Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hlavne doufam ze celej svet nebude levelovat s hracem tak debilne jako to bylo v oblivionu. Nevim jak vam, ale me se to fakt nelibilo. Nevim proc kdyz jmam level 20 (to cislo je mozna blbost, uz si to nepamatuju), tak proc by najednou meli mit vsichni banditi ve hre ebone brneni a mece. Je to dobry napad treba u bosu nebo ve specialnich pribehovejch dungeonech atp., ale proste v beznejch lokacich je to blbost.
    • V tomhle to měl skvěle propracované Gothic II
      • Přesně Gothic II mě bavila ze všech RPG zatím nejvíc!! Levelování tam bylo opravdu dobré.
        • I v G III s CP to bylo vyreseny na jednicku
    • to byla jedna z největších blbostí hry, pravda... ještě, že tu byl OOO mod, který tyhle neduhy herního systému eliminoval a Oblivion potom byla parádní hra... pochybuju, že by udělali stejný chyby, k tomu ještě po úspěchu New Vegas, se určitě nechali inspirovat spousta věcma..
      • Vanilla Oblivion je docela dobrá hra, modded Oblivion je pecka. FCOM, Natural environments, Better Cities, Seddle bags (sedelní brašny ke koňům - nejlepší plug-in vůbec! :)).
    • tohle přeci řešil addon, který to levelování upravil.
    • Tohle mě taky štvalo. Když už mám postavu na vysokém levelu s pracně získaným kvalitním vybavením, nechci se potýkat s nějakým lapkou jako by mě mohl ohrozit. Chci ho jednou ranou zatlouct do země, abych se skutečně mohl cítit jako mocný hrdina.

      Chápu, že to má i negativa, protože pak se bude člověk potýkat se spoustou oponentů, kteří pro něj nebudou představovat žádnou výzvu.

      www.1up.cz
    • kotty
      To je znamej problem, hodne hracu si na to stezovalo, tak snad je to tam nenapadne dat znovu.
  • Sakra tuším mi vezmú oblúbený trik z Morrowindu, (keď som bol príliš ťažký, jednoducho som ten získaný predmet nechal na zemi a zobral ho inokedy). S tou poctivosťou NPC to ide dole vodou aj vo fantasy svetoch ...
    • No prave to bude o to zabavnejsie, najst a zabit/okradnut NPC co ten predmet zdvihla:) Super featurka, len nech tam toho narvu co najviac..
      • smejki
        No tak to doufám, že budu moct tomu NPC říct:"Hele, to je moje, ty zmetku plechovej!", protože jak známo, my hráči krást nesmíme...
        • To si viem celkom predstavit na zaklade charisma a persuation skillu:) ktory by mohol napriklad znizovat sumu nalezneho resp. vynutit vratenie zadara:DD
  • misho8723
    http://www.thenexusforums.com/index.php?/topic/286233-skyrim-gi-scans/
    Tak a tváre už konečne vyzerajú tak ako by mali :)
    • Krudanze
      nadhera. snad uz tam konecne budou videt nohy a telo pod postavou kdyz budem hrat z prvni osoby.
    • diky :) super link
    • Tak to nebudu hrat jen kvuli tomu obrimu pavoukovi *1*
      • misho8723
        Ja som kvôli nim nedokončil svojho času Dark Messiah Of Might and Magic :)
        • Tak to sme na tom uplne stejne. Jak se v Dark messiah obevil prvni pavouk, tak hra letela z disku *1*
  • kotty
    Zatim to zni hodne pozitivne, uz aby to tu bylo (a pokud mozno doladene :) )
  • Marowar nechapu ze si predchozi dily hral kdyz te to nebavilo.Osobne Oblivion povazuji za vybornou hru na spoustu hodin zabavy ... narozdil od dnesnich her za par hodin dohranych.
    • najprv som si ich asi musel zahrat aby som zistil ze je to nuda *7*
  • zatím must have titul. nejlepe sběratelskou edici
  • MrSanta
    Ve hře budou nově také perky a prý budu mít slušný vliv na schopnosti postavy. Jinými slovy, i když budete mít např. skill Blade na 100 tak bez příslušného perku zlepšujícího boj s např. dvouručním mečem toho moc s dvouručákem nepředvedete.
    "Za sprintování budete ztrácet staminu" = vedle běhání se bude moct ve hře také sprintovat, což dříve nebylo.
    Level scaling by měl být podobný tomu z Falloutu 3, přizpůsobovat by se měli pouze nepřátelé v příběhově důležitých lokacích.
    Schopností by mělo být celkem 18, kouzelných efektů 85, nově přibudou dragon shouty (Thu'um) - nové schopnosti související s tím, že hrdina je dragonborn. Bude jich dvacet a jsou mimo magii. Schopnost mysticism je zrušena, předpokladá se spojení některých schopností do jedné - athletism+acrobatics, speechcraft+mercentile. Ve hře bude možno vyrábět zbraně a podle jednoho z obrázků se spekuluje že o to se postará schopnost smithing (která v sobě pohltí schopnost armorer).
    Level 50 je "level-cap". Levelovat půjde i po něm, ale bude to o hodně pomalejší.
    • To znám...Super *4*
  • Zatím tedy nevím, co si mám o změně v levelování myslet...
  • No, když jsem po dohrání Oblivionu koukal na mapu toho světa, tak Skyrim byl ještě severnějc než ty hory, co v nich leží Bruma. A tam už je všude jen shíh a led. Takže mám trochu obavu, aby to nebylo moc horský, já radši ty nížiny, zvláště v zimě, i když jak mám blbě izolovaný okna, tak ten zážitek z hor je dvojnásobnej. *4*
    • NEkromanT
      Nezapominej na fjordy a tundry, spousta lesiku, jezer atd. Nicmene hory asi budou majoritni no, takovej Northrend z WoWka, ale min prehnanej.
    • MrSanta
      Hory má Skyrim na jihu (ty samé ve kterých je Bruma) a dál jsou i úrodné nížiny. Jednotvárnosti ledového království bych se nebál, i na těch skanech jsou vidět pěkné lesíky a zelené louky.
  • Okrem toho levelovania to vyzera na navrat(alebo aspon priblizenie) k Morrowind, co je(aspon u mna) jednoznacne plus. Trosku som skepeticky k tomu levelovaniu. To uz nebudem bojovnik, zlodej alebo mag, ale budem vediet vsetko? To budem akoze nejaky Horacio z CSI alebo Steven Saegal?
    • právě, že ne.. co jsem četl a pochopil, tak by to mělo být dělano tak, že postava, která se nebude specializovat na určité odvětví a schopnosti, které jsou k tomu potřeba (např. zloděj/vrah, atletika, souboj s meči/dýkami, luky, alchymie, iluze...) tak se mu bude špatně levelovat, to je vlastně jako v životě, čemu se nevěnuješ pořád nebo více než ostatním věcem, nikdy v tom vlastně nebudeš natolik dobrej.. takže žádný mist destruktivní magie, který umí máchat mečem jak barbar Conan :)
      • myslim ze si zvykneme :) a prizpusobime styl hrani i rozdelovani bodu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit