Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ále... to neřeš :D.... .)
  • No asi jste nepochopili tu hlavní myšlenku. Zaprvé je to všechno právně ošetřeno, takže když pošle hráč svoje peníze na vývoj hry, tak na ty peníze vývojář nesmí sáhnout dokud nebudou mít předem stanovenou sumu, kterou si stanovili na vývoj. Když té sumy do nějaké doby nedosáhnou, tak se peníze vrátí hráčům.
    Další drobnost, kterou zde oba zmiňujete je, že nevíte do čeho jdete a že vývojáři slibují a slibují a ve výsledku je ve hře 10% slibovaného obsahu. Tohle ale z 90% není vina vývojářů, ale vydavatelů, protože těm na kvalitě hře až tolik nezáleží, těm záleží na tom, aby se jim investice vložená do hry vrátila a v lepším případě znásobila. Takže pokud už cítí, že hra je připravena, začnou tlačit na vývojáře, aby ukončili vývoj. Jen nějakých 10% z těchto slibů se nestane realitou kvůli vývojářům, kdy se mezi sebou dohodnou, že by nakonec daný segment do hry nepasoval nebo ji nějakým způsobem ublížil. Oni totiž nemají důvod vydávat špatné hry (až na určité vyjímky, které si zvykli na pravidelný příjem a odložili ony ideály stranou).
  • Hlavním důvodem, proč by bylo dobré, aby Activision upustili od CoD je, že se z něho stal mainstream a podle toho většina vývojářů vychází (protože kdo by vydával hry pro menšinu?). A z toho právě pramení onen problém, kdy vycházejí kopie CoD. A kde je problém s CoD? Mno, většina hráčů volá po určité svobodě, ne jen, že voják prochází jedním koridorem, kde se snaží postřílet co největší množství nepřátel. S tím souvisí ona nascriptovanost, kdy uděláte něco jinak a hra se začne chovat divně a vy se zbytečně a hloupě zaseknete (i když to je menší problém). Mno a největší problém je (aspoň podle mě) délka hry. Když si vzpomenu, že tenkrát hra na 2 diskety vydržela na desítky hodin a dnes, když je hra na 2 DVD (a víc, což je více jak 8000x víc prostoru), tak se vzmůžou maximálně na nějakých 5-6 hodin herního času. Vím, že si zakládají hlavně na MP, ale i tak by s tím mohli něco udělat.
  • Chystaj nějaký další možnosti, jak finančně přispět mimo kickstarter, takže určitě ještě budeš mít možnost.
  • Určitě snad *15*
  • Obávám se, že hra míří úplně jiným směrem než série SWAT. Podle všeho to bude spíš takovej budgetovej battlefield než co jinýho. Pokud tě zajímaj taktický akce, tak bych spíš sledoval projekt Christiana Allena Takedown, nebo chystanej Ground Branch (zanedlouho taky spustěj kickstarter).
  • Proč?
  • https://mesik.wordpress.com/2009/04/10/najlepsie-sposoby-zvladania-socialneho-kolapsu/
  • no co tu citam, ze obcianska vojna, chalani, menej spievat si rege a budes mat menej paranoidnych nalad :D

    americky trh prisiel na to ze amikov zabava bojovat na svojom uzemi tak to spravili virtualne, prachy nic viac nic menej

    chcu vyuzi potencial hry homeland ktora ju nevytazila
  • O čo pôjde tým zlým "zlodejom"? No predsa a kvantá bezcenných, nekrytých zelených toaletných útržkov, to aspoň to tý "teroristi" nebola vlastne domobrana, ale "zlodeji" slobody.
  • Tak amíci už nepotrebujú strielačku plnú arabášov, to to je online PR príprava na občiansku vojnu.
  • Ringwraith
    Pokud se limitu nedosáhne, tak se lidem vata vrátí.

    No a záruky teda nevím, ale určitě snad nějaké budou.
  • Mě se to taky z tohoto pohledu nelíbí, ale je to na každém jestli peníze pošle či nikoliv, tak proč to zakazovat. Mě by spíše zajímalo co se stane, když si dají limit třeba 100 000 a dostanou jen 90 000 - zdali peníze zase vrátí, zpět hráčům, či si je nechají :D A pokud limitu dosáhnou, jaké jsou záruky, že se hra povede nebo zdali vůbec vznikne, je to nějak právně ošetřeno?.
  • nech to prekona SWAT 4ku a budem im umyvat nohy ako papez
  • Ringwraith
    Přesně tak, budoucí úspěch Kickstarteru z velké části závisí na tom, jak dopadne tato první vlna hodně přesponzorovaných projektů jako Double Fine Adventure, Wasteland 2, Takedown, Banner Saga atd.

    Hmm, u Takedownu je mi aj líto, že jsem jim tam něco nehodil, abych měl přístup to bety, protože to vypadá zajímavě.
  • Jenže je rozdíl mezi tím že ty dáš tomu zedníkovi prachy, než když Ti to nějaká firma zasponzoruje s tím, že ty na tom domě budeš mít jejich reklamu (samozřejmě ze je to nereálný příklad, ale celkem se to z toho dá pochopit).
  • Cypri
    Tak nějak čekám na žalobu od Activision že maj v názvu "Warfare"...
    Proč nevysoudit nějaký drobný že?
  • Kickstarter to ma zatim dobry, lidi davaji prachy na a doufaji, ze z toho vyjdou skvely hry.
    Az zacnou vychazet ocekavane tituly, tak hodne lidi zjisti, ze to neni uplne ono a pak si teprve zacnou rozmyslet do ceho daji prachy.
  • Kr.Pa
    jak muzes na kicstarter nadavat ? je to sluzba ! jak ji pojme ucastnik je na nem
    to je jako nadavat na you tube na klip, kdy jej tam uploadl uzivatel ...
  • no vidis a me CoD serie prijde dobra. Nepotrebuji ji spinit kvuli tomu, ze ma engine uz zastaraly, porad mi prijde atraktivni. Je to linearni, samej script atd......ale u teto hry to proste je jiz od prvniho dilu, nesedim u pocitace a nedoufam, ze dalsi dil bude o necem jinem. Vim co od teto hry cekat a beru jako hru ke ktere si sednu a poradne si zastrilim. Nepotrebuji po celem dni kdy pracuji hlavou a vytezuji ji sednout na vecer ke hre a jeste travit odpocinek dalsim premyslenim. Sednu, strilim a celkem se bavim lokacemi, kterymi me hra v kazdem dile prekvapi a scriptovanymi efekty. Tak nevim proc by zrovna CoD melo chcipnout a mozna proto se tato hra nikdy nedostane na financovane hry z nasich kapes, protoze vzdy ty penize od Acti dostane

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit