Přejít na výpis diskuzí
První datadisk vyšle hráče X: Rebirth do nového systému
29.9.2014 | Petr Poláček
18 příspěvků
-
Aha tak to moc díky za varování. Já osobně hraji stále X3:TC.
Ostatní předešlé X2, X3:R jsem hrál s mnoha modifikacemi a nerad bych si to zkazil, když už jsem si zvykl létat na všem možném, a v tomhle být byl jen zaseknutý v jednom plavidle to raději ne. -
Šest screnshotů a na třech mi vysokčí reklama, to si už fakt děláte srandu. Aspoň, že už tu není ta debilní reklama na kasinu, kterou když člověk zavřel tak nefungovalo kolečko na myši.
-
dik
-
Hratelné to je. Největší bugy byly odstraněny, jenže stále je to o tom, že "sektorů je málo a létáš jen s Albion Skunkem".
Bugy tedy nejsou už problém, koncept problémem zůstává - je to úplně jiná hra než předchozí X, X2, X3. Někoho to může bavit, většině původních fandů to moc nesedí.. -
Je rozdil hratelne a hratelne. Hratelne ve smyslu ze uz to nepada a trochu se to i hybe na high ens pocitacich mozna. Ale jinak? Nefungujici ekonomika, nefungujici AI, jedna lod, stupidni herni mechanismy (obletavat stanici a mackat icka pro slevu? jako vazne?), nuda... Par silencu, co do vas budou hustit jak uz je to skvele se vzdycky najde, ale kdo muzete, vyhnete se tomuto paskvilu obloukem.
-
Ano vydavaji patche a updaty, ale ta hra je v zakladu porad stejna s*acka, jako kdyz to vyslo. Porad jen jedna lod, porad nefungujici ekonomika, porad vsechno musite delat rucne, porad stupidni AI...
Navic, co jim zbyva, kdyz nastvali 99% fanousku a nove neziskali? Ted maji jistotu, ze cokoliv dalsiho si od nich nikdo nekoupi a nebo az po dukladnem pruzkumu. -
Prvni datadisk vysle hrace? Myslite tech 200 nebo kolik chudaku to jeste hraje? Nikdo normalni si to ted uz nekoupi a ti, co si to koupili uz na to po roce kaslou.
-
Ahoj, pred rokom som chcel kupit to nove Xko, ale sklamalo ma nedorobeny stav. Akurat vcera som pozeral jak na tom sme teraz, a na steame to este stale vela ludi hejtuje. Vedeli by ste mi dat nejaky objektivny popis ako je to uz hratelne, a co su este stale najvacie problemy? Je pravda, ze v celej hre mozem byt iba v jednej lodi ktoru mozem pouzivat? Diky!
-
ja jsem zacal postupne. Mama rozehrany X:BTF :+)
-
Ono to už teraz je celkom hrateľné. Tie updaty boli fakt obrovské.
-
Kupovat dneska neco v den vydani, nebo dokonce pred vydanim, muze leda magor. Z posledni doby zarnej priklad - ArcheAge. Ti silenci kteri za to vyplajzli $150 s tim, ze po vydani dostanou 4 dny predem a 3 mesice hrani, si ted asi musej rvat vlasy. Hodiny a hodiny cekani ve fronte, nekteri se ani tyden po vydani nedostali do hry ... ( ne kazdej je miliardar aby se moh logovat ve 3 rano a pak hrat 24/7). A stisnosti dopadaj tak, ze dotycnej dostane ban ... ;D. Ono Valve nejspis dobre vedelo, proc je stim vykoplo ze Steamu.
-
Jestli ono to spis nebude dany tim, ze prodeje byly tak zoufaly, ze se snazej to dostat aspon do ty takzvany kladny nuly.
-
Problém je, že čost přechází ukvapeně do releasu viz Planatary annihilation - to mělo v den vydání tolik záporných palců na steamu jako nikdy, i když předtím to lidé převážně chválili. To samé Train Fever je víc beta než verze 1.0.
Stále víc se mi osvědčuje počkat si a pak v klidu kupovat v akcích do 5 - 10 e dodělané hry ve verzích gold/platinum/GOTY atd. se vším co měly mít už při releasu.
EA nebo předobjednávky jsou dost velký hazard s tím co člověk nakonec dostane a co bude chtít vývojář respektive vydavatel nakonec ještě doplatit za nesmyslné DLC (chápu datadisky, ale tu jeden domeček, tu strom, tu skin a každé třeba za 0.99e je svinstvo + často minimální podpora moddů, aby je náhodou nepřipravili o tučné zisky, když to co oni vydají formou DLC by kominuta zvládla levou zadní) -
99% vývojářů dneska vyhlásí early access a dopadá to uplně stejně... *3*
-
Bugy mě tolik netrápí jako celkově zpackaný koncept a ignorace ze strany Bernda na stížnosti komunity už dávno před vydáním.
Počkám si ještě tak rok, dva a uvidím, třeba to už bude hratelné :) -
tak podobna situace byla u každého dilu X serie, vysel zabugovany se spoustou chyb, a postupem casu z toho udelali super hru, jen jim to nejaky ten rok vždy trva. I když rebirth v době vydani byl fakt extrem.
-
Čistá pravda. Predpokladám, že 99% vývojárov by to už vzdalo. Po týchto nových updatoch im už aj niektorý hráči začínajú hovoriť, že hra je už celkom zábavná. Zaberá to ! *4*
-
Týmto Egosft radím k mojím najobľúbenejším vývojárom. Ich hra keď vyšla, tak bola totálne nehrateľný prepadák. Ale oni aj tak vydávajú updaty, patche a je im jedno, že im tam hráči nadávajú. Proste nevzdávajú ! Rešpekt !