Přejít na výpis diskuzí
Producent Call of Duty: Ghosts o roli psa a významu singleplayeru
19.11.2013 | Redakce Games.cz
64 příspěvků
-
Sorry ale tohle je čistá snužka keců, kdy si autor hry stojí za svým dílem. Výroky jsou plný stupidních klišé od podoby: "přinášíme změny ale vlastně nic měnit nesmíme protože hráči to nechtějí" až po perličku "myslím že jsme to pěkně vybalancovali" takže nůž projde balistickým plátem nebo helmou a je jednoznačně silnější než několik zásahů z 7.62 nebo z cal 0.50".
Článek je kvalitně napsaný a z otázek autora je jasné, že nechce nebo nemůže předhodit tázanému žádnou záludnější otázku. Podle mě měla být
1. otázka: Jak se cítíte teď, když víte že CoD: Ghost je nejhůře uživateli hodnocenou AAA hrou na Meracritics vůbec a momentálně ostudně nese hodnocení 1.6/10 . A jaké kroky pro nápravu jste již provedli.
2. Jak dokážete zdůvodnit, přemrštěné HW nároky na PC, když na "nextgen" konzolích, což jsou doslova low-end herní PC hra běží na vyšší framerate s vyšší konzistencí. A také 6GB požadavek, když nejvíce hra zabírá 2.1GB ram.
3. Proč by měl hráč/kupec dát přednost Call of Duty: Ghost oproti současným stejně načeněným FPS titulům.
Tyty otázky jsem čekal, byl to jediný důvod mého zájmu. Jestli budete mít možnost prosím... zeptejte se. Jakožto velký fanda CoD jsem od CoD5ky tak nějak ztrnutý a děsím se kam až se kdysi ikonická FPS řežba dokáže propadnout. Mno vypadá to, že po Medal of Honor, NFS, tu je další pomníček na hřbitov EA.... -
-
Prvú otázku by zvrtol na haterov a ešte by sa mohol postaviť do role obete.
Druhú na nízky výkon priemerného PC a problémy s portovaním, keďže ich hra je tak "neskutočné sofistikovaná".
Tretia je klasická otázka na ktorú má pripravenú radu naučených PR kecov.
moc by si ho nepotrápil. -
Velmi dobre polozene otazky.
Jen jedna oprava COD spada pod Activision :) -
-
Máš pravdu, měl by tam být Activision. Ale zřejmě mezi ssebou EA a Activision souteží kdo pohřbí více povedených sérií tak se mi to popletlo. *1*
-
-
-
Čili, budeme se držet zajetých kolejí, které nám vynesou pěnez jak želez, frknem tam Fíka za kterýho si zakoušeme v pomalu 2 misích aby to nebylo pořád to samé, hodíme si efektní název Ghosts aby to bylo tajemný jak hrad v Karpatech a vydáme to. Jak jednoduché k sakru ! *3*
-
Zrovna včera jsem nainstaloval znova MW2 a zahrál si singl a překvapilo mě (i přesto, že si pamatuji v době vydání, že jsem byl malinko zklamaný ze singlu a zážitek nebyl tak silný jako u MW1), jak mě chytnul. Levely byli sice koridory ale vždy byli alespoň dva nebo tři souběžně s hlavním, takže se dalo jít nejen jednou cestou. Příběh byl adrenalinový a stupňoval se a scripty dávaly smysl. Jedem level se odehrával i na jednom místě třeba 10 min se třemi úkoly a bojiště se měnilo (i když scripty samozřejmě). Mise ve favelách měla šťávu, bránění vily při stahování dat také.
COD není stále stejný, COD je stále horší. Když vemu stranou grafické zpracování, které stagnuje již několik let, tak ostatní aspekty hry nestagnují ale čím dál více se zhoršují. -
-
Njn, ale co je to platný, když MW2 MP zmrvili absencí dedikovaných serverů.
-
-
jó producent Call of Duty, to musí být job
-
...Prostě chceme milionům fanoušků série Call of Duty nabídnout přesně to, co chtějí...hmm, dál jsem to raději nečetl.
-
mne se nelibi spojeni run and gun stylu se zasazenim do realneho prostredi a ve spojeni s jistou snahou o realnost. Treba kdysi jsem chvili hrál unreal tournament a tam mi ta šilena rychlost hrani a neustale skakani a behani nevadilo ale tady proste jo.
-
-
To je prave ten nejvetsi problem CoD. Na jednu stranu se snazi tvarit strasne drsne a realne, ale pritom tam cpou jednu nerealnou cypovinu za druhou, vybuchy, o kterych by si hollywood mohl nechat jeno zdat, same spomalovacky, tuny nepratel bez mozku, zbrane co se chovaji jak paintballky a mohl bych pokracovat.
Bud to ma byt cistokrevna arkada, ktera si na nic nehraje a nebo tu hru opravdu pojat realneji se vsim vsudy a nemusi z toho nutne byt hned dalsi Arma.
-
-
No, to co Infinity Ward provedlo s COD je hnus nejvyšší. Po dobrých BO2, který za něco stály a byly zábavné nám předložili velice slabý a nudný odvar z už tak slabého MW3. Multiplayer je čím dál větší Clusterf*ck a i když změna v systému odemykání věcí je skvělá, samotnou hru to skvělou nedělá.
Nemůžu si pomoci, ale Ghost jsou pro mně hodně slabou vykrádačkou poněkud zapomenuté střílečky Homefront. (Myslím námět SP)
55%, víc si to ani nezaslouží... -
-
drb*utejsiho cloveka ako si ty som este nepoznal
-
-
Tak se podívej do zrcadla... navíc, Kane má pravdu a to byl ještě mírnej...
-
-
-
Call of Duty by se melo kazdy rok objevovat v humble bundle za 1 USD (predchozi dily) a novy dil v BTA za startovku 10 USD. Vetsi cenu to rozhodne nema, alespon pro me. I kdyz na druhou stranu CoD je obecne jediny FPS titul, ktery si rada zahraje i ma pritelkyne a je ho schopna bez problemu dohrat :)
-
PR okolo COD uz vobec necitam, posledny klinec do rakvy bolo to ich PR ako zarobili prvu miliardu za den vdaka GHOSTS :D číííííííteri
-
Je to šit a prací pana producenta je i hru prodávat veřejnosti klidně ústy jako interview i kdyby to byla nejhorší hra roku ;)