Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Anal.S
    Taky musím souhlasit, že War Thunder: World of Planes mě baví (teda, spíš bavil) mnohem víc. Zatímco u něj jsem vydržel aspoň těch pár dní, World of Warplanes jsem zapnul snad jen jednou (a to třeba World of Tanks mám hodně rád a občas si ho zahraju i dneska).

    Ve WoT nebil akrádový interface tolik do očí, jelikož hráč má mít pocit, že tanku velí.
    Je to hra čistě o taktice, ne o ovládání stroje.
    Zatímco pokud se má hráč vcítit do role pilota, je té arkádovosti v WoWP až moc.

    War Thunder jde na letecké souboje šalamounsky, podobně jako jde GRID nebo DiRT na automobilové závody. I když má hra dost zjednodušenou fyziku a je snadno přístupná leteckými simulátory nepoznamenaným hráčům, pořád působí nějak uvěřitelně. HUD je minimalistický a celkově je tam cítít odkaz série IL-2.
  • Tak to se mě teda nelíbí co slyším, WoT byl docela dobrý protože kombinoval jednoduché ovladá a komplexní systém zásahů. Bohužel WoP měl vsadit na komplokovanější ovládání. Protože díky ovládání tomu se rozlišují esa v letectví. Dost absurdně zní, že se letecký simulátor ovládá lépe myší než kniplem. Achjo, hlavně, že si hru bude moct zahrát i Pepa z Depa...nojo.
    • Keyz
      Vyhraje ten kdo si zaplatí lepší vybavení atd. (jestli to bude jako WoT)
      • Díky speciálkám může i člověk bez premium účtu uživil tier X... zač na max hře můžeš penězi více vylepšit tank? Leda tak goldová munice, ale tou v randomu střílí jen amatér a v CW ti goldy poskytuje ali (teda pokud už má území). V ali máme několik lidí co do WoT prachy nedávají (nepočítám-li základní investici do garážových stání) a jsou velmi často lepšími hráči než ti co do ní prachy cpou...
      • SixThe9th
        Zase tak jednoznacne to ve WoT nefunguje, rekl bych, ze skoro vubec ne. Jde predevsim o schopnosti a pak taky trochu toho stesti (v pripade nahodnych her). Ja to doho nevrazil za dva roky hrani ani penny a prijde mi ,ze jedine co jsem kdy potreboval k tomu abych byl lepsi nez ostatni byli me oci, muj mozek, reflexy a trocha te intuice a taky obcas nejaky ten schopny partak :)
  • No nazdar to bude PPPPP (Pěkně Perverzní Ptákovina Pro Puberťáky). Il-2 vymanévruje Bf 109E který mu není schopen uletět ? Ty vooogo, to je hustý... Proboha, vždyť Šturmovik byl těžce obrněné bitevní letadlo, žádná stíhačka, samo byl schopen Messera sundat z oblohy (přece jen měl slušné kanóny) ale většinou to bylo obráceně ! Jak říkal Erich Hartmann - zespodu a do chladiče... Trrrr, buuuum ! Jsem fanoušek do letadel, plastikový modelář a starej gamer ale tuhle hru pro lamy ať si nechají, navíc asi s nesmyslným vybalancováním ve stylu - sovětský samoljot, dobrý samoljot... WoT jsem hrál ale pak přestal, ani nevím proč, asi kvůli pomalému postupu,nebylo to špatné ale je to taková skrumáž, ale to co předvádí tady (Hehe I-15 vs. Sabre...wtf ?) To můžou rovnou dát do WoT Merkavu IV a Abrams M1A2....
    • Ako už som písal minule, ak vás lietadlá aspoň trošičku zaujímajú, na toto absolútne zabudnite... Ak túžite po prístupnom MP polete, počkajte si na War Thunder (alebo sa pokúste dostať to bety).

      WoP je len taká vtákovinka, stiahnuť, vyskúšať, zahodiť.
  • World of Waplanes je podle mého názoru fail. Autoři si neuvědomili, že co fungovalo u tanků nemusí fungovat u letadel. Her s tématikou tankových bitev je tu zhruba nula a WoT tímpádem suprově fungoval. Ale letecké simulátory vycházejí na počítače jak jsou staré a každý hráč má tak trochu představu, jak by se mu líbilo ovládat letadlo, jak by to mělo vypadat. A proto z toho nemůžou udělat takovou arkádu jako jsou World of Tanks, kde to bezvadně funguje. A zvlášť, když mají konkurenci v podobě War Thunder, od autorů fenomenálního simulátoru IL2 Sturmovik a běžícím na vylepšeném enginu z posledního dílu, z Wings of Prey. A s tím se graficky ani co týče letového modelu nemůže World of Warplanes ani měřit.
  • trapna hra... nekteri lidi jsou naprosto vymydleni a o litani nemaj ani paru... s LA7 jste naproto UBER a tiery 9 a 10 jsou naprosto knicemu.... pokud nemate hodne nasetreno tak se nevyplati litat s vysim tierem nez 6
    • To mluvis o WoT nebo WoP?
      • no logicky kdyz pisu LA7 a litani a je to diskuze o WOWP tak co asi muzu myslet
        • Jsem si delal legraci ale koukam ze pro nektery lidi to musim dat do uvozovek a za to radsi jeste stopadesat mrkajicich smajliku aby to pobrali...
  • no řekněme si to na rovinu, WoWP je ptákovina na n-tou...

    War Thunder na druhou stranu na to jde jinak, nabídne bitvy s různou úrovní realismu, od arkádového mlácení slámy, který je opět asi tak nejlepší ovládat myší-a v kterém i přes tu arkádu je cítit, že to co ovládáte je letadlo a ne kosmická loď přes realistický mód až po simulaci, kterou zatím asi nebylo možné vyzkoušet, každopádně už v realismu je to pro fandy letadel zajímavé, letadla se chovají dostatečně jako letadla, bojové prostory jsou větší, takže si můžete užít třeba strategické bombardování s B-17 či 24 z výšky několika kilometrů, kde na Vás hráči s horšími letadly vůbec nedosáhnou, protože jim stroje tak vysoko nevystoupají atd...

    Když se k tomu připočítá mnohem dokonalejší engine(Bigworld sračku co používají vychlastaní bělorusi nemá smysl ani za engine označovat...), zřejmě derivát toho, co pohánělo jejich velmi dobře vypadající předchozí titul, L-2 Sturmovik: Wings of Prey, spoustu módů včetně možné single player hry, cooperace proti AI apod. na což můžete u WoWP klidně zapomenout, tam se bude furt jen dělat hrr na ně!...báác...hrr na ně!...bác, tak jako ve WoT. Budou tam dynamické kampaně, nějaký systém světové mapy atd. bez nutnosti plácat se ve webovém prohlížeči ala WoT jen proto, že ten blbej BigWorld to evidentně přímo do hry implementovat nezvládne, že musej clanový války kódovat do webu.
  • HANSi mozna jsi si to nevsiml ale dnesni svet je jenom o zisku tak co bys chtel? Abys to mel vsechno zdarma? A co ty? Davas nekomu neco zdarma? Bydli u tebe bezdomovci a stezujou si na spatnou stravu co jim davas? Nechapu co porad mate s WoT. I s T8 se da v pohode hrat, vyhravat a dokonce farmarit. I kdyz je to mnohem tezsi. Ale porad mas 4/5 hry zcela zdarma a jeste si stezujes? Tak to je sila. Co bys jako chtel od MM? Aby to davalo dokupy stejne Tiery nebo stejnou vybavu nebo stejny tanky? V normalnim zivote bitve to taky nemas fer. Co jako meli delat typci se Shermany nebo lehkymi M5 proti King Tigrovi ve WW2? Meli jsi zrejme stezovat jako ty? Mas tam training room pusti si tam jenom stejne tanky a hrej si. Budes sice cekat mozna pul dne ale mozna si zahrajes. Spoting system? Tak vymysli neco lepsiho a udelej konkurencni hru. A dej ji zdarma. Je videt, ze jsi v zivote nic nedokazal jinak bys tady nepsal takove blaboly. Si uvedom, ze to co ty si tu napises, melo by to byt takhle a takhle je lehky napsat. Ale mnohem tezsi udelat. Jestli jsi nekdy programoval treba i v excelu pitomou tabulku se vzorcema tak musis vedet, ze jestli vyresis jedno tak se podela dalsi. Tedy neni to tak lehky udelat jako napsat co by to vsechno melo mit. Jasne, ze me taky stvou nekteri veci ale stejne se u toho bavim. A 4/5 hry zcela zdarma.
    Co se tyce ale tech letadel (WoWp) tak to jsem skeptickej. To spis ty lode budou zase zabavny. Kdyz to bude neco na zpusob Battlestation Midway tak to bude zabavny jako tanky.
    • Blaboly pises akorat ty. Je to hra a cekam od ni ze bude vybalancovana, to ze v bitve byly tigery proti shermanum me absolutne nebere, navic je to arkada, ne simulace.

      (Ja sam) netvrdim ze hra ma byt zadarmo, klidne bych za krabici zaplatil plnou cenu, nejaky mesicni poplatky taky. Ale musel bych za ne dostat odpovidajici hodnotu, ne odflaknutou pay to win saskarnu, ktera neni vybalancovana a jediny co devs delaj je novej content aby donutili lidi platit a platit.

      Ja zase nechapu fanboye co nemuzou vystat jakoukoliv (a co se tyka MM atd. podle me opravnenou) kritiku.
      • Tak ji odinstaluj a nehrej. Paneboze hrej si neco jinyho. Kolik her mas takovych, ze az si je koupis tak zjistis jaka je to blbost, protoze to nemelo demo a nemohl jsis to vyzkouset. Tohle muzes hrat zcela zdarma, dokonce vsechny tanky jenom u tech T9-10 uz je tezsi uzivit to. Ja nejsem fanboy, hlupacku mam rad letecky simulatory. Ale dokazu ocenit zabavnou hru. Jasne, kdyz to neumis, jses solista, tak je vsechno pay to win. Ja to hraju zcela zdarma a v pohode. A ze je tam nekdo platici. No a co, tim vic ho chci dostat. Nakonec je nas tam 15. Tedy ani platici to nema tak snadny. A vubec nemusim mit bilanci 100/100. Nauc se prohravat a budes vitezit.
        Tak co bys chtel od toho MM. Aby to delalo. A uvedom si, ze nikdo nechce cekat 5 min na start hry, protoze tam zrovan chybi Trier, ktery by se tam hodil. Proto to sem tam hodi takovy nesmysly jako T1 mezi T10. To jsem zazil za 1,5 roku jenom asi 3x. tak to neni az tak hrozny.
        • No problem je, ze tu tvou genialni radu poslechlo uz hodne hracu a hlavne veteranu. Patch 7.4 je prach a bida a patch 7.5 krome upravy MM (a ne, postavit tier 5 proti tieru 8 ci 9 opravdu NENI normalni) neprinasi nic zasadniho. Takze tu stale mame nerfovani nemeckych tanku, protoze ti zli nemci vrazdili predky autoru, stale tu mame ruske tanky, co podle toho jake maji vlastnosti nechavaji jednoho premyslet, jak se mohli Nemci dostat az k Moskve, stale tu mame zasahy za 0% (we hit them hard a nepritel stale na 100%), stale tu mame dementni cover system, kdy ti tank zmizi pred ocima rychleji nez Romulansky Warbird, ale proc bychom si stezovali, ze? Je to zadarmo. Ty mi pripadas jako clovek, co kdyz dostane h*vno s masli, tak bude stestim bez sebe, protoze bylo zadarmo.
          A jeste bych te opravil. Ty nechces cekat 5 minut. Spousta lidi si klidne 5 minut pocka, kdyz bude mit zarucenou vybalancovanou bitvu. Ale sam tomu evidentne rozumis jako koza petrzeli. T1 se do bitvy s T10 nedostane nikdy, pokud nejsou v cete. Pak jsou to debilove co zamerne oslabili tym.
          A kecy o solistech? Kazda random battle je o 30ti solistech 15ti v kazdem teamu. Pokud nejsi v cete a nebo nemas sakra kliku, jsi v cudu. Navic ted o prazdninach, kdy se tam nahrnuly tuny harantu co hraji hur nez boti to snad ani nema cenu zapinat.
          • Tak tohle mě baví...

            Hraju německou linii, Tiger II, AufsB, prošel jsem si všechny tanky pod nima, a jen jednou jsem měl pocit, že Rusové mají navrh, a to u KV. Ba naopak, Tiger II je tank No. 1 pro mě i mnoho mých kolegů-tankistů, Tiger P a Tiger je oproti IS výrazně silnější v pancíři a dělo má sice IS silnější, ale rozptyl a délka přebíjení z něho dělá spíš výhodu pro soupeře.

            Co se hitů za 0% týká... Chlape, přečti si příručku, když trefíš, prostřelíš a za 0, znamená to kritický zásah (já mám třeba na 100% specializaci na kritický, sice často nepoškodím, ale když vyřadíš přebíjení i střelce, tank je tvůj).

            A MM. V posledním patchy se trochu rozjel, takže na nižších tierech je to horší (hraju dvojku, sedmičku, osmičku a devítku), ale i tak, víc jak čtyři tiery jsem neviděl. Že se dostaneš do bitvy, kde jsi outsider, ale mě nepřijde jako problém. Sám si tyhle bitvy užívám, protože často si můžu dovolit víc, nezaměřuje se na mě nepřítel.

            A co se sólování týče, to je bohužel problém hráčů... Často narazím na skupinu "15-ti sólistů, co se chovají jako výborný tým", často narazím na 15 šmoulů, co pojdou rychleji než žába v mixéru, to je ale o lidech. A tvrdit, že zrovna tohle je chyba hry, je opravdu blbost, to se na mě nezlob. BF, CoD, CS, všechny střílečky s náhodným výběrem hráčů v TDM by potom podle tebe byly blbosti.
          • by mě zajímalo jak chceš řešit "vybalancovanou" hru ... rovnat tanky podle tieru, děla, motoru, skilu posádky, ... ??? pět minut je málo
            a hlavní rozdíl je ve skillu hráče, i s menším tierem můžeš zvrátit bitvu když jsou proti tobě lamy. Takže rovnat i podle skilu hráče.. .hmhmhm ... a pak, po deseti minutách čekání se porti sobě slavně rozjedete a protože je ot tak strašně vyrovnané, tak se nejspíš zakempíte abyste neumřeli a budete se přestřelovat, super zábava ...
            v 7.5 přijde restrikce že nemůžeš (pokud nejsi trubka a respektuješ při tvorbě čety battletiery jendotlivých strojů) potkat tank o víc než 2 třídy vyšší (tzn 5 vs 7, 6 vs 8max) což je myslím optimální
            pokud chceš hrát stejné tiery hraj roty
            hraju to od začátku open bety, platím si akorát premium účet (vzhledme k tomu kolik utoho trávím času je ot zandbatelná investice se značným ziskem)
            ... a promin při délce bitvy cca 7 minut čekat 5 na další ... to bych "dably" dělal celej den
        • Ja to nehraju, a nemam s tim problem. Ale to mi nebrani napsat co si o tom myslim, to spis ty mas nejakej problem, prekousnout cizi nazor. *5*
    • jo a mne to taky pada. Tak to spustim znova nebo se na to vykaslu. Padala mi 7.3 a 7.4.
      7.2 nepadala ale zase mi to nekdy zblblo a mel jsem rudou plan a napsalo mi to malo pameti. Musel jsem to restartovat.
  • U mne si to hoši běloruští dost pokáleli virálem , který posílali do schránek všech kdo se snažili do bety dostat . Takže ač fanda WoT , tak na rybičky ve vzduchu jim kašlu - minimálně nějaký čas ;)
  • SixThe9th
    Mne sice beta WoP utekla, ale pred chvili jsem studoval jejich stranky. To co jsem videl, mne vylozene nadchlo a nakoplo ve mne atmosferu IL2 ci WoPrey. Seznam, letadel, herni mody, nastaveni obtiznosti a ovladani, singleplayerova kampan, detailni grafika a model poskozeni, velke mapy a historicke lokace bitev.

    Jsem sice pomerne skalni fanda WoT ,ale s WoWp me Wargaming zklamal (ne ze bych se toho dopredu nebal,spise jsem doufal) a ja myslim, ze duvody tady byly jiz proprany nekolikrat, takze nelze nez se tesit na WoB ,zustat s WoT a doufat, ze chlapci od Gajinu nezklamou a War Thunder (WoP) bude opravdu hodna meho L. 3D Extreme :)
    • chlapci od gajinu zklamali uz davno prave birds of prey.. to ma mozna peknou atmosferu, ale se simulaci to nema naprosto nic spolecnyho ani kdyz nastavim "realnou" obtiznost...
      zlaty 46... nebo novy cliffs of dover jsou taky simulator - az na tu vyladenost..
      proste mi do dneska nic neprekonalo 1946
  • Kdyby radeji udelali poradne WoT a pak az dalsi projekt, ale oni ne, rozm*daji 3 projekty najednou a vsechny stoji za ho*no ...
    Viz zname bugy ve WoT jako -pady hry, zasekavani se o textury nesmyslny spoting system, bulharska konstanta s 0 % dmg atd atd atd.

    A propos F2P model ve WoT se jim paradne osvedcil, protoze co dalsi patch, tak je hrac nucen investovat vice a vice realnych penez, aby mohl hru hrat na top tierech, on je defakto nucen proletet tankovou linii co nejrychleji to jde, aby se dostal na high stroje, kde uz musi platit, jejich zamery jsou tak okate, az je to uz smesne, ale znam typky co do hry strci nemale penize mesicne radove v tisicich a verim, ze takovych hracu bude spousta, takze ten jejich F2P je nakonec daleko drazsi nez-li mesicni platby, pokud teda chcete hrat hru se vsim co k ni patri.
    • Nejsem nějaký extra hráč WoT, ale v něčem se ho musím zastat. Hra mi nijak zvlášť nepadala a těžko bych jí mohl označit za technicky nezvládnutou. Dále pokud sis někdy vůbec četl jak funguje spotting systém, možná by jsi uznal, že je docela dost promyšlený a je tam dost variabilních. Takže pokud tě někdo zahlédnul a ty netušíš proč, přečti si jak to funguje a možná to pochopíš. Co máš proti 0 damage už vůbec nechápu. Pokud máš malej tančik a rozpálíš to proti velkýmu o dva tiery výš, nediv se, že mu nic neuděláš. Taková situace se už musí řešit hlavou. Jezdit kolem něj, zničit mu pásy, střílet mu do zad a snažit se mu zničit podsystémy.
      • číst si jak funguje spotting systém? číst si něco, čeho se nikdo z Wargamingu ani nedotkl, nýbrž to splácali hráči, kteří byli schopní vyplnit stovky stránek na WoTwiki tunama naprosto nesmyslných textů, totálních výmyslů a zhovadilostí, kterýma se tam pár polopsychopatických jedinců snaží zakrýt to, že ta hra funguje nesmyslně a většina dění se odehrává čistě na bázi náhodného generátoru čísel? to je naprosto zbytečné...stačí počítat s tím, že je všechno zcela náhodné a nic se číst nemusí, ušetří se čas na prožívání toho náhodného generování, třeba když přiletí tier 4 light s pseudokulometem a rozstřelí munici IS-7 a podobné fórky...
        • Nuž, hral som na bratovom konte, ktoré ma už viac ako rok a podľa štúdia historických prameňov viem, že tanky treba zasahovať PRESNE do miest, kde z rozličných dôvodov mali problematické miesta na pancieri (obvykle vodičov priezor) a vtedy dáš KV-1 s Hetzerom a naopak, môj Hetzer prežil všetky zásahy do prasačej hlavy, ale žiadny medzi kolesá!
      • spotting systém je katastrofa ... je jedno jak to mají "vymyšlené", herní implementace je tragédie. ještě by to člověk skousl na mapách kde jsou stromy/křoví atd, ale v městských mapách typu Himmelsdorf (kde jsou rovné ulice naprosto bez jakéhokoliv krytí) ty nesmyslně mizející nebo objevující se tanky prostě moc bijou do očí. Je to tak už dlouho a WG s tím odmítá cokoliv udělat. To samé matchmaker, to je ještě větší tragédie než spotting, systém ignoruje naprosto všechno s vyjímkou tieru (což stejně platí tak akorát pro nejvyšší 3-4 tanky v týmech), jinak je to prachobyčejný random split. Jediná větší změna kterou v MM udělali byla že slavně ohlásili že prvních cca 20 bitev na nově koupeném tanku bude matchmaker řadit hráče do nižších bitev, což ovšem po pár týdnech potichu vypnuli a vypnuté je to dodnes. Už dlouho je ve WoT vidět že veškerý vývoj se soustředí jen na přidávání nového obsahu (pokud možno placeného) a na opravy chyb se kašle, takže proč čekat do budoucna něco lepšího? Teď je WG firmou která zvysoka kašle na jednu svoji hru, až vydají WoWP tak to bude firma která bude zvysoka kašlat na dvě svoje hry ... to bude jediný rozdíl.
        • MM bude upraven v pristim patchi 7.5
          • Nechapu proc mam ty minuska. Bude upraven poprve, snizi se rozsah tieru, ktere se budou moci potkat. Priste si neco zjistete, nez zacnete dava minuska, ano?
          • Pokolikáté už ?
            • Pro vas minuskarske trotliky a pro ostatni normalni lidi, co je to zajima, zde jsou zmeny MM v 7.5

              http://worldoftanks.com/news/1422-matchmaker-changes-coming-75/
      • Milej prispivateli, kdyz se proti tobe ve meste vyriti tank jako stodola a 150 m pred tebou najednou zmizi, asi neni neco nebude v poradku, dale 0% dmg, jestli si myslis, ze s T 95 nebo objectem 704, ktery ma dmg jako prase, strelis z boku 200 m do KT a ozve se hlaska zasah a tank jede vesele dale se 100% hp, tak to taky asi nebude naprosto v poradku.
        Vis vubec co je bulharska konstanta ?
        Padani hry je take velice caste obzvlaste, kdyz skonci bitva a jdes do garaze , ale to bys vedel pokud bys tuhle hru hral, je videt ze o teto hre nema ani paru.

        ma ucta
        • Mě hra nespadla ještě ani jednou
        • Taky musím potvrdit, že po více než dvoutisících bitvách mi hra spadla jen dvakrát. Jinak vysoké tiery se dají hrát i bez premium účtu, jen to chce trpělivost. A právě díky platícím hráčům je farmaření jednodušší, protože jejich zkušenosti často vysokému tieru neodpovídají a mnohem snadněji se na nich člověk zahojí *4* Na chyby se dá zvyknout a nejsou tak kritické aby se to nedalo hrát.
          • Milej zlatej zelenej s dvěmatisíci bitvami. Já to hraju od bety a věř tomu, co tu říká Hanss. Až se dostaneš trochu dám, tak možná prozříš ...
            • Já to číslo nepoužil abych někoho ohromil, ale jako měřítko stability. Nemyslím si že až se dostanu "trochu dál"(?!) tak hra začne z ničeho nic padat. Do hry jsem nevrazil ani korunu a přesto se dostat na tier X nebyl zase takový problém. Hraju/hrál jsem na pohodu, ale chápu, že v těch kteří si platí mohou chyby vyvolávat mnohem větší frustraci... *3*
        • Tak mně třeba WoT nespadlo ještě ani jednou. A to už jsem nahrál něco bitev. Ale s tím zbytkem souhlasím, mizení tanků mě taky štve. Dmg systém je občas frustrující, ale v podstatě mi vyhovuje. Není to simulátor, ale arkáda..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit