důvod takhle hloupě spekulovat. S naprostou jistotou to jelo na PC, stejně jako demo Samaritan nebo demo UE4 (obě na jediný GTX680). Kdyby tohle demo běželo na 2 nebo 3 GTX 680 ve SLI, tak by byly výrobní náklady nové konzole neunosný, možná proto pořád žádný nový konzole na obzoru nejsou
-
-
"tak by byly výrobní náklady nové konzole neunosný"
Konzole se 2x680 by byla za babku. Zaplatilo by se to super hrama. *1* *1* *1* -
Pry s naprostou jistotou. Podle me je pri DX11 mnohem logictejsi, ze to bezelo na nejaky verzi hardwaru co ma byt nova konzole od Microsoftu, nez na PC. Ale hadat uz se nebudu :)
-
-
2 Robotron- ty ses ale vtipalek.Vazne si myslis,ze v dobe,kdy je vetsina her multiplatformni ,budou vytvaret engine jen pro konzole?Zejmena ,kdyz jde o "novou generaci" enginu?
Clovek by to pochopil u studii patricich pod Sony/MS,ale jinak asi ne.
Tohle nebyla ani tak predvadecka noveho FF,ktery bude nejspis opravdu jen na konzole(i), ale predvadecka enginu.
A jako takovy,ho budou chtit vyuzit v mnoha pripadech urcite i pro pc verze. -
-
Přesně tak. Nevím proč se tady hádáte ;o) Na čem to Tech-demo běželo zatím nikdo s určitostí neví. Jestli to běželo na PC a na jakém PC nikde není uvedeno, ale logicky to na "devkitu" nejspíše neběželo. Tento engine se určitě využije až na Xbox720/PS4, ale samozřejmě také na PC a teoreticky bude možno ho i upravit pro současnou generaci konzolí.
"Square Enix has not yet identified the hardware specifications required to run the Agni's Philosophy: Final Fantasy Realtime Tech Demo technology. The Luminous Studio engine itself is being developed for "game consoles, PC, smartphones, and the web" In a previous interview about Luminous Studio engine with Japanese site WatchImpress, Square Enix said that the company will also look to bring this development environment and engine (at some compatible level of fidelity and complexity) to more familiar platforms such as Xbox 360, PlayStation 3, assumably PlayStation Vita and the upcoming Wii U, and any major platform that supports programmable shaders; a modified engine might also be possible (similar to what Capcom did with with MT Framework Lite) on Nintendo 3DS, though that is not yet planned. "
-
-
Hádat se klidně můžeš a nejspíš i budeš, ale na tomhle faktu nic nezměníš, popřemýšlej proč má ten editor na tom videu, který jsi sám postnul, klasický okraj ze sedmiček ;-)
-
-
Protoze zrovna ukazujou Mayu? :)
-
-
Ve který to jede jak? Tak nějak mám pocit, že s tím vcelku plynule realtimově manipuluje :-D Hey, fakt nemám náladu na nějakýho PS debílka, kafrej si tu co chceš ;-)
-
-
Nikde není psáno, že to má být playstation exkluzivita. Navíc sony upouští od ibm a jejich specializovaného řešení, protože to ve výsledku byl propadák (byť skvělý hardware). Je to ale stejně jen krátké tech demo, ikdyby měli za úkol to ukázat na všech platformách, tak to takhle zkušenému týmu zabere maximálně 2 týdny (byť s průměrnou optimalizací)
-
Ale tohle neni komercni engine, a playstation ma jiny api nez xbox, ps3 dokonce uplne jinej procesor a architekturu. Takze ano, v tomhle je jinej vyvoj a neni to uplne to samy. Ale nevim, proc se to zvrhlo ve nece takhle zhuverilyho. Dulezity je, ze jsem chtel dokazat, ze je to opravdu realtime tech demo, kdyz vscihni tvrdili ze ne, a ono je. Osatni mi klidne prisudte ze tomu nerozumim, me je to jedno, o tohle mi slo. A konec :)
-
Tohle tech demo jede na PC, navíc next gen konzole budou mít off the shelf pc komponenty. Další věcí je, že Robotron si myslí, že se děje nějaký úžasně odlišný vývoj na konzolích oproti PC. Kdyby tomu tak bylo, tak neexistují PC konverze. Komerční enginy navíc umí všechny platformy úplně bez problému. V takto jednoduchém základu tam není vůbec žádný rozdíl. Ve výsledku tam jde pouze o optimalizaci na konkrétní hardware.
-
Kazdopadne to sou detaily. Zaclo se tim, ze jsem napsal, ze to je realtime, coz je. Ze takova uroven grafiky uz je mirena na dalsi generaci konzoli uz je taky jasny.
-
Debilek ses akorat tak ty debzo. Psal jsem o tom, ze to je engine na konzole, ne ze tahle prezentace bezi primo na konzoli. Ale ze si myslim, ze to realtime demo, ktere bylo i v clanku, muze bezet na nove konzoli.
-
-
-
-
-
-
Dokud vývojáři nepřijdou s novými herními mechanismi a prvky, které by odpovídali next-gen grafice (je třeba jí přizpůsobit i způsob hraní, využívání okolí atd. atd.) tak je úplně jedno jak to bude vypadat... Největší pokrok v herním designu za posledních deset let je masové rozšíření skriptovaných situací...
-
Podobnou grafiku slibovali už u PS3/x360 (doporučuju kouknout na první tech demo Motorstormu třeba), takže tohle mě nechává úplně chladným. Dokud nebude ukázaný opravdový gameplay, tak tomu prostě nevěřím. Tipuju, že next gen bude spíš podobný grafice Watch Dogs, než tomuhle. Ale pěkný to je, to jo.
-
-
U Motorstormu ale netvrdili primo, ze je to realtime, jako zde.
-
-
humbuk okolo PS3 byl plnej renderovaných videí (Motostorm, Killzone) a pak tvůrci měnili tiskový zprávy, že to je nějaký pracovní video ke kterýmu se chtějí přiblížit. Marketing..
-
Tvrdit můžou co chcou
-
-
A co video, kde to manipulují v real time? Důkaz enough?
http://www.youtube.com/watch?v=Q9xhFpuIMX4
-
-
-
-
Jak asi mohli vypadat současné hry, kdyby se mohli vyrábět primárně pro PC...
.... -
-
Graficky asi vysoko ale předpokládám, že hratelnostně u dna.
-
Osobne radsi vitam stagnaci hardwaru (nepotrebuju kazdej rok do kompa vrazet prachy), kdy rozvoj probiha pomoci optimalizace driveru, enginu a nachazeni ruznych moznosti, jak udelat hru "hezci".
Je to treba hezky videt na Gearsech na XBOXu. Hardware stale stejny, ale ty hry vypadaji cim dal tim lepe, akce velkolepejsi.
-
-
Na next-gen grafice pracuji pilne jako vcelicky, jeste by to chtelo zapracovat taky na next-gen hratelnosti.
-
-
Ona ta old-school hratelnost taky nebyla marná... Často lepší než ta moderní, kterážto trpí tendencí zlepšovat grafiku na úkor příběhu a herních mechanizmů
-
-
Radeji jeste prepostnu jak odkazoval ssgasdgdsga: http://www.youtube.com/watch?v=Q9xhFpuIMX4 Realtime tech demo... Kdo ma oci vidi...
-
-
Takže je to na PC, když to tam takhle hezky programují. *3*
-
Jo jasne a ta Maya co tam ukazuje asi taky bezi na ty konzoli, ze jo? *7*
-
Tady je to moc pěkně vidět. Tohle video by se do toho článku hodilo.
BTW: Zdá se , že tě někdo mínusuje ze sportu. -
-
Vim. Ale me to bavi, ja si pripadam jak Jan Hus :)
-
-
Skromne mineni o sobe tedy rozhodne nemas *1*
-
Aneb pravda je ta nejnepohodlnejsi a nejnechtenejsi vec na svete, bohuzel :)
-
-
-
-
nevím o co ti jde...PC je sila..dyt koukni na to jak vypadal Alan Wake na X a jak vypada na PC...
-
Mno...je to pěkný moc pěkný...Jen se bojím že až přijdou ty nový konzole, tak se zase všichni budou předhánět v tom kdo bdue mít víc shaderů a poligonů atd a že hratelnost půjde víte kam...k čemu mi je že se mi tam leskne každej kamínek když je ta hra o ničem. Podle mě stačí aby byla grafika stylová (viz Limbo,Borderlands, atd.), nic víc.
-
Video no..Not gameplay
-
Jo, ten posledni zaber stal za to! *14*