Podívejte se na uniklé screenshoty z Baldur’s Gate III
-
Baldurs gate 3 is being made for Divinity fans not Baldurs gate fans, so much is clear. Shame!
https://youtu.be/XJhawYZwvPI?t=1683
-
-
To se nějak vzájemně vylučuje být BG fanda a být Divinity fanda??
Jinak už je to 20 let, co vyšlo BG2 a od té doby je herní scéna úplně někde jinde. Vydat BG3 s úplně stejným interface by prostě v dnešní době neprošlo. Osobně nevidím problém s tím, že se inspirovali v Divinity.
-
-
V tomhle souhlasím se skavenem, není problém, že by se inspirovali v Divinity, problém je to, že já v tom nevidím nic dalšího kromě Divinity. Jasně je to prealpha build, ale kdyby udělali úplně tu samou prezentaci a na začátku by dali logo Divinity Original Sin 3, nikdo by nepoznal že se jedná o Baldur's Gate. Nemám najetou pátou verzi pravidel takže nevím nakolik jsou použité prvky (kromě beden) licence pravidel a nakolik umělecká vize Larianů, ale zatím se mi nelíbí UI, inventář, to že je to čistě na tahy bez možnosti volby pauzovacího režimu, kamera. Animačky a dabing je parádní, ale v tomhle stavu si zatím nedokážu představit, že tohle má jednou potenciál být desítková hra a byl bych velice nerad, kdyby to byla sedmičková hra, což se bohužel dost dobře může stát. To už by bylo lepší kdyby vzali grafiky, kreslíře a gamedesignery z beamdogu a programátory z Larianu aby se navzájem komplementovali.
-
-
Jo, jasně, všichni můžeme doufat, že to bude "desítková hra" a ne jenom jakýsi nadprůměr, ale ještě nechci pronášet předčasné závěry jenom na základě prealpha buildu. Navíc hlavním tahounem RPG je vždycky příběh a herní mechaniky, takže ten "odlišný" interface je jenom maličkost.
-
-
Mě nejde o interface, to je opravdu maličkost, jasně že to vypadá jako divinity hlavně proto, že je to na stejném enginu, ale kromě odlišného tahového režimu v tom pořád vidím lehce upravené divinity a nikde tam nevidím baldur's gate, kromě mindflayera v úvodní animačce a to je sakra málo.
-
-
-
ty nevidis problem, ja vidim problem. a vidim pod videami, ze vela ludi v tom vidi problem.
pamatnici cakali nieco ine, co im bolo ponuknute, za tlieskania fanusikov larianu. to je vsetko.
-
-
Základním tahounem RPG her byl a vždycky bude příběh a herní mechaniky. Nějak nechápu proč najednou někteří hráči prohlašují, že ten "odlišný" interface a vizáž hry jim "zkazí" herní zážitek.
Ať si počkají na finální verzi hry a pak můžou hodnotit hru jako celek. Plakat kvůli "odlišnému" interface v nějakých screenshotech a záběrech z pre-alpha verzi hry je pro mě nepochopitelné.
-
-
hral som hry od larianu, viem presne aky pribeh dostanem
-
-
-
-
-
Nádhera! Baldur se u mě vyšvihnul na stejnou pozici očekávání jako Cyberpunk 2077 :-)
-
-
Nádhera! Baldur’s Gate III se u mě vyšvihnul na stejnou pozici očekávání
jako Cyberpunk 2077. Lariani jsou pro mě záruka špičkových RPG, i když
řada lidí to tak necítí. Za mě jsou tito Belgičané neskuteční dříči. Obě
Divinity: Original Sin jsem podpořil na Kickstarteru a kdykoliv v
budoucnu jim zase rád přisypu. Za mě palec nahoru, i když konkrétně ze
„soubojových screenů“ z toho Divinity leze možná až trochu moc. Je to
asi logické, ale přeci jen by aspoň rozhraní mohlo být úplně odlišné +
celek by to chtělo ještě více ztemnit (proč se toho všichni tolik
bojí?)… Taký Wolcen v temnosti, co se atmosféry týče, funguje výborně,
ba excelentně (také nutí vracet se do hry i ty méně spokojené jedince).
Divinity je známo pro svou velikou barevnost a myriády detailů. Baldur’s
Gate III bych raději více temné. Ale rozhodně je za mě fajn, že
nabídnou možnost tahových soubojů. Většinou je upřednostňuji
Za mě jednoznačně palec nahoru a věřím, že ty dva roky, co to ještě
budou pilovat (můj odhad), přinese naprosto fantasticky vyladěné RPG!
-
-
Vizuálně to nevypadá zle. Jen se obávám, že gameplay bude opět nepřehledný zápas s kamerou jako většina těchto 3D rpgček. Každopadně za tahový režim tleskám!!!😎
-
Ze všech screenů z boje je jasné, že se bude jednat o takové souboje.
Trošku zamrzí, chtěl jsem další hru jako Dragon Age ale jelikož hru dělají tvůrci Divinity Original Sin 1+2, nejsem překvapen (sakra, i souřadnice na minimapě obšlehli z DOS 2 - málokde se s něčím takovým setkáte :D ).
Co je ale zarážející je skutečnost, že AP (akční bod?) je jen jeden, BA je bůhví co (battle action?) a kromě zdraví je tam i jakýsi oranžový bar, což by mohlo značit staminu, která se, troufám si tvrdit, u takových soubojů stejně jako mana nikdy nepoužívá. Že by bylo možné si vybrat jestli mít tahové boje, nebo boje založené na "zdrojích" jako je mana a stamina?
Vidím upírské schopnosti, vidím vyvolávání minionů, stealth...
No, těším se, nebudu lhát :D
-
-
no, ide o pokracovanie Baldurs Gate, nechapem na internete rozsireny nazor, ze ludia cakali nieco ako Dragon Age.
ako, robi sa hype na BG3, tak kua cakam nieco, co mi pripomenie BG(2)
ja sa cuduj sa svete som dufal nieco ako fulliso3D BG3 so 6 postavami, so super magiou a zatial to vyzera na klon Divinity okliestene na hratelnost roku 2020.
https://www.kickstarter.com/projects/owlcatgames/pathfinder-wrath-of-the-righteous/posts/2768783?ref=ksr_email_backer_project_update_registered_users
preco BG3 nemoze vyzerat ako nieco take? video od 1:40
-
-
doom1 a doom2 taky nejak vypadaly a nikdo by je dneska nehral...jen at poradne zapoji moderni technologie
-
-
take hry sa uz robia, vid Pillars of eternity 2/ Pathfinder Kingmaker.
mna fakt v BG hre nezaujimaju vrasky na tvari nejakeho tieflinga alebo aku peknu rit ma nejaky elf
-
-
ano takove hry se delaji a jsou dobre, ale bohuzel nic vic nez dobre
-
-
podla mna su super, DA bola len dobra hra. jednoducha, lahko hrajuca ...
-
-
-
Reakce na příspěvek:
cha cha
z noveho clanku:
Mimochodem, pokud byste se báli, že procenta viditelná během soubojů
nějak narušují základní esenci papírových pravidel: v pozadí je pořád
házeno všemi možnými kostkami, hra akorát výsledné pravděpodobnosti
spočítá za vás, abyste nemuseli dumat nad tím, jaká je vlastně šance, že
vaše 2k6+1 přehodí soupeřovu 1k10.nie ze budes dumat, lebo to boli. a ked rozmaznane decko nieco boli, tak krici a rozbija veci
-
-
Reakce na příspěvek:
myjes se teplou vodou ? jestli ano tak jsi rozmazlene decko, pouzivas v aute navigaci misto papirove mapy ? jestli ano, tak jsi rozmazlene decko....atd....
-
-
Reakce na příspěvek:
hej, lebo ked bol BG2, tepla voda nebola, spina sa zoskrabovala dinosaurimi kostami.
ano, si rozmazlene decko, ked nevies vypocitat 2k6+1 vs 1k10 len pohladom na tie 2 cisla
-
-
Reakce na příspěvek:
hej kdyz byla bg2 tak navigace v aute nebyla...takze te vitam do klubu rozmazlenych decek
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Tak pardon ale mám-li si představit Baldurs Gate 2 v moderním kabátě a grafice pro r. 2020, výsledek očekávám blíže Dragon Age (či ještě blíže Pillars of Eternity 1/2) než tomu, co zatím vidíme (aka. Divinity Original Sin trochu jinak) a to už jen kvůli tomu, že BG2 byl v real-time.
S počtem postav to je jako Pathfinder: Kingmaker a díky tahům jako DOS 2
-
-
Není to zarážející, protože D&D nemá a nikdy nemělo akční body. Jen "akce". Běžně je to 1 move akce (pohyb po bojišti, jeho míra se odvijí od rasy, váhy atd.) a 1 standartní akce (JEDEN útok/kouzlo/nabití kuše atd.) s tím, že můžeš standartní akci vyměnit za pohybovou = 2x pohyb. Pokud postava umí provést víc jak jeden útok a chceš toho využít, tak musíš použít "full-round" akci, což je bez pohybu - můžeš pak udělat jen tzv. 5-ft step tj. úkrok. Pak jsou tady akce typu free (upustění předmětu, pokřik, lehnutí na zem) nebo swift (tasení meče), kterých můžeš použít i několik za kolo, podle toho na co se specializuješ.
-
-
A jéje, to není izometrické? Tak to je konzervativci sežerou :)
-
-
však jasné že je, len si môžeš kameru taktiež zoomovať a prispôsobovať :) ale v izometrickom štýle to stále môžeš hrať
-
-
Zatím je to spíš Original sin III než Baldur's Gate III. Docela se toho obávám, tak podoba je příliš do očí byjící.
-
-
Možná využili nějaké assets z DOS 2... jakmile jsem viděl kdo hru vyvíjí, bylo mi jasné že 1) bude to další Divinity Original Sin, 2) Nebude to žádný moderní šit ale poctivé 50+ hodinové RPG s chytlavým příběhem.
-
Hlavne to UI je veľmi podobné nie? Podľa mňa je to len placeholder, nakoľko to ide do Early Access, veľa vecí sa bude ešte upravovať, aby to bolo BG3 a nie OS3.
-
"jak lvové byjem o mříže" ok..
-
-
pro fandy serie určite paradá akorat to přišlo o 10 let pozdejc v době kdy bude half life ve VRKu si moc lidí 2D CRPG nezapne
-
-
no chci videt ten UBER uspech HL ve VR, s tim jake ted ma "uspechy" valve
-
A čo keď bude Alyx hrať viac ľudí? Teraz už žiadna hra ani nemôže vyjsť a byť hraná?
-
Ať už si to zahraje jakékoliv množství lidí, bude to řádově víc, než těch co si zahrají Alyx ve ve, navíc ISO neznamená 2D, ze screenshotů to vypadá že by isometrické mohli být jenom souboje.
-
-
baldurs gate bude hrat vic lidi jak alyx ? ses nemocnej ?
až alyx vyjde koukej na https://steamcharts.com/
-
-
Tady se nám rodí nový hater valve, až při vydání opadne rouška najivity :)
-
proboha, videl jsi nekdy rocni statistiky z HW pruzkumu na steamu??? v dnesni dobe potrebujes na VR tak pocitac za 30000+
-
-
30k za PC co zvláda vr ? ano v roce 2016 , Většina her vr VRku ma nižší HW požadavky než vetšina nových AAA titulu ,až BG 3 vyjde tak bude chtít lepší HW než na Alyx...
V průběhu roku se oběvej první apu co budou VR zvládat ( i ryzen 2400g zvladné ty nejednoduší ve hry )
-
-
BG si určitě zahraje více lidí než Alyx. Alyx totiž bude velmi limitována tím, že to půjde hrát jenom s VR modulem.
Kolik hráčů si myslíš, že má doma VR kit??
Odhaduje se, že v současnosti nejhranější VR hru Beat Saber má cca 2mil uživatelů (a to se počítají dohromady statistiky ze 3 platforem Steam, PSVR a Occulus Home). Takže tolik těch majitelů VR nebude.
-
-
Než BG3 vyjde tk alyx bude pojem jako gta V , bude mod verze i bez vr
headsetu a bude to mit každej , bg3 se nedostane nad 2 mil prodadanejch
jako dos 2 -
The total number of active virtual reality (VR) users worldwide is forecast to be around 171 million as of 2018,
-
-
Takový blábol! LOL
Ty cituješ průzkum z roku 2014, který se snažil odhadnout, jak moc velký boom zažije VR do konce roku 2018.
Teď se píše rok 2020 a v klidu ti můžu říct, že ten průzkum byl totálně mimo realitu. Prostě EPIC FAIL
-
-
počet lidí co ma VR > počet lidí co bude hrat BG
-
-
Ne nejsem nemocnej, kolik lidí má doma VR nebo si ho hodlá koupit kvůli Alyxu? Jasně že kouknu, hlavně se nazapomeň kouknout ty až ho marně budeš hledat v téhle tabulce, navíc kdyby ses obtěžoval podívat na jakých šunkách většina uživatelů steamu hraje jsou rádi že spustí staré hry na fullhd které neutáhnou ani ten nejzákladnější vr headset, takže zpátky do reality, ano?
-
-
https://www.statista.com/statistics/426469/active-virtual-reality-users-worldwide/
-
-
Ten odkaz, co jsi poslal není žádná skutečná statistika.
Jedná se pouze o odhad z roku 2014 !!! Autor průzkumu se snažil odhadnout, jak velký boom zažije VR technologie, ale vůbec se netrefil. Ten odhad je úplně mimo realitu.
-
-
-
-
-
-
cele zle, keby robili pokracovanie Dragon age, tak nenapisem ani pismenko
-
-
to hodnotis podle nejaky neficialne leaknutych screnu z kdovi ktere doby vyvoje hry?
-
-
Parádní. Je to teda celé šíleně podobné Divinity, ale vlastně proč ne...
-
uchvatne!