Přejít na výpis diskuzí
Přeceňování vědeckých studií her a jeho absurdní následky
28.7.2012 | Ladislav Loukota
244 příspěvků
-
Hmm... Jen se zasmát ja si o tom myslím tohle PC hry a vůbec hry obecně nejsou tak špatné jako třeba cigarety.Cigarety zabíjí lidi a co se proto dělá vlastně nic jen se díváme jak jde 13 letý fakan po ulici a kouří cigarety a nepřipadne mu to blbé.V podstatě u počítače můžete sedět jak dlouho chcete třeba já jsem u počítače i 8 hodin deně a nic mi není protože sportuju.
Vlastně je úplně jedno kolik hodin strávíte u počítače když sportujete buďte u počítače klidně od rána do večera -
Ale jo. Zbalit ji do kufru a ten vyhodit cestou z letadla do moře.
-
Inu, slušná, vzhledem k tomu, že půjde o zcela jiné téma se zcela jinými zdroji a zcela jinou strukturou... Každý den je jiný den. Jinak bacha na paralely s potravinovými chody; implikují, že pak příjde ještě dezert a bude po všem! :-O
-
Ochutnávka byla dobrá, jaká je šance, že se hlavní chod bude nějak výrazně lišit? :3
-
Nechval dne před večerem, ještě jsi je nečetl :-)
-
Já jsem slovák ale taky se mi to kvůli blbosti autora strašně blbě čte
-
Aha, proto to vypadá tak trapně :)
-
Si mal vydieť jak som po zahraní Just cause 2 vyšiel von z bytu, skočil na idúce auto, vyhodil odtiaľ vodiča, autom došiel na útes, skočil z útesu a s padákom som spadol na idúcu motorku s ktorou som fičal po meste.
-
To je jako s amerikou. Maj tam zakázaný kindr vajíčka ale zbraně jsou v pohodě.
-
A já jsem Kolumbus!
-
Kdepák, oni maj jenom jeden gamepad tak se o něj perou *1*
-
Viry, pardon
-
Vííc takových na**aných čláánků! Miluju too! (jo a mimochodem, asi nebudu jediný komu se po kliknutí na odkaz toho varovného textu objevilo ňáký varování že má v počítači vírusy?)
-
Klid, cody si dělá pudel a čeká, koho vyprovokuje*4*
-
Slusni, vzdelani lide, kteri si nechavaji rozkrast celou zemi a sedi ve svem veku na diskuzich o hrach, misto aby neco delali pro zemi :) Vyrostli z nas slusni a vzdelani lide...Co na tom, ze pulka z nas jsou alkoholici :)) Rodice pousteli tanky do zeme, tak my budeme taky sedet a cumet.. a cekat kdo si nas vezme tentokrat :) A az nam potece do bot, tak nekoho udame :)) Paradni vize .) Jo... a jeste je ta dnesni generace strasna s drogama, jsem zapomnel dodat.. To prece za Vas nebylo ! *1* *1* *1*
-
Další články? Úžasné :)
-
Shodou okolností právě o tom chystám jeden z dalších článků. Videoherní násilí není ani tak problém lačnivosti po krvi, je to problém herní estetiky jak ji dnes chápeme my a průmysl (v mainstreamu to platí hodně, v indie a casual scéně o ždibec méně).
-
To dítě na obrázku už mě začíná štvát. Vždy, když pustím games, tak na mě vybafne :)
-
na jednu stranu nevěřím, že hry vedou k násilí či závislosti o mnoho víc, než jiná média či celkově umění. ale když se podívám na herní produkci, tak je fakt, že většina her je založena na poražení nepřítele: jeho postřílení, zabití kouzly, mečem atd. stačí se jen podívat na nejprodávanější hry na steamu. prvních 10 her bez výjimky je založeno na ničení nepřítele a 7 z nich je poměrně dost násilných a o ty další taky nejsou moc nevinné. herní průmysl jednoduše není tak variabilní, jako třeba film či kniha, aby se od těchto strašákovských nálepek odprostil a ukázal laikům, že umí vyrábět i masově úspěšné hry bez jakékoliv formy agresivity či násilí
-
já vždycky rád uvádím, že vrah johna lennona měl u sebe knihu Kdo chytá v žitě. každopádně kniha jako médium vždy byla velmi "nebezpečná". často to hezky ukazuje ve svých románech umberto eco. dokonce i naši barokní spisovatelé mnohdy svými písněmi podněcovali k hysterickému omdlévání, tužbám po smrti atd :). a bible je taky fajn příklad, i když tam toho je více, než jen ta kniha..