Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • to vypada na nepoužite materiály z bloodborne
  • za devět hodin *1* to jsi hrál podle návodu ne a ještě si superman ne?
  • Hoši,když se vám to nelíbí tak to nehrajte a je to.Dark souls serie je jedna z nejlepších a doufám že bude i nadále.Na rozdíl od jiných her vás nevodí za ručičku jako dnes už všude a např.souboje s bossy jsou to nejlepší co jsem v herním světě zažil.Dark souls 2 jsem již otočil 7 krát a Dárk souls 1 5 krát a to mě u jiné hry ani ve snu nenapadlo.Hra není ukecaná jako např.Zaklínač 2,3 a podle mě třeba dnes hrám škodí volba obtížnosti a savy na každým kroku.V dark souls je obtížnost jasně daná a podle mě je to klenot v rpg hrách.Tak to jednoduše nehrajte když se vám to nelíbí,nehante to a nekažte radost jiným.Dík
  • a pude tam plavat? *7*
  • https://www.youtube.com/watch?v=Ha8eRiP0DmI

    16 min gameplay
  • Měl jsem na mysli toho ohnivého psa když máš životy zkrácené na polovinu
  • Jinak, já zatím pomoc nevolal, i když mi některý dávali dlouho zabrat. Většinou spíš chodím pomáhat a sám ve svym světě si to alespoň na poprvé chci odsólovat, vždyckysi říkám, že to chci umět dát sám, až si to někdy budu chtít střihnout až budou vyplý servery :D, tak abych to odehrál. Takže si vždycky co-op zahraju až v nějakým NG+, nebo s další postavou :)
  • Nesuhlasim, nahral som toho v SoSE:R celkom dost v multiplayeri aby som mohol tvrdit , ze vsetko sa da zvratit prave preto ako su rasy odlisne a ich specializacie zamerane. Hra je vyborna, ale proste ma velke naroky na cas, vacsi multiplayer match sa kludne natiahne na 4-5 hod.
  • myslíš Defiled Amigdallu? Ta je lehká, stačí 1. 2 fáze obkroužovat v midrangi doleva a sekat do rukou a jakmile si urve pařáty tak jít za nohy a když skočí seknout párkrát do hlavy a zas jí podběhnout. Takhle sem jí dal asi jen na 2, nebo 3 lahvičky :). Nebo který dung myslíš, jestli z 5tkovejch tak to jedině Lower Ailing Loran (ten jsem ještě nehrál) nebo Great Isz (tam ale žádnej těžkej nebyl, Brainsucker, Celestial Emisary a Ebrietas)
  • Nik ta to nenuti hrat
  • V diablu 3 mam odehrano nejakych zhruba 960 hodin, a znam dost lidi co mají i vic, takze tva teorie je zcela spatna.
  • No jo PoE není pro každého. Osobně by jsem se taky zbláznil z toho kolik možností mám a z tisíce věcí co jsem minul a zdělal. A navíc si nemyslím, že by byl Blizzard zadupaný hrama z Kickstarteru. Na to jsou moc jiné a na něco jiného zaměřené. Já si myslím, že Diablo 3 dostalo svojí dávku Buttrapu dávno před tím, než vyšlo. Titan Quest splňuje body pro plnohodnotného nositele titulu "nástupce Diabla" ve všech ohledech a navíc je z toho cítit opravdová láska tvůrců ke hře. Na rozdíl od Diabla 3, kde jsem cítil tak maximálně potřebu prohodit peněženku obrazovkou v počátečním hypu a pak ten použitý pocit po noci s pořádně drahou prostitutkou (ne že bych to zažil, ale prostě mě nenapadlo lepší přirovnání *7* ).
  • No zeptej se těch lidí jaký díl Diabla hrály těch tisíc hodin, *spoiler* 3 to nebude. Na rozdíl od posledního dílu 1 a 2 byli výzvou ne frustrací, loot byl ucházející a solidní equip se dal sehnat hazardem za "rozumnou" cenu. Taky se nesnažily vykastrovat svoje charaktery jenom proto aby byli vyvážené, ale snažili se je udělat hlavně zábavné a unikátní. Co na tom, že nějaký charakter je prostě silnější než ten druhý. Hlavě když jsou charaktery svým způsobem hry unikátní a je jedno, že některému udolat finálního bosse aktu bude trvat 5 minut déle než tomu druhému. I když se o !2 roky později! vypořádaly s neduhy v Diablu 3 homogenita charakterů zůstala a celkově 3 je značně nemastná neslaná
  • hmm obě hry znám a Sins of Solar Empire: Rebelion občas i hraju. Obě hry jsou nepochybně kvalitní a svojí základnu mezi hráči si najdou, ale: Wargame je jako Defcon s možností zoomu a spíš než klasický RTS připomíná víc šachy. No a SoSE:R je příběh sám osobě. Hra, kde tvůrci pochopili, že hráči májí rádi monumentálnost bitev a jednotek, ale bez výdrže to dotáhnout dokonce. První věc je, že tam není kampaň. Ne, že by jsem na nich nějak lpěl, ale neznám lepší způsob jak se dostat do hry než že si ošahat hru přes naskryptované a připravené situace posazené v nějakém zajímavém pozadí, které tě u toho udrží, na rozdíl od toho tutoriálu co tam je, který je nudný k zbláznění. Normální bitvy s botama mají problém s tím, že tam není ta ideální obtížnost. Buď je to moc lehké a úplně to pokazí vnímání tempa hry pro budoucí multiplayer hry nebo tě umělá inteligence převálcuje během 10-20 minut (samozřejmě, jde to i jinak buď nad tím strávíš hodiny snažením se pochopit proč, co, jak se všechno dělá, zatím co tě masakruje počítač, nebo si to přečteš na fórech a zrovna ani jedna z možností není jak bych tak řekl "přípustná" pro řádnou RTS hru). Navíc národy jsou těžce nevyvážené a narozdíl od Supreme Commander není jak zastavit získané momentum (v jednom bodě hry je prostě jasné, že ten druhý vyhrál i když hra by klidně mohla jet ještě hodinu).
  • Nejsem moc fanouškem "dojení série", ale dokud je ta hra dobrá, tak mi to nevadí. Měl jsem možnost teď hrát kousek Dark Souls 3 a jsem tak trochu rád, že to tělem i duší připomíná první díl. Hraje se to moc dobře, vypadá to, že příběh bude mít taky co nabídnout... nutno říct, že se těším. :)

    Určitě bych se nebál, že bude Dark Souls 3 zklamáním.
  • Co kluci, vypada to jak 2, ne vlastne to vypada jak 1, ne vlastne to vypada podobne jako Demon's Soul. Hm, takze pridame par priserek, engine je hotovy, staty mame vymyslene, system je vymysleny, takze dame nove prostredi a 200 stran dialogu a jsme hotovi. Jeste, ze je tady dost funiku, co si to koupi.

    Kdyby aspon odstranili ty chyby - jako prosekavani zdi, kouzla proletavajici stenou, prosekavani priser, staggering defekt, nesmyslne parry a backstab. Nebo kdyby aspon navazali specialni utoky na vlastnosti, nebo na nutnost se je nekde/od nekoho naucit. Nebo kdyby pridali vahove omezeni pro batoh, nebo kdyby pridali smysluplne dialogy, nebo kdyby zabanovali cheatery v MP, nebo kdyby odstranily lagy v MP, nebo kdyby pridali rozumny pribeh. Ale to by asi bylo prilis. Takze dostaneme potreti, ehm poctvrte to same. A lamy v redakci tomu daji aspon 9, protoze hodnoceni je vzdy subjektivni zalezitost recenzenta.
  • Miyazaki ty DS hry seká jak baťa cvičky, každý půl rok jedna - DS, Bloodborn, DS. Stihne vůbec vytvořit novou hru nebo pořád jen recykluje jednu a tu samou?
  • Vogon
    Škoda, že v Dark Souls byly "hrady" jen na úplném začátku, to tvůj příspěvek naprosto znehodnocuje.
  • del0
    S tím vývojem Diabla 3 je to smutný, naštěstí dneska už je to ok. Hra je úplně jinde, než po vydání a mám tam nahráno víc, než třeba u toho Pillars of Eternity. Takže bych zase netvrdil, že by byl Blizzard zadupanej hrama z Kickstarteru. Spíš bych řekl, že Blizzardi jsou jen nechutně vych*aný a pomalí. *1*
  • del0
    "Jednicka byla uplne stejna nuda po case jako dvojka, ono taky koho by bavilo 100 hodin behat po nejakejch hradech a porad dokola zabijet potvory."

    Prostě mlátička jako Diablo, který, pokud vím, hraješ.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit