Přejít na výpis diskuzí
První kroky v datadisku World of Warcraft: Mists of Pandaria
20.10.2012 | Martin Kapalka
146 příspěvků
-
Já cu W4:( Ale osobně proti WoW nic nemám, ale není to moje parketa ze světa Warcraftu. Ale aspoň se vždycky podívám na krásná videa:)
-
-
W4 s neustálým připojením na internet a aukcemi, kde se budou dražit suroviny? Děkuji, nechci. Je jasné, že by to dopadlo jako Diablo 3. :/
-
"Já cu" tyvole..píšeš jak puberťačka a za druhé vůbec nechápu proč komentuješ něco co tě nezajímá máš zajímavý komplex veskoslave.
-
Hele, to já bych chtěl W4 taky. To se bohužel nestane. Pro mě je relevantní konec W3 a Frozen Throne, takže co se mě týče , tak Arthas ani Illidan neumřeli, Deathwing ještě chrní a Pandy se ještě nenaučili používat navigaci.
-
-
Tak Arthas "nezemřel", vstoupil do něj, tedy aspoň podle mě.
-
-
Jakoby umirani ve warcraftu neco znamenalo... Kazdopadne cas straveny s Warcraftimi strategiemi definuju slovem 'zabava', na tom se shodnem. Rozredena kase aka "wow", po novem datadisku, dokonce barevne uz tak prepalena, ze mi pripomina spis smouli dobrodruzstvi - rozhodne neni mym salkem caje. A smutne potvrzuje fakt, ze prachy nerejzuje kvalita, ale kvantita a debilita.
-
Já to myslel trochu v nadnesenějším slova smyslu. Jako, že to, co se událo v WoW je pro mě v příběhu Warcraft irelevantní.
-
Neumřel, to až na konci WotLK...Pote co ho hraci porazili padnul na zem a otevreli (doslova) se mu oci a uvedomil si co pachal a litoval toho a potom umřel
-
-
Arthas pomalu umíral už od doby, kdy se ho zmocnil Frostmourn. Když se stal Lich Kingem, už to nebyl Arthas, Nerzh'ul se spojil s jeho duší a od té doby už to byl jen a pouze Lich King. Problémem Lich Kinga je bohužel to, že má takovou moc, že nemůže být prakticky zničen, takže po porážce na vrcholku Icecrown Citadel (Wotlk) se Bolvar, jeden z padlých paladinů (byl nakažan scourgem a následně spálen ohněm přímo od Alystrazy, nicméně jeho paladinská víra a fakt, že jej zničil aspekt života, i takto zničené tělo udržela naživu) obětuje a nasadí si nerzh'ulovu helmu, protože vždycky musí existovat někdo, kdo Scourge (Pohroma, nebo jak to bylo v češtině) povede, jinak by se všichni ti nemrtví rozutekli do Azerothu a nemilosrdně zabíjeli ostatní. Přímo to končí: "There must always be the Lich King". Bolvarova síla ducha mu navíc dávala možnost držet Nerzh'ulovu duši zkrátka, ve věčném boji. To jen tak pro ty, kdo tady prohlašují, že kvalita příběhu ve WoWku klesla. Vy totiž nevíte, jaký příběhl ve WoWku je (přiznejme si, kolikrát to neví ani wowkaři), což z vás dělá ignoranty. Pokud vás ten svět zajímá, zajímejte se, protože vše se vyvíjí. Celým okolím nenáviděné pandy se konečně odpoutávají od světa těch samých démonů a archidémonů a hrdinů a antihrdinů, je tu viditelná snaha posunout se (už sakra) s příběhem zase o kus dál. Opět, málokdo ví, o co v Pandarii jde, Kdo jsou Mogu, kde se vzali Klaxxi a proč útočí na vše, na co se podívají, co je to vlastně Sha (world boss, raid boss, je jich víc) a jakou má historii a vliv na svět, co s novým kontinentem udělá starý svár Horda vs. Aliance, tam je tolik kvalitních motivů, jen si to v tom najít. Ne, tady se v době trapáckých HD remaků kouká na grafiku, která prostě musela zestárnout, a na všeobecně zajetý "hejt" vůči něčemu, co se dlouho úspěšně drží. Ano, není to z nejvážnějších datadisků (po většinu času, jsou tu zajímavé momenty), ale to proto, že k tomu téma prostě vybízí. A je to lepší než Cataclysm, abych si i trochu rejpnul. Omlouvám se za mírné vybočení z rámce běžné reakce.
-
-
Jóó to by ten příběh musel být podáván jinak než formou nástěnek a taky by se člověk nesměl trápit nudným levelováním a čekat na nějakou tu animaci na konci raidu. Prostě pro mě by bylo nejlepší udělat Warcraft 4 místo WoW.
-
-
-
-
-
-
"Oproti jiným datadiskům dostáváte daleko méně akčních úkolů. Líbí se mi takový systém, nečeká vás nudný grind, kdy při expení reálně používáte pouze dvě klávesy s útočnou abilitou."
Neviděli jste dnes Re-Play? Tam byla recenze a recenzent naopak mluvil o tom, jak je tam přehršel akčních questů a jak si vystačíte s jedním tlačítkem na používání nejdůležitější ability.
To na mě nemůžete, takové protichůdné informace. Natož v jeden den. *2* -
-
Víš, on je problém, že Bocan je idi*t a nevzdělaný hova*o.
-
Mačkat jednu klávesu? To by mě vážně zajímalo, za koho hráli - z huntera ani paladina to tak tedy není:-)
-
-
Taky by mě zajímalo co za lidi mačká jedno tlačítko, ja hraji za huntera a posledních 7 let mám 40 keybindu a aktivně používám minimálně dvacet a to nehraju PVP, to bych jich musel mít daleko víc.
-
-
Ta jejich "recenze" bylo něco neuvěřitelného. Minulý týden mě dostali z RE6 a teď tohle. Defakto tu hru jenom pomluvily, nezmínili se o talentech, scénářích, k dungum jenom řekli, že jich je hodně, co se týče těch questu tak prostě lhali a pokud se ti náhodou líbí souboj petu tak jsi největší zoufalec. Očividně to dělal někdo kdo zrovna onanuje nad GW. Ten pořad u mě hodně klesnul…
-
-
RE6 jsem neviděl, ale s WoWem s Replayem naprosto souhlasím. Ta hra je teď už fakt zoufalá, prostě "další čínské online RPG", jenom není free to play. Tupá hratelnost, blbé ability, stupidní questy, fakt lituju, že jsem se nechal ukecat a koupil si kromě datáče ještě kupón na DVA měsíce hraní...
-
miluju pokémony *14*
-
Protože zkritizovali tvoji modlu? Jakmile by ale házeli špínu na GW, to by to pro tebe byl zase nejlepší pořad viď?
-
-
Protože lhali… Protože recenzent byl očividně zaujatý… Nedělal si tu recenzi náhodou ty?
-
-
Tak určitě ...
WoWko naše, jež si na monitorech, posvěť se end game tvůj, přijď v server nový, buď tvoje úžasnost jak na discích, tak i na internetu. -
-
Amen!
-
-
-
-
-
-
Konečně zase pro jednou relevantní článek o WoW, který nepochází z per WoWFan, a ve kterém se dozvíme něco víc, než jen jméno hory, která si nezadá s Mount Blanc, ukázku mapy oblasti stejně velké jako sídliště ve Varnsdorfu nebo počet stromů v lesíku jménem Mist Wood. Děkuji redakci a doufám, že budoucí články o WoW budou pokračovat ve stejné koleji jako tento, a že se redakce vyvaruje žvástů z WoWFanu (ať už s nimi mají 10 smluv a děcko).
-
-
Tohle nebylo z WoWFanu? To byla fakt práce redakce? Tak to teda síla...
(Čímž myslím: příšerný text, pravopisně bída, obsahově samá vata.)
-
-
Wow a gw 2 miluji obě hraji jak jen mohu.
-
-
více takových upřímných lidí .-)
-
-
Kronossi, prosim, nedelej tady ostudu Guild Wars 2, protoze je to fakt vyborna hra a tvoje mentalni nevyzralost ji ublizuje. Sypes z rukavu nesmysl za nesmyslem ... Jak uz jsem psal nekde kdysi .. preju WoWkarum, at si novy datadisk co nejvice uziji! ;) Stejne tak si zase jini uziji GW2. Tyhle zabomysi valky jsou fakt k hovnu.
-
-
To nemá cenu. Děcka to prostě baví.
-
-
Ok. Tak snad se dockame i prvnich kroku v Riders of Rohan.
-
-
Už asi tisíckrát tu redakce psala, že LOTRO nehraje. Takže o Rohanu jedině něco obecného nebo něco od hráče.
-
-
Ale vsechny posledni clanky o datadisich LOTRA byly prece od hrace. Tusim ze z kinshipu Anaruth-Order. Takze jestli redakce hraje nebo ne je uplne jedno uz davno
-
-
Lol, tak to chci vidět. *1*
BTW kdyby tu věnovali tolik místa datadiskům pro EVE online, jako věnují datadiskům pro WoWko, tak tu nepíšou už o ničem jiném, protože v EVE je datadisk pravidelně každého půl roku. -
-
Jo a ty datadisky jsou zadarmo. Úplně. Nekecám. Fakt!
Ale chápu že WoWkaři si to stejně nedovedou představit - datadisk? Zadarmo? Nesmysl!! *1*
-
-
-
U nás není nejtalentovanější ten nejbohatší! klasicka hlaška z Asterix a Obelix 2 *1*
-
-
Jasan!
-
-
Po takmer 2 rokoch som sa vrátil k Wowku. :)
Levelovanie som si celkom vychutnával a robil som všetky questy /Dread WAstes a Towlong stepes robím už na 90 leveli/. Nechápem ľudí čo to vytiahli na 90 za 15 hodín. Dungy sa mi celkom páčia až na otravny trash v Shado Pan Monastery.
Našťastie blizz už ustupil od snahy znovu naučiť ľudí taktizovať / " používať CC a atakuj ten istý cieľ ako tank " :) / čo vypustil vo WOTKL a snažil sa zaviesť v Cata. Mne to nevadilo ale noobi čo nechapali ked im človek do chatu písal Sap a Sheep boli v prevahe :) /Pamätám Shatterd Halls alebo Shadow Lab v TBC na hero bez CC sa jednoducho nedalo /
Čo mi trochu vadí je to množstvo repky na grind :( Aj keď blizz udáva že to nie je pre progres nutné .. ale kto by nechcel Windserpent mounta a tak , že ? :)
P.s.obdivujem , keď niekto dokáže mať action bars tak minimalizované vpravo dolu. Ja sa nikdy tie klavesové skratky nenaučím :) -
To taky ale není úplně pravda. Balastu okolo je tam dost, ale většina příběhově zajímavých misí má vlastní animačku. Ostatně to byla pointa Cataclysm, na čem utrpěly raidy, to získaly expící oblasti. Příběhy se rozvíjejí v dungeonech, které jsou lehce dostupné už od 20. levelu a z velké části jsou alespoň skriptlé a nemusíš nic číst na nástěnce, ale ty postavy fungují. Čím novější content, tím spíše nalezneš důležité části nadabované, na spoustě míst jsou regulérní animace. Jenže to jako nehráč nemůžeš vědět. To jako fanboy ani nemůžeš chtít vědět. Krom toho na wowwiki jsou perfektní výtahy, které jsou navíc spojené s knihami, což je taky zajímavý materiál, pokud tě ten svět skutečně zajímá. Holt, chceš-li kvalitní příběh, je dneska stále nutno ještě umět číst. :)
Edit: Reakce na Kronosse z hlubin této diskuse. -
-
Reagovat na Kronosse je zbytecny. Tomu nekdo z Blizzardu asi vyvrazdil pulku rodiny, jinak nevim proc svuj volnej cas travi nad necim, co ho vubec nezajima ( WOWko )
-
-
Blizzdard dělá dobré hry. Starcraft je přímo skvělá hra a W3 taky. WoWko už ne. A já neříkám, že mě to nezajímá. Já pouze říkám, že mě ta hra nebaví a že je špatná. Na mě nemá cenu reagovat, protože nemáte takové argumenty (zdravím Cahira), na které nejsou protiargumenty. Napiš něco, na co nebudu mít, co říct, taky se to stává. Podle tebe je WoWko nejlepší a máš pro to nějaké argumenty a podle mě není a mám pro to jiné argumenty a vypadá to, že jsme si je všechny navzájem nevyvrátili, což se může jednou stát. Anebo zjistíme, že se o opaku stejně nepřesvědčíme, ale budeme na sebe reagovat do aleluja. Jako já nepřesvědčím tebe, že WoWko není nejlepší hra, tak ty nepřesvědčíš mě, že je. Teď vyvstává otázka, jestli má cenu se přesvědčovat.
-
-
Hele nevim proc za me rikas neco, co jsem nikdy nepsal/nerikal - mluv za sebe a ne za me!!! Ja nikdy netvrdil, ze je wow nejlepsi hra pod sluncem. Ma svoje klady i zapory - pro me prevazuji klady a proto wowko hraju. Ze tebe nebavi ti neberu - kazdej ma jinej vkus a bavi ho neco jinyho. Nevidim duvod te presvedcovat o tom, ze je wow dobra hra. Nevidim ale ani duvod tvyho spamovani diskuzi k wowku o tom, ze je to sra*ka.
-
"A já neříkám, že mě to nezajímá. Já pouze říkám, že mě ta hra nebaví a že je špatná."
Oprav moje logické uvažování, ale ty tvrdíš, že tě zajímá něco, co je špatné a nebaví tě to? Hmm. -
-
jeste bych chapal prohlaseni ze te "ta hra nebavi". Ale tvrdit ze je spatna, kdyz ji za penize hraje prumerne 10+ milionu lidi coz je vice, nez se da rict o naproste vetsine ostatnich her, je trosku odvazne tvrzeni.
-
Nebaví mě to hrát, ale klidně si přečtu jakým směrem se to ubírá a ubírá se to takovým směrem, který mě nedonutí k tomu, abych to hrál.
-
-
Take obcas sleduji hry ktere nejsou zrovna muj salek kavy. Ale abych o nich plamenne diskutoval?
No co uz. Asi mas hodne volneho casu.
-
-
-
-
-
Proč bych měl utrácet peníze za špatnou hru? To je přesně o tom, že u WoWka musíš většinu času číst a já si radši přečtu dobrou knihu než nástěnky ve WoWku. Pokud jsou tam animace a něco nadabovaného, tak kolik toho je v poměru s ostatním nenadabovaným textem? Řekl bych, že mizivá část. A pro tu malinkou část zajímavého příběhu se musíš prodrat nástěnkami a tím balastem a to je pro mě ztráta času. Nechápej mě špatně. Já vám to neberu, baví vás to? Fajn, ale nedělejte z toho alfu a omegu herního světa, protože WoW má do dokonalosti a do jedné z nejlepší her hodně daleko. Z fleku ti vyjmenuji mnohem lepší hry.
-
-
Vyjmenuj lepší hry, ať máme představu. *3*
-
-
KOTOR, Hitman, DA:O, série ME, Zaklínáč 2, Batman Arkham Asylum/City, Deus Ex: Human Revolution, W3 + Frozen Throne, GTA VC, SA.
-
-
Srovnavat MMORPG se singleplayer hrami je hloupost. Takze to zkus znovu.
-
-
Pokud nechces slovickarit,pak plati-ne,nikdo. Videl jsi snad v diskuzi treba o Skyrimu odkazy na WoW?
A napises tu uz konecne sve oblibene MMORPG nebo se ti snad nelibi zadne? -
Nikdo? Prosím tě ...
-
V tom pripade ale pises nesmysly. Nikdo totiz nepovazuje WoW za alfu omegu herniho sveta. Ale za alfu omegu MMORPG her rozhodne ano. (ja k nim nepatrim)
Bylo by ferove uvest priklad nejake tve oblibene MMORPG hry,protoze o tom tahle diskuze je. Ne o nejakem hrani obecne.
btw.Od MMORPG her ocekavam neco uplne jineho nez od singleplayer RPG(nebo vubec jakekoliv singleplayer hry). Takze si stojim za tim,ze nelze porovnavat -
Já jsem psal HRY, padlo tam slovo o MMORPG hrách? Ne, nepadlo. Takže tady máš HRY. Jak vidíš i ty hry jdou napříč herními žánry.
-
-
-
-
Takovou pěknou odpověď jsem měl rozepsanou, ale nakonec jsem přestal mít chuť něco sdělovat. Já ti nevyčítám vkus, to by byla blbost, jen jsem se ti snažil vysvětlit z pozice člověka, který s tou hrou má zkušenosti, že není vše tak černobílé, jak to tu už pár týdnů prezentuješ. Je totiž logické, že když je tvým jediným argumentem subjektivní názor, tak ti ho nikdo vyvrátit nemůže, protože to prostě ze zásady nelze. To ale není kvalitní argumentace. Navíc prostě neobstojíš vůči faktu, že podobně jako já smýšlí 10 milionů lidí, kteří tu hru hrají. Když je pro tebe důležitý příběh, jak tvrdíš, tak ho ale nemůžeš vědomě ignorovat jen proto, abys vyhrál nějakou slovní šarvátku. Já se pokusil ti nastínit, že tam je, je ho tam spousta a je hodně často po čertech zajímavý. Ta hra se navíc vyvíjí a přestože pro původní WoW platilo, že to byla tabulkovost, tak v MoP už to neplatí. Je to 8 let zkušeností a experimentování, co funguje a co ne. To je prostě vývoj, ten probíhá vždy. Pokud tě ale herní princip nebaví (což tvrdíš), nabídl jsem ti ještě alternativu v podobě wowwiki, která dávno přesáhla z hranic WoW do celé frančízy Warcraftu. Je to proto, že to vše spolu souvisí, s tím taky nic nenaděláš. A ačkoliv bych Warcraft 4 taky uvítal, nečekej, že bude významně navazovat na trojku, tím spíš u něj budeš nadávat proto, protože prostě bude brát věci z WoW v potaz. Pak se na tu wiki dostaneš tak jako tak. BTW: Nikdo z toho alfu omegu herního světa nedělá, ale jestli Ultima znamenala zrod MMORPG, tak WoW je revolucí k moderně toho žánru. To je taky meta, kterou mu nelze upřít, prostě dokázal zaujmout dostatek lidí. Nemůžeš označit za bezvýznamné něco, co určilo běh žánru na dalších 5 let dopředu. To by byla ignorace.
-
-
Já přece s tebou souhlasím s tím příběhem. Přiznám se, že jsem nevěděl, že tam je něco nadabováno, ale neodpověděl jsi mi na otázku. Kolik tam toho je v porovnání s tím balastem? Jak říkám, radši dobrou knihu než nástěnky ve WoW. A máš pravdu, že jako ty smýšlí 10 milionů lidí, to nelze popřít ani fakt, že WoW určilo běh žánru na x let dopředu. V tomhle všem máš samozřejmě pravdu. A pokud se podíváš na diskuze, tak spousta lidí z WoWka alfu a omegu dělá, ty ne.
Pro mě je prostě svět Warcraft zkažený, protože v době, kdy bylo oznamámeno WoW, jsem byl už zklamaný, že nebude W4 a tím ti nechci nutit k tomu, abys nehrál WoW. Jen ti říkám, jak to cítím. -
-
Ono se to liší, protože každá zóna vyšla v jiný rok, takže přístup byl odlišný. Kdybych to měl nějak shrnout, tak zbytečného (zabij vlky, ať máme na boty) je tam zhruba 20% (text), 30% jsou příběhové questy osvětlující pozadí hlavního dějství (text) 30% jsou animace a skripty, které probíhají přímo ve světě a můžeš "okolo nich běhat" (řekněme eventy), 10% jsou questy, které mají své vlastní mechaniky a jsou ve skrze zpestřením (např. sniperské mise v Jade Forest, různé bránění karavan atd.) a 10% jsou normální animace v herním enginu. V potaz je třeba brát vše, raidy, dungeony, questy, každý dungeon má vlastní questy a vlastní příběhovou linii, takže tam je to relativní, protože quest pro partu pět lidí není stejná kategorie jako quest pro jednoho. Asi nejpovedenější animační linka je dobývání Twillight Highlands goblinskými vzducholoděmi a následný boj s Chogallovo kultem, asi nejhezčí linka je ve Valley of the four winds, kde putuješ s Chenem Stormstoutem (i když Howling Fjord a Brann Bronzbeard taky stojí zato), naopak k původním Warcraftům odkazující je bomba rozhodně Felwood (Illidan a jeho získání Gul'danovi lebky, stejně jako historie toho, proč je ten les prokletý) a každopádně Icecrown (kde tě provází obraz malého sirotka a ukazuje ti (v animacích), jak vypadal zápas Illidana a Arthase předtím, než Arthas usedl na Ledový trůn).
-
-
-
-
-
Zdá se mi to,nebo na pandách ty textury starejch zbrojí prostě jen roztáhli?
-
-
I když trolluješ a nejde ti to, tak přeci jen odpovím.
256x256 či 512x512 není roztažení textur.
-