Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • bmarg
    Už má stará pamět si tohle nepamatuje, myslel jsem že to byla docela dlouhá hra... Ale to bylo asi ovlivněný, že jsem během toho hrál Fallouty a Dungeon Keepera :)
  • Kr.Pa
    zůstal v celku otevřený, mohli by se inspirovat znovu tou knížkou, podle které to dělali
  • od slováků? Já jsem myslel, že za tím stojí kluci z Brna, konkrétně Altar Interactive, nyní Altar Games.
  • Jezisku na krizku tak za tohle bych zabil... Jedna z nejvice vychytanych tahovych strategii vsech dob a jeste od slovenskych bratov. Naslapany vyvoj a upgrady, paradni gameplay, obtiznost jak remen. Atmosfera... mno ten dabing byl misty usmevny, ale jinak super. Vyvoj a vyzkum... kruci tos mi nemel pripominat... to boliiii.
  • Original War 2 by se mi taky líbil,ale moc s ním nepočítám *9*
  • MrSanta
    Moje srdce bude plesat až oznámí SpellCross 2. Ale teď mám taky radost *1*
  • no to samozřejmě taky :) akorát by mě zajímalo, jak by se vypořádali s příběhem.
  • Kr.Pa
    Až oznámí Origina War 2, tak tehdy bude moje srdce plesat *9*
  • Jediná tahová hra, která mě dokázala přikovat k židli na dlouhé večery... naprostá pecka, snad pokračování nezklame.
  • gorky byla těžká hra před 12 lety, když mi bylo nějakejch 9 let a vrcholem taktický kooperace bylo sekání sekerkou a střílení puškou. Cca před rokem jsem Gorky dohrál a musim říct, že pokud nehraješ jako kamikadze, tak to máš v klídku za den hraní bez loadů dohraný. Ke konci hry to je už jenom čekání, až se ti nabije mrazidlo/uspávadlo a kosíš je...ale i tak to je supr.
  • ou, udělat nějakej hardcore Might and Magic (osobně mám nejradši 7, pak 6 a pak 8), to by taky nebylo špatný. Stačilo by mi jenom pár desítek hodin questů a světa, kterej vás vtáhne a nepustí. Asi si pamatujete na ty nekonečný hodiny, který vám sebralo hraní Arcomagů s hostinskym v krčmě U Šťastnýho blbce v Nighonu...a ne a ne mu tu věž zbořit.
  • Gorky 17, tahová srdcovka, která má i po letech co nabídnout. Už se nemůžu dočkat, až zas budu mutanty rubat pajcrem po hlavě a upalovat jim nudle plamenometem. Říkejte mi blázne, ale je to ZÁBAVA.
  • Hehe, takže na E3 přišlo nějaké překvapení - co to má znamenat, vrátili jsme se snad o 8 let zpátky?! :D
  • Psychotic
    Tak teď mě opravdu potěšili! Pokud trochu vylepší původní hru - trochu vyšší obtížnost, delší příběh, a samozřejmě moderní grafický kabátek... jo a tuším, že když zemřela/odešla nějaká postava, celý její inventář byl ztracen - to zrušit... a bude to skvělá hra.
  • No, neřekl bych, že to je až takové plácání:-) IMHO to způsobuje forma vyprávění příběhu a vůbec celkově grafická vyspělost hry. V krokovacích dungeonech Ti autoři nemohli vše naservírovat ve fullHD s 5.1 zvukem, tehdy přece animace spočívala v tom, že se ozval z casu "chrochtáček" a napsalo se: "Z dřímoty tě vytrhla banda ozbrojených elfích hraničářů atd." A ty jsi si to představil podle sebe, jak tvá postava leží na zemi u vyhasínajícího ohniště a najednou kolem ní stojí parta elfů. Prostě fantasy klišé, ale u každého vypadá trochu jinak, jako při čtení knih. Dneska musí být příběh i jeho zpracování sakra kvalitní, aby uspokojilo bohatou lidskou fantazii. A to samozřejmě mluvím jen o hrách s velkým H, né o hříčkách v tunelu se světelnou pistolí, tam se na to asi kašle úplně.
  • Gorky byla vyborna hra,ale s tou delkou jsi se spletl. Prave ze Gorky 17 byla neuveritelne kratka (na tehdesji dobu) a za vikend nebylo co delat. Ve chvili kdy si clovek rekl : "Ty jo to je pecka!" hra koncila. Na to si vzpominam dodnes:)
  • To jako vážně? No, asi jsem v tom nechytl ten správný grif, protože si to vybavuju jako doopravdy tuhou záležitost:-)
  • Mno pac jsou ty herni zanry mrtve a daaavno prekonane modernim pojetim... Marne vysvetlovat, ze treba Might and Magic 6 mela v tom dneska smesnem zpracovani, mnohem hutnejsi atmosferu nez 99% ultrahypercool 3D radoby skorojako RPG her interaktivnich filmu soucasnosti... :)
    Kruci ja uz placam... sry boys, cely den na slunicku sedm hodin v autobusu atd udela svoje... radeji koncim... :-)
  • ANO nedelaji se comu nerozumiem, gorky 17 ma este po tolkych rokoch aj teraz dokaze vtiahnut do deja, je to skratka paradne urobena hra s fakt chytlavym pribehom a zaujimavymi postavami, ked bude taka aj gorky 21, v lepsej grafike a lepsie efekty, mohlo by to byt zabava na niekolko rokov, tzn tym myslim znovuhranie, pretoze ako som spominal vraciam sa ku gorky 17, scasu na cas, mozno aj kazdy rok, to nejak nepocitam, je to fakt vyborna hra, a ked som uz tak u toho, ze v dnesnej dobe sa take hry nevyrabaju, tak ja by som chcel tiez poznamenat, ze preco sa uz zabudlo na Dungeony, typu Might&Magic, Wizards&Warriors, Demise, Wizardry a dalsie aj starsie Dungeon Master, ci Eye Of Beholder serie, preco sa nieco nevyrobi, taka hra by mohla, ked sa dobre vymaka, pacit aj mladsim hracom, staci to kus okorenit, a nova grafika by to mohla byt paradna hra, jediny titul ztych cias co sa tu este drzi je seria elder scrolls, ale to nie je ten dungeon v pravom slova zmyslu, nevadi, aspon dobra sprava o gorkym :), nikdy by som netusil, ze by po gorky zero este mohlo nieco vyst, ten diel nevysiel, celkom, aj ked rad som v nom robil stealth killy :)
  • Mno konecne oznameni hry, ktere se mi libi... Gorky byla vychytana hra. Jednoduchy koncept ala UFO ci Jagged Aliance, i kdyz osekany o tu strategickou a manazerskou cast... ale i tak... reknete si, stary davno prekonany a mrtvy styl hry... heh vzdyt takovou jednoduchou a krasne chytlavou napinavou a stylovou hru od te doby nikdo nezopakoval... vsechny radoby remaky a sequely, JA ci UFA byly vetsi ci mensi faily... Tohle je treba priklad her, ktere mi chybi a ktere se dneska nedelaji, kdyz uz tady mame tem tyden E3koveho nostalgia flejmu... :-)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit