Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Femt0

    Vizuálně to nevypadá zle. Jen se obávám, že gameplay bude opět nepřehledný zápas s kamerou jako většina těchto 3D rpgček. Každopadně za tahový režim tleskám!!!😎

  • Corvus

    Nádhera! Baldur se u mě vyšvihnul na stejnou pozici očekávání jako Cyberpunk 2077 :-)

    • Corvus

      Nádhera! Baldur’s Gate III se u mě vyšvihnul na stejnou pozici očekávání
      jako Cyberpunk 2077. Lariani jsou pro mě záruka špičkových RPG, i když
      řada lidí to tak necítí. Za mě jsou tito Belgičané neskuteční dříči. Obě
      Divinity: Original Sin jsem podpořil na Kickstarteru a kdykoliv v
      budoucnu jim zase rád přisypu. Za mě palec nahoru, i když konkrétně ze
      „soubojových screenů“ z toho Divinity leze možná až trochu moc. Je to
      asi logické, ale přeci jen by aspoň rozhraní mohlo být úplně odlišné +
      celek by to chtělo ještě více ztemnit (proč se toho všichni tolik
      bojí?)… Taký Wolcen v temnosti, co se atmosféry týče, funguje výborně,
      ba excelentně (také nutí vracet se do hry i ty méně spokojené jedince).
      Divinity je známo pro svou velikou barevnost a myriády detailů. Baldur’s
      Gate III bych raději více temné. Ale rozhodně je za mě fajn, že
      nabídnou možnost tahových soubojů. Většinou je upřednostňuji
      Za mě jednoznačně palec nahoru a věřím, že ty dva roky, co to ještě
      budou pilovat (můj odhad), přinese naprosto fantasticky vyladěné RPG!

  • skaven

    cele zle, keby robili pokracovanie Dragon age, tak nenapisem ani pismenko


    • KrPa

      to hodnotis podle nejaky neficialne leaknutych screnu z kdovi ktere doby vyvoje hry?

  • Sr_Lobo

    Tak to vypadá hodně sexy 😍

  • Zatím je to spíš Original sin III než Baldur's Gate III. Docela se toho obávám, tak podoba je příliš do očí byjící.

    • Veny

      Možná využili nějaké assets z DOS 2... jakmile jsem viděl kdo hru vyvíjí, bylo mi jasné že 1) bude to další Divinity Original Sin, 2) Nebude to žádný moderní šit ale poctivé 50+ hodinové RPG s chytlavým příběhem.

    • BlackenedHalo

      Hlavne to UI je veľmi podobné nie? Podľa mňa je to len placeholder, nakoľko to ide do Early Access, veľa vecí sa bude ešte upravovať, aby to bolo BG3 a nie OS3.

    • Lubiii

      "jak lvové byjem o mříže" ok..

  • Veny

    Ze všech screenů z boje je jasné, že se bude jednat o takové souboje. 

    Trošku zamrzí, chtěl jsem další hru jako Dragon Age ale jelikož hru dělají tvůrci Divinity Original Sin 1+2, nejsem překvapen (sakra, i souřadnice na minimapě obšlehli z DOS 2 - málokde se s něčím takovým setkáte :D ).

    Co je ale zarážející je skutečnost, že AP (akční bod?) je jen jeden, BA je bůhví co (battle action?) a kromě zdraví je tam i jakýsi oranžový bar, což by mohlo značit staminu, která se, troufám si tvrdit, u takových soubojů stejně jako mana nikdy nepoužívá. Že by bylo možné si vybrat jestli mít tahové boje, nebo boje založené na "zdrojích" jako je mana a stamina?

    Vidím upírské schopnosti, vidím vyvolávání minionů, stealth...

    No, těším se, nebudu lhát :D

    • skaven


      no, ide o pokracovanie Baldurs Gate, nechapem na internete rozsireny nazor, ze ludia cakali nieco ako Dragon Age.

      ako, robi sa hype na BG3, tak kua cakam nieco, co mi pripomenie BG(2)

      ja sa cuduj sa svete som dufal nieco ako fulliso3D BG3 so 6 postavami, so super magiou a zatial to vyzera na klon Divinity okliestene na hratelnost roku 2020.

      https://www.kickstarter.com/projects/owlcatgames/pathfinder-wrath-of-the-righteous/posts/2768783?ref=ksr_email_backer_project_update_registered_users


      preco BG3 nemoze vyzerat ako nieco take? video od 1:40

      • doom1 a doom2 taky nejak vypadaly a nikdo by je dneska nehral...jen at poradne zapoji moderni technologie

        • skaven

          take hry sa uz robia, vid Pillars of eternity 2/ Pathfinder Kingmaker.

          mna fakt v BG hre nezaujimaju vrasky na tvari nejakeho tieflinga alebo aku peknu rit ma nejaky elf

          • ano takove hry se delaji a jsou dobre, ale bohuzel nic vic nez dobre

            • skaven

              podla mna su super, DA bola len dobra hra. jednoducha, lahko hrajuca ...


              • twicer

                Reakce na příspěvek:

                no ještě že nová baldury nerazí cestu jednoduché a lehko hrající..

                • skaven

                  Reakce na příspěvek:

                  cha cha

                  z noveho clanku:

                  Mimochodem, pokud byste se báli, že procenta viditelná během soubojů
                  nějak narušují základní esenci papírových pravidel: v pozadí je pořád
                  házeno všemi možnými kostkami, hra akorát výsledné pravděpodobnosti
                  spočítá za vás, abyste nemuseli dumat nad tím, jaká je vlastně šance, že
                  vaše 2k6+1 přehodí soupeřovu 1k10.


                  nie ze budes dumat, lebo to boli. a ked rozmaznane decko nieco boli, tak krici a rozbija veci

                  • Reakce na příspěvek:

                    myjes se teplou vodou ? jestli ano tak jsi rozmazlene decko, pouzivas v aute navigaci misto papirove mapy ? jestli ano, tak jsi rozmazlene decko....atd....

                    • skaven

                      Reakce na příspěvek:

                      hej, lebo ked bol BG2, tepla voda nebola, spina sa zoskrabovala dinosaurimi kostami.

                      ano, si rozmazlene decko, ked nevies vypocitat 2k6+1 vs 1k10 len pohladom na tie 2 cisla



                      • Reakce na příspěvek:

                        hej kdyz byla bg2 tak navigace v aute nebyla...takze te vitam do klubu rozmazlenych decek

                        • skaven

                          Reakce na příspěvek:

                          nie, bol jazyk, otvoril si usta a si sa spytal.

      • Veny

        Tak pardon ale mám-li si představit Baldurs Gate 2 v moderním kabátě a grafice pro r. 2020, výsledek očekávám blíže Dragon Age (či ještě blíže Pillars of Eternity 1/2) než tomu, co zatím vidíme (aka. Divinity Original Sin trochu jinak) a to už jen kvůli tomu, že BG2 byl v real-time.

        S počtem postav to je jako Pathfinder: Kingmaker a díky tahům jako DOS 2

    • Femt0

      Není to zarážející, protože D&D nemá a nikdy nemělo akční body. Jen "akce". Běžně je to 1 move akce (pohyb po bojišti, jeho míra se odvijí od rasy, váhy atd.) a 1 standartní akce (JEDEN útok/kouzlo/nabití kuše atd.) s tím, že můžeš standartní akci vyměnit za pohybovou = 2x pohyb. Pokud postava umí provést víc jak jeden útok a chceš toho využít, tak musíš použít "full-round" akci, což je bez pohybu - můžeš pak udělat jen tzv. 5-ft step tj. úkrok. Pak jsou tady akce typu free (upustění předmětu, pokřik, lehnutí na zem) nebo swift (tasení meče), kterých můžeš použít i několik za kolo, podle toho na co se specializuješ.

  • prvni ,,dabel,, ma kridla a ten druhy je nema :)

    • vaclav.pechacek

      No jo, to mi úplně uniklo. Díky, doplněno do článku:)

  • Thorleif_cz

    Tohle ale vypadá fakt super. 😱

  • 0011

    Musím to vidět v pohybu, ale z prvních dojmů se mi silně nelíbí UI.

    • BlackenedHalo

      to bude urcite len docasne

  • BlackenedHalo

    uchvatne!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit