Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    Ale no tak. Season Pass byl i ve slevě za 14 babek. Takže v podstatě máte druhou část zadarmo, stejně tak jako arénovku Clash in the Clouds, která byla překvapivě docela dobrá. Na první díl Burial at Sea se už nemůžu dočkat.

    K tomu rozdělení, první část by měla trvat 2-3 hodiny. Za 15 babek to není až tak zlé (se SP je to ještě lepší).
    • Zayl
      2,5 hodiny za 15 kulatých je příšerná cena. A řekněme si úpřímně, ono je to často daleko kratší než je avizováno, za předpokladu že hráč není úplný levák.

      Engine a spousta, spouta assetů bude reused z předchozích her. Kdyby ti měli účtovat stejnou měrou za Infinite tak by tě vyšel tak na 500 zlatých.

      DLC byly, jsou a budou předražené. A že to bude na dvě části mě taky moc nemotivuje.
      • Walldstein
        DLC vždycky předražená nebyla, ale to byla doba kdy se tomu říkalo Datadisc..
        • Zayl
          Ne. DLC se nikdy neříkalo datadisk. Právě proto bych byl rád kdyby se k nim vývojáři vrátili. Radši počkám rok na 10 hodin provázaného, smysluplného obsahu než tady ty DLC komedie co předvádí.
        • Jack1947
          Protoze to nebylo DLC ale plnohodnotne rozsireni hry za cenu tomu odpovidajici a tehdy to bylo o necem , ne jako dneska. *4*
      • GlaDOS
        Někdo proběhnul Bioshock Infinite za devět hodin. Já za třináct. A pak znovu na 1999. A pak DLC. Dohromady jsem s ním strávil 50 hodin (podle Steamu). Je to o přístupu. Věřím, že DLC někdo proběhne do hodiny a půl, což je za 15 babek málo. Já si s ním užiji více a se SP mně to vyšlo na 6,6 eur (kdybych nebyl debil, bral bych ho z GMG za dolary). Kdo se bojí koupi na slepo, tak ten SP je k prodeji i teď, když už máme o DLC o mnoho víc infa. A nejspíš bude k prodeji i po vydání prvního dílu.

        Samozřejmě že hra pojede na Unreal 3 enginu. To je naprosto logické. A pokud jde o assety, tak o tom pochybuji. Zahraj si první Bioshock. Ty modely jsou hranaté s nízkými textury - nepoužitelné. Navíc bylo Rapture poničené, ale v DLC bude před převratem. Prostě se modely z prvního dílu nedají použít a Columbie z BI je úplně jiná. Autoři několikrát avizovali, že museli vše dělat znovu - assety jim dělalo externí studio.

        Asi bych byl radši, kdybych dostal tři rozdílná DLC. Tak či tak by se henrí doba asi nezměnila. Buď kratší a rozdílné, nebo jeden pořádný na dvě části.
        • Zayl
          Steam není zrovna věrohodný v tomhle ohledu, protože sezení v menu, zapauzovaná hra atd. se vše počítá. I kdyby někdo proběhnu Infinite za pět hodin, furt je ta cena, řekněme 40 euro, ospravedlnitelná. Právě proto že to je celá nová hra, i když si půjčuje řadu nápadů a konceptů z předchozího dílu a dalších her.

          To že si užiješ DLC více je sice pro tebe super, ale nic to nemění na relativně menších pracovních nárocích na vývojáře vzhledem k ceně.

          Ano je to naprosto logické. Si možná nepochopil proč jsem to zmiňoval. Modely jsou modely, přetexturovat to je zlomek práce, kterou například ve falloutech zvládnout udělat sami fanoušci. A modely jsou jen část toho co jde zrecyklovat.

          Na závěr se dostáváme k tomu, proč se my dva nikdy nemůžeme shodnout. Pro mě jsou krátká "různorodá" DLC naprosto k ničemu. Hodina nesouvisejícího mini-příběhu za 5 euro je neskutečná ztráta času. Podívej se na expanzi k X-comu která teď vychází a uvidíš, jak mají rozšíření vypadat.
          • GlaDOS
            To máš asi pravdu. Steam ten čas počítá často nějak divně. Ale zhruba by ten čas odpovídal.

            Z těch několika videí, co jsem viděl bych vůbec neřekl, že vzhled je recyklovaný. A pokud si práci usnadnili využitím své databáze zvuků nebo animací (Liz běhá stejně jak v BI), tak to mě až tak netrápí. To dělá kde kdo. Naštvaný bych byl tehdy, kdyby bylo recyklováno jako v COD stylem Ctrl+c a Ctrl+v. A takhle to zatím ani trochu nevypadá.

            Myslím že jsem ten poslední, kdo by měl obhajovat DLC. V mnoha případech mi přijdou odfláklá a zbytečná (například ta u Alana Wakea byla hrozná) a ani je nevyhledávám. Ale zrovna Burial at Sea má novou příběhovou linku a nově vytvořené prostředí Rapture před pádem. Není to jen vyseknutý obsah z plné hry. Byla a je možnost si sehnat všechny 3 DLC levně než jedno za patnáctku. Samozřejmě bych byl raději, kdyby udělali nějakou 4-5 hodinovou expanzi. Jenže datadisky k FPSkám snad nikdy nevycházely, takže je nečekám ani teď.
          • Ronox
            No na tomhle DLC zrovna bylo dost práce stejně jako tomu je u nadcházejícího DLC k The Last of Us ... znova dělali nahrávací sessiony s herci. Nahrávali novou hudbu, implementují jiný druh hratelnosti jak se nechali slyšet a hlavně to poslední plánované DLC, kdy by člověk měl hrát za Liz bude dost jiný. Jinak jsem rád, že jsi to správně napsal. k XCOMu je to Expansion a je to defakto starej dobrej datadisk narozdíl od DLC. K Bioshocku jsem kupoval Season Pass s dvouma voucherama za 10$ takže to mě netrápí. A ještě jako kvalitně odvedené DLC bych bral ty k Dishonored .. nový hrdina, konečně mluví, nový postavy, zbraně a lokace a k tomu bombový zasazení a možnost podívat se na události z jiného pohledu. Na XCOM se těším taky stejně jako na tohle. Tyhle rozšíření, které jsou očividně dělané až po vydání hry respektuju a většina mě nezklamala narozdíl od těch v Day One a jiné, které trhají hru.
            • Ronox
              Neber tu mou reakci tak přehnaně. Myslel jsem to tak, že dřív, kdy vycházely jen datadisk, tak byly hry úplně jinde. Datadisk bylo vlastně pokračování jen se do toho nemuselo nalejt tolik peněz, protože se neupravoval engine. Byly to obří kousky a dost podporovaly prodeje té první hry, kterou jsi k tomu potřeboval. Dneska je doba taky někde jinde a tak si můžou dovolit to vydávat takhle a po kouskách. Pravděpodobně čísla mluví proti nám a tak z toho mají mnohem větší profit než z velkých datadisků.
            • Zayl
              Uh, takže protože ty na to nemáš čas, ostatní se mají smířit s horším produktem? Ok.

              A čas nečas, nechtít víc svojí oblíbené hry a nechtít co největší kvalitu takového obsahu může snad jen masochista.
            • Ronox
              V tý dnešní záplavě her ať už indie nebo těch s vyššími rozpočty po pravdě ani moc nestýská. Času na to moc není a tak jsem rád, když to stihnu dát po práci za dva večery, případně tomu obětovat víkend.
            • Zayl
              Máš pravdu v tom že jsou rozhodně lepší než vytržené Day-0 kousky. Ale kdybych měl srovnat tohle a Throne of Bhaal, Mask of the Betrayer, SC: Broodwar ....

              Neříkejte mi že vám se nestýská po skutečných rozšířeních.
        • Jack1947
          Mohli by byt 3 ale za kazdej za cenu jednoho DLC, je i tak trosku moc. Jedine kdyby obsah byl delsi a bylo toho tam vice.
  • Spades
    Dishonored mělo DLC na 2 části. AC3 mělo DLC na 3 části.
    Stěžoval si někdo tehdy?
    • Jo všichni..
    • Áno, sťažoval.
    • Urcite ano.
    • Nebyla cena poloviční?
      • Podle steamu:

        Dishonored DLCs: 2x 9,99 EUR
        AC3 DLCs: 2x9,99, 1x 7,99 EUR

        A pokud srovnám cenu někde jinde (třeba na GMG, kde DLC k Dishonored stojí 9,99 USD), tak se po vynásobení a převedení na Kč dostanu ke stejné ceně jako u Infinite, tzn. 375 Kč s tím, že u Infinite za tu cenu získám ještě navíc ten aréna mód.
  • Dejte ty reklamy doprdele přez ,celou obrazovku ? jste zdravý? Ještě k tomu na Hyundai nejtrapnější auto pod sluncem !
    • AdBlock a můžeš selektivně vybrat reklamu, kterou nechceš zobrazovat nebo použít filtr na všechny reklamy.
  • Malleth
    Ta prezentace Elizabeth jako tajemná Femme Fatale moc nefunguje. V kanclu je to ještě ok, ale jakmile vylezou ven, pobíhá tam jak střelená.

    Krom toho podle ohlasů novinářů, který to už hráli, se ani odlišná (méně akční) hratelnost vůbec nekoná.
  • Cosi
    DLC na dvě části. Za chvíli si do DLC budeme dokupovat DLC s oblečky.
    • Jack1947
      Ano, ale taky muze byt DLC treba 3-5hodin herni doby a pak by se to i vyplatilo i na ti casti. *4*
      • Tak pokud nebudou chtít platit za obě části (nebo dohromady nějakou větší sumu) tak proč ne.
  • osobně si myslím, že z myšlenky z nekonečného množství paralelních vesmírů propojených konstatou jde vytěžit víc než Bioshock 1 bez monster
  • Pokud to ještě někdo neviděl - 5 minut Burial at Sea s cz titulky:
    https://www.youtube.com/watch?v=Ss2JqkMnSV8
  • MrSanta
    DLC normálně nekupuju, ale na tohle jsem byl celkem zvědavej. Základní hra mě docela zklamala, tak jsem si říkal, že toto by mi mohlo spravit dojem. Ale 30 doláčků ochoten zaplatit nejsem. Počkám si až to spadne do nějaké slevy na Steamu a obě budou dohromady za 5 éček. Víc ani ťuk.
  • Tak první část jo. Ne že by to bylo něco malého, ale dlc jsem na části ještě neviděl. :D
    • Kozy
      Třeba DLC k Dishonored bylo na 2 části.
  • Ach ten herní listopad.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit