Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Urug
    Jsem bezvýhradný ateista, až se bojím, že mě pánbůh potrestá.
  • Nemám nic proti humoru, ať si třeba někdo dělá šoufky ze všeho i z toho co mám tak nějak rád a je mi to blízký, ale musí se to umět a pak se rád zasměju. Problém je, že v takovém počínání jsou jen dva výsledky, buď je to srandovní a nebo trapný a tady to autorovi moc nesedlo.

    Když už protipól, tak rozhodně ne Duke, i když mě bavil a jsem jeho fanda, tak akční teda zrovna moc neni, to už si víc zastřílíš a víc toho zabiješ v kdejaký druhý blbině co dnes vychází.
  • Chapu ze bez nasili to jde ale jde to proste i jen tak bez niceho?
  • M.Habarta
    A můj názor je uzavřená krychlička, heč.
  • M.Habarta
    A já zas myslím, že pana Krále chápu. Jak lépe uvést Protea do kontextu než pomocí protipólu. A pokud by mělo být protějškem střílení a zabíjení (co taky jiného...), kdopak se aktuálně nabízí? Viděl bych to tak, že čerstvě reinkarnovaný a (naštěstí) pořád stejně akční Duke je ze současného světa tak na větvi, že se samou zvědavostí cpe i do článků o ambientní hře. ;) A to mu přece nebudeme a nemůžeme zazlívat.
  • Me nazory jsou jen ty spravne, kazde zpochybeni mych nazoru je vzepreni boha moudrosti, existence a sexu! Kaj se cerve jinak ucitis samotny puch pekla, tva duse bude mucena a nedojde klidu, dokud nezaplati za vsechny tvoje hrichy a zpochybeni vuci me!
  • ucho
    já bych si v takovém světě představil klidně RPG, stačí mít dobré ty zvuky, rozumně vyřešené souboje a promyšlený vývoj postavy. a pak tedy ještě nějaký ten příběh.
    ono to přibližování realističnosti co se týče grafiky a celkově prostoru není pro hry úplně ideální (i když je to na oko líbivé). v onom dukovi se dali nepřátelé zabít i bez toho ubrání energie, stačilo být hbitý a umět hrát. v dnešních fps člověk nějakou tu kulku slízne jako nic. pak dělají berličky s autohealem, člověk má paradoxně horší možnosti v taktizování. ono snahou o realističnost se tak nějak dojde k tomu, že když jeden člověk naběhne na 10 nepřátel, schytá toho celkem dost. dobře to měli vyřešené v serious samovi, tam byla na každou potvoru taktika a svým způsobem i zbraň. raději tedy přistoupím na nějaká pravidla hry, s omezenými možnostmi, kdy se musím hru naučit ovládat a vymýšlet strategie dle těch pravidel. z dnešních fps se stává tak nějak duck hunt, kde si jen musíte nechat dobíjet zdraví a proběhnout to až na konec. takže za takovýto přístup jsem rád, třeba se toho někdo chytne. jen můj názor na věc :)
  • Clanek dobrej, duka mam rad a rejpani do nej mi nevadi, duke je opravdu jen o zabijeni a cumeni na cecky..... Tohle vypada na dost zajimavou hru, spis bych to bral jako dílo , nez hru ..program , nneco takovyho ... Casem by se z toho treba mohla vyklubat simulace , realny zvuky + realny zapadni slunce + rust travy + nevim ...litani cmelaku ?? Proc ne ... dneska se odlisit chce hodne stesti a umu, myslim si ze spatna grafika a bezzabijeni :) povedlo se
  • Aha tak to promiň... tvůj názor není debilní??
  • To jsem rad, aspon nebudu muset cist debilni nazory.
  • Souhlas s autorem, že zvuk je pro vtáhnutí do hry prioritnější, než počet polygonů. Animace > zvuk > grafika.
  • Nemůžu si pomoct, ale ty 2D objekty hozené do 3D tam působí hrozně divně a pro orientaci v prostoru navíc i dost rušivě. Minecraft to má s kostičkama vyřešené daleko líp.
  • Právě že v Minecraftu se děje všechno, je to jeden z nejzajímavějších virtuálních světů, ale děje se tam toho tolik, že běžný hráč se v tom dokáže rychle ztratit protože mu nikdo neříká co má dělat.
  • Autor má z Duke Nukem solidní komplex nebo si myslel, že bude šíleně vtipnej...
  • To mi s tebou taky ne a nikomu to necpem...
  • 13_11
    Aby nedošlo k omylu (jakože už došlo), Duka Nukema žeru, a důvod, proč jsem si vypůjčil pár jeho hlášek, byl právě ten, na jaký upozornil deepdreamer: "...možná si ho (Protea) dokonce vychutnají víc než hloupý zabíjení, který je dneska úplně všude."
  • S timhle bych jsem si ani prd3l neutrel.
  • Samozrejme nic, nieco vytvorit je uzasna vec a autori maju moju plnu psichycku podporu. Ale ako sa vravi, sto ludi sto chuti. Ja som zil vacsinu casu v dome kde bol les, pole a potok 2 kroky za plotom. Nemam to rad, furt je tam nejaky tupy hluk ktory rusi pri sustredeni ked sa chcem ucit, spat alebo oddychovat - kvakanie zab, hukanie nocnych vtakov, stekot psov etc. Preto mi pride nezmyselne ze o tom niekto tvori hru. To je ale iba moj subjektivny nazor, rovnako ako ma autor clanku na DN:F. Avsak aj som len neregistrovany uzivatel a nie skuseny odbornik, ten clanok sa dal napisat tak aby zaujal aj bez toho ze by don autor tahal svoje subjektivne nazory a este ktomu len pre to aby si radoby utahoval z hier ktore sa jemu samemu nepacia.
  • Presne jak rika M.. v minecraftu mas co delat, ten strom muzes pokacet, tamhle na tebe zautoci zombie tak ho sejmes, postavis dum atd.. ale co delas tady? Maximalne si muzes vzit nejakou "zabavnou" drogu a smat se vychodu slunce..
  • taky sem docela nepochopil autorův výlev na adresu DN a popravdě mi to od něj přišlo dost trapné...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit