Přejít na výpis diskuzí
Pro Far Cry 3 je PC na prvním místě, ale konzole to nepoznají
19.7.2011 | Petr Poláček
73 příspěvků
-
...a lepší už to nebude, s tím se smiřme.
Pobavila mě nedávno hláška: " tuto hru si užijí i opravdoví hardcore hráči na svých konzolích" *1* -
-
Je smutné když nevíš že hardcore a konzole se nijak nevylučují potom snadno dojde k tomu že se tomu směješ.
-
-
Na konzolách si spustíš jedine tak Hardcore péčko.
-
Však na konzole sou taky HC hry jen se o nich tolik nemluví.
-
To je jak vystřižené z nějakého prohlášení ochránců lidských práv, jen tam jsou slova hardcore a konzole. *1*
-
-
Co to píšeš za kraviny?
-
-
Třeba zaměň "hardcore" za Rom a "konzole" za pracující, a je to jako ty plky, co tvrdí tihle bojovníci za lidská práva etc. *1*
-
-
No a?
-
-
-
-
-
Hraju Starcraft 2 (PC), Killzone 3 (PS3) a Halo Reach (x360). S největšíma jelitama a casual hráčem jsem se setkal právě u Starcraftu 2. Jo jasně, srovnávám FPSka se strategií... ale nejsou nakonec strategie více HC?... Nebo má PC snad jinou PC only hru? MMORPG s HC nemají nic společného a myš s klávesnicí nejsou těžší na zvládnutí nežli dualshock ovladače. Tak co je na tom tak vtipného?
-
-
Například kolik konzolových titulů se hraje v progamingu?
-
Prosim vysvetlit proc MMORPG nema s HC nic spolecneho?
Taky je trochu rozdil hrat 1v1 s SC2 a team proti teamu v FPS hrach. Zkus hadat, kde se vice ukaze tvuj um.
-
-
Nechapu co je na tom tak strasne vtipnyho
-
*1*
-
-
Miluju, kdyz u hry o ktery celou dobu tvrdeji, ze je tvorena primarne pro PC vidim na uvodni obrazovce "Press Start to continue"
-
-
to je ještě zlatý... Horší je když v menu nejede myš a musíš používat nezvyklé klávesy -např.:Blur nebo že se všechno dlouho ukládá a načítá -např.: Dirty2. Co je úplně konec je assistanc (auto) aim, FOV 45, nefunkční speciální tlačítka na myší, nemožnost vypnout smooth mouse, akcelerace myši, nefunkční nebo brutálně náročné AA(či se zapnutím minilaging obdobně jak u AO), dojebaná optimalizace cpu z Xboxového IBM 3jádrá na PC 2jádro (které je většinou mnohem rychlejší), lowres textury (kua možná na rozlišení 720p to stačí ale na 1920x1200 je to ubohé - navíc větší rozlišení textur není pro dnešní grafiky problém) a samozřejmě další.
-
-
stejne jsou to kecy aby si usmirili PC hrace, na ktere kozoloidni hratelnost srsici z gameplay videi nepusobila zrovna nejlip .. kdyby vydavatele radeji polovinu usili a prostredku, ktere vrazi do PR pouzili na vyvoj a betatesting. jinak budu v pripade v clanku vyjmenovanych titulu, kdyz uz jsou primarne pro PC, rad za moznost vyklaneni se, pouzitelny inventar, rozumnou optimalizaci a sirokou paletu nastaveni vykonu .. s ostatnim jsem se uz tak nejak smiril ...
-
“Až odhalíme, jak vlastně konzolové verze vypadají, tak budou podle mě hráči překvapeni. Jasně, jsou tam (oproti PC verzi) rozdíly, ale ne takové, jaké možná všichni čekají.”
Tak řekněte rovnou že na konzolích to bude stát za ho*no a je to ! -
-
Proč ta silná slova klidně to tam může vypadat pěkně a já jim i věřim že to bude pěkné.
-
-
Ano pěkné to bude!!! Ja dokonce říkam že to bude nadherné. Uvidí se cela postava v pohybu, efektema to bude přijemné, sprostych slov tam bude jak při kopaní kanalu, miliarda kulek a hratelně nadpruměrné. Tedy tuctová střilečka s krasnou grafikou
-
A to ti jako stačí, aby to vypadalo pěkně? To jsi docela nenáročný *3*
-
-
Ano stačí. Pořád lepší než abych se choval jako někteří co ve hře zkoumají každý list a stromeček a potom tady brečí jak moc se jim to nelíbí. Rád si zahraju i 10 let starou hru a bavim se u ní stejně jako u nové a je mi jedno že je grafika už stará.
-
-
Myslím, že na tohle zrovna nenarážel... *7*
-
-
-
-
Spíše tím chtěl říct že to bude stát za ho*no i na PC. Pamatuji si jak ještě před rokem se psalo jak PC scena je mrtvá. Ted najednou vše "nejlepší"pro PC. Vypada to na další tuctovou střilečku bez většího napadu.
-
-
Přiznejme si ze konzole dnesni hry jen brzdi, ukazka toho je Crysis 2, vysel jako multiplatformni a po pul roce vysel patch 1.9 ktery teprv vlastne se da povazovat za PC verzi Crysis 2. Doplnily podporu Directx 11 a nove textury,hru si sice zahraje jen ten kdo na to ma hardwerove pozadavky, ale dnesni hrac PC her na to to zelezo ma.
Konzole sux xD -
-
NE, to co jsou dnes konzole, to sux.
Předtím na konzole vycházely exkluzivky a ne milion Halů a CoDů. PC a konzolovej trh byly oddělený a na konzolích hráli lidi, co chtěli konzolový žánry jako skákačky, JRPG, shmupy atd. atd.
Ale pak přišel Xbox a Halo a všichni hrajeme, všichni hrajeme a CoD je tak drsnej a Crysis 2 je CoD s oblekem a PC hráči můžou brečet.
Nemám to PC hráčům za zlé, neboť mají pravdu... za zlé to mám dnešním mladým konzolistům.
Console to consoles, PCs to PCs and noone will cry. Ale to už asi nezachráníme. -
-
ja bych sel teda jeste vic do sirky a rekl, ze herni odvetvi dnes sux ... a je jedno jestli je to vina konzoli nebo piratu nebo elementarni touhy zbohatnout s minimem vynalozeneho usili .. vzdy na to dojede hrac .. a pak jen cest vyjimkam a nezavislym hram ..
-
-
-
vzpomínám, že původní Far Cry od Cryteku přišel naprosto neočekávaně. Možná se rok předem sem tam objevila krátká preview, dva roky nazpátek jsme mohli najít informaci, že se jedná o ukázku demonstrace nově vyvíjeného enginu.
přišel nečekaně a zanechal za sebou pomník, na který se nezapomene.
O Far Cry 2,3....... se mluví, mluvit bude a nikdo na ně nevzpomene -
-
Já to vidim tak že čím více se o hře mluví, píše a prezentuje tim vetší to bude šit protože z toho chtěj vývojáři nebo spíše vydavatelé vyždímat prachy. zato když někdo dělá hru kvalitní tak ji nepotřebuje pořád představovat a ví že jméno si udělá sama
-
-
Dříve se říkalo: verze na PC bude stejně tak dobrá, né-li lepší jak na konzolích. Kdyby tak pořádně odladili náročnost enginu, tak aby to vypadalo a hýbalo se jako Crysis. Vždyť se na to podívejte, textury detailní, ostré, celé ja to hezké a plynulost zaručena a to je to prosím pěkně 4 roky stará hra a na jakym železe se dá hrát.
-
...Konzolový hardware už výkonově spadl na úroveň průměrných PC sestav... Hmm to bych rád vědět jak si představujete průměrnou sestavu?
-
-
Na podprůměrné sestavě by člověk nerozjel Killzone 3, Uncharted 2 ani God of War 3.
-
-
kdyby pc nemělo system na praci, ovladače, všechny možné programy k chodu atd. a byla na něm hra speciálně optimalizovaná, tak bych řekl, že ano..
-
-
Ano, ale pak by to nebylo PC ale byla by to konzole.
-
-
-
Jedina moznost je, ze za prumerny PC povazuji 7 let starou sestavu
-
-
Všechno je to chyba sedmé generace konzolí a hlavně Xboxu a Xboxu360, který dostal hraní i mezi "drsný americký děcka". A kvůli těmto pak vychází PC střílečky i pro konzole a začínají se stávat konzolovými, což PC hráči psychicky neunesou. Dobrá PC střílečka je hlavně na PC a potom možná i pro konzole, ale hlavně na PC. Vemte si Return to Castle Wolfenstein. Vyšel pak i na konzole, ale na PC byl nejdřív a byl skvělej.
Dobrá konzolová střílečka zase nemá co dělat na PC . Vemte si GoldenEye a Perfect Dark na N64 nebo Timesplitters a Black na PS2. To jsou dobrý akce, protože jsou dělaný pro konzole a jsou jen na nich, takže si nemá kdo stěžovat... -
Jak by mohli konzolisti poznat že hra byla primarně na PC??? :D:D:D leda tak že to bude hra opravdu na ÚROVNI!!! od srdce jsem se zasmál, děkuji tiscali prodloužili jste mi život aspon o den :)