Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jedním slovem: GRANDIÓZNÍ, v současnosti bez konkurence...
  • To uz nam zase rok pred vydanim servirujou jedno video za druhym? Neudelam tu samou chybu jako u dvojky, abych "diky" tomuhle vytrvalymu hypeu potom ve hre nasel asi dva novy zajimavy momenty..
    Tohle at mi nedelaj - copak na to muzu nekliknout? : )
  • Když nad tím tak přemýšlím, tak filmového zážitku lze u hry dosáhnout jen tím, že bude striktně linární. Jedině tak lze naskriptovat situace, které budou vypadat "filmově". Film je linearita sama - scéna za scénou, jeden obrázek za druhým, jejich line od začátku až do konce. Linearita není na překážku, ale nesmí to dopadnout jako Black Ops. Všeho s mírou. Nakonec co mě zaujalo na videu především, byla hudba. Ta se dává dneska poněkud do pozadí, ale když se udělá dobře, může to být... jako v Baldurs Gate. Rozehrál jsem je po letech znovu, a když jsem slyšel, co a jak je ve hře všechno slyšet, pochpil jsem, že i tudy vede cesta. Grafika pěkná, ale zvuky zpívajících ptáků a všemožné ruchy velkoměsta dokáží víc než ten nejvypiplanější obraz...
    • No extra linearni to snad byt nemusi.. Co takovej Mass Effect? To je filmovy jedna basen, a s tou linearitou to neni vubec spatny.
      Jinak s opravdovejma sandboxovkama ti opak snad musel ukazat Rockstar, ne?
      GTA, Red Dead, a hlavne L.A. uzsekurvanemuzudockat Noire
      • Jde mi samozřejmě o intenzitu filmovýho zážitku. V GTA, Red Dead i Mass Effect (který jsem nedávno dohrál, a nebylo to nijak slavný) máš cut-scény vystřižený jak z filmu, ale současně zahrnujou i spoustu "prázdnýho" prostoru, který je využit pro hratelnost. Plníš jeden úkol za druhým, musíš hodně cestovat. Kdyby tohle dělal filmový hrdina na plátně, tak z kina odjedeš dávno před závěrečnými titulkami. V Uncharted jde o maximálně zhuštěnou, téměř nepřetržitou akci ve filmovém hávu, a proto taková linearita a silnější filmový dojem než výše uvedené hry.
        • Když tě baví styl: "proběhni chodbou se skriptem na náměstí, kde budou všude položené zbraně a postřílej pět vln tupých nepřátel a tohle ještě 15x zopakuj v jiném prostředí", tak proč ne. Mně to zase tak nevadí, ale neni to nijak skvělý. RDR je o moc lepší hra. I graficky se mnohdy vyrovná.
          • RDR je úplně jiná hra nemůžeš je porovnávat. Pokud sis nevšiml tak ta hra neni jen o střílení jsou tam i jiné části.
            • Ježiš ty taky ani nevíš co chceš. Nejdřív tu kecáš jak se ti nelíbí že musíš 15x vystřílet tlupu nepřátel a když ti napíšu že tam jsou i jiný části tak ty se ti taky nelíbí to je pak těžký. Je úplně fuk že ty hádanky nebo hlavolamy jsou jednoduchý a za chlíli je máš hotový důležitý je že tam jsou a spestřují celou herní dobu.
            • Docela nudnej platforming? Tak to mě fakt dostalo a úplně mě povalilo na zem. Nebo ty "hádanky", který nehádáš? Viděl si třeba hádanky v GOW? Kratos neni žádnej hledač pokladů a stejně má daleko složitější hádanky? Divný...
  • Já se musím přidat na stranu kritiků Uncharted 2.
    Jednička pro mě byla největší překvapení a atmosférou jedna z nejlepších her, které jsem kdy hrál. Samotná hratelnost byla horší, ale přesto byl pocit ze hry výtečný.
    Ve dvojce atmosféra hry zkomírala zvláště tím, že hra byla příliš akční a nepřátelé příliš přehnaní (ať už myslím Strážce nebo jen chlápky s rotačáky, které nepoloží ani pět granátů pod nohy). Navíc chyběl ten vývoj Nathanova charakteru - z vyjukaného běžného joudy (co to umí dobře se zbraní) v prvních kapitolách až na neohroženého mstitele ke konci. Tyhle detaily zabolí.
    Mizerný (ale skutečně mizerný) multiplayer dojem nijak nekazí (lepší, než kdyby tam nebyl vůbec), ale člověk má pocit nevyužitého potenciálu.
    Nic to nemění na tom, že se na U3 opravdu, opravdu těším.
    • No inak to ja nechapem, preco do MP dali ten skin kostier a podobne.... Proste to vzdy ked vidim si poviem ze jaka blbost.... Spravili z toho jednu velku "srandu", ktora ale mne nepride vtipna (len moj nazor, zdravim vsetky kostry co hravaju MP U2 ;) ). Na druhej strane ale SP sa mi strasne pacil, bol skvely, krasne "nakresleny", nepriatellia mi vyhovovali, proste hra musi mat nejakych mini bossov, a furt lepsi obrdneny rotacaci nez nejaky strazci :) ktory boli zase ale podla mna stylovy a proste sa mi to pacilo. Celkovo pribeh, vtip , hratelnost, prostredia mi v U2 neskutocne sadli a odomna by ta hra dostala 9.7/10 :) 0.3 bodu by som strhol za niekedy chaoticky cover system a sprzneny MP trolama, kedy napr co-op ani len na Easy som este nespravil lebo vzdy sa najde lama co s rotacakom namiesto do super stale striela do nas, alebo tkz. samovrahovia to proste uplne skazili :) Aj ked toto ale nie je tak celkom chyba ND :) Ale na U3 sa tiez sstrane tesim :)
  • makám růčo a ač si nemyslím, že by to šlo tak jednoduše, tak to pro mě neni žádná ďarda pro oči. Ber to tak, že se netaháš s tim trámem po podlaze celym. Čili jeho styčná plocha je jenom "čárovej styk" na obou koncích, z toho pouze ten u Nathane ten trám brzdí.. po tom druhym by se sám sklouznul. Lépe řečeno, představ si, že ta podlaha, kde stojí Nathan je led... potom by si s tim hnul úplně srandovně právě navíc díky tomu, že je to nakloněný a ten trám ti částečně vlastně v tomhle pohybu pomáhá. Kdyby ležel "na břiše" na dřevěný podlaze, tak s tím asi těžko někdo hne, protože tam bude tření po celý jeho ploše, ale tady je problém pouze v čárovym styku, kterej se už překonat dá a v extrému (led) by to bylo vyloženě snadný. Jsem pro názornej pokus.. seženeš trám, já s tím zkusím hnout a když budeš mít pravdu, tak ti koupím za trest Budvar :o)))
    • sakra sorry.. nevím, jak se to tady edituje.. místo editace mi to hodilo novej příspěvek
      • Přečti si na pravé straně stránky PROČ SE REGISTROVAT: ... to by mohlo zodpovědět tvoji otázku.
        • :o) ok.. ale pokud se mi ta možnost editace nabízí, tak jsem předpokládal, že se s ní dá editovat
  • Uncharted ma jednu jedinou chybu a to je megalinearnost, takze pokud nedelate presne to, co si tvurci navymysleli, tak se k cili nedostanete.
    • Linearnost neni chyba ale styl hry. Tady jde o pořádný skoro filmový zážitek a to vytvoříš pouze v lineární hře.
    • tak to je kazda druha hra,tyhle komentare opravdu nechapu
    • přesně tak.. a nikdo od toho žádnej otevřenej svět nečeká. Já to beru jako interaktivní film na mnohonásobně delší. Nemůžu říct, že bych se při hraní dvojky někdy nudil.. u jedničky jsem jednu, dvě takové pasáže měl. Uvidíme, jak na tom bude trojka
  • tahání toho stropního trámu je dobrý .takový trám má aspoň cca15-20 cm v prumeru a dle kroku bych odhadoval že má tak 6-7 m . zkusil jse nekdo s takovým drobečkem hnout sami ?kdo delal střechu tak ví že dva silní chlapy by s tím měli co delat. chápu že je to jenom hra ale toto je .....no nevím nedelají z nás tak trochu blbce?
    • To nemáš fakt nic jinýho na práci než řešit takovýhle kraviny? Pokud sis nevšiml tak je to hra a takovýhle věci se v nich dějí pořád a divim se že se najde někdo kdo to řeší.
    • makám růčo a ač si nemyslím, že by to šlo tak jednoduše, tak to pro mě neni žádná ďarda pro oči. Ber to tak, že se netaháš s tim trámem po podlaze celym. Čili jeho styčná plocha je jenom "čárovej styk" na obou koncích, z toho pouze ten u Nathane ten trám brzdí.. po tom druhym by se sám sklouznul. Lépe řečeno, představ si, že ta podlaha, kde stojí Nathan je led... potom by si s tim hnul úplně srandovně právě navíc díky tomu, že je to nakloněný a ten trám ti částečně vlastně v tomhle pohybu pomáhá. Kdyby ležel "na břiše" na dřevěný podlaze, tak s tím asi těžko někdo lehne, protože tam bude tření po celý jeho ploše, ale tady je problém pouze v čárovym styku, kterej se už překonat dá a v extrému (led) by to bylo vyloženě snadný. Jsem pro názornej pokus.. seženeš trám, já s tím zkusím hnout a když budeš mít pravdu, tak ti koupím za trest Budvar :o)))
      • všimni si že to vytrhává ze zdi a ten druhej to pak posouvá peknej kousek po asi dřevené podlaze i kdyby to šlo byl by to uctyhodný fyzický výkon, já taky makám růčo se dřevem proto mě to zarazilo jinak by me to ani netrklo .chtelo by to test máš pravdu pak já koupím bernarda *4* *4* *4*
        • no já měl za to, že to nevytrhnul a pořád mi to tak připadá... každopádně ten druhej je už opravdu silák :o) .. Bernard je taky těžkej kalibr, takže doufám, že máš pravdu :o))

          kasa.. jo asi už je to volovina takhle řešit, ale Uncharted je zrovna hra, kde si opravdu na tý fyzice zakládaj a je vidět, že pro ní maji cit a já si toho cenim.. tohle je prostě vyjímka, která potvrzuje pravidlo,.. co se týče debaty o tom, tak pokud to někomu vadí.. dá mínusko, nebo to přejde. Já jsem si dobře pokecal tady s kolegou a jsem spokojenej ;o)
          • ja si taky dobře pokecal dík a cus

            ano je to volovina ale proč nad tím nezamudrovat nikomu tím neubližujem, slibuju že už nebudu "prudit". *3* *3* .at se hře daří
    • Kdybys to takhle bral, tak to z nas delaji blbce minimalne v kazde druhe hre, ne-li ve 2 ze 3 *3*
      • no jo kdyby to byla hra o spidermanovi neřeknu ale tam to mají být normální chlapi sice ala indiana jones ale přesto mela by platit aspon trochu fyzika,když už se tím tak ohánějí jak ji mají vymakanou a grafiku jakou mají vymakanou(jo ta se jim povedla) atd.. *3*
  • Pěkná videa pěkná...zajímavé drobnosti jako Nathanův běh do strany (začne poskočením, až pak běží) působí svěžím dojmem.
    Škoda, že prolomení římsy a následný přechyt jsou skriptovaná situace. Bylo by hezké mít ve hře náhodná místa, kde se občas (ne při každém hraní dané lokace) prolomí římsa a hráč musí reagovat stiskem akční klávesy, aby se charakter chytil náhradního bodu. Snad to někoho v ND napadne.
    Přebíjení zbraní jednou rukou ve visu na římse vypadá stále divně a nepřirozeně jako v U2. Co takhle trochu delší animaci s prohozením ruky, kterou se Drake drží římsy? Dokonce by to působilo stylověji. Ale je to alpha (prý), snad to odladí. Jinak ke střelbě žádné větší výhrady.
    V melee jsme dostali přidané odzbrojovací chvaty, Konoko musí jásat štěstím ^_^. Proklamovaný boj jednoho proti více zatím vypadá na předem skriptované situace, ale necháme se překvapit.
    Zpomalení času při finálním úderu v melee je kýčovité a měli by ho odstranit. Navíc se tím zpomaluje tempo akce a klesá pocit, že v sázce je vlastní krk.
    Škoda, že v rámci této ukázky pro veřejnost neukázali taky, jak se AI umí bránit v soubojích na blízko; stačil by jeden nepřítel, který se nenechá okamžitě vyřídit. Vidíme (ve dnešním herním průmyslu standardní) slaměné panáky, což je škoda. Pro ND by zajisté bylo vhodné blýsknout se s lepší umělou inteligencí.
    Zničitelné prostředí a vytváření improvizovaných krytů je veliké plus. Jen tak dále!

    Kol a kolem, zatím tento titul vypadá velmi nadějně. Uvidíme, zda U3 naplní očekávání nebo jestli opět dostaneme přestřelku se pochodujícími pancéřovými střílnami, kde parťáci hráče působí spíše jako terminátoři.
    • MrSanta
      Já myslím, že to přebíjení jednoruč ve visu je už trademark ND *1* . Ještě mě vyrušilo jak Sully míří Nathanovi do zad. Ale jak říkáš, na dokončení mají času dost.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit