Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Takovy blbosti resit u her, jako by na tom zalezelo. V prvni rade stoji hratelnost, az ta bude ok, at se nekdo nimra treba v grafice, ale hry stoji primarne na hratelnosti. Nicmene se bouhuzel kvuli lidem jako ty prodavaji spis podle grafiky. Za dusledky tohoto si mohou hraci sami.
  • Možná to někomu ušlo, ale otřesy jsou pro mě žádaný efekt, nehledě na realitu. Je sice hezké, že něco může mít stabilizátory, že s tím nehne ani 155mm projektil, ale to zrovna moc nepomáhá ve vžití se do hry.
  • Mechwarrior_bw
    CainPullo@tiscali.cz: no, ono s trochou nadsádzky by ich bolo možné použiť a ich životnosť by sa rozhodne nerátala na sekundy. Ber to ako nejakú vojnovú loď, ktorá je pomalá ale zranitelná. Na druhej strane má zabezpečenú ochranu pomocou povedzme lietadlovej lode ktorá je v dosahu, má protiraketovú ochranu, je chránená aj nejakým tým vulkánom :) Jednoducho so správnou podporou a vlastnou ochranou by mohol byť na bojisku pomerne účinný.

    Ale samozrejme je to nezmysel a pôjde sa cestou miniaturizácie. V poslednej dobe ma zaujali quadcoptery, ktoré je možné vyrábať vo velkom, sú malé, nenápadné, dostanú sa prakticky všade, sú mimoriadne obratné, mohli by niesť nie len kamerové systémy ale i výbušniny a napokon i zbrane...
  • Tak to bych mezi f2p nehledal *3*
  • Tož vypadá to dobře:-)
  • kdybych chtěl hrát hry, u kterých budu zažívat grafický orgie, pořídil bych si BF3. Já chci ale hru, která bude DOBRÁ po herní stránce. Tohle vypadá zajímavě. Už by to po UT a BF2 chtělo nějakou zajímavou online FPS
  • Grafika je bez debat lepsi nez u LL ale stejne jsem prekvapenej jak spatne vypadaj nektery particle efekty, no treba to jeste vylepsej... Prijde mi ze v LL je tak dobrej pocit nekoho dostat uz jen proto jak podle me skvelej vybuch a zvuk to udela (a ted nemyslim jen ten nejvetsi vybuch). Mno ale mozna jsem proste jen hnidopich.
  • nie je to celkom tak. Toto sledujem už od začiatku a veľmi sa na to teším. Na stránke www.mwomercs.com sú okrem iného popísané aj základné mechanizmy hry a jedným z nich je aj zameriavanie. Malo by prebiehať tak, že zameriavací kríž a kruh sú na sebe pomerne nezávislé, pretože kríž predstavuje ramená - schopné pohybovať sa rýchlejšie ako trup, preto sa pri pohybe myšou ako prvý na miesto zamerania presunie práve kríž (ramená) a kruh (trup) za ním "dobieha" s oneskorením. Príde mi to celkom logické pretože už som si aj skúšal urobiť nejaký 3D model a "narigovať" ho a je fakt, že pri tom dizajne mechov aký je použitý, nie je možné pohybovať ramenami v tako rozsahu aby pokryl tak široký uhol.
  • Trochu divný zaměřování,....pamatuji si u mech3 kdy se zaměřovalo pohybem miší/pohybem rukou mecha přes celé zorné pole kokpitu, ale tady to vypada jak když je zaměřovadlo stále uprostřed a hejbat se musí celim mechem..... snad to vychytaj...
  • Hele, vzdyt na tom neni ani poznat, ze to jsou kracejici obludy.
  • Mechove jsou jako tanky, nemaji stity, ale pancir a to volitelne konfigurovatelny. Je na tobe, jak si mecha nakonfigurujes, jestli vic pancire nebo vic zbrojniho arzenalu ci streliva, jak budes tezky a rychly, jak se budes prehrivat a podobne.
  • Ou :) No to je právě reakce člověka neznalého žánru. Tyhle drobci štíty nemaj, tohle není Star Trek a i když je na první pohled kokpit ze skla, věř tomu, že ty ,v reálu asi 2 m2 skla, jsou hodně malý cíl. Na videu nebylo s čím porovnávat, ale i nejmenší Mech je velikej asi jako patrovej rodinnej domek....no a takovej Atlas.....
  • Když už chceme debatovat o realitě , tak základní problém je v tom , že i kdybychom měli všechny potřebné technologie , tak takový kolos na bojiště nikdo soudný stejně nepustí .... protože finance a levnější hordy námezních žoldáků na ulicích či jiné levné a účinné technologie . A Wanzery nebo Mechové měly být v podstatě jen tanky s větší průchodností terénem .
    Tanky dnes především slouží jako rychlé a mobilní opěrné body pěchoty , obzvláštˇv otevřeném terénu . Strategickou roli ztrácí tam , kde nemohou využít své mobility a stávají se lehkým terčem .
    Pokud jde o možnost poskytnout dělostřeleckou podporu , nepotřebujete ji mít nutně ve frontové linii . Zákopové války v džungli se moc nevedou a poziční výhodu dnes získá útočící armáda pomocí letectva nebo dělostřelectva vzdáleného desítky kilometrů od cíle útoku . Tank na nohou je v reálu zbytečný .
  • Hmmm vypadá to vážně divně ..... prosklený kokpit a navzájem se zasypáváme raketami , lasery ,blastery a .... kde jsou nějaké efekty štítů ? Nikdy mi to nevadilo ale ted´se přes to nemohu přenést .
  • Tak s tím bych nesouhlasil. Nevidim jedinej důvod, proč by ta technologie nešla použít na různé stroje. Když stabilizační mechanizmus dokáže v dnešní době stabilizovat dělo u tanku jedoucího 60 Km/h a ve skoku......a jedná se vlastně o budoucnost. Pokud v tý době dokážou vyřešit rovnováhu několika tunového robota za běhu a střelby, tak stabilizace kanónu je už prkotina:).
  • Sice netuším jak to funguje, ale určitě nebude technologie z co nejplacatějšího vehyklu použitelná na něco tak vysokého na nohách a navíc často s dvěma pohybově nezávislými a ozbrojenými končetinami. *4*
  • Mechwarrior_bw
    a pri štarte ... http://goo.gl/x0D8Z :)
  • Já jsem byl překvapen grafikou a pohyby mechů, vypadá to dobře, ještě si počkat na F2P model, jsetli to nepokaká a snad i věci ve hře budou vyvážené, to chce pořád čekat
  • Mechwarrior_bw
    oproti mw3 je skriplené všetko *3* som zvedavý ako dĺho ešte budeme čakať na jeho plnohodnotné pokračovanie :(
  • VonHayek
    Vím, že srovnávat fikci s realitou může být dvousečné - ale co takové stabilizační mechanismy u tanků? Zaměřovaní resp. hlaveň.
    Možná se autoři v tomto inspirovali a jen to přenesli na jiné stroje, což mi přijde jako celkem logická úvaha...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit