Přejít na výpis diskuzí
Pražské studio Keen Software prodalo milion kopií Space Engineers
20.10.2014 | Petr Poláček
50 příspěvků
-
tak az to dodelaj uvidim:) prodany pocet je hezkej ale nekupuju nedodelane hry a tim myslim i hry "final" s bugy ktere jsou vyraznejsi nez herni prvky
-
Já Space Engineers pořídil teprve nedávno. Jediná věc, co se mi nelíbila, bylo to vesmírné prostředí (vlastně v podstatě jen tapeta), které naštěstí jde během minuty změnit za jiné vytvořené komunitou. Jinak je to podle mě skvělá hra, která stojí za to a jsem hrdý, že jsou v tom "české ručičky".
Kerbal je ovšem stále favoritem. Kašlete na Elite a Star Citizen. Kerbal nabízí až překvapivě mnoho. Je to hodně moc chytlavé. Vlastně je to dost jednoduchá hra, ale zároveň je to dost komplexní hra. Přestože je to nehotová hra, nabízí toho více než mnoho dodělaných her. -
-
Ještě mi vadí ten zvuk při kliknutí. Musím kvůli tomu vypínat zvuky ve hře. Není něco, řím bych ten zvuk upravil (čistě ten zvuk při kliknutí, položení nějaké součástky atd.)?
-
-
Sic jsem to nikdy nehrál, tak tomuto projektu držím palce, ať vydrží a vydělá. Ať už Yogscast nebo Sage, tento chlapík dělá taky super videa ze "světa" Space Engineers: http://www.youtube.com/watch?v=mh7ffSzH9xU&list=UUiPdjrLoUsyJh3XS7Aw7rzg
Za zmínku pak ještě stojí StarMade... -
OT: Nic ve zlém a ani proti gustu, ale podle mě ta infografika teda moc vyvedená není. Typuji, že si jí dělal sám generál Keen Software pomocí toho cool online nástroje na tvorbu trendy inforgrafik (na co grafiky, to zvládnete sami). *15*
-
vobec ma to nebavi a ani to poriadne hrat nevim, ziadny normalny tutorial, a este to spracovanie sak tam vobec nefunguju zakony fyziky :D typicky ceska hra , vzdy animaciami pozadu ako aj arma napr. Som zvedavy na kingdome come ci to bude konecne na urovni alebo ako z roku 99
-
-
Ty čobolská mrdko. Doufám, že Vás už co nedřív zaberou Madaři
-
-
nebuď sprostý : ) .. i když u Michala převažují šimpanzí geny. Ale na německý turisty a blbce narazíš všude : D
-
-
ze šimpanz :D oki teda dost bolo srandy :) majte sa :D
-
-
:DDDD ticho pepo a nehadaj sa lebo zas nejaky čeňek umre kvoli tebe v tatrach :D
-
-
Tak doporuč nějakou dobrou hru z Uher. Rád ozkouším něco od vás. *3*
-
-
Tady máš jeden šperk Slovenského studia. https://www.youtube.com/watch?v=F6b7xXKgvsY
-
-
no a co s tym sa mam pocikat? ani taku hru nepoznam :D videl si wtf is dayz? alebo od tej trojice machinima jak si utahovali z army aka je to "shity" game:D samy bug na kazdom kroku :D
Zbytocne tu obhajujete svoje české hry , sice sa na zahranicne nechytaju , ale daju sa hrat, len to chce trpezlivost a pochopenie ze sme slaby stat a preto mame aj slabe hry. Samozrejme vietcong ci mafia sa nerata , za to som vdacny jak sviňka , ale tieto novodobe ceske hry su fakt parodia. Som zvedavy fakt na kingdome :) -
*4*
Tak můžeme o mnoha českých hrách říkat, že jsou taky trošku slovenský, protože dost slováků na českých projektech dělá. *4*
-
-
-
No jó, od doby Spellcrossu, Slováci nic pořádného nenaprogramovali :) Závist je sviňa .)
-
-
Marek Rosa, zakladateľ Keen Software a hlavný vývojár Space Engineers je Slovák.
-
-
No vidíš a vyprodkuval další nudnou hru :) Nic k chlubení mladej :)
-
-
-
Lol:) slovak nam tu nadava na typicky cesky hry:)))) komplex menecenosti je holt svina:)))))
-
-
co zas trepete zaslepeni pepici , mi skus vyvratit ze to nie je pravda co som napisal, tym ale nehovorim ze su to zle hry , len ze maju pozadu technicke spracovanie a animacie , cele je to vzdy strnulé , co je skoda.
Urcite mam komplexy a zavidim omg :) deti
-
-
-
Chce se mi sját a nevím co mám dělat, lidi prosím pomozte!
-
-
To je ebola, ale bud v klidu. Za chvili ti to bude jedno
-
-
Jedni z mala ceskych studii, kterym to od srdce uprimne preji. Snad se jim bude darit jeste vic.
-
Toto nechápu. Tady tvůrci sice (zatím) aktivně pracují na dalším rozvoji hry, narozdíl od drtivé většiny ostatních EA her. Ale i tak mi neleze ne mozek tahle psychologie. Ještě dva roky nazpět, než se EA objevil, lidé hromadně nadávali na to, že vyšla nedodělaná hra a vývojáře chtěli upálit.
Pak přišel nějaký nesmírně chytrý člověk z marketingu, protože odhalil naprostou bombu. Hry se přestaly nazývat nedodělanými. Formulovali to, jako možnost "podílet se na vývoji" a dali tomu nějaký slušivý název, tedy early access a hle. Celá stáda hromadně nakupují a slintají nad tím, jak jsou najednou ty hry super (nemluvím nyní konkrétně o SE). Něco je dle mě asi někde špatně... -
-
On je rozdil prodavat early access za 20€ a "hotovej" BF3 za 60... Navic kdyz uroven dokonceni byla u obou v dobe vydani dost podobna :)
-
-
To je úplně jedno, kolik hra stojí. Nemůžu něco prodávat a obhajovat chybovost stylem: "Však co chcete, za 10€ je to to nejlepší co jde a možná to vlastně ani nikdy nedoděláme, protože prodeje už byly a je nepravděpodobné, že by si plnou hru koupilo víc lidí."
-
-
... je to teprv Alfa , já bych zatím nepanikařil, myslím že to dopadne dost dobře , hlavně aby udělali funkční velký vesmír, kde sa bude létat z leva doprava a dělat různé kaktusálie : )
-
-
-
Jasně, on totiž vůbec není rozdíl mezi tím, když EA vydá hru plnou chyb a nedodělků, i když má prachy na celý vývoj a když se pár nadšenců chce pochlubit se svým (hratelným) nápadem a získat tak peníze i na další vývoj... Vůbec to není rozdíl.
-
-
Jasně a kolik her co se ocitlo v EA tam už tak nějak navěky zůstalo? Drtivá většina.
EA nemá nikdy fungovat tak, že je to další prostředek k tomu, jak vydělat na další vývoj. Celé to přece je prezentováno tak, že dám k dispozici nějakou skoro betu, seberu feedback od hráčů co tomu chybí a podle toho to dodělám.
Ty jsi přesně skočil na to, o čem by nikdy EA neměl být. Tedy to, že si vydělám na další vývoj hry - ty hry pak ale nikdo nedodělá. -
Hlavně jim to lidí dávají sežrat o to víc, když u AAA hry sežere tak minimalně 50%-75% prostředků reklama.
-
-
Tak ne každý nadával ... a třeba ti lidi, kteří nenadávali teď kupují Early Access hry. Nikdo nikoho nenutí si hru koupit v Early Accessu ... každej si přece může počkat na launch, kterej může být lepší, protože tvůrci teď mají možnost poslouchat feedback od fanoušků.
-
-
Tahle hra mě lákala a tak jsem si ji na steamu nedávno zkusil když byla zdarma na 2 dny.
Lidi se mohou ohánět early acces jak chcou, ale po roce v early acces na steamu bych řekl, že by měla splňovat značnou část toho co bude mít na konci.
Pro mě byla ta hra hned od začátku moc komplikovaná. Menu se mi moc nelíbilo a k dispozici pouze videotutoriál? Ze kterýho jsme toho moc nepochytil.
Spoustu času jsem strávil abych se dostal do správného úhlu. Jako super mají to reálný ale ovládat mimo souřadnic x,y,z ještě otáčení kolem vlastní osy mi příjde trochu přehnaný. Mnohem víc jsme se s kámošem zabavil třeba i u hry co byla nedávno za 2eura (myslim) a tam byly jen souřadnice x,y.
Taky potřebujete strašně moc kláves na ovládání hry což ubírá na zábavě.
Já osobně si tuhle hru určtě nekoupím nápad super provedení stojí za .... -
-
X Y povidáš ?? *1* *1* *1* ..... moment *1* *1* *1* zkus tetris joudo *5*
-
You don't mastered it, thats all...
-
-
ty jsi taky nemasternul anglictinu koukam... proc se snazis znit jako frajer, kdyz ten jazyk neovladas?
-
-
tak se snaží. Lepší než sedět tiše v koutě a bát se, že budu za idiota, když něco řeknu či napíšu špatně (bohužel častý jev). Radši mu poraď, kde udělal chybu, tím mu pomůžeš víc
-
-
takhle inteligentni komentar tu uz dlouho nebyl *8*
-
-
-
-
-
Gratulácia, to je fakt slušný výkon, na to, že je hra stále len v early access fázy.
Ale nebolo by na škodu keby ste napísali aj nejakú novinku o obrovských predajných úspechoch značky Trine od talentovaných frozenbyte http://www.joystiq.com/2014/10/16/trine-series-tops-7-million-sales-shares-its-level-editor/