Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Carnage666

    Hlavně to jde jednoduše vypnout v nastavení.

  • Špatný vtip? Obrana Valve? Ani náhodou, samotného mě fakt, že aktualizace her nejdou normálně zakázat, notně štve (třeba proto, že mohou odstavit externí češtinu či modifikace).

    Ale jsem rád, že vůbec existuje alespoň tato kostrbatá možnost, jak se po nechtěné aktualizaci snadno vrátit zpět.

    Steam tohle nikdy veřejně podporovat nebude, pro ně je tohle jednoduché: podpora pouze poslední verze, na nějaké externí zásahy (mody, další překlady) zvysoka víš co..





  • Zaprvé to beru jako špatný vtip. Pokud je obrana Valve, že to jde udělat přes vývojářskou konzoli v kombinaci dat z externích stránek, které doluji data ze Steamu, tak to je vážně mazec. Steam by to měl umět jednoduše, skrz uživatelské rozhraní.... To bysme nemuseli mít ani herní knihovnu, určitě jdou hry pustit přes příkaz do konzole. Za druhé to potvrzuje co tu někdo vyvracel, že na Steamu se nedá ukládat každá verze hry. Každopádně tímhle argumentovat, to jsem fakt nečekal. Lidi by se fakt měli probrat, před pár lety jsem byl stejně nekriticky vůči Valve, ale z toho jsem se naštěstí vyhrabal... 

  • Prakticky u všech her. Mrkni na toto:

    https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1086279994

  • No tak řekni kde a u jakých her...??? 

  • Vždyť říkám, že nezabere. Ty buildy tam jsou tak jako tak, jen vývojáři můžou volit, který bude k dispozici jako 'aktualni'. Každý build je na Steam nahraný a uloženy. Tvé přirovnání s COD black ops je hloupost, protože přesně tak to nefunguje. Tyhle věci už jsou dávno vyřešené tak, aby to šetřilo místo. 

  • Otázkou je, zda to hledáš na správném místě ;-)

    Ve vlastnostech hry, někde pod "betaverze", tam to opravdu není.

  • Jack1947

    Ani na tv to je dost masochjismus je to jako přehravač ale co sem to omylem zapnul tak to spíše je na pěst chápu že to byla ALPHA, i tak kdo má provozuje Steam na tv lol nedává to moc smysl.

  • Derp_1337

    Tak samozřejmě, že to "jde" a najde se pár her u kterých to tak je udělané. Ale prostě to není pravidlo, protože kdyby to tak mělo být u každé hry, tak to zabere moc místa.

  • Přesně. To bych ještě asi zkoušel, on Steam obecně není vždy úplně rychlý.  Ale big picture rozhodně není vhodný pro desktop, to ať se na mě nikdo nezlobí. To už je čirá potřeba Valve bránit.... 

  • To se budu divit, protože z více jak Trista her to na počítám na ani ne deseti prstech. To tedy za obvykle označit nejde. Navíc je to dobrá vůle vývojářů, protože to je extra práce navíc. Zatímco by to prostě šlo udělat automaticky... 

  • JohnyTheZik

    Ktery vyfejlovaly?

  • Jack1947

    😈Tam je nějaká reklama ? Jo aha on myslel to jak vyskočí při spustění deal of the daynebo tak nějak daily deals , trestuhodné opravdu😬

  • Jack1947

    Navíc to má pěkné zpozdění... to se nehodí snad ani na tv🤮

  • Budeš se asi divit, ale obvykle tam všechny buildy jsou.


  • Není problém, akorát to zabírá místo na disku. Obyčejná záloha a je to.

  • Ovšem není  moc prakticky na použití na pc, na TV je super, ale na normální užití nepoužitelný. 

  • TheGGG

    steam je pořád král, zdaleka nejlepší služba na hry.... konkurentů bylo mnoho a všechny vyfejlovaly

  • Minus povinných aktualizaci je i to, že se hra může rozbít. V minulých diskuzích jsem taky nastínil, že se může stát (opět se vracím k hl2), že se updatu je engine a změní se třeba hw požadavky. Konkrétně jsem si po vydání episode two hl2 ne zahrál, až potom, co jsem si koupil nový počítač... Protože aktualizace na OB engine udělala hru náročnější. A opět zdůrazňují, že hra je dodnes rozbitá a na původním engine byla v lepším stavu. Stejně tak nevidím důvod nutit aktualizace u SP her... A s těmi buildy to není pravda. Jsou tam uložené. Sám mám na Steamworks hru a můžu se vrátit ke starším verzím. Ten systém je navržen tak, aby to tolik nezabiralo. Vcelku by se to dalo přirovnat k SVN. Prostě to jde... 

  • Derp_1337

    Tvoje představy jsou dost naivní. Je nereálné, aby se na Steam serverech ukládali "všechny" buildy, protože by to zabralo neskutečně hodně místa!


    Vem si třeba takovou instalaci CoD Black Ops 4 - je to přes 100GB! A teď si spočítej kolik vývojářských verzí vyšlo společně s různými bug fixy a balancovací updaty. Minimálně 10 jich bylo určitě. Kdyby Steam měl ukládat každou verzi a dovolit uživatelům stahovat si tu, která se jim "líbí", tak to tam máš minimálně 10x 100GB = 1TB!! A teď ještě spočítej na kolik Steam serverů po celém světě by se to tera dat muselo uložit a dostaneš neskutečné množství zbytečných dat!! A to jenom jedna hra!

    Navíc by to vytvořilo komplikace pro vývojáře s lovením bugů, kdy obyčejní hráči by si stěžovali na bugy, které by dávno opraveny, jenže hráči si nestáhli nejnovější verzi a tudíž o tom neví.

    A to ani nemluvím o hrách, které se dají hrát online proti jiným hráčům. Ty doslova vyžadují povinné aktualizace.


    Prostě automatické aktualizace mají spoustu plusů a jenom jedno mínus (lidi, co mají pomalý net, nejsou nadšeni).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit