Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdar hral jsem vsechny dily a na tenhle jsem se obzvlast tesil..provedeni je celkem hezke i kdyz mi vadi ze mapa je trochu neprehledna i kdyz si clovek vypne pocasi a vselijake ty blbosti..Dale co mi hodne vadi je ze odebrali system ekonomiky z predchozich dilu..Podle me to byla genialni vec ktera tahla celou hru..Ekonomicky posuvnik byl genialnim resenim jak mit skutecne pocit ze ovladate ekonomiku..nepresnost presneho nastaveni potreb reprezentovala efektivitu ekonomiky..tohle mi hodne chybi..:(celkove hru zjednodusili ale rekl bych ze nespravnym smerem..Muj nejoblibenejsi dil byla hoi 2 konkretne spise Darkest hour(vylepsena dvojka)..A souhlasim ze hrani bylo nekdy trochu zdlouhave a trochu jsem doufal ze 4ku udelaji trochu rychlejsi a jednodusi..Myslim ale ze zjednodusili ty nejlepsi veci bohuzel!Jeste dam 4 sanci ale stejne se zase nejspis vratim k Darkest hour jako sem to udelal u trojky..
  • U mě zatím docela rozporuplné, z jedné strany se mi nelíbí nedostatečné rozlišení hranic na mapě, kdy málo výrazné barvy občas dělají problém poznat kde jsou vůbec hranice, dále mi schází dost tabulek co v jiných hrách u Paradoxu jsou (výsledky bitev atd), nebo docela mrzí nedostatečný technologický strom Československa (tedy stroje tam jsou, ale schází názvy, sice to částečně řeší mod, ale proč nemohli dát u tanků rovnou LT-35, LT-38 atd), i když to nepochybně vyřeší nějaké DLC.
    Na druhou stranu se mi líbí jak velký vliv mají některá politická rozhodnutí... třeba válku ve Španělsku jsem jako Japonec obrátil ve vítězství republikánů jen tím, že jsem začal ve velkém posílat svoje staré (a již vyřazené) zbraně... kupodivu největší "úspěch" neměli dodávky tanků (těch stejně jako Japonec mám jen pár) ale stíhaček (které jsem poslal hned po začátku války a pouhá sedmdesátka dost zvrátila situaci a to šlo o vyřazený typ) a hlavně pěchotních zbraní... Teď se už těším co se bude dít jestli se bude Československo bránit a už si šetřím pěchotní zbraně vyšší úrovně pro podporu ČSR, stejně tak už mám bokem uložených pár stíhaček Zero pro ČS letectvo... *1*
  • Kdyby jsme se bránily: https://youtu.be/QDkCde5PGJU

    Asi dám téhle hře šanci. *1*
  • vyzkoušel už nekdo shodit atomovku? jak vypada graficky efekt a co to udela s populací?
    • Civilisté v HoI nejsou. Grafický efekt je irelevantní. Taktický a strategický účinék odpovídá dobové síle atomových zbraní - armádu s nimi nezničíte, i když zdecimujete její organizaci a bojeschopnost, za to prakticky eliminujete průmysl a infrastrukturu města. Politický účinek odpovídá důležitosti situace - svrhnout první atomovou bombu na důležité město nepřítele má značný účinek na jeho "národní jednotu", což má přímý vliv na podmínky kapitulace.
    • nevyzkoušel, ale dovolím si hádat, že graficky efekt bude exploze hřibovitého tvaru a populaci to bude zabíjet
      • ale jen jako DLC
    • Mě by hlavně zajímalo, zda to udělali jak mají (tedy, že to vymaže město a prakticky vyhraje válku), nebo to bude trapná silnější bomba jako v CIV hrách, kde to nic moc nedělá.
      • Paulcz
        Atomový výbuch v Civkách (1, 2, 3, u novějších nevím) zničí všechny jednotky ve městě, drasticky sníží populaci, zboří většinu budov a vytvoří znečištění na políčkách okolo - to se mi zdá dost :) V jedničce to má navíc velký vliv na oteplování (opak nukleární zimy :)) a to má dost katastrofický následky.

        Jestli jedna nebo dvě bomby vyhrají válku, to je otázka. Jiné než americké zdroje říkají, že Japonci kapitulovali spíše kvůli strachu z rusů, kteří zahájili ofenzívu. A např. bombardování Tokia zápalnými bombami mělo na svědomí mnohem více obětí. A také obě města nebyli záměrně bombardovány klasickými nálety, prostě si chtěli ověřit jakou má bomba sílu. Pro výsledek války to mohlo být poměrně irelevantní.
        • Tilwaen
          V pětce už to právě takovou paseku nenadělá. Lepší výsledek než jedna shozená atomovka zajistí poslat na místo jakékoliv moderní jednotky.
          • jenže to není tak cool
            • víš vubec o tom že atomovka není nejlepší bomba v Civ5? je tam ješte modernejší typ
            • Tilwaen
              Reálný efekt té atomovky taky není tak cool.
  • Tyhle hry jsou supr.

    V Knight of honor jsem zabral všechny muslimské země a převedl je na jinou víru. Předešel jsem tak dnešním problémům. Ve starším HOI jsem zase vymazal Sověty a předešel tak opět dnešním problémům.
    Pak zde máte EU a CK. Opět lze vyřešit dnešní problémy :) Supr možnosti.
    • Jediný problém jsou zfanatizovaní militantní balíci, jako jsi ty.
      • Nick odpovídající dementnímu, naivnímu a sluníčkářskému názoru....to se často nevidí :D
        • Zrzzek
          Myslíš si, že mírumilovný musilm je horší než poblázněný fanatický křesťan/ateista?
          • Pokud ten konkrétní "mírumilovný muslim" má názory totožné jako ta pořád omílaná "pokojná většina muslimů" co mimo jiné věří a schvaluje vraždy ze cti, zabíjení za odpadlictví a to že Bin Ládin v podstatě konal dobro - na rozporování neodpovídám, máte google, tak si najděte průzkumy ze zemí kde je islám ve většině..... Tak je ten jedinec zhruba tak na stejném levlu s našima magorama..
  • Je možné se ubránit napadení Říše? Jak se o tom často dohaduje, když to mistr slaboch Beneš předal nepříteli.

    To by mě zajímalo, jak tohle zapracovali a jak dlouho vydržíme a co se stane dle jejich "simulace". Co jsem četl někdy dávno, tak nám dost ubrali na jednotkách. Měli jsme více vojáků a slušně opevnění.
    https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/czechoslovakia-in-hearts-of-iron-iv.888088/

    Nejlepší je ale stejně vtip, jak Německá verze nemá ve hře Adolfa ani věrné značky pro Němce :D
    Btw. Stále to jede zejména na jednom jádru jako minulé hry?
    • Tak pokud si prostudujete dějiny naší vlasti a to zejména období první republiky, tak vás jednání Beneše nemůže moc překvapovat... Beneš patřil od začátku k mírové skupině (věřil diplomacii a spojencům) to Masaryk patřil k "jestřábům"... jak ukazuje třeba válka s Polskem či Maďarskem...
      Škoda že hned na začátku republiky zemřel (nebudu se pouštět na tenký led konspirací) Štefánik ten by byl proti Benešovi mnohem lepším prezidentem a určitě by neustoupil!
    • ve trojce to byl docela šrumec, ale bylo to velmi věrohodné. S Německem mi vyhlásilo válku i Maďarsko a Polsko. Obranu za tu chvíli nešlo moc posílit a po mobilizaci moc lidí nezbylo. Takže konfilkt na pár dní. Ale ve dvojce se prý ubránit dalo.
    • Magister_Peditum
      Ubránit bez spojenců asi sotva, ale když se přidáš k Ose, tak tě Německo nenapadne ani nedojde k Mnichovské dohodě.
      • Přidávat se k nepřátelům to je jako se vzdát bez boje. Stejně špatné,
        Tedy asi zde udělali blbě počet jednotek a schopnost se bránit jak to psali na fóru.

        Je to bohužel jen hra a ne simulace. Kdyby si někdo dal vědecky práci a udělal simulaci. To by bylo zajímavé. Simulaci pro vědecké účely a ne pro hráče. Když to je pro hráče, tak tam musí hodně věcí omezit.
        • Tady máš asi nejlepší simulaci, jak by to dopadlo: https://youtu.be/QDkCde5PGJU
        • Magister_Peditum
          Právě pak už to nepřátelé nejsou. *3*
      • a když se soustredím na diplomacii, zapadni mocnosti pomužou a nedojde k mnichovske zrade?
        • Dnes jsem zkusil nad německem vyhrát. Dopadlo to tak, že se na mojí stranu přidala Británie a Francie, ale do roku 1940 si mě Hitler podal. Že to jde nějak vyhrát ale nepochybuju, protože jsem špatnej hráč ;) Zvlášť když teď pevnosti něco dělají, narozdíl od předešlých dílů. :D
  • ted jsem si naisnstaloval EU4 a co s tím udelali je hruza. River crossing penalty all over the place, je tam nejaký priblby system pevnosti ktere brani pohybu po mape. Ta hra je pekne na hov..o
    • Inquisitor
      Ty pevnosti už tam jsou docela dost dlouho a je to právě dobrá věc. Dává to dobývání úplně nový rozměr. Sice je těžší někoho komplet dobýt, ale s dobře vystavěnou sítí pevností, to má zase mnohem těžší protivník.
      • ja to ted hraju po dlouhe dobe. ten system pevnosti jsem nepochopil. prakticky se nemužu nikam hnout abych nemel river crossing penalty, nebo penalizaci za teren. Utočici armada je hrozne znevyhodnena a pak je to jen kočkování s ai, kto dostane penaltu a prohraje *7*.
        co mne ale nejvic štve je že nejak zmenili naklady na udrzovani armady. Když utrpí moje armada ztraty a po boji se uzdravuje, tak jen to doplnovani stojí i -3 a víc za mesíc, co je poradna rana pres rozpočet
        asi se na to stejne vyseru a zahraju si tento hearts of iron
        • Inquisitor
          Tak vždy když armáda útočila na území, tak musela dobýt opěrný body jako města, hrady a pevnosti, aby ovládli okolí. Tady je to stejný. Ty náklady na armádu? Jo válka je holt drahá záležitost, nesmíš se bát pořádně se zadlužit. Vždyť si všimni kolik ma AI žoldáků po pár letech války. Bez půjček většinou větší válku vést nejde.
  • novou hru od paradoxu nekupovat, všude se píše, že jejich business model je založen na tom vydat kostru hry, a teprve později ji obalovat masem v podobě placených DLC. Jejich hry jsou dobré, ale tato politika je mi nesympatická. Doporučuju počkat 2 roky *7*
    • jj, když oznámili EU4, koupil jsem EU3, to samé s HOI3.
  • Vidlec
    1. Hrej za Itálii
    2. Obnov Římskou říši (to fakt jde!)
    3. Američani se vylodí na sicílii
    4. Přidej se ke spojencům

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit