Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím jak si aktivuji harcore hru ? Hraju to na Ps3 a pořád na to nemůžu přijít ..díky za odpověď.
  • Ked som presiel z CS na BF3 tak som skoro skoncil. Zacal som na HC. Masaker!!! Prva mapa Caspian. Vela nechybalo , skoro som to zabalil. Zacal som mastit na normal plus objavil som mapku hahha. Hlavny rozdiel je ze sa hra 32/32 hracov max. V cs 5/5 a nebola to nuda. V bf3 hrat 5/5 je total sprostost. Trosku ma hneva network code v hre sprava sa inac ako v CS.
    Hram len na HC serveroch!!! Ak je super team hra je bomba , ale ak mas stastie na dementov tak je to katastrofa. Chyba je v hracoch nie v hre!!! Co je super tak ze ak ma nebavy hrat za infantry mozem skocit do tanku,AA. helly, jet. Inac sa hra v tanku ako v jete alebo v helly. Vizual a hudma super , co viac hrac moze chciet
  • Kdo hraje BF 3 tak ví že stačí jen jedna rána do kebule a nebo dvě do těla :) když se neco nelibí tak si dej HC mod a tam dáš snipou na jednu ranu když ho střelíš do horní části těla
  • co si tak ctu nektere prispevky, tak mam dojem, ze vetsina z hracu nevi, ze existuji HC (hardcore) servery, kde nemusite hodinu strilet do nepritele a cele je to pak realnejsi (a tezsi, resp. min vydrzite, ale rychleji zabijete)
    • To jo, ale spousta z nich je často prázdnejch, protože každej potřebuje oranžovou tečku nad nepřítelem. Stejně tak okamžitej respawn vozidel, snad největší zabiják hratelnosti, nyní na 99 % serverů. Ohlodávání nepřátel až takovej problém není. Holt když sniperkou netrefíš hlavu, tak ho doděláš na druhou ránu. Na Assaulta mám G3A3, jednoznačně nejvšestrannější zbraň na velký mapy. Kulomety jsou ale na pytel, to jo. Nepřesný a slabý až hrůza...
  • zaroven s close quarter je to zbytecny DLC. BFko jsou rozlehle mapy s ruznymi druhy techniky, a ne tyhle COD mapky
    • Rozlehlý mapy, a nejvíc se stejně hraje Metro. ALe CQ mě taky nebaví doufám že AM bude snad rozlehlejší..
      • Říkali, že mapy z Aftermath budou do rozlohy srovntelné s těmi z Back to Karkand, tak uvidíme *4*
  • jako ked uz mi zo 60mgbit connectom nestiha nacitavat toto kokotske video to uz je moc srs
  • Protoze sem BF3 premium koupil za 22 eur, jasne ze se tesim na novy mapy.
    A nemam PC jak vy ostatni , ale si to uziju na ultra detail, hahaha Tiscali.cz DETI *1*
    • ty ses na jeden ultra detail do nosu :P
  • Další hra ve který je kuš luk ... proč ? nějaký moderní trend si hrát na středověk v 21století ? *1*
    • taky to vnimam jako bu-ll-sh*i-t. dle poctu disliku u tveho postu hadam, ze se tady nahromadilo hodne hracu CODíka...
    • stredovek prece neskoncil, stredovek trva
  • podle me by battlefield nemusela byt AZ takova sr4čka, stačilo by upravit jen nekolik veci a sice zakázat spawn na miste členu squadu a povolit spawn jen na zakladne nebo zajatem bodu, nemoznost zajmout nejvzdalenejsi bod, pokud nedržím bod B uprostred a pokud druzstvo drží bod B, tak bod nejblizssi domaci zakladne by se uzamknul a nebylo by ho mozne zajmout pro nepritele, spomalit pohyb postav tak o 20%, zakazat skakani a na prekonavani prekazek dat kontextove tlacitko, prodloužit čas respawnu na 30 sekund.
    • Mě by stačilo kdyby toho postavy vydržely mnohem méně ,Vystřílet do nepřítele pul zasobníku mě nebaví.
      • jo tohle je taky blbost, spiš by mel zivot zaviset od vlastnosti vesty, pruraznosti streliva, vzdalenosti vystrelu a pod. jestli schytas treba do ruky nebo nekam kde to neni smrtelne tak bys zacal krvacet a po case zemrel pokud bys nebyl osetren, vic zasahu na mene dulezita mista by znamenalo vykrvaceni hned, zasah do nohy omezeni pohyblivosti a pod.
        Tohle ozivovani dela z battlefieldu smesnou hru. Ja to proste nemuzu hrat i kdybych chtel protože i to prijde trapny. Když už arkádu tak CoD ktere si alespon an nic nehraje.
        • Arma? :-)
          Souhlasim s nizkym dmg, BF3 tim padem zacina byt zabava na HC serverech. Na druhou stranu, kdyz umis hrat teamove, tak je ta hra uplne o necem, a chaos bojovnici nemaji sanci znicit squad. Ale nutit lidi do toho nemuzes, protoze to neni mainstream, ale mensi skupina potencialnich zakazniku, takze nizsi zisky.
          Btw za ty penize co jsem do Bf3 dal jsem dostal nesrovnatelne vic nazpet a nelituji.
          • Whoossain
            Souhlasim, taky radši chodim na HC servery. Bohužel většina turnajů se hraje na nastavení normal, takže občas to ohlodávání nepřítele dokud konečně nezhebne je fakt někdy otrava, i když hraješ v malym počtu hráčů s družstvem, kde se domlouváš na tom, co a jak udělat...
        • A na co si hraje BF ? Soustredi se hlavne na hratelnost a atmosferu, nehraje si na nejakou simulaci valky.
    • go back to cod, cody
    • tak po techhle zmenach by se z toho stal nesmysl. Sr**ka to neni a za sve penize jsem dostal stovky hodin zabavy, takze to nebyly penize vyhozene oknem ...... s kazdym patchem to upravi tak ze si nekdy pripadam jak v nove hre.
      • proč myslíš že by se z toho stal nesmysl? Podle me v realne valce zabíraš oblast postupne, ulici za ulicí. A ne ze pujdes zabrat bod B uprostred mesta kdyz zbytek mesta kontroluji nepratele. Se koukni jak se bojovalo v Iráku nebo ted v Syrii. Podobne funguje treba Ghost recon online a nesmyslne to neni.
        Současny spawn system podporuje chaoticky a nesmyslny zpusob hrani a boje. Taky jsem ješte nevidel aby vojáci v realite porad poskakovali jako zajíc metr vysoko aby je nahodou nikdo netrefil a po celou dobu sprintovali jak Usain Bolt.
        • Whoossain
          Zabírání bodů bych neřešil, jednak mapy nejsou koncipovaný jako tunel (až na pár výjimek), takže jedno družstvo po zahájení kola může zabírat bod na pravý straně, zatímco jiný na levý straně. A třetí může zaútočit klidně po výsadku z vrtulníku na nejbližší bod nepřátelský základně. Nepřítele i na těch tunelovitějších mapách můžeš oběhnou a zatímco se zbytkem teamu přetahuje o prostřední bod, tak začneš zabírat nejbližší bod nepřátelský základny (metro, conquest bazaar). To je správně a na sevření protivníka do kleští není nic špatnýho, je to standardní taktika. S čím bych ale souhlasil, je nějaká úprava rychlosti/pohyblivosti vojáka v závislosti na třídě. Logicky recon by měl být rychlejší než support s LMG. Taky bych uvítal možnost navolt si nějaký prostředky osobní ochrany (protistřepinová, protibalistický ochrana různejch tříd účinnosti atd.) Pochopitelně v návaznosti na pohyblivost a rychlost postavy. A její vzhled. Takovej model byl použitej třeba v RS:V 1 + 2 a mě osobně se hodně líbil. Pokud ale chceš něco, kde hráči nebudou poskakovat a bude to pro řadu lidí nudná simulace vojáka ve válečnym konfliktu, kde budeš několik minut přemejšlet, kam se přesuneš a jestli se tam radši proplazíš nebo přeběhneš, pak musíš sáhnout po jiný hře. Tohle je přeci jenom o něčem jinym...
          • "Taky bych uvítal možnost navolt si nějaký prostředky osobní ochrany (protistřepinová, protibalistický ochrana různejch tříd účinnosti atd.)"

            To v BF3 máš. Je to specializace pro jednotlivé třídy, kdy si můžeš vybrat jak možnost nesení víc granátů, munice atd., tak taky větší odolnost proti střepinám z výbuchů, potlačovací palbě atd...
          • mas pravdu ted jsem si uvedomil ze na nekterych mapach nejsou ty body v jedne linii ale treba do trojuhelniku. nevim, byl to jen takovy napad nerikam ze je to spravne. taky je otazka jaky takticky nebo startegicky vyznam ma zabirat body A B c ktere jsou v trojuhelniku
            • Whoossain
              Někde máš až 7 bodů...
  • To vypada jako pekny eh eh

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit