Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Afro23

    - Chodbami pevnosti Games.cz se plíží tichý teror

    Má rád hry. Hry na kočku a myš, kdy on mňouká a ostatní krvácejí

    A pak brečí u umírajících pejsků? Radši si to přepiš ty citlivko ;) 

  • J.V.Stalin

    Pecháčku, ty seš takový máslo, že to snad ani není možný 😂

    Možná sis toho nevšiml, ale je to jen hra, není to skutečnost, ty lidi opravdu neumírají 😉

  • Blood

    A vraždění milionů ve strategií nevadí? Samozřejmě že ne protože jim není vidět do obličeje a nemají jména. Dozvěděli jsme se že autor je Sněžná vločka. Gratuluji ke coming outu. 👏👏 Naprosto zbytečný článek,ale chápu že někam musíte dát reklamu. 🤦‍♂️A jak byste si představovali hru, která představuje technologické možnosti dané konzole? Myslím samozřejmě po grafické stránce.

  • vonty

    Musím reagovat, protože mi přijde tento argument proč hu nerhát zcela mimo. Právě realistické a naturalistické vykreslení násilí totiž zcela jasně a kompaktně demonstruje rozsah gameplaye, který TLOU2 nabízí. Ve hře je totiž čistě na volbě hráče, jak k násilí přistoupí a zda a v jaké míře ho bude dělat. Gameplay totiž poskytuje řadu stealth módů, díky kterým lze zbytečnému násilí předejít. Přiznám se, že mimo vraždy nakažených, jsem za celou hru vystřílel max 20 nábojů při likvidaci lidí, psy jsem zabil dva. Je totiž unikátní jakým způsobem hra nabízí hráči zvolit si, zda jen nenápadně proklouzne dál nebo brutálně vykrosí, co nejbrutálnějším způsobem své nepřátele. Díky řadě uchopitelných předmětů, které lze házet dor ůzných míst mapy, dokážete upoutat pozornost a proklouznat tak, abyste nikomu neublížili.  Přijde mi, že TLOU2 naopak výrazně humanizuje a možností volyb moralizuje funkci smrti, násilí a brutality ve hrách. (samozřejmě to se netýká dějotvorných smrtí, kdy hráč musí ubít nějakou postavu apod.)

  • Maca167

    Musím říct, že hezký článek a naprosto respektuji autora, pro mě jsou tyhle situace uspokojující .. teď zním jako nějaký magor co se potřebuje léčit ale odjakživa mi ať ve filmové nebo herní prezentaci krev a násilí nevadilo, spíše je ještě k tomu vyhledávám. Za mě skvělá hra ano jak herně tak příběhově, prostě to splnilo mě očekávání.

  • daducik

    No a teď  ať si to zahrají děti.😂Já si myslím jen to že kdyby nastala situace jako ve hře tak se lidé budou chovat přesně tak.Jen aby přežili.

  • A to ani nemluvím o tom, když jim zabijete pejska

    jen bacha aby to nebyl John Wick


  • No, autor píše velice slušně. Má to hlavu a patu. Násilí je v této hře zobrazeno asi nejdrsněji, co jsem se kdy setkal. (Tedy ve hře, přečetl jsem dost knih od Kinga, tam sice chybí vizuál TLoU, zato jedno podříznutí může být popsáno na třech stranách do každého detailu.) Mnohem lepší, než "názory" v diskuzích v den vydání, protože i doteď po dohrání nevím, kde měla být údajná LGBT levičácká propaganda. Druhou stranou mince jsou pak úryvky z minulých recenzí, které tu jiní uvedli, díky kterým autor vypadá jako pokrytec. A pak samozřejmě to, že ač dobře napsáno, tak považuji za zbytečné články ve stylu Proč nebudu hrát, proč se nebudu dívat, Proč nebudu poslouchat... Prostě to nedělej a neotravuj.

  • petr.ix

    tak to potom chapu proc se u falloutu drzi bethesda zastarale grafiky, pokud vim, tak si nikdo nestezoval na vsudypritomne vyvrazdovani vseho. chapu to tak ze staci mit horsi grafiku, bezejmenne npc a vrazdy jsou ok

    • A u filmů a seriálů je to snad jinak? Prožíváš každého zabitého nebo jen ty, kteří mají nějaký příběh a charakter?

      • Hlavníé otázka - on je někdo počítá? :-D

    • Ještě si nesmíš dovolit udělat v příběhu nějaké nečekané zvraty. Protože pokud si hráči představují určitý příběh, tak běda aby jsi ho udělal tak jak chceš ty :-D

      • Nemusite spoilerovat, ale to je zvrat rozmeru jako by se Doom Slayer v polovine pridal na strenu demonu a pomohl jim dorazit lidstvo? Ale i v takovem pripade bych asi na Eternal nezanevrel, byt bych byl mirne rozhorcen.

        • No pokud k tomu měl důvod?

          Plus já myslím, že žádný zvrat tohoto ražení v TLoU2 nebyl ne? Joel a Ellie vraždili o stošest kohokoliv kdo jim stál trošku v cestě (po dvojce jsem teď znova rozehrál jedničku a jen jak jdou k Robertovi a bez mrknutí oka ho popraví....). To fakt před tím nebyly žádné kladné postavy, které teď někdo změnil.

          • No jo, ale kdyby nevrazdili na potkani, tak by to nebyla akcni hra s prvky stealthu, ale konversacni adventura.

            Proc obetmi nebyli uz pretvoreni lide s funkcnim intelektem, nebo nejaci mimozemsti tvorove ci demoni nam autori asi bohuzel nereknou.

            Jak pisu jinde, zajimalo by mne, jak by byla tato dvouserie prijata, kdyby byla uplne stejna, jen reskin do prostredi jine planety nebo fantasy.

  • Zcela v poradku. Mne a urcite i hodne lidi prudi ten hype. Neda se tomu uniknout a reklama je uz i na Spotify. Osobne mi hra prijde svym zasazenim do trosek realneho sveta a spinavych prezivsich, jdoucich si proti zdravemu rozumu nelitostne po krku odpudiva. Hraju treba mimo par dalsich her (Doom Eternal, Painkiller) porad dokola celou serii Bioshocku, podmorske i letajici a ac je to svym zpusobem taky post-apo, je takove jine. Spliceri jiz ztratili zbytky lidskosti a nezmutovani lide az na vyjimky aspon rozum a pricetnost. Nebo Doom eternal - v nekterych levelech jsou kontejnery nacpane jeste zivymi lidmi, cekajicimi na extrakci duse (neni vysvetleno, zdali jde jen o astralni projekce tel, nebo fysicka tela lidi, transportovana do Nekravolu) - oc hruznejsi predstava nez nekolik desitek mrtvych clenu sekty.

    Nehraju survivaly, mam radeji kdyz zbrane nevychladnou, takze bych to nehral ani coby reskin, ale predstavime-li si tuto hru uplne stejnou, ale visualne v prostredi stredoveke fantasy, treba Sylvanii z Warhammeru a hlavni hrdinku nocni elfku, pusobilo by to mnohem lakaveji a byt to akcnosti vice do Eternalu, zahral bych si velice rad. Nebo mlada rekrutka IG jako jedina prezivsi na daemonsvete kultistu chaosu v 40000.

    Myslim, ze mnohe kontroverse jsou i tim, ze je ta hra prilis z naseho sveta a ultra nerdy prave timto odpudi. Ze to neni fantasy nebo scifi. Je to prilis casual pribeh. Spinavi a nemyti nehezci lide v spinavem a nepranem obycejnem a skaredem obleceni bojuji o holy zivot.  Sandmanuv primer k Nabarvenemu ptaceti je velice dobry. Z literatury bych zminil knihu Tma - ta ma taky odporne pojeti nasili, zatimco Kotleta nebo Kulhanek masakruji mnohem vice a hure a je to podano jako komedie.

    • Ne problémy jsou jinde a jestli jsem dobře pochopil, tak jsou tři.

      1) O jedné postavě uniklo info, že je to transka. S čímž vznikla obří vlna nevola, že hra se snaží zavděčit lgbtq komunitě a že nám ji cpe za každou cenu. A i když se ukázalo, že tohle info není vůbec pravda (proto to ani nedávám do spoileru), tak lidé co už se neobtěžovali ověřovat informace tímto spále argumentují, že to odmítají podporovat :-D

      2) Hra má dějový zvrat a někomu se nelíbí, co se v něm stalo. To z něj ale nedělá špatný příběh. Jen to není happy story, ale je to trošku depka

      3) Hra má konec, který se některým lidem nelíbí. Což se dá pochopit, že se nemusí libit všem (na druhou stranu není nějak horší než ve většině jiných her). Ale i když se člověku nelíbí poslední minuta, fakt to není důvod zlomit hůl nad zbytkem celé hry :-D (zvlášť když tu poslední minutu máš jen zjednodušeně a bez kontextu popsanou nějakým anonymem na internetu :-D To pak opravdu může znít jako blbej konec :-D)

      No a když se lidi na základě těchto informací rozhodnou, že hra je špatná, tak už je nepřesvědších, protože uznat chybu je těžké :-/

      • Aha, je to mozne. Mne jsou ty udajne "liberalni indoktrinace" ve hrach lhostejne. Atsi tam jsou, pokud je zbytek hry dobry.

        Neocekavane zvraty a spatne konce jsou bohuzel autorovo pravo. Hodne lidi, vc. mne neslo tezce konec Pohrbu do more 2, ackoli z kvantove podstaty existovala nadeje, ze to nemusi byt jak se zda. A to byla ustredni postava sympaticka, hezka a lidi ji meli radi, i kdyz v podstate byla strasne zla, ac za to nemohla. A zadne povstani proti Levinovi ani vlna nenavisti srovnatelna s soucasnym vzedmutim proti Poslednim 2 nenastala.

        Napsal jsem, co na Poslednich 2 vadi mi z pohledu ultra-nerda, ktery nema rad hry z realneho sveta. (Zombie apokalypsy beru jako urcitou variantu post apa a je to muj nejmene oblibeny zanr vubec). Myslim, ze prilis hracu tohoto nerdskeho typu si tu hru neoblibi, je to pro bezne lidi, co hraji Volani duteho, nebo ruzne Fify a fantasijni svety nevyhledavaji.

        Pokud bych byl fanouskem spinaveho postapo prostredi a her survivaloveho typu, Posledni bych si zahral a byl asi nadsen bez ohledu na vlnu nenavisti sirenou odpurci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit