Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jedním slovem: GRANDIÓZNÍ, v současnosti bez konkurence...
  • Ježiš ty taky ani nevíš co chceš. Nejdřív tu kecáš jak se ti nelíbí že musíš 15x vystřílet tlupu nepřátel a když ti napíšu že tam jsou i jiný části tak ty se ti taky nelíbí to je pak těžký. Je úplně fuk že ty hádanky nebo hlavolamy jsou jednoduchý a za chlíli je máš hotový důležitý je že tam jsou a spestřují celou herní dobu.
  • Docela nudnej platforming? Tak to mě fakt dostalo a úplně mě povalilo na zem. Nebo ty "hádanky", který nehádáš? Viděl si třeba hádanky v GOW? Kratos neni žádnej hledač pokladů a stejně má daleko složitější hádanky? Divný...
  • RDR je úplně jiná hra nemůžeš je porovnávat. Pokud sis nevšiml tak ta hra neni jen o střílení jsou tam i jiné části.
  • Když tě baví styl: "proběhni chodbou se skriptem na náměstí, kde budou všude položené zbraně a postřílej pět vln tupých nepřátel a tohle ještě 15x zopakuj v jiném prostředí", tak proč ne. Mně to zase tak nevadí, ale neni to nijak skvělý. RDR je o moc lepší hra. I graficky se mnohdy vyrovná.
  • MrSanta
    Já myslím, že to přebíjení jednoruč ve visu je už trademark ND *1* . Ještě mě vyrušilo jak Sully míří Nathanovi do zad. Ale jak říkáš, na dokončení mají času dost.
  • Jde mi samozřejmě o intenzitu filmovýho zážitku. V GTA, Red Dead i Mass Effect (který jsem nedávno dohrál, a nebylo to nijak slavný) máš cut-scény vystřižený jak z filmu, ale současně zahrnujou i spoustu "prázdnýho" prostoru, který je využit pro hratelnost. Plníš jeden úkol za druhým, musíš hodně cestovat. Kdyby tohle dělal filmový hrdina na plátně, tak z kina odjedeš dávno před závěrečnými titulkami. V Uncharted jde o maximálně zhuštěnou, téměř nepřetržitou akci ve filmovém hávu, a proto taková linearita a silnější filmový dojem než výše uvedené hry.
  • No extra linearni to snad byt nemusi.. Co takovej Mass Effect? To je filmovy jedna basen, a s tou linearitou to neni vubec spatny.
    Jinak s opravdovejma sandboxovkama ti opak snad musel ukazat Rockstar, ne?
    GTA, Red Dead, a hlavne L.A. uzsekurvanemuzudockat Noire
  • To uz nam zase rok pred vydanim servirujou jedno video za druhym? Neudelam tu samou chybu jako u dvojky, abych "diky" tomuhle vytrvalymu hypeu potom ve hre nasel asi dva novy zajimavy momenty..
    Tohle at mi nedelaj - copak na to muzu nekliknout? : )
  • No inak to ja nechapem, preco do MP dali ten skin kostier a podobne.... Proste to vzdy ked vidim si poviem ze jaka blbost.... Spravili z toho jednu velku "srandu", ktora ale mne nepride vtipna (len moj nazor, zdravim vsetky kostry co hravaju MP U2 ;) ). Na druhej strane ale SP sa mi strasne pacil, bol skvely, krasne "nakresleny", nepriatellia mi vyhovovali, proste hra musi mat nejakych mini bossov, a furt lepsi obrdneny rotacaci nez nejaky strazci :) ktory boli zase ale podla mna stylovy a proste sa mi to pacilo. Celkovo pribeh, vtip , hratelnost, prostredia mi v U2 neskutocne sadli a odomna by ta hra dostala 9.7/10 :) 0.3 bodu by som strhol za niekedy chaoticky cover system a sprzneny MP trolama, kedy napr co-op ani len na Easy som este nespravil lebo vzdy sa najde lama co s rotacakom namiesto do super stale striela do nas, alebo tkz. samovrahovia to proste uplne skazili :) Aj ked toto ale nie je tak celkom chyba ND :) Ale na U3 sa tiez sstrane tesim :)
  • ja si taky dobře pokecal dík a cus

    ano je to volovina ale proč nad tím nezamudrovat nikomu tím neubližujem, slibuju že už nebudu "prudit". *3* *3* .at se hře daří
  • Když nad tím tak přemýšlím, tak filmového zážitku lze u hry dosáhnout jen tím, že bude striktně linární. Jedině tak lze naskriptovat situace, které budou vypadat "filmově". Film je linearita sama - scéna za scénou, jeden obrázek za druhým, jejich line od začátku až do konce. Linearita není na překážku, ale nesmí to dopadnout jako Black Ops. Všeho s mírou. Nakonec co mě zaujalo na videu především, byla hudba. Ta se dává dneska poněkud do pozadí, ale když se udělá dobře, může to být... jako v Baldurs Gate. Rozehrál jsem je po letech znovu, a když jsem slyšel, co a jak je ve hře všechno slyšet, pochpil jsem, že i tudy vede cesta. Grafika pěkná, ale zvuky zpívajících ptáků a všemožné ruchy velkoměsta dokáží víc než ten nejvypiplanější obraz...
  • no já měl za to, že to nevytrhnul a pořád mi to tak připadá... každopádně ten druhej je už opravdu silák :o) .. Bernard je taky těžkej kalibr, takže doufám, že máš pravdu :o))

    kasa.. jo asi už je to volovina takhle řešit, ale Uncharted je zrovna hra, kde si opravdu na tý fyzice zakládaj a je vidět, že pro ní maji cit a já si toho cenim.. tohle je prostě vyjímka, která potvrzuje pravidlo,.. co se týče debaty o tom, tak pokud to někomu vadí.. dá mínusko, nebo to přejde. Já jsem si dobře pokecal tady s kolegou a jsem spokojenej ;o)
  • To nemáš fakt nic jinýho na práci než řešit takovýhle kraviny? Pokud sis nevšiml tak je to hra a takovýhle věci se v nich dějí pořád a divim se že se najde někdo kdo to řeší.
  • Linearnost neni chyba ale styl hry. Tady jde o pořádný skoro filmový zážitek a to vytvoříš pouze v lineární hře.
  • :o) ok.. ale pokud se mi ta možnost editace nabízí, tak jsem předpokládal, že se s ní dá editovat
  • tak to je kazda druha hra,tyhle komentare opravdu nechapu
  • Přečti si na pravé straně stránky PROČ SE REGISTROVAT: ... to by mohlo zodpovědět tvoji otázku.
  • všimni si že to vytrhává ze zdi a ten druhej to pak posouvá peknej kousek po asi dřevené podlaze i kdyby to šlo byl by to uctyhodný fyzický výkon, já taky makám růčo se dřevem proto mě to zarazilo jinak by me to ani netrklo .chtelo by to test máš pravdu pak já koupím bernarda *4* *4* *4*
  • Já se musím přidat na stranu kritiků Uncharted 2.
    Jednička pro mě byla největší překvapení a atmosférou jedna z nejlepších her, které jsem kdy hrál. Samotná hratelnost byla horší, ale přesto byl pocit ze hry výtečný.
    Ve dvojce atmosféra hry zkomírala zvláště tím, že hra byla příliš akční a nepřátelé příliš přehnaní (ať už myslím Strážce nebo jen chlápky s rotačáky, které nepoloží ani pět granátů pod nohy). Navíc chyběl ten vývoj Nathanova charakteru - z vyjukaného běžného joudy (co to umí dobře se zbraní) v prvních kapitolách až na neohroženého mstitele ke konci. Tyhle detaily zabolí.
    Mizerný (ale skutečně mizerný) multiplayer dojem nijak nekazí (lepší, než kdyby tam nebyl vůbec), ale člověk má pocit nevyužitého potenciálu.
    Nic to nemění na tom, že se na U3 opravdu, opravdu těším.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit