Podívejte se na uniklé screenshoty z Baldur’s Gate III
-
hral som hry od larianu, viem presne aky pribeh dostanem
-
Mě nejde o interface, to je opravdu maličkost, jasně že to vypadá jako divinity hlavně proto, že je to na stejném enginu, ale kromě odlišného tahového režimu v tom pořád vidím lehce upravené divinity a nikde tam nevidím baldur's gate, kromě mindflayera v úvodní animačce a to je sakra málo.
-
Základním tahounem RPG her byl a vždycky bude příběh a herní mechaniky. Nějak nechápu proč najednou někteří hráči prohlašují, že ten "odlišný" interface a vizáž hry jim "zkazí" herní zážitek.
Ať si počkají na finální verzi hry a pak můžou hodnotit hru jako celek. Plakat kvůli "odlišnému" interface v nějakých screenshotech a záběrech z pre-alpha verzi hry je pro mě nepochopitelné.
-
Jo, jasně, všichni můžeme doufat, že to bude "desítková hra" a ne jenom jakýsi nadprůměr, ale ještě nechci pronášet předčasné závěry jenom na základě prealpha buildu. Navíc hlavním tahounem RPG je vždycky příběh a herní mechaniky, takže ten "odlišný" interface je jenom maličkost.
-
V tomhle souhlasím se skavenem, není problém, že by se inspirovali v Divinity, problém je to, že já v tom nevidím nic dalšího kromě Divinity. Jasně je to prealpha build, ale kdyby udělali úplně tu samou prezentaci a na začátku by dali logo Divinity Original Sin 3, nikdo by nepoznal že se jedná o Baldur's Gate. Nemám najetou pátou verzi pravidel takže nevím nakolik jsou použité prvky (kromě beden) licence pravidel a nakolik umělecká vize Larianů, ale zatím se mi nelíbí UI, inventář, to že je to čistě na tahy bez možnosti volby pauzovacího režimu, kamera. Animačky a dabing je parádní, ale v tomhle stavu si zatím nedokážu představit, že tohle má jednou potenciál být desítková hra a byl bych velice nerad, kdyby to byla sedmičková hra, což se bohužel dost dobře může stát. To už by bylo lepší kdyby vzali grafiky, kreslíře a gamedesignery z beamdogu a programátory z Larianu aby se navzájem komplementovali.
-
ty nevidis problem, ja vidim problem. a vidim pod videami, ze vela ludi v tom vidi problem.
pamatnici cakali nieco ine, co im bolo ponuknute, za tlieskania fanusikov larianu. to je vsetko.
-
To se nějak vzájemně vylučuje být BG fanda a být Divinity fanda??
Jinak už je to 20 let, co vyšlo BG2 a od té doby je herní scéna úplně někde jinde. Vydat BG3 s úplně stejným interface by prostě v dnešní době neprošlo. Osobně nevidím problém s tím, že se inspirovali v Divinity.
-
Ten odkaz, co jsi poslal není žádná skutečná statistika.
Jedná se pouze o odhad z roku 2014 !!! Autor průzkumu se snažil odhadnout, jak velký boom zažije VR technologie, ale vůbec se netrefil. Ten odhad je úplně mimo realitu.
-
Takový blábol! LOL
Ty cituješ průzkum z roku 2014, který se snažil odhadnout, jak moc velký boom zažije VR do konce roku 2018.
Teď se píše rok 2020 a v klidu ti můžu říct, že ten průzkum byl totálně mimo realitu. Prostě EPIC FAIL
-
nie, bol jazyk, otvoril si usta a si sa spytal.
-
hej kdyz byla bg2 tak navigace v aute nebyla...takze te vitam do klubu rozmazlenych decek
-
hej, lebo ked bol BG2, tepla voda nebola, spina sa zoskrabovala dinosaurimi kostami.
ano, si rozmazlene decko, ked nevies vypocitat 2k6+1 vs 1k10 len pohladom na tie 2 cisla
-
myjes se teplou vodou ? jestli ano tak jsi rozmazlene decko, pouzivas v aute navigaci misto papirove mapy ? jestli ano, tak jsi rozmazlene decko....atd....
-
Než BG3 vyjde tk alyx bude pojem jako gta V , bude mod verze i bez vr
headsetu a bude to mit každej , bg3 se nedostane nad 2 mil prodadanejch
jako dos 2 -
30k za PC co zvláda vr ? ano v roce 2016 , Většina her vr VRku ma nižší HW požadavky než vetšina nových AAA titulu ,až BG 3 vyjde tak bude chtít lepší HW než na Alyx...
V průběhu roku se oběvej první apu co budou VR zvládat ( i ryzen 2400g zvladné ty nejednoduší ve hry )
-
https://www.statista.com/statistics/426469/active-virtual-reality-users-worldwide/
-
The total number of active virtual reality (VR) users worldwide is forecast to be around 171 million as of 2018,
-
počet lidí co ma VR > počet lidí co bude hrat BG
-
cha cha
z noveho clanku:
Mimochodem, pokud byste se báli, že procenta viditelná během soubojů
nějak narušují základní esenci papírových pravidel: v pozadí je pořád
házeno všemi možnými kostkami, hra akorát výsledné pravděpodobnosti
spočítá za vás, abyste nemuseli dumat nad tím, jaká je vlastně šance, že
vaše 2k6+1 přehodí soupeřovu 1k10.nie ze budes dumat, lebo to boli. a ked rozmaznane decko nieco boli, tak krici a rozbija veci
-
Tady se nám rodí nový hater valve, až při vydání opadne rouška najivity :)