Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jako ked uz mi zo 60mgbit connectom nestiha nacitavat toto kokotske video to uz je moc srs
  • tak ta kuse urcite bude strilet ruzne sipy na tom videu po zasahu prisla exploze takze asi strilel vybusne sipy ale urcite na ruzne sipy bude platit ruzna omezeni jako u brokovych naboju
    • Vskutku, kuše bude mít 4 druhy střeliva.
      - default, které má dobrý dostřel na střední vzdálenost a velkou dmg
      - explozivní, které budou nepřesné, ale budou vytvářet při dopadu menší explozi.
      - vyvážené, které budou mít velký dostřel, ale slabší dmg
      - trakovací, které při dopadu spotnou všechny vozidla/nepřátele v určitém rozsahu
  • To vypada jako pekny eh eh
  • Kdo hraje BF 3 tak ví že stačí jen jedna rána do kebule a nebo dvě do těla :) když se neco nelibí tak si dej HC mod a tam dáš snipou na jednu ranu když ho střelíš do horní části těla
  • Protoze sem BF3 premium koupil za 22 eur, jasne ze se tesim na novy mapy.
    A nemam PC jak vy ostatni , ale si to uziju na ultra detail, hahaha Tiscali.cz DETI *1*
    • ty ses na jeden ultra detail do nosu :P
  • Jasně kuše zabíjí na jeden zásah, ale ze snip musíš aspoň 3x vystřelit než někoho zabiješ.
    • neni prece tak tezke se pripojit na HC servery, kde ti staci 1 rana do tela z prebijecich. z poloautomatickych sniperek 2, do hlavy 1
      • HC server je řešení, ale moc jich není.
    • Proto hraju red orchestru kde stačí jedna rána .Tady se nestane že mi nepřítel zdrhne *3* Jen škoda že tam není víc zbraní
      • Jezis nedovedu si ani predstavit, kdyby v BF stacila 1 rana snajpou do tela...to by se clovek mohl rovnou schovat nekam za bednu a zustat tam zpocenej celou hru.
        • Whoossain
          Zkus někdy HC servery. Odhadem tak 90% zásahů sniper puškou (JNG, M40A5 a další bolt) je smrtelných...
          • Presne tak ;-) Tam uz ma smysl uzivat i cokoliv jineho nez jen JNG/M98B, ktera ma nejvetsi dmg, ale jsou pomale na reload. Na normal je to proste delane tak, aby lidi vedeli z kama rana prisla, a kdyz umrou tak killcam...

            Trochu si vzpominam, jak jsme dotahli kolegu k Bf3 (mesic zpet), jako CSkar zacinal rovnou na HC, a prvni reakce vypadali ze tu hru hodi do kose, a nikdy vic... Na hc pri vice hracich, a neznalosti map je to celkem chaos, na druhou stranu trening na normal mu pomohl, a ted uz vi z kama asi rana mohla dojit, a na co si dat bacha
            • Whoossain
              Přesně tak, na HC potřebuješ mít ty mapy už trochu nastudovaný. Dost ale dokáže zážitek ze hry zkazit špatnej team, zvlášť pak na menších mapách. Když si na HC hezky najdeš pozici, rozložíš bipod a začneš krýt PKP něktrej z důležitých vstupních bodů a najednou ti do palebný linie začnou skákat vlastní vojáci, tak je to fakt k po*rání...
            • To bych se u toho na HC akorat nervoval jeste vic nez ted, jdu se radsi vratit na settlery
        • Udělal bych servery s hardcore režimem ,kde by byly počty snajperů omezeny
          • Whoossain
            Vždyť takový jsou, stačí si je najít. Jsou i takový, kde jsou sniper pušky zakázaný úplně. Nebo takový, kde se hraje jenom s brokovnicema. Stačí si jen vybrat. To, že někdo neumí ani použít vyhledavač v battlelogu, je jen jeho chyba a tim, že bude plakat nad tim, jak je nespravedlivý, že ho sundal sniper, si moc nepomůže...
    • Kdyz jsi lama, tak obcas musis vystrelit treba i 10x
      • Keyz
        Zajímavé,že když lama flusne tak se většinou trefí.Tedy není zas taková lama *3*
        • Tobe nekdy flusla lama do ksichtu ? :D
    • To víš. Náboj s ráží 7 mm nebo kolik to je, je pomalejší a má menší průraznost než šíp z kuše. *1*
  • zaroven s close quarter je to zbytecny DLC. BFko jsou rozlehle mapy s ruznymi druhy techniky, a ne tyhle COD mapky
    • Rozlehlý mapy, a nejvíc se stejně hraje Metro. ALe CQ mě taky nebaví doufám že AM bude snad rozlehlejší..
      • Říkali, že mapy z Aftermath budou do rozlohy srovntelné s těmi z Back to Karkand, tak uvidíme *4*
  • co si tak ctu nektere prispevky, tak mam dojem, ze vetsina z hracu nevi, ze existuji HC (hardcore) servery, kde nemusite hodinu strilet do nepritele a cele je to pak realnejsi (a tezsi, resp. min vydrzite, ale rychleji zabijete)
    • To jo, ale spousta z nich je často prázdnejch, protože každej potřebuje oranžovou tečku nad nepřítelem. Stejně tak okamžitej respawn vozidel, snad největší zabiják hratelnosti, nyní na 99 % serverů. Ohlodávání nepřátel až takovej problém není. Holt když sniperkou netrefíš hlavu, tak ho doděláš na druhou ránu. Na Assaulta mám G3A3, jednoznačně nejvšestrannější zbraň na velký mapy. Kulomety jsou ale na pytel, to jo. Nepřesný a slabý až hrůza...
  • podle me by battlefield nemusela byt AZ takova sr4čka, stačilo by upravit jen nekolik veci a sice zakázat spawn na miste členu squadu a povolit spawn jen na zakladne nebo zajatem bodu, nemoznost zajmout nejvzdalenejsi bod, pokud nedržím bod B uprostred a pokud druzstvo drží bod B, tak bod nejblizssi domaci zakladne by se uzamknul a nebylo by ho mozne zajmout pro nepritele, spomalit pohyb postav tak o 20%, zakazat skakani a na prekonavani prekazek dat kontextove tlacitko, prodloužit čas respawnu na 30 sekund.
    • Mě by stačilo kdyby toho postavy vydržely mnohem méně ,Vystřílet do nepřítele pul zasobníku mě nebaví.
      • jo tohle je taky blbost, spiš by mel zivot zaviset od vlastnosti vesty, pruraznosti streliva, vzdalenosti vystrelu a pod. jestli schytas treba do ruky nebo nekam kde to neni smrtelne tak bys zacal krvacet a po case zemrel pokud bys nebyl osetren, vic zasahu na mene dulezita mista by znamenalo vykrvaceni hned, zasah do nohy omezeni pohyblivosti a pod.
        Tohle ozivovani dela z battlefieldu smesnou hru. Ja to proste nemuzu hrat i kdybych chtel protože i to prijde trapny. Když už arkádu tak CoD ktere si alespon an nic nehraje.
        • Arma? :-)
          Souhlasim s nizkym dmg, BF3 tim padem zacina byt zabava na HC serverech. Na druhou stranu, kdyz umis hrat teamove, tak je ta hra uplne o necem, a chaos bojovnici nemaji sanci znicit squad. Ale nutit lidi do toho nemuzes, protoze to neni mainstream, ale mensi skupina potencialnich zakazniku, takze nizsi zisky.
          Btw za ty penize co jsem do Bf3 dal jsem dostal nesrovnatelne vic nazpet a nelituji.
          • Whoossain
            Souhlasim, taky radši chodim na HC servery. Bohužel většina turnajů se hraje na nastavení normal, takže občas to ohlodávání nepřítele dokud konečně nezhebne je fakt někdy otrava, i když hraješ v malym počtu hráčů s družstvem, kde se domlouváš na tom, co a jak udělat...
        • A na co si hraje BF ? Soustredi se hlavne na hratelnost a atmosferu, nehraje si na nejakou simulaci valky.
    • go back to cod, cody
    • tak po techhle zmenach by se z toho stal nesmysl. Sr**ka to neni a za sve penize jsem dostal stovky hodin zabavy, takze to nebyly penize vyhozene oknem ...... s kazdym patchem to upravi tak ze si nekdy pripadam jak v nove hre.
      • proč myslíš že by se z toho stal nesmysl? Podle me v realne valce zabíraš oblast postupne, ulici za ulicí. A ne ze pujdes zabrat bod B uprostred mesta kdyz zbytek mesta kontroluji nepratele. Se koukni jak se bojovalo v Iráku nebo ted v Syrii. Podobne funguje treba Ghost recon online a nesmyslne to neni.
        Současny spawn system podporuje chaoticky a nesmyslny zpusob hrani a boje. Taky jsem ješte nevidel aby vojáci v realite porad poskakovali jako zajíc metr vysoko aby je nahodou nikdo netrefil a po celou dobu sprintovali jak Usain Bolt.
        • Whoossain
          Zabírání bodů bych neřešil, jednak mapy nejsou koncipovaný jako tunel (až na pár výjimek), takže jedno družstvo po zahájení kola může zabírat bod na pravý straně, zatímco jiný na levý straně. A třetí může zaútočit klidně po výsadku z vrtulníku na nejbližší bod nepřátelský základně. Nepřítele i na těch tunelovitějších mapách můžeš oběhnou a zatímco se zbytkem teamu přetahuje o prostřední bod, tak začneš zabírat nejbližší bod nepřátelský základny (metro, conquest bazaar). To je správně a na sevření protivníka do kleští není nic špatnýho, je to standardní taktika. S čím bych ale souhlasil, je nějaká úprava rychlosti/pohyblivosti vojáka v závislosti na třídě. Logicky recon by měl být rychlejší než support s LMG. Taky bych uvítal možnost navolt si nějaký prostředky osobní ochrany (protistřepinová, protibalistický ochrana různejch tříd účinnosti atd.) Pochopitelně v návaznosti na pohyblivost a rychlost postavy. A její vzhled. Takovej model byl použitej třeba v RS:V 1 + 2 a mě osobně se hodně líbil. Pokud ale chceš něco, kde hráči nebudou poskakovat a bude to pro řadu lidí nudná simulace vojáka ve válečnym konfliktu, kde budeš několik minut přemejšlet, kam se přesuneš a jestli se tam radši proplazíš nebo přeběhneš, pak musíš sáhnout po jiný hře. Tohle je přeci jenom o něčem jinym...
          • "Taky bych uvítal možnost navolt si nějaký prostředky osobní ochrany (protistřepinová, protibalistický ochrana různejch tříd účinnosti atd.)"

            To v BF3 máš. Je to specializace pro jednotlivé třídy, kdy si můžeš vybrat jak možnost nesení víc granátů, munice atd., tak taky větší odolnost proti střepinám z výbuchů, potlačovací palbě atd...
          • mas pravdu ted jsem si uvedomil ze na nekterych mapach nejsou ty body v jedne linii ale treba do trojuhelniku. nevim, byl to jen takovy napad nerikam ze je to spravne. taky je otazka jaky takticky nebo startegicky vyznam ma zabirat body A B c ktere jsou v trojuhelniku
            • Whoossain
              Někde máš až 7 bodů...
  • Další hra ve který je kuš luk ... proč ? nějaký moderní trend si hrát na středověk v 21století ? *1*
    • taky to vnimam jako bu-ll-sh*i-t. dle poctu disliku u tveho postu hadam, ze se tady nahromadilo hodne hracu CODíka...
    • stredovek prece neskoncil, stredovek trva

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit