Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • zajimnavy, 20 let nikdo nemuze odkoupit práva na SystemShock, ted to ma najednou firma o kerý nikdo nikdy neslyšel... cely je to divny
  • del0
    Doufám, že to dobře dopadne. A ještě víc, že pak udělají i remake SS2. *1*
  • Coffin.Corner
    Takže první místnost by byla, teď ještě těch několik stovek dalších...
  • Zastavme slzy a pohlédněme vstříc světlým zítřkům. Staronová naděje přichází.
  • kulhy_parici_spici
    Forma původního SS1 je sama sobě ilustrací – hlavně v kontextu dnešní doby. Ten šílený computer-feel z toho prostě cáká a krkolomné ovládání je jak hacking. Jsem trochu skeptický, že remake toto odstraní a nezvládne nic přidat. Jsem zvědav jak to dopadne.
    • Výborně řečeno. SS1 je sám o sobě "cyberpunk" a to jak obsahem, tak provedením. Ten feel je prostě něco, co moderní fotorealistický engine jen těžko dokáže zreprodukovat.
      • To je nesmysl. Nebuď starej páprda. Fotorealistická grafika může atmosféře klidně pomoct. Jasně není to o grafice. SS1 jsem hrál v době vydání, takže pro mě je ta grafika v pohodě i teď, ale i "návrat" na Citadel Station ve dvojce působil příjemně. Jednu dobu byla snaha modifikova SS1 na idtech 4 a vypadalo to taky super. Prostě grafika může a nebo naopak vůbec nemusí pomoct. Ale například realtime stíny můžou dát hře dost. Samozřejmě záleží jak se celkově povede udržet atmosféru. Mě sedí i ten nádech do modra. Proč ne.

        Remake by mohl bejt víc survival. Bez respawnu. Nebo ho výrazně minimalizovat.

        No každopádně uvidíme co z toho vyleze.
        • kulhy_parici_spici
          Jasný, já mám hezkou grafiku rád a SS2, která tehdy přinesla nablýskaný kabátek, mám ještě radši než první díl. Jen mi SS1 přijde jako klenot, který funguje sám o sobě mimo rovinu technologického pokroku.

          Aby to nevyznělo špatně – já budu rád, když se to povede a fandím jim. Jen mi přišlo dobré upozornit na fakt, že ta nepřístupnost je součástí kouzla, které dělá titul legendou. Vnímám to jako experiment a jsem zvědav na výsledky. :)
  • No neviem, mam z toho zmiesane pocity. Jednotku som az tak moc nehral ale SS2 je spicka. Nemyslim si ze to bude uplne pru*er ale vzhladom na zatial relativne nulove referencie okolo Night Dive studios je to take nejasne. Podla webu sa specializuju na kupu a znovydanie starych klasik aby nezapadli prachom a maju toho nakupeneho prekvapivo celkom dost, napriklad Wizardry, Shadow Man, I have no mouth and i must scream, Tex Murphy,Turok a dalsie. Takze sa mozno dockame dalsich remastrov. Z tych obrazkov ale vidiet ze zatial moc developerov nemaju lebo napriklad na zaciatku, palubne pristroje na stenach su len rozmazane textury, ziadne vymodelovane detaily. No uvidime.
  • ringmancz
    konečně si to zahraju, původní verze je na mě už moc retro. hlavně ovládání a interface
    • stáhni si na to módy.. módy -olé!!!
      • ringmancz
        měl jsem tu Portable verzi, takže to nebyla taková hrůza, ale stejně se mi to moc nelíbilo
        • portable je oproti ty nejnovejsi celkem o nicem, System Shock 1 Enhanced je to nejlepší, jak si SS1 zahrát... musel sem se dacko povrtat v config souborech ale výsledek supr, 1024*768 fullscreen na 16:10 a 60 FPS Vsync, dotoho samo lepší ovládání myší a konfigurovatelný ovládání na klávesnici (opet v config souboru)
          • A proč ty config soubory rovnou někam nasdílíš? :)
  • I když jsem herní matador tak zrovna SS mi nějak unikl.Nedávno jsem o tom uvažoval, ale horší grafika mě odradila.Tohle bude přesně pro mě.Snad to nezvoraj *3*
  • Za me bych bych se nebal to udelat jeste o malicko clenitejsi... tim nemyslim predelavat level design, to v zadnem pripade! Jen si nemyslim ze je nutne dodrzovat, ten stary "sachovnicovy vzor" dany dobou vzniku a omezenim tehdejsiho enginu. Nekde neco zakulatit, zkosit hranu, pridat nejake to zebro, nosnik, schudek (viz ten nesmyslny pristup ke skrinkam). Sem tam nejaky stolecek ci proprietu a jsme doma na svem a vsichni budou spokojeni *5* A ted na odlehceni - hlavne zachody! *1* Citadela ma kino, mistnost s nizsi gravitaci, kancly, hajky a kdo vi co vsechno ale na cele stanici neni jedine socialni zarizeni *8* *1*
    • na citadele sa predsa narodil ten slavny (SVK) HOVNOMAN, to vysvetluje tie toalety
    • presne to ma napadlo. Zbytocne sa az prilis riadia prelohou. Aj co sa tyka svetla a farebnosti. Objekty by mohli mat kludne zlozitejsi dizajn a geometriu.Takto to trosku posobi len ako stara hra vo vyssom rozliseni a v nomvom engine.
      Nechcem tu machrovat alebo co ale takuto scenu by som dal za den bez problemov.
      Ale samozrejme drzim palce ludom ktorym sa to chce robit a musia obetovat svoj volny cas.
  • Raději bych se přimlouval za "agresivnější" předělání designu. Hra je stará 20 let a design místností byl příliš minimalistický (z ohledem na tehdejší HW) viz. nakloněná podlaha na snímku, hranaté rohy apod. Tato hra je podle mého názoru příliš významná na to, aby se jen předělávaly textury. Chci vidět "reálnou" stanici Citadel.
    • Souhlasím. Proč mít vše ploché a s ostrými přechody jen proto, že takový byl originál (a to jen proto, že víc tehdejší počítače nezvládaly)?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit