Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • machmin333

    Předchozí půlrok jsem celkem intenzivně hrál PC2. A je to pro mne top hra. Teď hraju obě hry střídavě. Jízdní model i fyzika mi připadají hodně podobné - na rozdíl od recenzenta. PC2 je v mnoha ohledech lepší (grafika, pitstopy, zahřívání a výběr pneu, staré konfigurace tratí, poškození vozu atd.atd.).  Na PC3 se mi líbí rivals mód (v PC2 je taky, ale hodně skromný). A rozhodně vymakanější je multiplayer. Je to opravdu zábava ve všech 3 módech. Chce to jen čas, aby se pro matchmaking vykrystalizovala na správná kategorie. Pak se člověk nepotkává s notorickýma bouračema. Tyhle 2 věci, kdyby se přidali do PC2, tak by to byl ideál. 

    Ještě mě napadla jedna věc. V PC3 je benevolentnější stopa, za kterou se penalizuje při vyjetí. Takže lze více využívat jízdu po kerbsech - obrubnících.

    Jinak moc nechápu to věčný kňourání, že PC3 je hrozná arkáda. V multiplayeru PC2 jsem se za celou dobu setkal jen s jednou lobby, kde bylo vyžadováno manuál řazení, pohled z kokpitu a vliv poškození. Což považuju za typické známky simulace. Z toho mi vyplývá, že typický hráč Project cars není zrovna hardcore vyznavač simulace. Ti hrají jiné hry ... 

    Takže 8/10 ... proč ne. Je to prostě závodění, které není brané tak vážně. 



  • Kosac

    pro ps hráče se zdá ok.. ti ostatní jdou dál a budeme dělat, že se nic nestalo..

  • WortexCZ

    Jakozto spokojeneho majitele PCars a PCars 2, ktery obe zminene hry povazuje za prijemny mix arkady se simulatorem - navic s podporou VR me nejdriv udivilo, ze jsem prichod PC3 vubec nezaregistroval. Ted uz je mi jasne proc.

    Komu "tohle" chteji u vsech bohu prodat?! :O

    8/10 povazuji za pomerne neotrely a odvazny nazor, ale ze bych musel souhlasit... No to snad radeji ne.

    Ze "nema konkurenci"? Takovych a podobnych her tu byla "kvanta". Jen si je dnes uz nikdo nepamatuje. Pamatuje si este nekdo NfS Shift? A dvojku? Ne? Ja se vam nedivim. Tohle je to samy - v blede modrym. A dokonce to i stejne vypada (2009).

    Mile "znacne silene" studio. Vemte si sve PC3 a strcte si ho tam, kam slunce nesviti. :*

    • sugyn

      No ono totiz Slightly mad studio delalo jak NFS:Shift tak i Shift2 a vypada to vsechno stejne protoze to jede na stejnym enginu.

      • WortexCZ

        ...ano. Proto o nich pisu...

        Akorat u PC2 uz ten engine aspon za neco stal.

        Proc se ted u dalsiho dilu "doslova" vraceji k verzi z roku 2009 mi ale zustava zahadou. Jestlipak v PC3 auta take zataceji kolem osy umistene uprostred vozu, jako v NfS Shift (tom prvnim)... :D

  • Lukass

    Grafika mistama pripomina Tocu 3

  • Lukass

    Bohuzel,  za mesic si na tohle nikdo nevzpomeme. 

    Delal to borec co Driveclub a de to videt hned na prvni pohled

  • gio1

    Zkusil jsem to. A za mně teda komplet katastrofa a shoduji se spíš s recenzí Vortexu 5 z 10.

  • Maxianimal

    Na některých screenech ta hra vypadá jak 15 let stará...

    • trunk

      True, až s podivem, že něco takového může vyjít. 

      • Vzhledem k tomu, že stále vycházejí hry v pixel artu, tak na tom nevidím nic překvapivého.

        • Maxianimal

          Jenže pixeart je umělecký záměr. To, že hra vypadá jak kupa hnoje ale umělecký záměr není.

          • To že je to umělecký záměr nic nemění na tom, že je to hnusná grafika :-D A řekněme si to narovinu, ve většině případů je to "umělecký záměr" proto, protože to studio prostě lepší grafiku nedá.

            • Maxianimal

              Tobě to připadá hnusné, mě ne. Dobrý pixelart udělá mnohem větší parádu, než průměrná 3d grafika ;) Právě Project Cars 3 je toho příkladem - ta hra je prostě ošklivá. Zahraj Dead Cells, Carrion, Stardew Valley nebo Terrarii. A pokud i o těch řekneš, že jsou "hnusné", tak je s tebou něco v nepořádku :)

              • Reakce na příspěvek:

                No rozhodně mají horší grafiku než PC3 :-D

                • Maxianimal

                  Reakce na příspěvek:

                  No, to rozhodně nemají, ale budiž, sto lidí, sto chutí :)

  • jack

    která nemá z hlediska svého pojetí soudobou konkurenci


    Z celého článku jsem se nedozvěděl, v čem to spočívá a proč bych jako vlastník GT a FH a Driveclubu měl toto kupovat. Tuning aut z přes výkonové třídy byl v Gran Turismu Nebo v Forze Horizon. 

    Už na trailerech se mi nelíbila tragicka fyzika a místy až odpudiva grafika okolí trati.

    Vůbec by mi nevadila nová konkurence arkadovych závodu, ale argumenty v recenzi mě vůbec nepřesvědčili. Číselné hodnocení dle příkazu pana Homoly ignoruji.


    • Za mě - v tomhle žánru asi bezkonkurenční počet tratí (přes 50 lokací, většina s různými layouty). Pokud se nepletu, ani Forza, ani GT, ani Driveclub se nechytá ani vzdáleně. A potom kupuješ kompletní hotovou hru, bez žádný mikrotransakcí.

      • Tak namatkou Forza 32 lokaci a 120 variant. Tak nevim. Ale k cemu milion trati, kdyz se s tim neda jezdit

        • Však ano. 32 lokaci vs 51 lokaci je docela rozdíl ne? (o 60% navíc). A jezdit se s tím dá úplně v pohodě ;-)

          • Dá, ale oproti PC2 krok zpět někam směrem k NFS (takovýto domácí ježdění s gamepadem na gauči). A ani 50 lokací to nezachrání. 

            • jack

              Právě, problém je, že ty tratě jsou velmi odfláklé...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit