Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mato1987
    Slovník, ktorý je potrebný na rozlúštenie enigmy od Huskar-a
    SA - stand alone teda samostatná hra bez nutnosti vlastniť originálnu verziu arma III alebo II
    rip off - okopírovaná zlodejina, alebo ošklbať
    FOREVER ALPHA - navždy v alpha štádiu
    why they doing this - prečo to robia
    RETARDION ALERT - poplach "retardiona"
    Progress - vývoj, pokrok atď
    DEAD - mŕtvy
    horový - hotový
    • lol, 100 bodov plus, takito vtipny koment som dnes potreboval :D
  • za 3 roky sa dostanu maximalne tak na uroven modu.
    pritom bohemia mohla mat svetovu top hru, top znacku so statisicami fanusikov...
    namiesto toho bude raketov napad spracovany ovela lepsie v inych hrach ktore su uz za dverami a dayz vyvojari budu stale tocit o tom ze hra je v alfe a pripravuju sa vozidla...
  • Mne nevadi ze je hra porad nehotova, s tim se pocita. Ale jak pise ten hrac. Desiva je ta nekoncepcnost a chaoticnost s jakou se vyviji. Na pocatku to byl slepenec ktery drzel tak tak pohromade, znate ten stav ze hrajete neustale s pocitem ze se neco posere, ze porad neco drhne? No a za ten rok je to v principu stejny, jenom je tam pridano noveho obsahu a funkci.
    Ja se zacinam bat, ze toho BISackeho syndromu amaterismu, jako ze je neco delano na kolene v garazi, se ta hra nedokaze zbavit nikdy. Pokud chcete udelat uspesny a dobry produkt je urcite potreba nadseni. To asi vyvojari zatim maji. Jenomze jsou potreba i dalsi veci. Dobry nastroje a profesionalita. Nevim, nevim, zatim to asi postradaji. A snad nejdulezitejsi je dobre navrzeny a dopredu promysleny i odzkouseny system.
    Treba nemam pravdu a je vsechno jinak, ale zatim to pro mne vypada jako kdyz vezmete stary kram a zkousite na nej nalepit co znese, pak neco upadne, navrtate diry, date sroubky, pak neco drhne, tak zase kus urezete, potom neco privazete, nedrzi, tak naplacate lepidlo, to vam ale zalepi i neco jineho... a takto za pochodu porad flikujete. Timto zpusobem nikdy neudelate profesionalni produkt.
    • To je tak když je Lead developer moder a ne profesionál. Arma 3 má jasný postup vpřed zatím co u Dayz je to naopak...
      • Tím jasným postupem myslíš tu zkunděnou realease verzi? Vznášející se tanky ve vzduchu a tak *1*
        • Pravděpodobně tím myslel fakt, že od releasu hra poskočila o míle vpřed (co se týče obsahu i odladěnosti) a pořád se lepší.
          • Dayz má, ale pře realesem takže je to vlastně fuk.
            • Mluvil jsi snad o releasu Army 3 ne?
    • Hej, tohle mi pripomina jedno ceske studio. Bohemian interactive se jmenuje. Oh, wait.
    • vsak se taky ale bavime o Bohemce a ne o profesionalnim studiu... tento postup je u nich bohuzel lety proverena praxe... kdyby meli profesionalni rizeni teamu a vyvojoveho procesu, mohli bejt uz davno jinde... ale zaspali jako mnoho prilis rychle se rozvijejicich firem...
  • 3rocneho cyklu? boha sa tvaria jak keby robia druhe destiny alebo GTA 6
    • Asi tak. Mají Kompletní Engine, umí v něm všechno, dokonce měli i textury a funkční systémy. Chápu že hru chtěli předělat, ale proč už aspoň nevzali jiný engine s pěknější grafikou. Takhle bude za ty 2 roky vypadat úplně hrozně...
      • Jiny engine s peknejsi grafikou - tady me napada jen spojeni Hurvinek a Valka.
  • Od vydani alfy se nic zasadniho nezmenilo a nebudu jediny komu pripada ze u vyvojaru na to z vysoka sere pes. Daleko odladenejsi a variabilnejsi je tedkom treba Dayz - OverPoch mod do Army2... ktery tvori z dobre vule par lidi z komunity, a ne banda profesionalnich vyvojaru-pijavic, ktera uz zinkasovala za 2 miliony prodanych kopii 60 000 000 eur, coz znamena Pul druhe miliardy Korun Ceskych ! Mozna jim krivdim, treba se jenom valeji za nase prachy nekde na plazi v Karibiku a hru dodelaj az dojdou prachy..
    • booczech
      wtf ... vždyť je to stále Alfa? Proč teda píšeš od Alfy?
      • WTF Precti si to jeste jednou a zjisti ze je psano " od vydani " alfy ...
  • Na to, jak dlouho se to drzi na steamu v top5 sellers by hracum alespon mohli doprat funkcni zombie, i kdyz je to early access, tak by to prece mela byt celkem priorita...
  • ...tak člověk jim důrazně řekne, že "to NEMAJÍ kupovat, pokud, pokud..." a oni to stejně koupí. Když si člověk nepřečtu u instalace programu EULA a pak se vzteká nad důsledky typu "neznalost neomlouvá", pořád je to menší debilita než případ s DayZ *15* Vývojářům držím pěsti, zatím mi dělají radost a asi si to zahraju zase za půl roku nebo až budou vozidla. Však oni to za mě otestují ještě "rádi" (nemuseli by, že?) jiní, naštvaní *2*
  • Možná se pletu, ale když se normálně hra vydá (po "3 letém cyklu"), tak následují updaty a další rozšiřování hry (v dnešní době už bouhužel spíš DLC). Mám takový pocit, aby náhodou tady tvůrci hru nedokončili a pak se na finální verzi tak nějak nevykašlali se slovy, že hra byla podporována několik let...
  • Pete.palis
    taky se těšíte na PS4 verzi? *1*

    https://www.youtube.com/watch?v=F05Hj5U8D9E
    • 10fps? :D
      • Když se díváš do země...
      • Shaker
        Co bychom za to v tech novych mestech na PCckach dali :D
    • super *1* *1* *1*
  • Arma 3 Breaking Point >>>>>>>> DayZ SA
    • to urcite ne. Nicmene po boku DayZ to stoji, ovsem s tim ze to je mnohem akcnejsi alternativa.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit