Přejít na výpis diskuzí

Potřebují hry fotorealismus, aby se vyvíjely?

2.8.2012 12:17
Aleš Smutný 88 příspěvků

Čas na polední polemiku. Christoph Hartmann z 2K Games vyslovil zajímavý názor. Podle něj...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nevím jak pro koho, ale emoce dokáže parádně vyvolat i hudba. Asi jde o konkrétní osobu a konkrétní vnímavost. Jakto že film Zelená míle dokáže někoho rozplakat a jiného ne. Mě naprosto dostala hra Journey pro PS3, jednoduchá leč krásná grafika, nádherná hudba, parádní zážitek. Ve fotorealizmu nenjsou emoce ani lepší zážitek. Jakto že se hráči a to i +- třicetiletí leknou, když na ně v Minecraftu skočí pavouk, když je to na pohled hranatá věc co jen připomíná pavouka.
  • souhlasim s hartmanem... ne bezvyhradne, ale souhlasim
  • Marketing, marketing, marketing nic vic tohle neni a kdo tu krici jo at si krici je to jejich vec ale mely by se nad tim zamyslet *3*
  • jo, potrebuji, sry
  • calwin
    dnes je plno hier ktoré demonštrujú že aj bez potreby fotorealizmu sa dá vysekať perfektný dej a emócie. hlavne okrem spomenutých sa mi vybavuje original war... mám taký dojem že veľmi veľkú rolu zohral typ rozprávania a nesmrtelný český dabing kde herci vedia vinikajúco nadabovať situáciu a vložiť do nej miestny humor... vôbec to nie je o grafike... všetky tie hry ktoré sa mi vybavujú majú rozprávača hlavnú postavu ktorá vkladá samú seba do hry a nerobí z nej iba trápnu koridorovku...
  • Má pravdu, pokud chce přiblížit herní průmysl bezpohlavním blockbusterům, které uchvacují formou a nudí obsahem. A takové hry / filmy většinou vydělávají nejvíce, tak se nemůžeme divit tvůrcům (podnikatelům), co se snaží maximalizovat svůj zisk. Když budeme pokračovat v této analogii, pak to smysl má, nedostaneme jenom suchou (doplň žánr), ale filmové rámování tomu jakési umělé emoce přidá. Nic naplat, že nebudou skutečné a budou obsahem špatné hry. Každý jinak ví, že ke skutečným emocím není potřeba bombastická forma, ale právě naopak. Hry Metal Gear Solid nebo Silent Hill 2 mluví za sebe, i když styl vyprávění byl hodně filmový. Lepšími příklady budiž třeba neávislý Eternally Us nebo minimalistické Journey. Kdo měl tu čest, jistě pochopí.
  • Black_Hand
    tak bez precteni originalniho clanku mi to cely prijde jako pekny non sequitur.
  • GlaDOS
    Problém je, že super mega grafiku se nám vývojáří snaží cpát pořád, ale ty emoce už tam nějak scházejí.
  • Lepší grafika není na škodu ale nerozhoduje o tom jestli je hra kvalitní.Chce to zapracovat i na ostatních věcech.
  • smejki
    to čtu znova... ten člověk si prostě plete emoce a mimiku. Nebo došlo k dezinterpretaci, nevím. Každopádně je to blbost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit